Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: migolf
Днес: 1
Вчера: 0
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 657
ХуЛитери: 7
Всичко: 664

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: diogen
:: kameja
:: migolf
:: pavlinag
:: pastirka
:: rajsun

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМаргарета - 1 глава
раздел: Романи
автор: Daphne

- Чао мамо! – изфъфли Марги, дъвчейки огромен сандвич.
- Марги, внимавай! Оценките ти стават все по-ниски! Ако продължаваш така можеш...
...не, всъщност не можеш да отидеш на поправителен.
Марги се стъписа. Не бе чувала майки й да говори така. От миналата година все я заплашваше с поправителни.
- Хей, това е добра новина. Амаааа... дори да имам само двойки ли? – момичето вече предчувстваше, че има нещо гнило в тази работа, но не знаеше, че това ще промени целия й живот.
Майка й въздъхна. Изгледа Марги изпитателно, на няколко пъти отвори уста, но нищо не каза. Сетне си пое дълбоко дъх и най-сетне проговори:
- Ти си вече голямо момиче, можеш да поемаш отговорности. Трябва да ти съобщя нещо важно. Надявам се да приемеш тази новина отговорно, като дете на твоята възраст. И да не преставаш да учиш уроците си! Въпреки че няма опасност да те пратят на поправителен.
- Добре, казвай вече, какво има! – Марги вече се изнервяше. Нямаше търпение да разбере каква е тази важна новина.
- През коледната ваканция се местим в Италия! От събота тръгваш на интензивен курс по италиански, които вече неотменно ще ти трябва. Сега тръгвай на училище. Не искам да те задържам излишно. – Майка й избъбри това толкова бързо, че Марги нямаше време да го осмисли.
Марги излезе навън и хлопна вратата. Дъвчейки сандвич, тя се отправи към автобусната спирка. Докато чакаше автобуса и дъвчеше сандвич, тя се опита да предаде смисъл на думите, изречени от майка й. В Италия... Марги отиваше в Италия. Сега трябваше да реши това добра или лоша новина е. От една страна нямаше опасност да отиде на поправителен като някое неграмотно отроче, а освен това нямаше защо да си притеснява че в момента по български и литература е най-зле. Все пак това нямаше да й трябва в чужда страна. Но от друга страна интензивния курс по италиански никак не й звучеше добре. Английски, немски а сега и... италиански?! Трети език, при положение, че на другите два изкарва само 3 и 4?! Положението хич не беше един розов рай. Не си представяше как само след три месеца вече ще може да говори перфектно италиански, че да разбира всичко в италианското училище, където сигурно щеше да има само двойки. Освен това я имаше и Кристина. Двете бяха се сприятелили още в първи клас и оттогава бяха първи приятелки. Марги не си представяше как щеше да й каже, че се мести в чужбина, откъдето почти нямаше да може да й се обажда.
Мислите на Марги отхвърчаха нанякъде щом дойде автобуса. Тя се качи, седна някъде и се загледа през прозореца. Само след три месеца гледката щеше да е съвсем различна. Как ли изглеждаше Италия? Колкото и несгоди да й носеше тази страна, все пак бе любопитна как изглежда. Дали там щеше да има приятели? Или, което беше по-вероятното, никой нямаше да разбира какво говори, всички щяха да я гледат като чужденка.
Автобусът спря пред 151во училище в столицата. Марги слезе от автобуса и се отправи към класната стая, към първия час, който й предстоеше, към един кошмар...
Щом влезе в класната стая, чу радостен вик:
- О, Марго, как си? Много си подранила днес! Хайде, приготвяй се, че първия час имаме БЕЛ! Трябва най сетне да изкараш добра оценка! – най-добрата й приятелка – Кристина – стоеше насреща й, лъчезарно усмихната.


Публикувано от hixxtam на 26.07.2007 @ 19:51:54 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   Daphne

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 17:52:47 часа

добави твой текст
"Маргарета - 1 глава" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.