Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 501
ХуЛитери: 3
Всичко: 504

Онлайн сега:
:: VladKo
:: pc_indi
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаФотоувеличението
раздел: Хумор и сатира
автор: pord

(Почти по Микеланджело Антониони)

Като се разнесе вестта, че властта пак емва мутрите, отначало хич не повярвах. Борбата с организираната престъпност краси всяка предизборна програма и се явява приоритет на всяко правителство. Нямах нищо против дори да бъдат отнети част от демократичните и конституционни права и свободи на гражданите, стига да се стигне до положителен резултат. (То тия права и свободи много са им притрябвали!)
Няма да се спирам ни на Комар 1 и 2, ни на Кошмар 3 и 4, ни другите шумни акции. Така или иначе – все бълха ги ухапва мутрите, стига да не се заемат те помежду си да се оправят. Тогава резултатите са други...
Но нали надеждата умира последна (а ако може, и ние след нея!), приветствах идеята да ги погнат данъчните, та да се види как с една заплата на прокурор, митничар или компиропроизводител се строят хотели на брега на единственото ни море.
Седмица след началото на поредната акция на вратата се позвъни. Едва я открехнах, и в коридора се изсипаха куп барети с маски; повалиха ме на пода, щракнаха ми белезници и извършиха светкавичен обиск. Някой ми кресна в ухото, че мога да дрънкам каквото си ща, но без да пискам, защото това била строго секретна антимафиотска акция. А аз наивно очаквах да ми обади, че имам право да мълча – в противен случай думите ми биха могли да се използват в съда срещу мене; явно тая реплика се казва само по филмите!
-Чисто е! – докладваха агентите на своя началник, а той процеди:
-Сигурно е изтекла информация. Ама всичко ще си каже… Водете го!
Откараха ме незабавно в следствения арест, без да се вслушат в молбата ми да се свържа с адвокат или поне да се обадя на жена си.
-Признавай – рече ми с ледена усмивка следователят. – Не икономисвай нищо, щото и без това знаем всичко.
По едно време в стаята влезе млад човек, поиска разрешение да доложи и поднесе на началството снимка.
Известно време следователят гледаше ту снимката, ту мен.
-Очевидна грешка! – студено заяви той. – Приликата обаче е невероятна.
-Да – промълви младежът. - Близнаци са. Но и другият е невинен. Проверихме го.
И като поиска разрешение да напусне, чинно се оттегли.
-Пелов – рече следователят след кратко мълчание. – Борбата с мафията не е лесна. – И ме погледна многозначително. – Стават и фалове. А и никой не ни сътрудничи, дори западните разузнавания – гласът му за миг стана жалостив. - Разпознахме те на снимка, заснета от любител по време на показно убийство в центъра на София. Оказа се обаче, както и ти вероятно си разбрал - това го произнесе с убийствена ирония, - че на снимката бил твоят брат-близнак, минаващ случайно оттам. При фотоувеличението изглеждаше като да подава някакъв продълговат предмет на главния заподозрян. Е, това е всичко! Свободен си! И никому ни дума, щото разследването е секретно!
Заклех се в майка си и баща си, че ще мълча като гроб. Дори и не си помислих да призная, че никога не съм имал брат – днес човек не би могъл да докаже, че няма сестра, камо ли – брат!


Публикувано от hixxtam на 07.06.2007 @ 13:17:23 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   pord

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 5


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 11:17:18 часа

добави твой текст
"Фотоувеличението" | Вход | 2 коментара (9 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Фотоувеличението
от asc на 07.06.2007 @ 15:28:54
(Профил | Изпрати бележка)
Пелов можеше да "има" и сестра близначка - късо подстригана и с мъжки дрехи. Полицията пак щеше да се обърка...


Re: Фотоувеличението
от Vesan на 08.06.2007 @ 11:50:55
(Профил | Изпрати бележка)
Е, ти не можеш да докажеш, ама полицията може, и още как! Ако трябва, за доброто на Маджо, ще докаже, че си близнак и с Осама! Я виж, как хубаво доказаха, че фоторепортерът сам се е набил!:)