Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 0
Вчера: 1
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 577
ХуЛитери: 3
Всичко: 580

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: pinkmousy
:: Markoni55

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСлънце с коняк
раздел: Други ...
автор: mandir

     Отметна леко завивката и внимателно се изплъзна от матрака, за да не събуди спящото момиче. Спеше от дясната страна, от една страна за да я пази от студа на панела, от друга защото легнал наляво дишаше по-спокойно. Тя също обичаше да спи на лявата си страна, когато беше с гръбче към него, я прегръщаше през гърдите, а доста по-рядко усещаше горещия й дъх върху своите.
     Вече не спяха комфортно... Чистото чувство и доверието от първите им нощи изтече нанякъде, за да се намести там болката от премълчаното и тайните. И сексът започваше да се изхабява. Много хора въобще не схващаха смисъла на това състояние, при тях сексът по подразбиране си беше изхабен. Рядко обръщаме внимание в детайлите по влюбените двойки, просто се радваме на щастието им, но той беше свикнал да улавя и минималните признаци в каквото и да е – леко раздалечените лакти, милисекундата колебание на някого, преди да целуне другия... Общо взето беше станал толкова циничен по отношение на чувствата, че от половин час наблюдение можеше да отгатне състоянието и бъдещето на нечия връзка.
     Отвори хладилника, наля си водна чаша кола и чаена с коняк и загледа изгрева над Черни връх с болящи очни ябълки. Котето й се промъкна край него и неуверено се отърка в голия му крак. Тя му правеше забележки, когато се размотаваше гол из апартамента й, макар че след десет минути пак щяха да се награбят сладострастно. Хайде да си навлечем боксерките и гимнастьорката... След нощ с нея се чувстваше така блажено емоционално изтощен, както в най-сладките си шантави хипарски изпълнения. Времето на дивите идейни купони по студентски отдавна беше минало, но май това чувство, че с нея и край нея никога няма да загуби усета за приключение, беше решаващото да я пожелае за цял живот.
     Котката се намести в скута му, беше разгонена и миризмата мускус и любов вероятно я привличаше. Не обичаше да се къпе след секс, искаше да задържи аромата й максимално дълго през неопределеното време до следващата им среща. Странна котка, също като стопанката си, и мила и нервно-неуравновесена. Изобщо не приличаше на пухкавите сладки котки на баба му, непрекъснато гледаше тревожно. Ето и сега реши да му пусне нокти и получи резонното мятане през вратата на кухненския бокс. Неуравновесена.... Не беше точно това. Стараеше се да гледа на живота през розови очила, но не се получаваше като в „Ягодовите полета” на Ленън, противоречията със света бяха твърде крещящи. Мислеше се за силна и ориентирана, а беше толкова слаба и ранима, наивно глупава. Не можеше да лъже, не можеше да се прикрива, а собствените й противоречия му създаваха ужасен дискомфорт. Защо ли се занимаваше въобще с нея? Трябваше да се прави нещо, да даде на времето да отмине, докато стане голям и за околните – тя не беше особена красавица, но имаше невероятно излъчване, това рядко чисто излъчване, което го плени след толкова много жени.
     Бройките.... Позасмя се. Дузина за година правят ли от една жена курва, след като се е пазила до двадесет и нещо и е била вярна дълго време на един? Така и не се опита да разбере кое точно го измъчва. Искаше от него да е широко скроен и да не е ревнив и го получаваше, но самата тя го ревнуваше по нейния мил женски начин от абсолютно всяка жена, която го поглеждаше нежно. Опита се веднъж да й загатне състоянието на нещата, но личицето й така тъжно и болезнено се сгърчи от броя на дните в месеца, че предпочете да се направи на талантливия в кревата смотльо с две интимни връзки.
     Отпиваше бавничко... Как да й обясни, на доброто дете от мирния мъничък градец, за неговото детство в крайните квартали на средно големия работнически и гарнизонен град, детство, протекло точно в лудите във всяко отношение години на гласността и перестройката. За сексуалната революция, заляла обществото ни тъкмо когато той се интересуваше от къде идват бебетата, за това, че някой може като героя на Керуак да започне полов живот и на десет години, ако е сладък и му налитат какичките, на които тъкмо им е дошъл първият мензис. Как да й обясни за избирането, вниманието, за волята, която се иска да запазиш вкус към истинската красота на жената, защото гола и грозна жена няма, в една среда, в която децата злоупотребяват по най-невероятен начин с телата си. Щеше пак да го обърне на мерене и квитове. Сега не можеше да го понася заради бездната от срам и съвест, която отключваше в нея, че е прескочила пет пъти формулата на приличните момичета – две плюс за година... Не можеше да порастне, това е... Свикната да се грижат за нея и да става на нейната, да взема с пълни шепи и да оставя връщането в неопределеното бъдеще, пълна със страх и подозрения да държи нещата в мъгла. Мъглата, в която ще се загуби така, че да загуби всички, него най-напред....
     Тя се събуди, дойде и му се погали. Правиха любов върху кухненската маса – за него чувството беше като тъжната лека треска след препиване. Нещата май не бяха поправими.....


Публикувано от Administrator на 05.06.2007 @ 18:07:41 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   mandir

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 00:40:34 часа

добави твой текст
"Слънце с коняк" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Слънце с коняк
от mariq-desislava на 13.08.2011 @ 11:51:41
(Профил | Изпрати бележка)
тъкмо започна да ми харесва и взе, че свърши:)