Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 788
ХуЛитери: 2
Всичко: 790

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LioCasablanca

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСлед_залез
раздел: Есета, пътеписи
автор: bird_in_love

Хората правят секс, за да изпитат оргазъм. Без значение дали всеки път достигат връхната точка на удововлствието, или не, за всички ни е ясно, че крайната цел са онези няколко секунди на пълно нефигуриране в никое пространство.
Онзи миг на екстаз, по време на който се намираш в облаци от светлина, обливан от вълни удоволствие. Затова обичаме секса... Защото ни позволява да изпитаме онзи тип наслада, различен от всичко друго земно и познато. Защото сексът е пълен с очакване, с напрежение...
Такъв е и зарядът, който носи залеза – прелюдия към нощта. Еквивалент на онзи тип докосване, подсказващо, че нещо ще се случи, че нещо предстои, че всеки следващ миг може да бъде начало – на поредица други моменти. Начало на поредица от докосвания, с които възбудата нараства, напрежението расте, очакването придобива елементи на болезнена непоносимост. И точката, в която не можеш да отлагаш повече, точката в която „нещо” трябва да се случи! Слънцето се скрива и започва нощта. Така, както започва всяко чукане, отлагано от бавните стъпки на любовната игра – бавно и нежно, но все пак решително и уверено. Нетърпящо компромис, защото ... процесът е необратим... Природата е съживила кръговрат от явления и процеси, благодарение, на които ние се чувстваме живи.
И така ... идва нощта...и започва чукането! Тласъци от физическо удоволствие ни съпътстват към желаната цел. Мястото може да е различно... Позата също... въпрос на избор... Но усещането зависи винаги от теб самия – както си го направиш. За да достигнеш върха, за да докоснеш екстаза и да се слееш с него ти трябва малко от ентусиазма на начинаещия. Важно е да се заредиш с желанието на новобранеца и любопитството на експериментатора. Необходими са ти увереността на професионалиста и освободеността на пияния. Без задръжки. „Free your mind”! Прави, каквото поискаш, докосвай, както поискаш, бъди, който поискаш и искай, каквото поискаш! Танцувай, крещи, подскачай, смей се, целувай, докосвай, танцувай, по-бързо, по-силно, по-смело, по-бързо. Не спирай! Ускорявай темпото. Музиката става все по-бърза, тласъците на обладалото те удоволствие - също... Възбудата нараства, че много скоро ще го изпиташ...оргазмът, върха на удоволствието... Движенията стават все по-бързи, погледите все по-замъглени...Всеки миг! Очакване... По-бавна песен... Забавяне... Пот...навсякъде. Пулсът става все по-учестен, дишането все по-тежко! Музиката забързва отново. По-бързо. Няма предели, няма след това, няма после. Сега...потопеност в момента, отдаденост на мига, едно цяло... Сливане с насладата... едно цяло. Любимото парче! Да! По-бързо. Още миг, само миг!
Да! Загуба на звук, загуба на картина. Въздухът влиза дълбоко, издишане. Тялото пулсира, очите блуждаят, устните горят. Оргазъм, екстаз, делириум, транс! Върховно усещане, върховна наслада, върховно постижение...
Още е тъмно. Клубът е пълен с хора... Музиката продължава. Ласките също. Личното удоволствие е достигнало предела. Тялото почива, умът също. Умора сладка и подсещаща, разтоварваща и удовлетворителна. Усещане на задоволеност и жажда... за чаша вода и за ... още. Цигара... дим... Спокойствие. Свръхестествено блаженство. Зазорява се. Клепачите се затварят. Картини от изминалата нощ една след друга преминават през ума... Пред очите... Изгрев. Зениците се разширяват, светлината дразни. Жажда за сън. Дишането е бавно и спокойно. От плен на удоволствието изпадаш в плен на съня, падаш на колене на умората и се предаваш пред безсилието.
Сън... До залез, до секс.


Публикувано от BlackCat на 05.06.2007 @ 09:45:38 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   bird_in_love

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
322 четения | оценка няма

показвания 41660
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"След_залез" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.