Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 537
ХуЛитери: 3
Всичко: 540

Онлайн сега:
:: Icy
:: baigezan
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЦел: превземане на база Австралия, от тъмен взвод балкански субекти.
раздел: Хумор и сатира
автор: DiABLOLiTiC

Строго секретно.

12.март.2005 час:23:06

Цел: превземане на база Австралия

Етап първи:

Тъмния взвод балкански субекти от неизяснен произход сливащи се по това време с нощта поради естествения цвят на кожата с предводител Джоко по прекор клещите. Останали участници Митйо високото, Горо – волтовата дъга и Деко жицата. – Специялност на взвода, отукабеляване с девиз „ дай жица, дай жица, дай жица, дай… дай, дай, дай”.
Прекъсване на захранването на база Австралия за норматив, като жицата от далекопровода не само че е срязана, ами въобще я няма, но най-странното е, че дори и стълба на самия далекопровод вече не съществува и по нищо не може да се познае, че някога оттам е минавал. В база Австрия прогърмява първия авариен агрегат задвижван от дизелово гориво, пропука силно, завъртя генератора с нафтата останала в тръбите до дизеловия мотор и след като се нагълта натам със солидно количество въздух който не успя да се възпламени спря и замлъкна. Пешо трите кила нафта беше източил всичко до дъно, не е оставил и капка хлебарка да се удави. През това време Тело Телов по прекор Телистия намотава на гръб оградата на базата, с прецизни ловки и безшумни движения. Свирят сбор но при опит да се вземат М16-ките се установява, че по пода е останал само пластмасовата част от дръжката, а стоманата първо качество, както я определи Вале зъбо чрез зъбна проба е доста добра и върви по 23 стотинки килото, естествено отделянето на стоманата от пластмасата от М16-ките не го затрудни дори за миг

Часовия докладва на главнокомандващия.
-Сър, някой е откраднал оградата на базата.
- Как така е откраднал оградата на базата, по нея тече високо напрежение, и има датчици за движение на всеки метър!
- Сър, опасявам се, че това не е най-лошото!
- Какво по-лошо може да се случи, докладвай веднага.
- Сър, някой е откраднал заложените мини преди оградата!
- Какво?
- По-точно ги е изкопал, изпразнил от барута и е откраднал празните мини.
- Празните мини ли, че за какво по-дяволите може на някой да му притрябват празни мини!
- Сър опасявам се, че това не е най-лошото.
- Какво по-дяволите друго се е случило.
- Опасявам се сър, че някой е източил цялата налична нафта от танковете и бронйотранспонтйорите, както и от агрегата за електричество.
- Как по-дяволите, някой по-дяволите ще влезне и ще източи нафтата от наличната техника!
- Сър, мисля, че не е било трудно да влезне, понеже както споменах някой е откраднал оградата на базата и мините преди нея.
- Ами цистерната с гориво в задния участък.
- Опасявам се сър, че няма и следа от цистерната, по нищо не може да се познае, че някога там е имало цистерна.
- Наличната техника нали е в хамбарите, как са влезнали през железните врати вътре, за да източат нафтата!
- Сър, най-странното е, че някой е откраднал самите железни врати. При огледа се оказа, че е свалил дори железните панти.
- Кааааквоо……
- Опасявам се сър, че това не е лошото!
- Какво по-лошо нещо може да има!!!
- Някой сър е изпразнил снарядите и бомбите от барута вътре и ги е откраднал празни. Сега имаме огромно количество чисто взривно вещество!
- Това е саботаж, как някой може да открадне празни бомбите без взривното вещество! За какво могат да му послужат! Нищо не разбирам!
- Сър, докато са спали войниците някой е откраднал и железния покрив на спалнята!
- Веднага ме свържете с главнокомандващия и наредете незабавна евакуация, ще поискам въздушен конвой и подкрепление по суша!
- Сър…съжалявам, че ще трябва да го кажа, но не можахме да намерим антената за радиото и връзката е прекъсната. Някой я е свалил от 20 метровия стълб, как се е качил до там сър, е абсолютно неизвестно!
- Пуснете сирените незабавно.
- Сър, няма ток.
- Нали имаме проклетия агрегат.
- Както споменах сър, някой е източил нафтата от него.
- Дайте ми медната фуния да свиря сбор незабавно.
- Сър… мисля, че това е най-малкият проблем, но някой е откраднал дори и медната фуния.
- Нищо не разбирам.
- Сър това не е най-лошото.
- Говори незабавно.
- Отвън чака пратеник от влака който трябваше да пристигне при базата да докара още налични провизии и техника.

Два часа по-рано. Бригадата на Жоро локомотива и Трути траверсата.
- Шо керес мааамаааааааа му, напъни бе, да му се невиди и стегача, дигай… раз, два, раз, два, раз два… ще ми се опъва тая релса, тя знае ли с кой си има работа!..., носи бързо, раз два, раз два. Ох на батя релсите как ги обичам, колко железо само има у тех… на батя миличките…, докъде стигна с развинтването?
- Шефе, двеста метра напреди съм развинтил всичко кво е има нема гайка.
- Ай руп, чука трака ватмане…

- Сър влака е дерайлирал, защото изведнъж напълно неочаквано релсите свършили.
- КАКВО…? Релсите свършили.
- Тъй вярно, сър.
- Как така релсите свършили.
- Просто свършили, сър.
- Как са свършили, вчера идва влак до тук и имаше релси, как ще свършат релсите, къде са отишли.
- Това е неизяснено сър, знае се само, че релсите ги няма и влака е дерайлирал. Но има и нещо по-лошо сър. Като слезнал машиниста да провери какво става, се оказало, че не само релсите са свършили сър, ами някой е откраднал железните колела на влака, заедно със спирачките, СЪР.

- Преди малко докладваха сър, че в един от танковете е останала нафта, за което засега няма разумно обяснение сър.
- Няма разумно обяснение, за това, че в един от всичките танкове има нафта !!? – изкрещя генерала!
- Тъй вярно, сър.

- Бързо в танка.

- Спри танка веднага. Машина едно стоп!, машина две стоп!!! Веднага! СПРИ!
- Защо спряхме – запита главнокомандващия генерал.
- Изчакайте един момент сър – и капитана излезе от танка огледа нещо навън и се върна с пребледняло лице.
- Защо спряхме, какво става?
- Опасявам се сър, че… има една лоша и една добра новина.
- Говори!
- Половината танка виси във въздуха над пропаст, сър!
- Това беше лошата новина, кажи добрата по-дяволите!
- Сър, това беше добрата новина! Лошата е, че някой е откраднал железния мост отпред!
В това време инженерния механик се обади.
- Господин генерал, какво прави това хлапе отпред. – и посочи с пръст.
- Бута колело от танка, не виждаш ли – отвърна по инерция генерала и продължи - Как може някой да открадне железния мост!

Чуваха се отдалечени откъслечни гласове. Бутай бате, бутай бате, бутай бате, бутай…, бутай, бутай, бутай… раз, два, три… раз, два, три… бутай бате, бутай…, бутай, бутай, бутай…

Настъпи мълчание за около 3-4 секунди, като всичките стояха и гледаха стъписани по посока на малкия Ганчо на видима възраст около 10 години, как бута колелото. Ако се бяха обърнали на другата страха, щяха да видят, че освен малкия Ганчо има още пет други неясни субекта на почти същата видима възраст и че всеки от тях буташе също колело от танка в неизвестна посока.
- БУТА КОЛЕЛО ОТ ТАНКА – извикаха тримата в един глас!!!
При което с добре заучена и оттренирана маневра и тримата изскочиха навън и опитвайки се да стъпят по инерция на веригата се строполиха на земята, защото веригата вече я нямаше. След бързо окопитване започнаха да тичат по посока на малкия Ганчо, при което той изостави колелото и продължи да бяга странно на зиг-заг напред крещейки по инцерция "бате даи некой лев за сандвич".. След като доволни го повдигнаха едва тримата колелото и се обърнаха назад за да го върнат, още по стъписани замръзнаха на място.
Моко секирата и Мико секирата, който междодругото бяха баджанаци се бяха качили върху танка и с мощни, силни и плавни движения, с добре наточени брадви сечаха оръдието на танка.
- Даййййй.. маааа ти, да еба… дай… Мико, Айде Моко… ти си… още малко остана да се откърти тоя винкел маааааму, при което оръдието клюмна надолу. А в това време Чико кабеларката, известен така, защото се беше опитал да прокара кабелна телевизия по далекопровод, при което гръмнаха 99,999% от телевизорите включени в кабелната, а студиото откъдето се излъчваше се подпали и изгоря за по-малко от 15минути. Всичките ретранслатори и подстанции в радиус на 10километра изключиха аварийно. Виждаше се само главата на Чико от кабината на танка като дърпаше със всичка сила някаква жица отвътре на която висеше радиото, GPS, и контролния пункт.

Генерала с двамата си помощници бяха хванали колелото от танка и стояха като парализирани чувайки как някой пее „КУЧЕ ВЛАЧИ РЕЙС, ДИРА НЕМА ХЕЙ”, мигайки на парцали…


Публикувано от BlackCat на 04.06.2007 @ 08:19:07 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   DiABLOLiTiC

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 12:07:06 часа

добави твой текст
"Цел: превземане на база Австралия, от тъмен взвод балкански субекти." | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.