Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 839
ХуЛитери: 4
Всичко: 843

Онлайн сега:
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: Elling

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСъдба или случайност: Нов живот (Увод)
раздел: Романи
автор: crying_fairy

Беше сутрин. Една от онези студени и уморени сутрини, в които не ти се иска да станеш от леглото. Дори и Слънцето не иска да изгрее, а облаците оставят лъжливо чувство, че нощта не е свършила. Само леглото е още топло, завивката те приласкава, сънят те завладява отново... И будилникът иззвънява пак. И пак. По-силно.
     Станах. Съблякох се и влязох в банята. Измих зъбите и лицето си, взех си бърз душ и се върнах в стаята. Погледнах часовника - 7:30. Обърнах се към прозореца - 6-6:30. Но за жалост в нашия свят трябва да се съобразяваме с часовника, а не с личната преценка за часа.
     Облякох се. Дънки и блуза с дълъг ръкав. Обух маратонки и си метнах бежовото яке. Излязох от апартамента. Естествено, бях забравила нещо. А, да. Чантата. Съответно ключовете и... цигарите. Върнах се. Къде ли са? На масата в хола се мъдреше една кутия, но беше празна. Порових из кухненските шкафове и намерих една (очевидно, поне според праха) стара кутия - Карелия, без бандерол. Взех я. Грабнах си чантата и ключовете и изтичах. Не се учудих, пак закъснявах.
     Не изчаках асансьора, слязох по стълбите. Срещнах г-жа Иванова. Тя беше възрастна (хлапетата твърдяха, че е на поне 100 години) и беше ужасна ранобудница. Винаги стоеше на стълбите и сякаш чакаше да се случи нещо. Скоро щеше да се окаже голяма късметлийка - свидетел на какви ли не събития. Но тази сутрин бе поредната скучна сутрин за нея. Дори не ме поздрави. Отминах я. Все пак ми беше писнало от подозрителния й поглед, така изпълнен с очакване. А и бързах, имах 3 минути до автобуса.
     Изтичах на улицата. Наистина беше студено, гълъбите се гушеха един в друг. Врабчета не се виждаха. Беше много пусто. Ужасно пусто. Стана ми малко празно - самотно е да се събуждаш сам всяка сутрин, да нямаш нищо вкъщи заради което да пропуснеш работа, да не те задържа нищо, освен топлото легло... Ставаше ми все по-празно и по-празно и...
     -По дяволите!-изругах тихичко. Автобусът заминаваше от спирката, поредната сутрин, в която ще стоя и ще чакам. Сякаш бях единственият човек, който някога изпуска автобуса. Приближих пейката с провлачени крачки и седнах. Извадих цигара и понечих да я запаля... Стиснах устни да не изругая пак. Нямах запалка. Обърнах се с надеждата да видя някого или кой знае... да видя изпусната запалка на земята? И тогава видях него. Още не знаех, че следва животът ми да се промени... Но почувствах нещо.
     В този момент сутринта ми се стори още по-студена...


Публикувано от railleuse на 22.05.2007 @ 21:53:57 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   crying_fairy

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
387 четения | оценка 5

показвания 28062
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Съдба или случайност: Нов живот (Увод)" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.