Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: StudioSD
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14144

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 535
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 539

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: VladKo
:: Icy
:: pastirka

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÔàäî
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: mentolka

Òèõî å. Âàëè ëè? Âèæäàì ñàìî îòáëÿñúöèòå íà óëè÷íèòå ëàìïè â ëîêâèòå. Êàëíî å. Ìîæå áè å îêòîìâðè. Ìîæå è äà å ñïðÿëî. Âðåìåòî. Òèõî ñå ñòåëå åäíà íåæíà ïåñåí. Ôàäî.
Òúæíà êàòî âðåìåòî, êîåòî ïðåêàðâàì ñàìà. Ñàìà îò ãîäèíè, îò âåêîâå.
Èìà ñåíêè îêîëî ìåí, ñåíêè è áëåäè ïîäîáèÿ íà íåùî. Ìèíàâàò ïðåç æèâîòà ìè, ïðåç äúëãèòå äíè è îùå ïî-äúëãèòå íîùè. Äîêîñâàò ìå.
Ïîíå ñòóä èçïèòâàõ òîãàâà, à ñåãà å íèùî. Ïðàçíî è áåç÷óâñòâåíî. Âñè÷êî ïî ìåí å èçòðúïíàëî – ðèçàòà, ïàíòàëîíà. Äîðè ëþáèìèòå ìè ÷åðâåíè îáóâêè âå÷å ñà áåç÷óâñòâåíè. Èçòðèòèòå èì ïîäìåòêè êàòî èçòðèòàòà ìè äóøà, êàòî îæóëåíîòî ìè ñàìî÷óâñòâèå, êàòî íîñîâåòå èì, êàòî ...
Ïîãëåæäàì êúì ñöåíàòà, ïîðåäíîòî ïðåäñòàâëåíèå, ïîðåäíèòå êóêëè íà êîíöè. Ãîëåìè, ìàëêè. Âñÿêà èìà öåë, ïîñîêà. À ìîÿòà ïîñîêà? Âå÷å íå å íàïðåä è íàçàä, íàëÿâî è íàäÿñíî. Ñàìî íàâúòðå. Âñå ïîâå÷å â ñåáå ñè, âñå ïîâå÷å â ñòîìàõà, ïàìóêà, äîíàïðåíà.
Êàêâî ñå ñëó÷è, êîé ïóñíà çàâåñàòà íà ìîÿ ñïåêòàêúë. Êîé ñëîæè êðàé íà ìîÿòà ðîëÿ, íà ìîÿòà èãðà. Àç íå îáè÷àì äà èãðàÿ, ïðèíóäåíà ñúì îáèêíîâåíî. Îáèêíîâåíî, ìîìè÷å, æåíà, äóøà.
Èìàøå åäíà êóêëà â ìîÿ òåàòúð, íà ìîÿòà ñöåíà. Áîãîòâîðåíà, íåîòðàçèìà, åäèíñòâåíà. Ñ íàé-äúëãèòå è íàé-êðàñèâè êîíöè. Óøèòà îò íàé-ïðåêðàñíèòå ïëàòîâå. Ñèâà. Íåéíîòî ñèâî ìå êàðàøå äà âèæäàì öâåòîâåòå íà âñè÷êî îñòàíàëî, öâåòîâåòå íà î÷èòå é. Ñèâè.
Åäèí äåí êóêëîâîäúò îïëåòå êîíöèòå íè. Îáúðêà âñè÷êî. Ñúáðà íè íåóñåòíî â åäíî öÿëî. Áîðè ñå, îïèòâà ñå äà íè ðàçäåëè, íî íå. Íèå ñå áÿõìå âêîï÷èëè – àç â íåéíàòà öâåòíà ñèâîñò, òÿ â ìîÿòà ... äóøà.
Îêà÷èõà íè íà åäèí ãâîçäåé íà ñòåíàòà, äà âèñèì çàåäíî. Îñòàâèõà íè íà òàçè íåî÷àêâàíà áëèçîñò, íà òàçè íåî÷àêâàíà æèçíåíîñò. Äúðïàø êîíåöúò íà ìîÿòà ðúêà è òÿ äîêîñâà. È óñåùàíå, òîïëèíà. Âèñÿõìå òàì, áëèçî äî ïå÷êàòà, òî÷íî íàä èñêðèòå è åçèöèòå íà îãúíÿ.
Íå çíàì êîëêî âðåìå å ìèíàëî, íî ìàêàð è îòïóñíàòà â ñâîÿòà áåçäâèæíîñò-áåçãðèæíîñò áÿõ ïî-æèâà îò âñÿêîãà. Åäèí øàðåí Àðëåêèí. Íÿìàøå ðúêà êîÿòî äà íè äâèæè, íî òàì, îáëúõâàíè îò òîïëèòå âúëíè íà îãúíà íèå ïîíÿêîãà òàíöóâàõìå. Òîïëèíàòà íè ïîâäèãàøå è îòïóñêàøå â òàêò ñ ìåëîäèÿòà íà ôàäîòî.
Íå ãîâîðåõìå, íÿìàøå êàêâî äà ñè êàæåì. Òîëêîâà ðàçëè÷íè è ñúùåâðåìåííî åäíàêâè. Íÿìàøå è íóæäà.
Äîêàòî ...
Òîëêîâà ñúì áåç÷óâñòâåíà ñåãà, òîëêîâà åäíà, òîëêîâà øàðåíà.
Åäèí äåí, òîé ïðîñòî äîéäå, ìîæå áè áåøå íåèçáåæåí, ìîæå áè áåøå ñëó÷àåí. Êàòî âñåêè ïðåäèøåí. Äîéäå. Âçå åäèí íîæ è íè îñâîáîäè. Îò ïðåãðúäêàòà, îò ùàñòèåòî. Ïðåðÿçà ìîèòå êîíöè, çà äà òàíöóâà òÿ. Ïðåðÿçà ìîåòî ãúðëî, çà äà îñâîáîäè íåéíàòà ïåñåí.
Ñåãà ïå÷êàòà áóìòè âñå òàêà ñèëíî, òÿ òàíöóâà, âèæäàì ñèëóåòà é. À àç ñúì áåçêðàéíî ùàñòëèâà, áåçêðàéíî øàðåíà è âñå ïî-ñèâà. Ëåæà â ñàíäúêà ñ ïîäïàëêè è ÷àêàì íÿêîé äà ìå ïðåãúðíå. Îãúíÿ.


Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 13.05.2007 @ 13:06:54 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   mentolka

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

23.04.2024 ãîä. / 15:56:53 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ôàäî" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.