Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 837
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 841

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: pastirka
:: AGRESIVE

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÈç ðîìàíà „Îòâúä ãðàíèöàòà „ - 27Äåêåìâðè 1996ã
ðàçäåë: Ðîìàíè
àâòîð: esperanca

.....À òÿ èñêàøå äà óñïåå. Ñ ðåøèòåëíîñòòà íà ÷îâåê , çà êîãîòî íÿìà âðúùàíå íàçàä, çàåäíî ñ íåäîïóøåíàòà öèãàðà èçõâúðëè âñè÷êè äîñàäíè ìèñëè îò áëèçêîòî ìèíàëî è çàòâîðè ñëåä òÿõ ïðîçîðåöà íà ìàçäàòà.Òå ïîíåñåíè îò âÿòúðà ñå ðàçïèëÿõà ïî øîñåòî, íî íå óñïÿõà äà ñå çàäúðæàò âúðõó íåãî,ïîëèðàíèÿò îò óòðèíåí ìðàç ëåä ãè îòõâúðëè. È ìèñëèòå , êàòî ïîäðèòíàòè áåçïðèçîðíè êó÷åòà çàñêèìòÿõà ñëåä îòìèíàëèÿ àâòîìîáèë:”ùå òå íàìåðèì, íåïðåìåííî ùå òå íàìåðèì,íèêîé íå ìîæå äà èçáÿãà îò ñâîåòî ìèíàëî, ìèíàëîòî è òè ñè ïðèíàäëåæèòå , ßíà , ß-í-à”...
Àâòîìîáèëúò ñïðÿ íà ùåäðî îñâåòåíèÿ ïàðêèíã ïðåäè Ïðàâåö.Ñåïíàòà îò ïðîìÿíàòà òÿ îêîí÷àòåëíî çàãúðáè ñâîèòå ìèñëè. Øîôüîðúò áåøå èçìîðåí è íåðâåí. Âëÿçîõà â ðåñòîðàíòà, çà äà çàêóñÿò.Ïîðú÷àíàòî ïðåäè ïîëîâèí ÷àñ êàôå, íåäîêîñíàòî èçñòèâàøå. Íà ôîíà íà îáùàòà ìðúñîòèÿ, â çëå èçìèòàòà ÷àøà ïëóâàøå ìàëêî áÿëî áóêëó÷å.Âúïðåêè ÷å áåøå áóêëó÷å,òî èçãëåæäàøå ìíîãî ÷èñòè÷êî è òàêà áåççàùèòíî ñðåä ìàçíàòà ïðîçðà÷íà òå÷íîñò íà êàôåòî. Êîãàòî íÿêîé ðàçêëàòåøå ìàñàòà, â ÷àøàòà ñå îáðàçóâàõà ìúòíè âúëíè, âñè÷êàòà òèíÿ îò óòàéêàòà íà äúíîòî ñå íàäèãàøå íàãîðå è çàïëàøâàøå äà ïîãúëíå áÿëîòî áîêëó÷å.Òî áå ñìåøíî â ñâîÿòà óïîðèòîñò,íî ìîæå áè òúêìî ïîðàäè íåÿ , ñå çàäúðæàøå íà ïîâúðõíîñòòà.”È àç ñúì êàòî òîâà áóêëó÷å,ñàìîòíî, ïîäìÿòàíî îò ïðèùåâêèòå íà ñúäáàòà â áëàòîòî íà æèâîòà.È ñå áîðÿ äà èçïëóâàì îò ìîåòî áëàòî, êúäåòî âñè÷êî ìè å ïîçíàòî, à èçâúí íåãî...”
Ìèñëèòå è áÿõà ïðåêúñíàòè îò ãðóáèÿ ðàçãîâîð, êîéòî Êðèñòèÿí âîäåøå ñ íÿêàêúâ ÷îâåê íà òóðñêè. Íå áåøå çàáåëÿçàëà êîãà íåïîçíàòèÿ áå äîøúë äî ìàñàòà.Òîé îòáðîÿâàøå ìàðêè è ãè îñòàâÿøå íà êóï÷èíêàòà ïðåä íåãî, êîÿòî íåïðåêúñíàòî ðàñòåøå. Ïî òðåâîæíèÿ ïîãëåä, ñ êîéòî ÿ ïîãëåæäàøå Êðèñòèÿí , ðàçáðà, ÷å íåùî íå å íàðåä.Îãëåäà ðåñòîðàíòà. Ñàìî íà äâå ìàñè èìàøå ïîñåòèòåëè. Íà ïî-áëèçêàòà çàêóñâàõà òðèìà øîôüîðè, êîèòî íå ñâàëÿõà î÷è îò òÿõ , âèäèìî çàèíòåðåñîâàíè îò ðàçâèòèåòî íà ñïîðà . äúíîòî ñ ãðúá êúì ðåñòîðàíòà ñåäåøå âúçðàñòåí ÷îâåê, íî íà íåãî åäâà ëè ìîæåøå äà ñå ðàç÷èòà.Ïîãëåäúò è ñå ïëúçíà ïî ïàðêèíãà è ñ íåæåëàíèå óñòàíîâè,÷å îñâåí êàìèîíè , íÿìàøå íèòî åäíà ÷àñòíà êîëà. Ïîñåòèòåëèòå ñà ïðåìèíàâàùè øîôüîðè, äâà îò òèðîâåòå áÿõà ñ òóðñêà ðåãèñòðàöèÿ.ßíà óñåòè êàê ïðåç òÿëîòî è ïðåìèíà íåðâåí êîíâóëñ ñëåä êîåòî ÿ çàëÿ ñòóäåíà ïîò. Íÿìàøå âðåìå äà ïèòà êàêâî èñêàøå òóð÷èíà. Ïî ìóñòàöèòå ìó èìàøå îñòàòúöè îò ñóïàòà, êîèòî áÿõà çàìðúçíàëè â ëîåíè òîï÷åòà.Êàêâîòî è äà èñêàøå, íå ìîæåøå äà å íåùî äîáðî.Äî ãîëÿìà ñòåïåí ðàç÷èòàøå íà èçíåíàäàòà îò òîâà, êîåòî áå ðåøèëà äà íàïðàâè. Ãíåâúò âèíàãè ñòîåøå íÿêúäå ïðèòèõíàë â íåÿ.Ñàìî òðÿáâàøå äà ãî ñúáóäè.Ñ ðÿçêî äâèæåíèå ñòîâàðè þìðóê ïî ìàñàòà.Áàíêíîòèòå ñå ðàçëåòÿõà ïî çåìÿòà, òîâà çàïàëè îãúí â çåëåíèòå è î÷è è òåõíèÿ ïëàìúê îïîæàðè Êðèñòèÿí.Ëîåíèòå òîï÷åíöà ïî ìóñòàöèòå íà òóð÷èíà îêîêîðåíî ñå îòäðúïíàõà íàçàä.Ñåãà ñàìî òðÿáâàøå äà ñå îñòàâè ãíåâúò è äà ÿ âîäè.Òîé è ïðèäàâàøå òàêàâà ñèëà è íåîïèñóåìî î÷àðîâàíèå.Ïðè ðÿçêîòî èçïðàâÿíå âîäîïàäúò îò êåñòåíÿâè êúäðèöè ðóêíà è âå÷å íèùî íå ìîæåøå äà ãî ñïðå. Êðàñîòàòà è ïðåäèçâèêâàøå ñòðàõ.Ïðèëè÷àøå íà ëúâèöà, êîÿòî å çàâàðèëà íÿêîÿ õèåíà äà ñè óñòðîèâà ïèð íà íåéíèÿ óëîâ. Íå ñè äàâàøå ñìåòêà êàêâî êðåùåøå, âàæíîòî áå äà îñòàâè âïå÷àòëåíèå, ÷å âëàäåå ñèòóàöèÿòà è âñè÷êî å ïîä íåéí êîíòðîë.Íå ñâàëÿøå î÷è îò Êðèñòèÿí, êàòî ïðîäúëæàâàøå äà ãî çàëèâà ñ íîâè ïðèñòúïè íà ãíÿâ.Òàêà áÿõà ñòèãíàëè äî âðàòàòà. Øîôüîðúò âå÷å ñå áå èçìúêíàë è îòêëþ÷âàøå ìàçäàòà. Åäâà êîãàòî ñå îçîâà â êîëàòà ñè ïîçâîëè äà ïîãëåäíå â ðåñòîðàíòà.Òóð÷èíúò âñå îùå ñòîåøå îïóëåíî äî ìàñàòà, à ìàðêèòå ëåæàõà â êðàêàòà ìó. Íèêîé äîðè íå áåøå ïîìðúäíàë îò ìÿñòîòî ñè. Àâòîìîáèëúò ïîòåãëè ñ èçìú÷åíî ñâèñòåíå íà ãóìèòå è ÿ îòíåñå êúì îòíîñèòåëíàòà ñèãóðíîñò , à íà íåÿ è ñå ñòîðè , ÷å âÿòúðúò ïðåïðàòè åäíî äàëå÷íî :”Ìàøàëà”.
Ïðåä î÷èòå è âñå îùå ïîòðåïâàõà ëîåíèòå òîï÷åíöà ïî ìóñòàöèòå íà òóð÷èíà. Ñåãà öåëèÿò óæàñ îò ïðåæèâÿíîòî ñå ñòîâàðè âúðõó íåÿ.Òÿëîòî è òðåïåðåøå, ìîêðàòà ðèçà áå çàëåïíàëà íà ãúðáà è, çà åäèí äúëúã ìèã íå ÷óâàøå, íå âèæäàøå íèùî , ãëàâàòà ÿ áîëåøå ñ ðàçöåïâàùà áîëêà, óøèòå è áó÷àõà, íÿêàêâà ïðåñà ñå ñòîâàðâàøå âúðõó ãðúäíèÿ è êîø è âúçäóõúò íå è ñòèãàøå. Îò òúìíèíàòà áëÿñêâàõà èçâåäíúæ îãíåíè ñëúíöà, êîèòî ñå âçðèâÿâàõà â ïðåäíîòî ñòúêëî è ÿ çàëèâàõà ñ íîâè âúëíè îò íåïîíîñèìà áîëêà. Íÿêîé è ïîäàäå öèãàðà. Ïîå ÿ ñ äâå ðúöå è íå áåç óñèëèå ÿ äîïðÿ äî óñòíèòå ñè. Åäâà íà òðåòàòà öèãàðà íåðâíîòî íàïðåæåíèå áå îòñëàáèëî ñâîÿ îáðú÷.Ñåãà óñåòè ,÷å ïðîçîðåöúò å îòâîðåí è ëåäåíèÿ âúçäóõ áðúñíåøå ñêóëèòå è.Îãíåíèòå ñëúíöà áÿõà ïðèäîáèëè íîðìàëíèòå ñè î÷åðòàíèÿ íà àâòîìîáèëíè ôàðîâå îò äâèæåíèåòî â îñòðåùíîòî ïëàòíî.Íåáåòî è çåìÿòà ïîñòåïåííî çàñòàíàõà íà ìÿñòîòî ñè. Âå÷å ÷óâàøå ìîíîòîííèÿò ðèòúì íà äâèãàòåëÿ.
- Êàêâî ñå ñëó÷è.-ñ íåñèãóðåí ãëàñ ïîïèòà ßíà.
- Ïîìèñëèõà ìå çà òâîé ñóòåíüîð.Áå ñòèãíàëà äî 1100DM è áå ãîòîâ äà êà÷è îùå. –Êðèñòèÿí ñå îïèòâàøå äà ñêðèå âúëíåíèåòî ñè.
- Èçâèíÿâàé.
- Íå çíàì òè êàê ðàçáðà, íî âñúùíîñò òîâà, êîåòî íàïðàâè íè ñïàñè.Óñïîêîé ñå.Äîáðå ãî èçèãðà. Çà ìîìåíò äîðè àç ïîìèñëèõ, ÷å ïðåâúðòÿ. Å, òè ïîëó÷è ñâîåòî êðúùåíèå. Ïðèêëþ÷åíèÿòà ìàé ùå ñå îêàæàò âòîðàòà òè ïðèðîäà.
- Íàïðàâèõ ãî îò ñòðàõ.
- Ñòðúõúò å ñèëíî ÷óâñòâî.Íå ìó ïîçâîëÿâàé äà òå ïàðàëèçèðà.Ñåãà òè äåéñòâà ïî èíñòèíê, íî òðÿáâà äà ñå íàó÷èø äà óïðàâëÿâàø ñòðàõà ñè, äà ãî ïîä÷èíÿâàø íà ñåáå ñè, äà ãî ïðåâðúùàø â ñèëà.Íå ñå ïðèòåñíÿâàé ïîâå÷å íÿìà äà ñå íàëàãà, ùîì ñå êà÷èì â àâòîáóñà ùå äåéñòâàìå ïî ïëàíà, ïîåìàì âñè÷êî â ñâîé ðúöå.
Îùå íå áå ñèãóðíà, ÷å òîé çàâúðøè ìèñúëòà ñè, êîãàòî îò çàäíàòà ñåäàëêà ñå ðàçíåñå ðàâíîìåðíî ïîõúðêâàíå. Íå ìîæåøå äà ïðîóìåå êàê óñïÿâàøå òîëêîâà áúðçî äà ïðåíàñòðîéâà ïñèõèêàòà ñè, íî îáåùà äà ñå íàó÷è. Êîëêîòî è äà ñå îïèòâàøå äà îìàëîâàæè ñëó÷èëîòî ñå , åäíà íàòðàï÷èâà ìèñúë ïóëñèðàøå â ñúçíàíèåòî è ÿ äúðæåøå íà ùðåê:”ïî-äîáðå å òè äà èçíåíàäàø ïúðâà, îâëàäåé ñòðàõà ñè, äðúæ ñå êàòî ãîñïîäàð íà ïîëîæåíèåòî.Òè...ïúðâà...îâëàäåé”.
Åäâà ëè ñè äàâàøå ñìåòêà êîëêî ðàçëè÷åí ùåøå äà áúäå îò ñåãà íàòàòúê æèâîòà è. Âñå îùå ìîæåøå äà ñå âúðíå, áå ïî ïúòÿ çà Ñîôèÿ, îùå áåøå â Áúëãàðèÿ, íî òàçè ìèñúë áåçïîìîùíî ïðîñâåòíà äúëáîêî â ñúçíàíèåòî è áúðçî óãàñíà îòíåñåíà îò ïîðîé ìèñëè çà ïðåäñòîÿùåòî ïúòóâàíå.Êàêâî ÿ î÷àêâàøå îòâúä ãðàíèöàòà íà ïîçíàòèòå õîðèçîíòè, îòâúä ñèëèòå íà âîëÿòà, îòâúä ðàçóìíîñòòà íà æåëàíèÿòà.Îùå îò ìàëêà ñè ïðåäñòàâÿøå, ÷å íå æèâåå ñâîÿ æèâîò, à èãðàå íå÷èÿ ðîëÿ â áóðíà ïèåñà. Çàáëóæäàâàøå ñå ,÷å âèíàãè ìîæå äà ñëåçå îò ñöåíàòà, ùîì ñïåêòàêúëúò çàïî÷íå äà ñå ðàçâèâà â íåæåëàíà îò íåÿ ïîñîêà. Êúäå ùåøå äà ÿ îòâåäå òàçè àâàíòþðà, êúäå ñâúðøâàøå ãðàíèöàòà íà èçìèñëåíàòà ïðèêàçêà, çà äà çàïî÷íå èñòèíñêèÿò æèâîò, îò ÷èÿòî ñöåíà ìîæåø äà ñëåçåø ñàìî âåäíúæ. Àêî çàãúðáèø ñöåíè÷íèÿ ïîäèóì ñàìî çà ìèã, ïîâå÷å íèêîãà íå ìîæåø äà âëåçåø îáðàòíî â ñïåêòàêúëà „Æèâîò”,çàùîòî òâîÿò ìèã å âå÷å îòëåòÿë è íà òâîåòî ìÿñòî ñåãà èãðàå äðóã àðòèñò, ðîäåíèÿ îò òåá ÷îâåê.
Áåøå ðàçñúìíàëî.


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 29.04.2007 @ 09:46:02 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðîìàíè

» Ìàòåðèàëè îò
   esperanca

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 11:13:10 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Èç ðîìàíà „Îòâúä ãðàíèöàòà „ - 27Äåêåìâðè 1996ã" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.