Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 747
ХуЛитери: 4
Всичко: 751

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: mariq-desislava
:: Heel

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаГоспода политици и политолозите, които седите зад тях…
раздел: Други ...
автор: Tiranozavar

Замълчете!
„Биг брадър” е пошъл социален експеримент. „Биг Брадър” възпитава… Пардон! „Биг брадър” не възпитава, той снизява, дава лош пример. Лош „Биг Брадър”. Не пипай, мръсно…
Чували ли сте тези думи? Няма начин. А помните ли лидерите на мнения?! Социолози, политолози, независими наблюдатели и други … Според тях митологизацията и демитологизацията са сестри близначки. Третата сестра взе сто бона от едно шоу… „Биг брадър” е вярата, надеждата и любовта на българския зрител, гражданин, избирател. „Биг брадър” е единствената форма на гражданско общество, на което сме способни. „Биг брадър” е черешката на тортата в съвременния начин на живот, life stile, пикът на съвременното говорене, кулминацията на обществения диалог. „Биг брадър”, дами и господа, замести отчуждението, настани се на мястото на отчаянието, на умората, на досадата от политиците, от политолозите, от тях, от властта. От всички през всичките тези 17 години, които натовариха с прехода поколенията на днешните 60 и 70-годишни жени и мъже, на техните деца на по 40 и на младите хора на по 30, 30 и нещо. „Биг брадър” е достойният край на една реформа, на един преход, на едни евроизбори. Именно това шоу, именно тези хора, именно кралят на поп фолка, именно една средностатистическа женица на около 30, която междувременно е и ТВ-водещ, станаха лицето на съвременния българин днес. Огледалото, в което се оглеждат липсата на ценности, пропастта, пустотата. Невъзможността да намерим други общи теми, невъзможността да се обединим около култура или образование, невъзможността да се обединим даже около една трагедия. Пардон. Нацията ни е единна само по два повода – „Биг Брадър” и трагедиите. Едното забавлява, сближава, разсмива, другото отрезвява, плаши, забавя темпото на говорене, след него настъпва зловеща, отчайваща тишина. От едната страна е Ники Кънчев, сресан и нахален, с пикантни въпроси към обявените за VIP, а от другата катастрофата в Бяла. От едната страна са българските медици в Либия и насълзените им в камерите очи, от другата страна са изборите за евродепутати, отново начело с Азис, Ивана, Камелия и други VIP. Партиите клекнаха! Изграждането на една предизборна кампания около образите на поп-а и фолк-а, около енергийна напитка или около гащите на една „звезда” е директното признание на политиците, техните партии и придворните им политолози, в капитулация. Това е обявяване на провала. Това е толкова трогателно обяснение в любов на отчаяния и изморен избирател, че дори сценаристите на Изаура трябва да си теглят куршума поради некадърност. Когато през 2007-ма година една държава не може да се справи с най-големия си външнополитически провал като драмата с шестима наши заложници в една тоталитарна държава, тогава същата тази държава показва лицето си на Брюксел през силикона на три попфолк турбо диви и един симпатичен, мил, омъжен гей. С това темпо през 2014 година, когато днешните 30-годишни Здравко-вци ще бъдат улегнали 40-годишни бизнесмени от среден клас, може би трябва да изпратим на полковник Кадафи торта със стрийптизьорка от Столипиново, нес кафе три в едно и външният ни министър с тюрбан българския флаг. И това ще бъде върхът на усилията на всички правителства досега за…Сещате се за какво… Някой, всъщност, ще си спомня ли за какво?! Ако искате да изпратите тези политици далеч от България гласувайте на кратък номер… И спечелете 4 хиляди лева от пирамидата на безумието.
И да не забравите, денят за размисъл е даден на човека наистина за размисъл. Ама, наистина. Този път.


Публикувано от aurora на 19.04.2007 @ 11:08:15 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   Tiranozavar

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 14


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 20:24:54 часа

добави твой текст
"Господа политици и политолозите, които седите зад тях…" | Вход | 10 коментара (18 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Господа политици и политолозите, които седите зад тях…
от Marta на 19.04.2007 @ 11:29:32
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
зрелището си е зрелище, биг брадър върши работа - като заглушител, криво огледало, многоглав клоун, който забавлява тълпата и отклонява вниманието от проблемите поздравления за текста, Силвия

надявам се скоро да ти стисна ръката :)


Re: Господа политици и политолозите, които седите зад тях…
от Tiranozavar (s_tomova@mail.bg) на 19.04.2007 @ 23:04:28
(Профил | Изпрати бележка)
Тия дни ще летя в небето на Стара Загора, заповядай. Честно. Ела в понеделник. Стара Загора, Хеликон, привечер.

]


Re: Господа политици и политолозите, които седите зад тях…
от Marta на 21.04.2007 @ 08:47:48
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
Знам, аз защо казах, че скоро очаквам...на живо :)

]


Re: Господа политици и политолозите, които седите зад тях…
от Rhiannon на 19.04.2007 @ 14:08:36
(Профил | Изпрати бележка)
"Не ви трябват пари, я как хубавичко ви забавляваме ...Стойте си на диванчето, ние ще идем на Карибите и ще ви ги покажем наготово по телевизора"
Добре е станало:)


Re: Господа политици и политолозите, които седите зад тях…
от stir на 19.04.2007 @ 14:09:41
(Профил | Изпрати бележка)
Може да оправиш лайф стаил на "life style", понеже така е правилния правопис. Що се отнася за съдържанието, еми, да - става. Цялата тенденция на озападнячване включва както хубавите, така и лошите неща. Децата ни вече са започнали да проявяват безразличие, неангажираност, непукизъм. Скоро ще дойде и пасивността, която така ме стресна когато бях в Англия. Но това не пречи на лидерите, в позитивния смисъл на думата, да се раждат, порастват и работят за някоя добра кауза. Тях винаги ги има. От друга страна, "Биг брадър" не може да нанакара зрителите си да гласуват за техните герои. Той е само едно развлечение, колкото и примитивно и неприятно да се струва на някои от нас, и на народът това му е ясно.

Поздрави!


Re: Господа политици и политолозите, които седите зад тях…
от Tiranozavar (s_tomova@mail.bg) на 19.04.2007 @ 23:03:24
(Профил | Изпрати бележка)
То има освен тази и още два, най-малко, правописни пропуска, но кво ти пука..., всъщност.

]


Re: Господа политици и политолозите, които седите зад тях…
от solaris на 19.04.2007 @ 14:10:19
(Профил | Изпрати бележка) http://solaris.blog.bg
Привет Силвия, този текст е много добър, многопластов, силно публицистичен и пробождащ.Според мен трябва да излезе в пресата задължително, направи опити в тази посока, заслужава повече читатели, наистина е страхотен разрез на мръсна рана.
моите поздравления.
Яна


Re: Господа политици и политолозите, които седите зад тях…
от Tiranozavar (s_tomova@mail.bg) на 19.04.2007 @ 23:06:02
(Профил | Изпрати бележка)
Понеделник, в. "Експрес".
Благодаря.

]


Re: Господа политици и политолозите, които седите зад тях…
от krista (kukina@abv.bg) на 19.04.2007 @ 14:25:16
(Профил | Изпрати бележка)
Солидарна съм с мнението на Соларис.
Наистина заслужава да се прочете от повече хора.
На някои ще помогне да се събудят от летаргичния си сън.
Поздрави!


Re: Господа политици и политолозите, които седите зад тях…
от radi_radev19441944 на 19.04.2007 @ 18:24:52
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Ама какво точно правят тези мушмороци, че всички са зяпнали по тях не мога да си обясня? Дори не съм ги погледнал; знам, че нещо, което се харесва на тълпата е пошло.
А политиката вече не представлява интерес, защото е изхабена достатъчно и това е съвсем нормално. Колкото по- малко политически експерименти, толкова по- добре.


Re: Господа политици и политолозите, които седите зад тях…
от mastilo на 19.04.2007 @ 18:59:44
(Профил | Изпрати бележка)
Хубаво, силен текст, ярка публицистика. Който, за жалост не е обект на внимание на НЗОК(нито пък ще стане, здравните специалисти ги занимават други текстове ), както и на катедрата по фармакология и токсикология, психиатрия... А „днешните 60 и 70-годишни жени и мъже“, по принуда, преболедували прехода пред телевизора, повечето с посттравматичен синдром, всички омаломощени, знаят що е то антидепресанти, и най-достъпният и сигурен начин за лечение е блуждаенето, а именно чрез включване на приемника за ефирни телевизии, плащане на месечната такса за кабелна и прочие хубости, т.е. промивки. „техните деца на по 40 и на младите хора на по 30, 30 и нещо“ пък ги занимават, изучават, произвеждат други хубости, като - маркетинг, реклама, целят се в таргет зони(зрителят), една от любимите „дъвки“ на френския писател Патрик Бегбеде. Посленият е споменат в априлския брой на списание „ЛИК“ в статия със заглавие „Добре дошли в литературната Академия за звезди“, като „кръстник“, който напътства, помага, защитава двама от участниците/протежета в Академията.
„Невъзможността да намерим други общи теми, невъзможността да се обединим около култура или образование,... “, скоро, предполагам и у нас, с любезното съдействие на компанията Ендемол( която държи лиценза за Big Brother и Star Academy) ще даде възможност на българския зрител да поеме новия продукт млади и красиви антидепресанти. Представяте ли си, тръпнете ли в очакване на новата Литературна Академия за звезди? Е, няма значение „хаповете“ как и какво пишат, не. Важно ще е как изглеждат. А -озите ще ни обясняват, колко ефикасни и полезни са, между някоя и друга трагедия. Защото българинът отказва да мисли. Понеже „на работата лекото, на хляба мекото“, защото „утре започва от днес“ с JET Credit!
Не е просто тъжно. Това „Замълчете! “ нека го изкрещим, преди да изтрещим.


Re: Господа политици и политолозите, които седите зад тях…
от mastilo на 19.04.2007 @ 21:26:36
(Профил | Изпрати бележка)
пардон, не Патрик, а Фредерик Бегбеде... всъщност, както и да е ;>

]


Re: Господа политици и политолозите, които седите зад тях…
от Tiranozavar (s_tomova@mail.bg) на 19.04.2007 @ 23:02:37
(Профил | Изпрати бележка)
Не е както и да е...

]


Re: Господа политици и политолозите, които седите зад тях…
от Iskren32 (iskrend@gmail.com) на 20.04.2007 @ 02:26:24
(Профил | Изпрати бележка)
"Ако искате да изпратите тези политици далеч от България гласувайте на кратък номер… "
Страхотна метафора:) Как бих искал да изпратя такъв sms! ...дори и да е 10лв. без ДДС (какъв израз само!...като, че ли като се изпраща sms не се включва ДДС!)


Re: Господа политици и политолозите, които седите зад тях…
от butterfly на 21.04.2007 @ 19:10:56
(Профил | Изпрати бележка)
Браво, Tiranozavar! По западните шоута изпращат VIP-овете да се учат да гледат зайци, коне, кокошки и зеленчуци, а нашите т.нар. VIP-ки обсъждат по колко са платили за изкуствените си гърди и устни. Зрелище и чудо, няма що. Поздрав!


Re: Господа политици и политолозите, които седите зад тях…
от thebigplucky (plakerov@abv.bg) на 25.04.2007 @ 09:41:27
(Профил | Изпрати бележка) http://picasaweb.google.bg/plamen.lakerov
... лицето на съвременния българин днес. Огледалото, в което се оглеждат липсата на ценности, пропастта, пустотата. Невъзможността да намерим други общи теми, невъзможността да се обединим...
_____________________________

Искам да те поздравя за написаното. И за това, което си. Ти си единственият човек, който бърка с пръст в раната и казва, че царят е гол. Не, няма да се оправим, дори след написаното. Ние сме ТОВА! Каквото става в публичното пространство или в парламента - това става и почти във всяка българска къща, с малката разлика, че кирливите ризи се перат в къщи, потайно. Народопсихологията трудно ще се промени, но ценностната система се създава и възпитава в идните. Попските приказки: "Не ме гледай какво правя, ами слушай какво ти приказвам..." - отдавна не вървят. Новите хора малко четат, НО ГЛЕДАТ и ВИЖДАТ. Виждат и кой - на кого прави метани, виждат и автоголовете... И най-вече търпят последствията (Докога ли?) В този смисъл предавания като Биг Брадър, разни игри с тъпи въпроси и пари (перачници на пари), безкрайни разговори за наркомани и идиоти, и проблемите на етносите (забравиха, че има и нормални и че те също имат проблеми) - не бих ги препоръчал на нито една телевизия. Старата рецепта: "За тълпата - хляб и зрелища" е вярна и днес, но все повече са хората, които го разбират, и разбират защо е така. Обидно е да си просто електорат и да те употребяват на цикли... Хората все повече се разделят, никой ли не го осъзнава. Защо трябва една сутрин да осъмнем отново в класово общество, с класова борба и всичките и последствия?????

Обществото ни е болно!
Биг Брадър е просто синдром. Азис е синдром. Волен Сидеров е синдром... Ние сме болните...

За самото предаване Биг Брадър и за това, което се случва в него - няма да изразя мнение - НЕ ГО ГЛЕДАМ!!! Това е моят протест.

А на теб благодаря, че написа...