Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 843
ХуЛитери: 3
Всичко: 846

Онлайн сега:
:: LioCasablanca
:: Georgina
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаТвоите тъмни страсти
раздел: Разкази
автор: haboob

Стана модерно да се пускат разказчета без край и реших да предложа едно. Не се знае дали имам края, но уловката е друг да го завърши.. Може пък да е по-интересно?

...
Не понасям дневници, откровения, биографии, стихотворения и всякакви такива осмокраки залъгалки за тъпите рибоци. Никога не бих писал подобни глупости.
Но понякога се налага, мамка му! Не вярвах и че ще рева просто така, а сега го правя през пет минути и приличам на изоставена спукана топка.
Какво стана ли? Направо ти виждам любопитните очички оцеляла радостна гад и ако намериш писмото ми, чети и се надявам да не си пъхаш носа навсякъде!
..
Не съм много способен пич, всички го знаят, но за някои неща си имам качества. Оправям се с работа, семейство и другите дребни неща около нормалния живот, но винаги съм искал да бъда много, ама много як мангизлия. Виждал съм и по-прости от мен да го постигат, защо не и аз. Както казах, не съм никой, но като имам желание за нещо, просто го излъчвам.. може да го потвърди всяка квартална пичка.
И то дойде, онова за което си мислех.
..
Пиех си преди залагане в един готин футбол-бар, когато ме заговори този изтупан тип и без да се лигавя, като мернах какви са му дрешките ми замириса на стил, манги и всякакви от сорта.. Мислите си, че той ме е коткал да стана дилърче, или да му водя курви.. Нее, розови задници, искаше нещо друго – гигантическо..
...
- Знам че си в нет-бизнеса! – усмихна се и махна на бармана – “Водка-Луксардо” и.. ще пиеш ли един “Бъш”? – ме пита..
Кимнах, има си хас, черпеше добре и май знаеше доста за мене.. Само двама трима бяха наясно, че не бачкам с наеми, а имам клуб с няколко проститутки, които вече не се чукаха с истински клиенти –кършеха се пред камерите и си говореха идиотщини с разни плащачи-чекиджии. Вдигнахме чашите и след като пихме колелото се завъртя…
- Искам да направя един сайт, нещо като твоя, но .. по-голям.. и те потърсих да ми помогнеш..
Както казах не съм мозък, но винаги си правя сметката. След като само тия на който плащах знаеха какво правя, защо им трябва да набутват друг и да си губят комисиона? Някоя от работничките значи е споделила за мен и след като свърша с разговора, щях да мина през клуба и да им накъсам.. Но, нещо не се връзваше! Този с жестокия костюм пред мен изглеждаше заинтересуван и как така се успокоявам само докато го гледам да си пие зеленото питие? Ебаси, изглежда като такъв, който ще забоде света вместо маслина и ще го пусне в чашата си!
- Шейтанов – казва за запознство и усмивката му ме разбива все едно никога не съм смятал за идиотско мъже да се занасят с мъже.. – ето това е визитката ми ако решиш че можем да говорим за работа.
Докато погледна релефните букви пичът се изпари. Някои го могат така, аз обикновено се изнасям с ясни последствия. А разумът ми може да се опитал да ме защити, но това никога не е било силната ми част и знаех че ще бъда на: “.. бул. “Кръстов” N30 още утре!
..
Човекът от бара наистина ми показа неща които ми отвориха очите!
Kъщата му, охраната, колите и цялото посрещане бяха толкова "върха", че се запитах защо точно на мен предлага тази златна история.
- Да речем че сме “обикновени” хора. – започна той, когато получих чаша със златисто течно и се разплух в канапето. – Но какво иска всеки човек като постижение и забавление? Не е труден отговорът – да прави секс с най-желаните жени или мъже, или да се разправи с най-големите си врагове..
Кимнах. Нищо ново под слънцето..
Шейтанов се беше спрял пред огледалото.. Огромно, в златна рамка и имаше нещо странно в цялата работа, не помня какво..
- Колко може да плати един “обикновен” за да изчука този който иска или да убие мръсника на живота си? – погледна ме въпросително..
-.. това само броени могат да го направят..!? – трябваше да сме изперкали, но този насреща ми беше съвсем стабилен..
- Исках да те подведа, че на пръв поглед е невъзможно, но..- той пак се усмихна по своя си начин - представи си сайт със следното име: “Твоите тъмни страсти”... таксата ще е много мъничка, но ако има милиони клиенти.. Всъщност за да не си губим времето ще ти покажа как действа. Имам екип, който е от много сериозни дизайнери, абсолютни гуру-та в 3D анимацията и симулациите..
...
Показа ми. За повече от час гледах монитора и не знаех какво да кажа. Не знам кой работеше за него, но далаверата беше изпипана до край. Ако искаш да направиш някой жертва, става просто и с няколко щраквания на мишката. Ако си се заял с подробности, можеш да прибавиш снимка и описание и e зловещо реалистично. За секс-партньорите беше главозамайващо – дори най-бедния закъсал капут можеше да си плати нищожната такса на сайта и да си намери снимка на която или който си иска. После следваха ситуациите. Такова раздвижено нещо не бях виждал никога. Като игра, където помагат и на най-беднoтo мозъче да си избере начини и ситуации за убиване и ебане.. Нищичко реално.., и все пак моите курви от клуба бяха смешни и безмислени пред тая играчка.. Бях разбит – сбогом уеб-камери и мензисни прищевки!


Публикувано от BlackCat на 13.04.2007 @ 05:57:05 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   haboob

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
392 четения | оценка 5

показвания 49239
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Твоите тъмни страсти" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Твоите тъмни страсти
от libra на 13.04.2007 @ 08:39:03
(Профил | Изпрати бележка)
идеен разказ