Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 828
ХуЛитери: 4
Всичко: 832

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: pc_indi
:: rosi45
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНевероятните приключения 4
раздел: Приказки
автор: whitetomcat

Ч Е Т В Ъ Р Т А     Г Л А В А


Блиц-интервю на котарака Мишо за “Добре дошъл в “Интермяу”. По негова молба, за да не се отнема ценно време на  потребителите,  публикуваме със съкращения.  
                            Автор на интервюто: Писана Чаровникова.

                                        

  -   Добре дошъл в “ИнтерМЯУ”!
  -   Добре близнал!
  -   Сериозно?! Близвате ли добре?
  -  Ами... такова... ако са Ви замразили със сметана и какао... А иначе още не съм полово зрял. Съжалявам...
  -   Е нищо де! Аз мога и да почакам!
  -   Но за какво се спречкахте с Великия Програматор още в началото?
  -   Това не е най-добрият старт тук, смея да предположа...
   -  Аз да съм се спречкал с някого? – глупости! Аз дори още не знам какво наричате “спречкване”! Извинете ме за кавичките, но се родих в печатница, а там всичко тръгва от правописа, ако Ви е ясно защо...
  -  Но мога да предположа откъде идва раздразнението на Великия Програматор, стига да сте съгласна да приемете “раздразнение” за синоним на “спречкване”.
  -  Съгласна съм. Когато Ви стане ясно колко съм била Sъгласна, навярно вече ще съм по-малко съгласна, но засега казвам това, за да провокирам читателите и слушателите – съгласен сте, нали?
  -  И така, с какво подразнихте Великия Програматор?
  -  С какво... С нищо особено – изядох му мишката!
   -  Откъде можех да зная, мяу да го вземе, че “ИнтерМЯУ” се управлява с мишка?! От котешка гледна точка “мишка” е нещо за хапване, не е ли така?!
   -  Така е,”Мяу да го вземе”! Употребявам въведеното от Вас възклицание независимо от безкрайните повторения  - но то стана хит в “ИнтерМЯУ”!
   - А основният белег за хит са досадните повторения! Но да поемем към същността – кое е най-великото събитие в Живота Ви? И кои са най-великите личности, според Вас?
  - Е как кое събитие? Това, че съм се родил! – не е ли очевидно?! А най-великите личности са майка ми Мърла и баща ми Полигам!
  -  За вас може и да е очевидно, но да обясним на възприемателите – как така
най-великите личности могат да бъдат някакви полуинтелигентни котка и котарак?
  -  И то в Свръхмодерен Свят като “ИнтерМЯУ”?!
   - Ами много просто! Ако не бяха те, щяхте ли да се наслаждавате на присъствието ми в “ИнтерМЯУ”? И щяхте ли точно Вие, с извинение, да ме чакате да порасна, за да близна?!
  -  Препоръчвам ви доза скромност, Писано Чаровникова!
  -  Приемам препоръката – защо пък да не я приема?
  -  Но, освен родителите Ви, няма ли за Вас друга Велика Личност?
  -  Има, разбира се – Великият Програматор!
  -  Великият Програматор?! Добре ли чух? Същият, който се молеше да не го ядете суров?!
  -   Да не би да послъгвате, да ме поживи “ИнтерМЯУ”?!
  -   Да не го ям суров... Не разбирате ли, че това не е истинско опасение, а само дозата кокетничене на Съществените Люде?
  -  Ами че, ако не беше той, щеше ли да има “ИнтерМЯУ”? И от кого щяхте да вземате това интервю?
  -  От някой друг Котараковеликан! Нали те си хапват бъгове от конкурентните софтуери...
  -   Не се притеснявайте толкова! Ще дойде ред и на Вашите! Ако все още не ги ям, приемете го като знак на доверие към създателите им! Може би се надявам и сами да се справят...
  -   А на Вас препоръчвам да се отнасяте с по-голямо уважение към работодателите си, които Ви купуват гащичките, колкото и символично да е това бельо!
  -    Но моля Ви, госпожо Писана Чаровникова!
  -    Не понасям изчервени котки!
  -    Противоестествено е, някак...
   - Все едно да гледаш детско порно! – еднообразно, и дозата първоначално любопитство се удовлетворява на десетата секунда.
  -   Ей, ей, къде хукнахте, Писано Чаровникова?!
  -   Ами че аз почти пораснах!
  -   Да гледате детско порно?!
  -   Господи, Сбъркан Свят!
  -   Има да се разправям с това “ИнтерМЯУ”!
  -   Край на интервюто!
  -   Мяу!!!


Публикувано от BlackCat на 10.04.2007 @ 08:52:33 



Сродни връзки

» Повече за
   Приказки

» Материали от
   whitetomcat

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 13:01:43 часа

добави твой текст
"Невероятните приключения 4" | Вход | 0 коментара (1 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.