Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 764
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 766

Îíëàéí ñåãà:
:: Elling
:: Heel

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàËîðåíà (demo version)
ðàçäåë: Ôàíòàñòèêà
àâòîð: kauboec

- Íàáëþäàâàìå åäíî ïðåêðàñíî ñèíüî ìîðå, íàä êîåòî ñå ðåÿò ÷àéêè. Òå ëåòÿò êúì õîðèçîíòà. Òå ñà ùàñòëèâè äà æèâåÿò ðåäîì äî íàé-ñúâúðøåíèòå ñúçäàíèÿ – ðîáîòèòå.
Ëîðåíà
(demo version)



Ëîðåíà ñåäåøå äî ìåí íà ïåéêàòà äúëãà ñåäåìäåñåò è ÷åòèðè ìåòðà îáúðíàòà êúì îãðîìíîòî ïàíî èçîáðàçÿâàùî íÿêàêúâ âèä çàëåç, êîéòî àç íèêîãà íå áÿõ âèæäàë, è áå ïî-óìèñëåíà îò âñÿêîãà. Òîâà ìå êàðàøå äà ñå ÷óâñòâàì íåëîâêî. Íåîáè÷àéíî çà ïåòúê âå÷åð îêîëî íàñ ñåäÿõà ìíîãî õîðà è ðåäîâíî òðÿáâàøå äà ïðåíàñòðîéâàì ñèíòåçàòîðà ñè çà êèñëîðîä. Îñâåí òîâà Äîíîñíèöèòå â òèïè÷íèòå ñè àêóðàòíî ñèíè óíèôîðìè òâúðäå ÷åñòî ñìåíÿõà ìåñòàòà ñè è àç íå çíàåõ â êîé òî÷íî ìîìåíò åäèí îò òÿõ íÿìà äà ðåøè äà ñåäíå ïîìåæäó íè è äà çàïîäîçðå Ëî**** â ïîäñòúï êúì íÿêàêâà åìîöèÿ.
Îò áåçáðîé ãîäèíè íàñàì åìîöèèòå ñà çàáðàíåíè. Äîðè è ìàéêà íå çíàå êîãà å çàïî÷íàëî âñè÷êî òîâà, ìîæå äà å îùå ïðåäè äà çàïî÷íàò çàëåçèòå äà íàïóñêàò òàçè ïëàíåòà è êàêòî ñúì ÷óâàë îò äÿäî ñè, êîéòî óìðÿ äîáðîâîëíî îò Ñèíèòå êàïêè íà Äîíîñíèöèòå/ñàì ñå çàïîäîçðÿ, ÷å èçïèòâà íÿêàêâà ñìúòíà åìîöèÿ, áåç äà ìîæå äà ÿ ôîðìóëèðà/ íàé-âåðîÿòíî å ñëåä Âåëèêàòà ðîáîòèçàöèÿ. ×îâåêúò ñå å âúçõèùàâàë íà èäåàëíàòà åôåêòèâíîñò íà ðîáîòèòå è å ïîæåëàë äà ñå óåäíàêâè ñ òÿõ, îñâåí òîâà íåîáõîäèìî å áèëî òî äà ñå ñëó÷è ìàêñèìàëíî áúðçî çàðàäè èçêîíñóìèðàíèòå ñóðîâèíè çà ðîáîòèòå. Ñâðúõ íóæíî å áèëî ÷îâåøêàòà äåéíîñò äà ñå ïðîìåíè ðàäèêàëíî, çà äà ìîæåì äà çàäúðæèì ìàøèíèòå. Äÿäî êàçâà, ÷å ìàøèíèòå ñà íè ïîáåäèëè è áåøå ìíîãî äîâîëåí îò òîâà, íèùî ÷å íå å áèë ñúâðåìåííèê íà òåçè ñúáèòèÿ, ïîìíÿ ÷å íÿêàêúâ äîíîñíèê îò ãîëÿì ðàíã ãî ïîçäðàâè çà äóìèòå ìó ïðåäè ñìúðòòà è ìó äàäå îò íàé-õóáàâèòå ñèíè êàïêè/ åäèí îò íà÷èíèòå ñ÷èòàí çà òâúðäå äîñòîéíà ñìúðò êîãàòî ñè â òðåòàòà/ îò ÷åòèðè/ êëàñè/ è ïîñëå âñè÷êè â çàëàòà ìúëêîì, ñ èçêîìàíäóâàíè óñìèâêè çàïëÿñêàõìå è äÿäî ñòàíà íà êðàêà è èçëÿ ïî åäíà êàïêà â óñòàòà ñè, â äÿñíàòà ñè íîçäðà è åäíà â îêîòî ñè. Ìàéêà áåøå ñ åäíà îñëåïèòåëíà óñìèâêà è äîðè Äîíîñíèêà, êîéòî ìó ïîäíåñå êàïêèòå ÿ ïîãëåäíà ñâèðåïî. Òàçè ñöåíà å íàé-ðàííèÿò ìè ñïîìåí, ìîæå áè ïúðâàòà ìè èçêîìàíäóâàíà óñìèâêà. Äÿäî óìðÿ ïî äîñòîåí íà÷èí, ñåãà íåãîâîòî ëèöå å çàïå÷àòàíî âúðõó èçòðèâàëêàòà...
Âèíàãè ñúì çíàåë, ÷å åìîöèèòå è ÷óâñòâàòà ñà ïðåäâåñòíèê íà ñìúðòòà. Äÿäî óìðÿ ïî äîñòîåí íà÷èí è âèíàãè ùîì ñå ïðèáåðà íàâåæäàì ãëàâà êúì ëèêà ìó.
Ñòðàõóâàì ñå, ÷å Ëî/íÿìàì ïðàâî äà èçðè÷àì öÿëîòî é èìå, çàùîòî àêî íÿìàì íàìåðåíèå äà èìàì äåöà îò íåÿ, ìîæå äà ñå ñìåòíå, ÷å ïðîÿâÿâàì åìîöèÿ/ ïðåìúë÷àâà íåùî îò ìåí. Ñòúêëåíèòå é î÷è, ìå îòáÿãâàò. Êîñàòà é å èçïðúõíàëà è êîæàòà íà äëàíèòå é å ñúâñåì ëåêî ïî-áëåäà îò îáè÷àéíîòî. Ìàìà íå æåëàå äà ñÿäàì íà ãîëÿìàòà ïåéêà áëèçî äî íåÿ, çàùîòî íÿêîãà ñìå áèëè áëèçíàöè/ ÷óõ ãè äà ãîâîðÿò ñ òàòêî çàòîâà ïðåç íîùòà, áåç òå äà çíàÿò, ÷å ñúì èçëÿçúë îò ñôåðàòà, çà äà ïèÿ âîäà/ è òîâà îáñòîÿòåëñòâî ñàìî ïî ñåáå ñè áèëî òîëêîâà îïàñíî, ÷å êàòî íèùî ìîãàò äà íè óìúðòâÿò ïî íÿêîé ïîçîðåí íà÷èí è äîðè â ìèíóòèòå íà ñìúðòòà íè íÿìà äà èìà è åäèí äîíîñíèê â ñèíÿ óíèôîðìà. Êîåòî àâòîìàòè÷åñêè ùå ðå÷å, ÷å íÿìà äà èìàìå ïðàâî íà ãðîáíî ìÿñòî è ðîäèòåëèòå íè ùå áúäàò îïîçîðåíè çàâèíàãè è âñÿêî ñëåäâàùî òÿõíî äåòå ùå áúäå óìúðòâÿâàíî îùå ñ ðàæäàíåòî ñè ïî ñúùèÿ íà÷èí. Ìàøèíàòà çà ðåïðåñèÿ å òàêà ðåàëèçèðàíà, ÷å áëàãîäàðåíèå íà ñàìîçàùèòàòà íè îò åìîöèè ñìúðòòà èäâà áåç íèêàêâè âíóøåíèÿ è ñòðàõîâå, ÷å ìíîçèíà îò íàñ óìèðàò ñ ëåêîòà êàòî ïðåä ñúí.
Áëèçíàöèòå âèíàãè ñà áèëè íåæåëàíè, òúé êàòî ñå ïðåäïîëàãà, ÷å èìàò íÿêàêâè åëåìåíòè íà òåëåïàòèÿ è åäèíîìèñëèå, êîåòî, êàçâàò, å ñàìî êðà÷êà êúì ñõîäíè åìîöèè. Äîïðåäè ïåòäåñåò ãîäèíè åäíîðîäíèòå ñà áèëè îòäåëÿíè îò ðàæäàíåòî èì è åäèíèÿò îò òÿõ å ïîäàðÿâàí íà íÿêîå ñëó÷àéíî áåçäåòíî ñåìåéñòâî. Ïî-êúñíî ñå ðåøè, ÷å òîâà ïðåíàñÿíå è îòäåëÿíå ñàìî çàòîðìîçÿâà ìàøèíèòå, êîèòî òðÿáâà äà ùàäèì è âå÷å ãè èçáèâàò. Ëî íå çíàå, ÷å ñìå áëèçíàöè ñ íåÿ è çà íèùî íà ñâåòà íå áèõ é ãî êàçàë, íèòî äîðè íàìåêíàë.
Ñåãà ñìåíèõà ïåéçàæà – ìèíàõà òðèìà ðàáîòíèöè è ñêúñàõà ïðåäíîòî ïëàòíî è îñòàòúöèòå îò íåãî çàïàëèõà â çàäíîòî ïîìåùåíèå. Êàðòèíèòå âñè÷êî íà âñè÷êî ñà îñåì, íî âñÿêà ñëåäâàùà íè ÿ ñúîáùàâàò êàòî àáñîëþòíî íîâà è íèêîé îò íàñ íå áèâà äà ïðîòèâîðå÷è. Ïðîòèâîïîñòàâÿíåòî ìîæå äà ñå ïðåçóìèðà êàòî âúíøíî ïðîÿâëåíèå íà íÿêàêâà åìîöèÿ. Ãëåäàìå ñèíüî ìîðå, êîåòî ïî öÿëîòî ñè ïðîòåæåíèå å èäåàëíî ãëàäêî è íèêúäå íå ìåíè öâåòà ñè. Áèõ êàçàë äîðè, ÷å íå å ìîðå à ñàìî ïàíî, íà êîåòî ëè÷àò äâà öâÿòà. Äâå èâèöè – åäíà ñâåòëîñèíÿ ñòîè â ãîðíàòà ìó ÷àñò è äîëíàòà – òúìíîñèíÿ. Ïî ìåãàôîíèòå îáà÷å íå ñïèðàò äà ñúîáùàâàò:
- Íàáëþäàâàìå åäíî ïðåêðàñíî ñèíüî ìîðå, íàä êîåòî ñå ðåÿò ÷àéêè. Òå ëåòÿò êúì õîðèçîíòà. Òå ñà ùàñòëèâè äà æèâåÿò ðåäîì äî íàé-ñúâúðøåíèòå ñúçäàíèÿ – ðîáîòèòå.
Ìåãàôîíèòå íå ñïèðàò äà ãúðìÿò.  íÿêîé äíè çåíèöèòå ìè ïðåñúõâàò îò âçèðàíå äà òúðñÿ êúäå ñà íàðèñóâàíè òåçè ÷àéêè. Íî òàêèâà ðàçáèðà ñå íÿìà. Ìàìà êàçâà, ÷å êîãàòî íàâúðøà ñåäåìíàéñåò ãîäèíè è çàïî÷íàò äà ìè äàâàò îò ïóðïóðíî ÷åðâåíèòå õàï÷åòà ùå ìîãà äà ãè âèäÿ. Çàñåãà åäèíñòâåíî ñúñ çåëåíèòå êàêâèòî ñå ïîëàãàò íà äåöà òîâà íÿìà êàê äà ñòàíå. Äà ìîãà äà âèäÿ ÷àéêèòå, êàçâàøå òÿ, å åäíî îò ÷óäåñàòà íà íàøåòî âðåìå, çàùîòî ÷àéêèòå êàêòî è ïîâå÷åòî îò æèâîòèíñêèòå âèäîâå îòäàâíà ñà èçìðåëè. Íå ñúì ìíîãî ñèãóðåí, íî ìèñëÿ, ÷å òîâà èäåàëíî ðàâíîäóøèå, íà êîåòî ñå âúçõèùàâàì ó ìàìà è òàòêî ñå äúëæè èìåííî íà ïóðïóðíèòå õàï÷åòà. Òÿõ çàáåëÿçâàì äà ïîêàçâàò íÿêàêúâ çà÷àòúê íà åìîöèÿ ñàìî êîãàòî èìàì ðîæäåí äåí èëè êîãàòî íà íÿêîãî å îòðåäåíî äà ñè îòèäå ñúñ ñèíè êàïêè. Ïðåç îñòàíàëîòî âðåìå òå ñà ñòóäåíè è áåçèçðàíè, íèòî ùàñòëèâè èëè íåùàñòíè è âñÿ÷åñêè òúðñÿò íà÷èíè çà ðàöèîíàëèçèðàíå íà äåéíîñòòà ñè, òàêà ÷å íàøåòî ñåìåéñòâî äà äîïðèíåñå çà íàïðåäúêà íà ìàøèíèòå. Õîðàòà òðÿáâà äåíîíîùíî äà ìèñëÿò çà ìàøèíèòå, çàùîòî ÷îâåêúò å áåçïîìîùåí áåç òÿõ. Ùå óìðå â áåçêðàéíà ìúêà è áîëêà áåç ìàøèíèòå. Òîé å ÷àñò îò òÿõ, íåãîâ íåñúâúðøåí ïðèäàòúê è òðÿáâà äà ìó ñëóæè. Ïîíÿêîãà òàòêî ñòàâà íîùåì è ñåäåéêè íà ëåãëîòî íàóì ïðåñìÿòà íÿêàêâè ðàöèîíàëèçàöèè, à ìàìà âñÿêà ñóòðèí ñòàâà, òúé ÷å äà èìà ïîëîâèí ÷àñ íà òèøèíà, çà äà ìèñëè çà ñúùîòî êàêòî òàòêî. Âå÷åð âñè÷êè çàåäíî ïèåì õàï÷åòàòà ñè è õîäèì íÿêúäå äà ãëåäàìå ïàíàòà.
Åäèí îãðîìåí ìåãàôîí ñå îòêðè âèñîêî â ñòåíàòà:
- Âèäÿõìå åäíè îò íàé-êðàñèâèòå øåñòîòèí òðèéñåò è îñåì ïàíà ñíèìàíè îò íàøèòå íàé-áëèçêè ïðèÿòåëè - ìàøèíèòå. Òå ãè çàñíåõà çà íàñ. – àêî òîâà áåøå âÿðíî òî çíà÷è äà ñìå ñåäÿëè íà ïåéêàòà îêîëî ÷åòèðè äåíîíîùèÿ. À òî å íåâúçìîæíî. Áåç õàï÷åòàòà ùå óìðåì. Íèå íå ìîæåì áåç ìàøèíèòå, êîèòî íè ãè äàâàò.
Ñòàâàìå è ñòóäåíî ðúêîïëÿñêàìå. Áëàãîäàðèì íà ìàøèíèòå è òðúãâàìå äà ñè âúðâèì. Äíåñ Ëî íèêàê íå ìè õàðåñà. Íÿìàøå êàê äà ÿ çàãîâîðÿ, âúïðåêè, ÷å ïðåç öÿëîòî âðåìå ñåäåøå äî ìåí. Èìàøå ìíîãî Äîíîñíèöè, à è òÿ íå ìå ïîãëåäíà. Ñ íåÿ èìàìå ñèñòåìà îò òàéíè çíàöè ñ î÷èòå. Ìîæåì äà ãîâîðèì ïðåäúëãî áåç äàæå äà èçäàäåì è çâóê.
Âå÷å å ïîëóíîù. Èçïèõìå ñ ëåäåíî èçêðÿùà óñìèâêà õàï÷åòàòà ñè è ìèíàâàõìå ïî ðåäà ñè ïðåç Ïðåñëåäâà÷à. Ïðåñëåäâà÷à áåøå ìàøèíà, â êîÿòî ïîñòàâÿø ãëàâàòà ñè, ïîäîáíà å íà ñòúêëåíà ñôåðà. Òÿ àâòîìàòè÷íî íàãëàñÿ âúðõó ñëåïîî÷èòÿ òè òúíêè âåíäóçè íà ñëåïîî÷èÿòà ñè è òå ïðîâåðÿâà çà ãîäíîñò. Ò.å. äàëè íåéäå èç ìîçúêà ñè íÿìàø åìîöèîíàëíà äåéíîñò èëè ïðåêàëåíî ñèëíè ñïîìåíè. Àêî Ïðåñëåäâà÷à îòêðèå íåùî òè âïðúñêâà íÿêàêúâ õèìè÷åí êîêòåéë ïðåç ñëåïîî÷èÿòà, íåðâíèòå òè ãàíãëèè áèâàò ïðèñïàíè è ñëåä òîâà ìîçúêà òè ñå ïðîìèâà ñ óñúâúðøåíñòâàíà ãëþêîçà è ñå ñúáóæäàø áåç îïàñíè ìèñëè â ãëàâàòà. Íà òàòêî ÷åñòî ìó ñå ñëó÷âà çàòîâà ñòàâà ïî÷òè âñÿêà íîù ñå áóäè îò ìèñëè êàê äà ñå ïîïðàâè. ×åñòî êîãàòî íå ñúì ñèãóðåí â ñîáñòâåíèòå ñè ñèëè ïîäìåíÿì ñîáñòâåíàòà ñè ãëàâà ñ òàçè íà êó÷åòî èëè íà íÿêîé îò ðîáîòèòå â êóõíÿòà. Ïðåñëåäâà÷à íå ìîæå äà ãè ðàçëè÷è è íà íÿêîëêî ïúòè âïðúñêâàõà îò ãëþêîçàòà â ãëàâàòà ìó. Ìèñëÿ, ÷å ìàéêà ïîäîçèðà ïîäìÿíàòà, íî íÿìà çà íèùî íà ñâåòà äà ñå ïèòàìå åäèí äðóã çà òîâà.
Ìàøèíèòå íè íàó÷èõà äà ñìå ïðåäïàçëèâè. Äà ãè îáè÷àìå è äà ñìå ïðåäïàçëèâè.
Çàñïèâàì – êàêòî âèíàãè ñè ïðåäñòàâÿì åäíî îò îñåìòå ïàíà, ñëåä êîåòî ïðîäúëæàâàì äà ãî ñúíóâàì çàñòèíàëî êàòî ñíèìêà. Ñúíèùàòà ëèøåíè îò äåéñòâèå ñà óæàñíî èçìîðèòåëíè.
Ñ Ëî íåùî ñå ñëó÷âà. Äàíî òåçè ñåäìèöè èìàì ñëó÷àé äà ñå çàãîâîðèì íà îãðîìíàòà ïåéêà è òÿ äà ìè ñïîäåëè ñ î÷è. Àêî íå óñïåÿ ùå ÿ ïðèñïàò âåäíúæ âúçïèòàòåëíî è àêî è ñëåä òîâà íå ñå å ïîïðàâèëà ùå ÿ óáèÿò.
Íîùèòå ñòàâàò òúìíè èçâåäíúæ, çàùîòî ïóñêàò ÷åðíèòå ïðîæåêòîðè ïî öÿëàòà çåìÿ. Çàëåçèòå íàïóñíàõà çåìÿòà, îòêàêòî ñúçäàäîõìå îãðîìíèòå ðîáîòè, êîèòî äà ïîìàãàò íà ïëàíåòàòà äà ñå âúðòè, òàêà ÷å íèêúäå, íèêîãà äà íå ñå ñìðà÷àâà. Íîùåì ïóñêàò ïðîæåêòîðèòå íàä êîëîíèèòå, çà äà ìîæåì äà ïî÷èíåì çà ïåò ÷àñà è íà ñëåäâàùèÿ äåí äà ðàáîòèì âúðõó íÿêîé íîâ ìîäåë ðîáîò. Ñëúíöåòî å íóæíî äà ñâåòè íàâñÿêúäå áåçñïèðíî çàðàäè ñëúí÷åâèòå áàòåðèè. Èçïèòâàì áëàãîäàðíîñò êúì ñúçäàòåëÿ íà ÷åðíèòå ïðîæåêòîðè; äà ñúçäàâàø àíòèñâåòëèíà å íåùî ïîñòèæèìî åäèíñòâåíî îò ðîáîòèòå.
Êàêâî ëè áèõìå ïðàâèëè áåç ðîáîòèòå? / “Ùå áúäåì ùàñòëèâè” áå èçêðåùÿë ëóäèÿò êîãîòî óáèõà ìèíàëàòà ãîäèíà. Íàé-áëèçêèÿò äî íåãî ðîáîò âåäíàãà ãî ïðîìóøè ñ îòðîâåí øèï. Îò òÿëîòî ìó èçòå÷å åäíà ëîêâà ïóðïóðíà òå÷íîñò. Íå èçïèòàõ íèùî è âúïðåêè òîâà íå çíàåõ äàëè òîâà áå êðúâòà ìó èëè âòå÷íåíèòå õàï÷åòà. Òîé íàèñòèíà áå ëóä. ÁÅÇ ÌÀØÈÍÈÒÅ ÍÈÊÎÃÀ ÍÅ ÌÎÆÅÌ ÄÀ ÁÚÄÅÌ ÙÀÑÒËÈÂÈ!! Óòðå ïàê òðÿáâà äà çàìåñòÿ êó÷åòî íà Ïðåñëåäâà÷à.

5:00 – îãðîìíèòå ìåãàôîíè âúâ âñåêè æèëèùåí êîìïëåêñ îòíîâî íè áóäÿò ñ çâóê ïîäîáåí íà ïàðàõîäíî èçäèøâàíå. Íÿêîëêî ñòúïêè íàä õîðèçîíòà å èçãðÿëî ëèëàâîòî ñëúíöå. Ñúùåñòâóâàò õèïîòåçè, ÷å íÿêîãà å áèëî æúëòî, íî ñàìî ïîêà÷âàëî òåìïåðàòóðàòà ñè è òàêà öâåòúò ìó ïðåìèíàâàë ïðåç ÷åðâåíî êúì ëèëàâî. Ïî-êúñíî ìîæå áè ùå ñòàíå ñèíüî è íàêðàÿ ùå èçáóõíå.  êóõíÿòà ðîáîòúò âå÷å å ïðèãîòâèë çàêóñêàòà ìè, ïîæåëàâà ìè õóáàâ äåí è ñëåä äâàéñåò ñåêóíäåí äóø èçëèçàì. Ðîäèòåëèòå ìè ñà ñòàíàëè ïî-ðàíî. Åæåäíåâíî íå ìîæåì äà ñå âèæäàìå çà ïîâå÷å îò òðèéñåò ìèíóòè, áëèçîñòòà å îïàñíà çà åìîöèèòå è ðîáîòèòå ðàçìåñòèõà ðåæèìèòå íè. Íî ÍÈÊÎÉ ÍÅ ÌÎÆÅ ÄÀ ÍÈ ÎÒÍÅÌÅ ÄÅÍßÒ,  ÊÎÉÒÎ ÏÐÀÇÍÓÂÀÌÅ ÏÎÁÅÄÀÒÀ ÍÀ ÐÎÁÎÒÈÒÅ. Åäèíñòâåíèÿò íàïúëíî ïî÷èâåí äåí â êîëîíèèòå.
Ïî ïúòÿ êúì çàâîäà, â êîéòî ðàáîòèì ÷åòèðèðåñåò è äâå õèëÿäè è îñåìñòîòèí ðàáîòíèöè, âñè÷êèòå âðúñòíèöè ìîì÷åòà, ìèñëÿ çà Ëîðåíà. Ñ íåÿ íåùî ñå ñëó÷âà. Ñòúêëåíèòå é î÷è èçãëåæäàò ïîâå÷å îò òúæíè, òàì ñå ÷åòå ìàëêî åçåðî, â êîåòî êðàñèâî êó÷å ñå äàâè, íî òî å òîëêîâà óïëàøåíî, ÷å ñå ñòðàõóâà äà èçëàå çà ïîìîù, çà äà íå ãî çàñòðåëÿò îò áðåãà, ïðåäè äà ñå å óäàâèëî. Òðÿáâà äà áúäà ïðåäïàçëèâ.
Îò â÷åðà íå ìè ñå ÿäå, íî òðÿáâà äà ñå íàñèëÿ, çà äà íå ïîðîäÿ ñúìíåíèÿ.
Ëîðåíà, êàêâî ñå ñëó÷âà ñ òåá..ïîãëåäíè ìå, ÷óâàø ëè?
Äíåñ ïðàâèõìå ðîáîòè íîâ ìîäåë ïðèãîäåíè çà áúðçà åâòàíàçèÿ. Ðàáîòàòà å åäíîòèïíà è ñúâñåì ñïîêîéíî ìîãà äà ñëåäÿ íàñòàâëåíèÿòà íà ìåãàôîíà, êîéòî íè ó÷è. Íåîáõîäèìî å ñàìî äà ñëåäèø ñ î÷è êîíâåéðíàòà ëåíòà, à ñúñ ñëóõà äà ïîåìàø çíàíèÿòà. Ñåìåéñòâîòî ìè íå ìîæå äà ïëàùà çà ñêúïî îáðàçîâàíèå, îò êúäåòî äà ñòàíà ïî-ñïîñîáåí ìåõàíèê, çàòîâà ïîäîáíî íà äåâåäåñåò è ïåò ïðîöåíòà îò âðúñòíèöèòå ñè ðàáîòÿ ïàðàëåëíî ñ îáðàçîâàíèåòî. Àêî íå áúäà óáèò ñëåä íÿêîëêî ãîäèíè ùå çàâúðøà ñòåïåíòà ñè è ùå ìîãà äî æèâîò äà ðàáîòÿ íà ñúùîòî ìÿñòî. Íÿìà äà ïðîìåíÿ ðàáîòíîòî ñè ìÿñòî è ñ ìèëèìåòúð.
Àêî ïîïàäíà â îïàñíîñò îò åìîöèÿ, Ïðåñëåäâà÷à ùå ìå óñåòè è ùå çàìåíè ãëþêîçàòà ñ îòðîâà. Çíàì ãî – íàëè ó÷àñòâàì â íàïðàâàòà èì.
Ìàøèíèòå òîëêîâà ìíîãî íè óëåñíÿâàò â ñìúðòòà, íèêîé íå ÿ ïðèåìà êàòî ñòðàõ èëè áîëêà. Òÿ å ðóòèíà. Ïðåñëåäâà÷, ñôåðà, îòðîâà – íå áîëè, íå îñòàâÿ ñïîìåíè, íÿìà ïîãðåáàëíè ðèòóàëè, òè áèâàø èçëè÷àâàí îò ñïîìåíèòå íà áëèçêèòå ñè çà íÿêîëêî ìèíóòè – ðîäèòåëèòå òè çàñòàâàò â Ïðåñëåäâà÷à è ñïîìåíèòå èì çà òåá ñå çàëè÷àâàò.
Äâàéñåò ÷àñà âå÷åðòà ìåãàôîíèòå ñúîáùàâàò êðàÿ íà ðàáîòíèÿ äåí, îòïðàâÿì ëåäåíà óñìèâêà êúì êîëåãèòå ñè ïî ñúñåäñòâî íà ðàáîòíîòî ìÿñòî è ñ ìåòàëíàòà êóòèÿ çà õðàíà ñå ïðèáèðàì. Âèíàãè ñå ïðèáèðàìå ñàìè – òàêà å ïî-áåçîïàñíî çà åìîöèèòå. Ïðèÿòåëñòâîòî íå å îôèöèàëíî çàáðàíåíî, íî ñïîðåä Äîíîñíèöèòå òî å êðèìèíîãåíåí ôàêòîð, çàòîâà ñå ïðèó÷èõìå äà ñòðàíèì åäèí îò äðóã. Êàòî ñúâñåì ìúíè÷úê èìàõ ïðèÿòåë, ñ êîéòî ïîíÿêîãà ñè ãîâîðåõ. Âå÷å íå ïîìíÿ äàëè å áèëî õóáàâî. Îòäàâíà íå ñúì ãî âèæäàë – íàé-âåðîÿòíî å óìúðòâåí.
Ëî, ïîãëåäíè ìå òàçè âå÷åð. Ðîáîòúò ìå ïîçäðàâÿ, çàòîâà ÷å ñúì ïîëåçåí íà êîëîíèÿòà è áúðçî ìè ïðèãîòâÿ âå÷åðÿ. Ùå ïî÷èíà çà êðàòêî è ùå îòèäà íà ãîëÿìàòà ïåéêà.
Ìàéêà ñå ïðèáðà øóìíî, çåíèöèòå é áÿõà ðàçøèðåíè. Ñ âúçìîæíî íàé-ìàëêî äóìè ÿ çàïèòàõ äàëè íåùî ñå å ñëó÷èëî. Òÿ ìè îòâúðíà, ÷å ñà ïðèñïàëè òàòêî è íÿìà äà ãî âèæäàìå íåèçâåòíî âðåìå.
Ìîèòå çåíèöè ñúùî ñå ðàçøèðèõà. Õðàíèõ ñå íàñèëà è èçëÿçîõ.
Âå÷å áÿõ ïðîïóñíàë ïúðâèòå äâå ïëàòíà. Äî ìåí âåäíàãà ñå çàëåïè Äîíîñíèê. Ëî ñåäåøå ïðåç äâàíàéñåò äóøè îò ìåí ñãëàâà ïîáèòà â çåìÿòà. Ñèãóðíî ñúì ïðåñòúïíèê, íî ñå ñòðàõóâàì çà íåÿ. Òÿ, èçãëåæäà, å îáðå÷åíà. È îò äâåòå è ñòðàíè ñòîÿò ïî åäèí äîíîñíèê.
Ñèòóàöèÿòà å íåòúðïèìà íàïóñêàì ìÿñòîòî ñè è ñå ïðèáèðàì, êîãàòî ìèíàâàì ïîêðàé íåÿ è ïðàâÿ îò òàéíèòå íè çíàöè è òÿ ñå ñåùà äà âäèãíå ãëàâà îò çåìÿòà.
Ïèÿ îò õàï÷åòàòà ñè è çàìåñòâàì ãëàâàòà íà êó÷åòî íàìåñòî ìîÿòà íà ñôåðàòà íà Ïðåñëåäâà÷à. Ñëåä íÿêîëêî ìèíóòè òÿ êëþìâà, êó÷åòî ìè å óìúðòâåíî. Òî ñúùî å ïðåñòúïíèê, èìàëî å åìîöèÿ, óòðå çàäúëæèòåëíî òðÿáâà äà íàìåðÿ äðóãî êó÷å, çà äà íå óâèñíå è ìîÿòà ãëàâà ïî ïîäîáåí íà÷èí.
Òàòêî å ïðèñïàí. Íÿìà äà èçäúðæè.
Ëîðåíà óâÿõâà.
Çàäúëæèòåëíî òðÿáâà äà íàìåðÿ êó÷å ñ åäðà è òúïà ãëàâà è äà êàæà íà ìàéêà íîìåðà ñúñ çàìåñòâàíåòî...

Äíåñ ðàçâàëèõìå âñè÷êè ðîáîòè çà åâòàíàçèÿ, êîèòî â÷åðà ïðàâèõìå. ×àñò îò òÿõ ñà èçïðîáâàíè âúðõó íåêîëöèíà ïðèñïàíè è ïîñëåäíèòå íå ñà óìðÿëè òîëêîâà áúðçî.
Òðÿáâà äà îïðàâèì äåôåêòà è äà ãè òåñòâàìå âúðõó äðóãè ïðèñïàíè.

Òàçè âå÷åð Ëî, ïî ÷èñò êúñìåò, óñïÿ äà ñåäíå áåç Äîíîñíèöè áëèçî äî ìåí. Ñëåä ÷àñ âçèðàíå â ïàíàòà òÿ ñå ïðåñòðàøè äà ìå ïîãëåäíå. Óñïÿ äà ìè ñúîáùè, ÷å áàùà é å áèë ïðèñïàí ïðåäè íÿêîëêî äíè è òÿ ñå ñòðàõóâà çà íåãî. Óêîðèõ ÿ ñ ëè÷åí ïðèìåð íà ñèëà – ïðåäàäîõ é, ÷å è ìîÿò ñúùî å ïðèñïàí. Íÿêîè îò òÿõ íÿìà äà ñå ñúáóäÿò – òåñòâàìå íîâè ðîáîòè çà åâòàíàçèÿ è äîêàòî íå îòñòðàíèì ïðè÷èíàòà çà äåôåêòà âñÿêà íîù ùå óìúðòâÿâàìå ïî íåêîëöèíà.
Òÿ âèäèìî íå ñå óñïîêîè è èçâúðíà ãëàâà êúì ïàíàòà:
- Íàáëþäàâàìå åäíî ïðåêðàñíî ñèíüî ìîðå, íàä êîåòî ñå ðåÿò ÷àéêè. Òå ëåòÿò êúì õîðèçîíòà. Òå ñå ùàñòëèâè äà æèâåÿò ðåäîì äî íàé-ñúâúðøåíèòå ñúçäàíèÿ – ðîáîòèòå.
Î÷èòå é ïîñòåïåííî ñå ðàçøèðèõà äî ðàçìåðèòå, êàêâèòî ìàé÷èíèòå èìàõà ïðåäè äà ìè ñúîáùè çà òàòêî.
Îò äâåòå íè ñòðàíè çàñòàíàõà Äîíîñíèöè. Ñòàíàõ è òðúãíàõ äà òúðñÿ êó÷å...


Ïóáëèêóâàíî îò railleuse íà 07.04.2007 @ 22:36:59 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ôàíòàñòèêà

» Ìàòåðèàëè îò
   kauboec

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 19:45:09 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ëîðåíà (demo version)" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ëîðåíà (demo version)
îò nadya íà 07.04.2007 @ 23:41:56
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://nadita.blog.bg/
Íàäÿâàì ñå íèêîãà äà íå ñå ñëó÷è,
ìàêàð ìíîãî ÷åñòî äà ñðåùàì ñèâîòàòà îêîëî ñåáå ñè è èç÷èñòåíèòå îò åìîöèè ëèöà...

Ïîçäðàâ!:)


Re: Ëîðåíà (demo version)
îò kauboec íà 08.04.2007 @ 00:55:23
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://kauboec@abv.bg
Õðèñòîñ Âîçêðåñå!
ìèñëÿ, ÷å ñìå äàëå÷å è íå å ëîøî îò âðåìå íà âðåìå äà ïðàâèì òàêà, ÷å òî äà ñòàâà ïî-äàëå÷å

]