Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 779
ХуЛитери: 1
Всичко: 780

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЖивот като на кино
раздел: Хумор и сатира
автор: svetlanal

Най-напред да уточня-не пия.И въпреки това животът ми е като на кино.
Всяка холивудска звезда би ми завидяла на динамичния, изпълнен с толкова превъплъщения живот.
Сутрин-изобилие от роли.Изпълнявам блестящо Пепеляшка.робинята Изаура,огнената Грейс-абе,каквото си избера.Докато стигна до работата участвам в Мисията невъзможна.Вече след обед в Невъзможно бягство-жестоко,неповторимо! Снощи например като в смъртоносно оръжие ми гръмна котлона в ръцете.Това разбира се ми попречи да представя на мъжа ми последната си роля-палавата Сюзън,но има време и утре е ден.Лягам си с милион и едно желания,нема да ви казвам как се събуждам.Абе целият ми живот е риск печели-риск губи.
Лошото е,че мъжът ми се пропи.Така му разнообразявам живота и пак недоволен.Заради пусто парно се пропи.Значи изключихме го и пак трябва да плащаме такса мощност ли беше,заради Вальо дето е на топло ли,не разбрах.Викам му-споко бе,ще спестяваме,а той ме пита от какво?
Тая година няма как ще си купя палто,само че модел-докато свят светува.Спирам да ходя на фризьор.Подстригах се сама.Прическата ми се нарича-другата в мен.Мъчно му е на мъжа ми,че не може да си купи нова кола.Какво от това,нали си взехме на старо тип-богатите също плачат.Продадохме си тристайния апартамент,платихме парното и с остатъка си купихме гарсониера.Все е нещо,собствена е,покрив над главата.За какво му е мъчно?Толкова е уютно в нея.Кухнята ни е на една ръка разстояние от хола.Припие ти се бира,протягаш ръка и хоп...Само че той пие водка,по пет на ден.Като се прибере пиян,аз хващам тигана,а той ме пита-пак ли има пълнолуние?Каво пънолуние бе,годзила такава? Ами тогава какви са тия девет луни? Разбива ме отвсякъде с тоя въпрос.Да ме вижда двойно-да,да ме вижда тройно като три сестри-разбирам,но девет луни преди да съм го ударила по главата с тигана го няма и в умирай трудно10.
Той ще ми казва на мене,че съм непредвидима като утрешен вестник.Обаче аз,за да си го върна,щом вземе заплата му давам списъка на Шиндлер,нека види лесно ли ми е. Така де,не стига,че като се напие обръща дома ни на спешно отделение и аз трябва да се изживявам като Памела Андерсен от спасители на плажа.Ами не е и никакъв баща.Като му дам да подпише бележниците на децата ги разглежда.сякаш са досиетата Х. Неблагодарник е мъжът ми,ето какво е.Гледам си сватбените снимки,още там изглеждам като вдовицата в бяло.И всичко е от свекърва ми,тази анаконда.Всеки разговор с нея е като интервю с вампир.Чуствителна била и синът й бил като нея.Абе какво ще ми говори глупости.С това парно и чуствителност.Чуствителна съм аз.Ако бях в Холивуд щях да взимам Оскар след Оскар.Е,може и Майкъл,ама Дъглас.А тук какво? Бъхтам се цял месец за един пробит долар,а мъжът ми се прави на мръсния Хари и не ще да работи за няколко долара повече.Ей ,като не разбира от изкуство,спирам му водката.Ще му запуша аз устата на него.Бира ще пие от днес нататък,само мен да не ме пита защо?


Публикувано от Administrator на 31.03.2007 @ 09:10:23 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   svetlanal

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
544 четения | оценка 5

показвания 47431
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Живот като на кино" | Вход | 3 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Живот като на кино
от kameja на 31.03.2007 @ 13:47:44
(Профил | Изпрати бележка)
Харесва ми този иронично-тъжен и весел поглед към нещата в често скучния ни свят.


Re: Живот като на кино
от AuCO2 (auco2@abv.bg) на 09.04.2007 @ 22:34:51
(Профил | Изпрати бележка)
Ако не стане със спирането на водката, пробвай с някоя от сериите на "Роки". Може да подейства :)


Re: Живот като на кино
от angar на 21.06.2007 @ 11:09:37
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
С колко имена на филми ме обогати! Да ги гледам, слава богу, време нямам, но покрай твоя разказ поне имената им научих!
Всичко е правдоподобно, само че мъжът ти се е пропил не вярвам: не може при такава жена, с такъв ведър поглед към живота и чувство за хумор, мъж да се пропие; мъжете точно от обратните жени се пропиват!
С чудесно чувство за хумор си! Само че защо от три месеца нищо не си пуснала! Каквото и да ти е, помни и мисли че хората имат страшна нужда да се посмеят!