Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 871
ХуЛитери: 2
Всичко: 873

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПенитенциарий
раздел: Разкази
автор: Bonnka

И тогава я видя, сякаш бе в центъра на селска градинка но заобиколена с тръни - дали пък не бе най-големия бодил сред тях. Също и освирепя гледайки онези отрепки как се разливат по нея, като плазма. Всъщност го заболя, изненадата изпревари с бясна скорост ревноста и най-вече страха.
Но какво му пукаше - така или иначе той беше просто тайна, а това временно може да заблуди чувството на собственост, което изпитваше към нея, тихо, но достатъчно осъзнато почти от година. По скоро той само я чукаше и нищо друго - ревност, притежание, болка - какво бе това. Бе я взел на заем през ноща, след това за седмицата, както и за месеца.... е, мина една година но какво е някаква година в скалата на човешкия живот.
Бе доста неочаквано, че беше тук сред боклуците - негови "приятели", в облаци индийски коноп. Отсъствуваща - една добре изглеждаща материя, но празна.
Седна срещу нея - едва ли отбелязваше присъствието му, гледаше през него сякаш бе дантелен прах. Е тя не беше негова, нейния живот бе съвсем различен от неговия. Имаше семейство, навици, приятели - бе от другата страна. Той беше тайна, и нямаше участие в живота й. И връзката им беше временна, тя беше само гара, една от многото през които всеки минава. Не бе началото, дори не би могла да бъде края, бе просто някакъв си преход. Да имаше нещо в нея което го държеше винаги нащрек, може би защото винаги я забелязваше, където и да беше с когото и да е, дори сред огромна тълпа, но това е понеже имаше някакво такова излъчване, което не бе виждал в никоя.
И само си мислеше, че я ревнува - все пак се чукаха, трябваше да има някакъв усет.
Ако само можеше да откъсне поглед от ръката, която се движеше върху коляното й, и само за миг да се опита да не се взира към устните на един от "приятелите" си които докосваха косата й... . Е тя си е свободна, сама може да прецени поведението си.
Ще тръгва, какво да прави тук, май и без друго никой не го виждаше. Само да й хване погледа и тръгва. Добре де какво й ставаше, да не е загубила ума си. Нарочно ли го правеше.
Колко хубаво би било вместо в тази нетипична за нея компания да бяха някъде сами. Косата й ухаеше - така нежно на вятър и море, на пясък и мечти. И когато я прегърнеше искаше да задържи момента, да остане по-дълбоко и по-дълбоко в съзнанието му, така завинаги и за никога - без време и без мисъл и без край.
Но тя е независима и чужда. А това е само ден и само миг, в цикличноста на времето всичко преминава - все едно никога не е било, и се е случило на някой друг. Ако само можеше да диша малко по - свободно, или просто мисълта му да е чиста, без обвързаност, би се чувствал по-свободен. А той бе в затвор на ревноста си и на страха и на любовта си. Опита се да разграничи разума от чувствата си, но наруши баланса и ефекта бе плачевен.
Е да,...обичаше я, отчаяно и безнадеждно. И болката бе толкова натрапчива и жълта. А всичко друго бе черно-бяло, като стара филмова лента. И дните толкова еднакво пусти. Тя не го обичаше, обичаше само себе си, и толкова успешно владееше безумието на живота си.
Спря погледа си на него, в очите й нямаше искри, сякаш бяха мъртви, или с подплънки ботукс. Бяха празни - де да беше само индийския коноп намесен, но бялата луна говореше. Не мислеше, не чувстваше, дори не бе реалност, ако протегнеше ръка към нея, щеше да изчезне, сякаш никога не е била. А бе красива, не, бе изкушение. Толкова я обичаше, че чак го болеше, искаше му се да й извика: "Къде отиваш? Губиш себе си от там никой не се връща? Толкова ли си сляпа за да видиш, че единствените които нараняваш сме ти и аз."
Но тя бе нереалност - а той бе тайна....., бе болка, бе смърт. Бе пенитенциарий, а тя - нещо което сме докоснали веднъж и никога повече не можем да забравим, нещо изпълващо мислите, до такава степен, че ни довежда до лудост.
И все пак стана - отиде и я хвана за ръката издърпвайки я от кокаиновия капан. - Гледай живота в лицето, винаги в лицето, за да знаеш какво е, за да го разбереш, да го обикнеш какъвто е, и после да го напуснеш.


Публикувано от BlackCat на 26.03.2007 @ 16:02:20 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Bonnka

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
388 четения | оценка 5

показвания 31457
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Пенитенциарий" | Вход | 2 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Пенитенциарий
от kakafreud на 26.03.2007 @ 18:09:34
(Профил | Изпрати бележка)
Много ми хареса!
Поздрав!


Re: Пенитенциарий
от mariq-desislava на 22.12.2010 @ 08:16:13
(Профил | Изпрати бележка)
благодаря ти, че описа моята философия на живеене и измъкване от живота