Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Anyth1978
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14145

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 533
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 538

Îíëàéí ñåãà:
:: LioCasablanca
:: Heel
:: Marisiema
:: LeoBedrosian
:: Georgina

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÈâàí
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: PETteXXXXXa

Ñòîÿ íà ñòîëà â ïîëóïðàçíà ñòàÿ, è ãëåäàì êúì òåá Èâàí.
Øóìà íà äèñêîòåêàòà è íÿêîëêîòî ïèòèåòà çàìàÿõà ãëàâàòà ìè. Ùå òðÿáâà äà îòêàæà öèãàðèòå. È òè ïóøèø Èâàí. Ìúë÷èì ,è àç ìîãà ñàìî äà ïðåäïîëàãàì êàêâî ñúäúðæà òâîåòî ìúë÷àíèå. Ñèãóðíî å êàòî ìîåòî.  ìîåòî å óìîðà è ñúíëèâîñò. Ñòðàíåí ìè ñå âèæäàø Èâàí.Íå ïîìíÿ äà ñúì òå çàáåëÿçàëà â äèñêîòåêàòà. Íåçàáåëåæèì ñè, çíàåø ëè. Íå òè ãî êàçâàì ùîòî íå ñè ãîâîðèì à ñè ìúë÷èì. Íå çíàÿ çàùî ñå ñúãëàñèõ äà ìå èçïðàòèø. Àç íå òå õàðåñâàì Èâàí. Íå õàðåñâàì ìúæåòå Èâàí. À æåíèòå îùå ïîâå÷å. Íå õàðåñâàì õîðàòà Èâàí. Òè êàê ðåøè äà ìè ïðåäëîæèø äà ìå èçïðàòèø Èâàí? Íå! íå òå ïèòàì åñòåñòâåíî, çàùîòî íå ñè ãîâîðèì, à ñàìî ìúë÷èì. Êîãàòî ìúë÷à àç âîäÿ íàé èíòåðåñíèòå ðàçãîâîðè Èâàí. Ãîâîðÿ ñúñ ñåáå ñè ,è ñ âñè÷êèòå õîðà êîèòî ñà â ìåí, è ñúñ âñè÷êè ïàð÷åíöà êîèòî õîðà ñà îñòàâÿëè â äóøàòà ìè. Îò òåá íÿìà äà ìè îñòàíå íèùî Èâàí. Áëóäêàâî èçëú÷âàíå èìàø. Íÿìàø íèùî Èâàí. Êîé äÿâîë ìå íàêàðà äà òè ïîçâîëÿ äà ìå èçïðàòèø. Çàùî äîéäîõ ñ òåá â òàçè ñòàðà êúùà ?Çà äà ïèåì êàôå? Íå Èâàí, íå çíàì çàùî Èâàí.Íå õàðåñâàì î÷èòå òè Èâàí, íå õàðåñâàì ïîãëåäà òè ,íå õàðåñâàì ÷óâñòâîòî äà ñè áëèçî äî ìåí Èâàí. Ìîæå áè èñêàì äà òåñòâàì ñåáå ñè ïîä âëèÿíèå íà íåõàðåñâàíè íåùà. Ìèñëÿ, ÷å ñè ìóõëüî Èâàí. Íå! íå òè ãî êàçâàì çàùîòî ñè ìúë÷èì. Äàæå íå ìîæåø äà ìúë÷èø Èâàí. Ãðîçíî íÿêàê ìúë÷èø. Òðÿáâà äà îñòàâÿ öèãàðèòå Èâàí,ãàäíî ìè å ñëåä òîëêîâà öèãàðè è âîäêè. Âèäÿ ëè ìå êàê òàíöóâàì Èâàí? Íå! íå òå ïèòàì íå ñàìî ùîòî ñè ìúë÷èì, à ùîòî çíàì, ÷å ñè ìå çàáåëÿçàë. Ñåãà ñúùî ãëåäàø áÿëàòà ìè êîæà. Àç ñëåäÿ ïîãëåäà òè Èâàí. Õàðåñâà òè îâàëúò íà êîëåíåòå ìè, ìèñëèòå òè âúðâÿò íàãîðå, íàëè Èâàí? Ãëåäàø ëèöåòî ìè, íî íàé âå÷å òå ïðèâëè÷à óñòàòà ìè. Íèùî ÷å òÿ ñàìî ìúë÷è. Òðåçâåí ìè ñå âèæäàø Èâàí? È íåùî íàïðåãíàò. Íàëè íå ñè ìèñëèø çà ñåêñ Èâàí? Âñúùíîñò çíàì ÷å ñè ìèñëèø. Àç ñúì êðàñèâî ìîìè÷å Èâàí. Êàê ìîæàõ äà òðúãíà ñ òåá, òè äà ìå èçïðàùàø. Òà íèå ñàìî ñè ìúë÷àõìå Èâàí. Áåçëè÷åí ñè!Áåçðàçëè÷åí ñè ìè !Õîðàòà ìå óìîðÿâàò Èâàí.Ñ äóìèòå ñè, ñ ìèñëèòå ñè, ñ ìúë÷àíèåòî ñè äîðè. Òâîåòî ìúë÷àíèå å äðàçíåùî Èâàí. Íî íå ãîâîðè! Ùå ìå ïîäðàçíèø àêî ãîâîðèø Èâàí.
Ðàçêîï÷àâàø ñè ïàíòàëîíà? îòêúäå òîëêîç ñìåëîñò Èâàí? Ãëåäàø ìå ïîõîòëèâî è èñêàø äà óëîâèø ðåàêöèÿòà ìè. Íå òðåïâàì Èâàí. ×óõ êàê çàêëþ÷è âðàòàòà óæ ïðåìåñòâàéêè íåùî îò øêàô÷åòî äî íåÿ. Êîé ëúæåø, ÷å ñòàÿòà å ïðàçíà Èâàí. Òîâà å ïîëóïðàçíà ñòàÿ Èâàí. Ïðàçíîòî â íåÿ ñè òè, à àç ïîëó-ïðèñúñòâàì. Ïèÿíà ñúì Èâàí. Ïèÿíà è óìîðåíà. Íî òîâà íå çíà÷è, ÷å áèõ ïðàâèëà ñåêñ ñúñ òåá Èâàí. Òÿëîòî ìè íå òå æåëàå Èâàí. Íå è òåá. Îñîáåíî íå è òåá. Êîé äÿâîë ìå íàêàðà äà òè ïîçâîëÿ äà ìå èçïðàòèø. È êîé äà äîéäà â òàçè ñòàðà êúùà íà íîùíî êàôå.Êàôå ñ òåá? Íå ìè ñå ïèå êàôå ñ òåá Èâàí. Íå è ñ òåá. Íèùî êîåòî å ñâúðçàíî ñ òåá Èâàí íå ìè ñå ïðàâè. Äàæå òåçè ìè ìèñëè ïðîòè÷àò ñ ãàäåíå è íàñèëà.
Êàêâî ñè íàèçâàäèë Èâàí? Àíàòîìèÿ ìè äåìîíñòðèðàø ?
È ìèñëèø, ÷å âñÿêà æåíà óìèðà äà ãëåäà ãåíèòàëèèòå òè? Ñëàáî è æåíñêî å òÿëîòî ìè ,íî ìíîãî äåìîíè æèâåÿò â ìåí Èâàí ,íå ãè äðàçíè ïîñðåä íîù. Ñïè ìè ñå Èâàí. Òè ñè äîáðî ìîì÷å âúïðåêè è áåçëè÷åí ,ñèâ è äîñàäåí. Íå ðàçáèðàì êàêâî å äîñàäíîòî òè Èâàí ,íî çíàì ÷å ñè ! Ïðèáëèæàâàø ñå êàòî äúðæèø íåùî êîåòî èíà÷å áè ïàäíàëî. Âúçáóæäàø ñå â ìèñëèòå ñè. Òàì ,â òÿõ òè âèæäàø â ìåí ïðåäìåòà êîéòî çàäîâîëÿâà íàãîíà òè. Îáúðêàë ñè ñå Èâàí. Âå÷å ñè áëèçî,ìíîãî áëèçî. Íà åäèí áðúñíà÷ ðàçñòîÿíèå.  ïîëóòúìíàòà ñòàÿ òè âèæäàøå ñàìî êðåõêàòà æåíà ,÷èÿòî ñëàáîñò ,íåæíîñò è æåíñòâåíîñò òå âúçáóäè. Íà åäèí áðúñíà÷ ðàçñòîÿíèå ñè Èâàí.Íå çíàÿ êîé æèâåå òóê ,è êîé îùå ñå áðúñíå ñ áðúñíà÷ ,íî ãî âçåõ êîãàòî ãî ìåðíàõ ïàäíàë â üãúëà.
Ùå ñè òðúãâàì Èâàí. Íå ñå ïðèáëèæàâàé Èâàí!Íå ñå ïðèáëèæàâàé! Íå ïðîòÿãàé ðúöå êúì øèÿòà ìè. Ìðàçÿ ðúöåòå òè Èâàí. Ìðàçÿ òåá!

Íå óñåòè áîëêà! Ìèãúò áå ñïðÿë êàòî ïðèêîâàíà âå÷íîñò. Èñêàõ òî÷íî òîâà äà îòðåæà Èâàí. Äà áåøå âèäÿë ïîãëåäà ñè. Äà áèõ ìîãëà äà òå ñíèìàì. Èçíåíàäà!
Êðúâòà òå èçíåíàäà Èâàí ,ìîæå áè êîëè÷åñòâîòî ?. Èçïðúñêà ìå öÿëàòà ñúñ ïðîêëåòàòà òè ãíóñíà êðúâ. Ìíîãî ëåñíî è áúðçî ñå ðåæåëè òåçè íåùà Èâàí. Íå! íå òè ãî êàçâàì, òà íàëè âñå ñè ìúë÷èì. Ìèñëÿ ñè ãî ïðîñòî. Íàòèñêàø ñ äâå ðúöå ìÿñòîòî êúäåòî ñè èìàë íåùî ,îùå íå òå áîëè, ñåãà ñìå â ìèãà,â ñïðåëèÿ ìèã. Ôîíòàíúò êðúâ êîéòî íå î÷àêâàøå,îò ìÿñòî êîåòî íå î÷àêâàøå òå èçíåíàäà. Èçíåíàäàíèÿò òè ïîãëåä å íåùîòî êîåòî ñÿêàø íå å òâîå Èâàí. Ìíîãî èñòèíñêè å! Áè ìè ñå èñêàëî äà ãî ôîòîãðàôèðàì. Íî òè çíàåø ÷å ñëåä ìèãà âå÷íîñò âðåìåòî ïàê ùå òðúãíå. Íå ñúì èçïëàøåíà Èâàí. Íå ñúì íåñïîêîéíà. Íàïðîòèâ! ðàâíîäóøíî ñúíëèâî ìè å . Îùå ñìå â ìèãà,ìèãà â êîéòî îùå íå òå áîëè, îùå ïàäàø êúì ôîòüîéëà êîéòî ùå ïðîñìóêâà êðúâòà òè. Çàùî èçëúãà ÷å ñòàÿòà å ïðàçíà Èâàí? Âèæäàø, ÷å è ôîòüîéë ñå íàìåðè. Åòî âå÷å ïàäíà âúðõó íåãî. î÷èòå òè íå å âå÷å èçíåíàäà Èâàí ,à óæàñ. Ðàçáèðàø êàêâî âå÷å íÿìàø. Àç ñúùî íÿìàì Èâàí. Æåíèòå íÿìàìå òàêèâà íåùà. Ðàçáðàõ ãî êàòî ìàëêà. Íàòúæèõ ñå ÷å íÿìàìå íåùà êîèòî íÿêîè èìàò. Íå çíàì çàùî, åé òàêà âúòðåøíî ÷óâñòâàõ ÷å íå å ÷åñòíî. Òîãàâà íå çíàåõ êàêâî å è äàëè ùå ìè òðÿáâà ,íî ñå ïî÷óâñòâàõ óíèçåíà îò ïðèðîäàòà .Ñåãà òîâà ìè ñå âèæäà ãëóïàâî ,íî áÿõ ìàëêî ìîìè÷åíöå.Òè íå ìå ñëóøàø Èâàí? Òà íèå è áåç òîâà ñè ìúë÷èì. Çàãóáèë ñè ìíîãî êðúâ Èâàí. Ïðèïàäíàë ñè. Àç íå çíàì äàëè ùå îæèâååø. Íå ñúì ìèñëèëà ïî âúïðîñà. Òè ñè äîáðî ìîì÷å. Íå èñêàõ äà òè íàïðàâÿ íèùî ëîøî. Íÿêîé îò äåìîíèòå â ìåí. Êàêâî èñêàõà äåìîíèòå â òåá Èâàí?
Êîãàòî ïîðàñíàõ íàìðàçèõ ìúæåòå.Áàùà ìè áèåøå è ïèåøå. Ïèåøå è áèåøå.Âñè÷êè!Ïîñëå óìðÿ. Ìàìà ñå îìúæè îòíîâî. Òîé âåäíúæ ìè ïîñåãíà. Ïîñëå ñå îïèòà... Ïîãíóñèõ ñå. Íàìðàçèõ è æåíèòå. Êó÷êè ñà æåíèòå Èâàí. Êàòî êó÷êà òè ãî êàçâàì.
Ìèñëÿ, ÷å òå óáèõ Èâàí. Íå èñêàõ. Åé Áîãó ,íå èñêàõ. Äîðè íÿìàøå äà òè îòðåæà íèùî. Çàùî ïîèñêà äà ìå èçïðàòèø Èâàí? Çàùî ñå ñúãëàñèõ äà âëÿçà òóê. Ùå ñå îáàäÿ â ïîëèöèÿòà Èâàí. Ìîæå áè ùå óìðåø. Ìîæå áè äà ñå îáàäÿ íà Áúðçà Ïîìîù. Èâàí, Èâàí ... òî÷íî ìåí ëè èçáðà äà ñå ïðàâèø íà ìúæ Èâàí.Áåñîâå èìà â ìåí Èâàí.Êàêâî òå ïðèâëå÷å â ìåí Èâàí? Íå! Íå îòãîâàðÿé! È áåç òîâà ñàìî ñè ìúë÷èì.
Îòêúðòèõ êðàê îò ñòîëà Èâàí. Ëåâè÷àð ñè? Âèäÿõ, âèäÿõ.
Óäàðèõ ñå íÿêîëêî ïúòè îò äÿñíàòà ñòðàíà ñèëíî ïî ãëàâàòà ñ êðàêà îò ñòîëà. È íà ìåí ìè ïîòå÷å êðúâ Èâàí. Òè ëè ìå óäàðè Èâàí? Òè ìå óäàðè Èâàí ,òè ! Èçòðèõ îòïå÷àòúöèòå ñè ,è ñëîæèõ êðàêà îò ñòîëà âúâ ëÿâàòà òè ðúêà. Êîãî áèåø Èâàí? Êîé èñêàø äà òè ïðàâè ñåêñà Èâàí?
Âñúùíîñò òè çàùî ïîèñêà äà ìå èçïðàòèø?
Ùå ïèéíà íåùî îò õëàäèëíèêà Èâàí. Òè çàùî èçëúãà ÷å ñòàÿòà å ïðàçíà?
Èâàí! Èâàí! Èâàí!!!!!!!!!! Â õëàäèëíèêà èìà òðè æåíñêè ãëàâè Èâàí !

Èâàí! Æèâ ëè ñè Èâàí? Äèøàø! Èìà è ìàñà Èâàí. Òè çàùî èçëúãà? Òåæúê å êðàêúò íà ìàñàòà Èâàí,åäâàì ãî îòâèõ. Êàêâî ïðàâèø ñ æåíèòå Èâàí? Çàùî Èâàí? Êàêâî òè äàâà òîâà Èâàí?
Íå! íå ìîãà äà ñè ïîìèñëÿ ÷å ùå îòâîðèø î÷è.Ùå ðàçìàæà ìîçúêà òè Èâàí. Ñ êðàêà îò ìàñàòà. Ñ êðàê îò ìàñà â ÷èñòî ïðàçíà ñòàÿ. Òîâà íå å ïðàçåí õëàäèëíèê Èâàí. Çàùî ëúæåø Èâàí?
Ñêúðöàò ñòúëáèòå îò òàâàíà Èâàí. Òè êàçà ÷å êúùàòà å ïðàçíà. Êîé èäâà îò òàâàíà Èâàí? Òèõî!Òèõîî... Øúúúúòòò Íèùî! è áåç òîâà ñàìî ñè ìúë÷èì.
×óâàì ãëàñ Èâàí ? Ãëàñúò ïèòà : "Ãîòîâ ëè ñè ñèíå ?"
Òÿ èäâà Èâàí. ×óâàì ÿ êàê áàâíî ñêúðöà ïî ñòúëáèòå... îòâàðÿ âðàòàòà... ñòàðà å... ñòàðà æåíà... íîñè íÿêîëêî íîæà! Èâàí!
Çàùî òå ïðåãðúùà Èâàí? Çàõâúðëè íîæîâåòå. Äîðè íå ìå ïîãëåäíà. Òÿ ïëà÷å âúðõó òåá Èâàí.
Íå ìîãà äà âè óáèÿ Èâàí. Àç íå ìîãà!
Êîé æèâåå â ìàçåòî Èâàí? Ñòàðèòå êúùè èìàò ìàçåòà Èâàí.
Êîé äÿâîë ìå íàêàðà äà ñå ñúãëàñÿ äà ìå èçïðàòèø. Ìèñëåõ ñå çà çëà, Èâàí. Òè ìè îáúðêà ïîíÿòèÿòà.


ÏÏ.Âñúùíîñò òîâà å äðóã ïîãëåä, ïðåç äðóãè î÷è, â åäíà è ñúùà ïðàçíà ñòàÿ, êîÿòî íàðèñóâà DAVILA /îò ôîðóìà, è âúâ ôîðóìà íà all.bg/ à åòî è ëèíêà ÒÓÊ



Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 31.05.2004 @ 21:09:13 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   PETteXXXXXa

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 6


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 14:09:26 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Èâàí" | Âõîä | 6 êîìåíòàðà (12 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Èâàí
îò hixxtam íà 31.05.2004 @ 21:10:29
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://slovo.bg/hixxtam/
Re: Èâàí (Ðåéòèíã: 1)
îò aureliano (kalimero@abv.bg) íà 31.05.2004 @ 20:08:19
(Èíôîðìàöèÿ çà Ïîòðåáèòåë | Èçïðàùàíå íà ñúîáùåíèå) http://www.lib.ru
(IP: 212.50.25.130)
neznam

pokartitelno
dobre 4e mi prati komentar, za da te otkriq
tova napravo me razmaza, stiskam ti desnicata i mislite:))
tiq tvoi demoni me sasipaha

badi
kisses


Re: Èâàí
îò hixxtam íà 31.05.2004 @ 21:12:58
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://slovo.bg/hixxtam/
Re: Èâàí (Ðåéòèíã: 1)
îò libra íà 31.05.2004 @ 20:29:34
(Èíôîðìàöèÿ çà Ïîòðåáèòåë | Èçïðàùàíå íà ñúîáùåíèå)
(IP: 62.204.151.217)
òîâà å äîñòà äîáðî ïîçíàíèå íà ïðîáëåìíà æåíñêà ïñèõèêà...


Re: Èâàí
îò hixxtam íà 31.05.2004 @ 21:16:53
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://slovo.bg/hixxtam/
Ñúæàëÿâàì , ÷å ïî òåõíè÷åñêè ïðè÷èíè ñå íàëîæè äà èçòðèÿ ïðîèçâåäåíèåòî ñ ïðèëåæàùèòå êúì íåãî êîìåíòàðè êîèòî êîïèðàõ è ïóñíàõ, çà äà íå ñå çàãóáÿò.


Re: Èâàí
îò Moka íà 31.05.2004 @ 21:16:58
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àç ïúê ñè ïîâòàðÿì îöåíêàòà.


Re: Èâàí
îò entusiast (entusiast@mail.bg) íà 31.08.2004 @ 19:05:47
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://bglog.net/blog/entusiast
Ñòðàõîòíî! ïîêúðòåí ñúì!


Re: Èâàí
îò TriUshi íà 09.10.2004 @ 17:23:17
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îêàïàõà ìè óøèòå.
Ñòðàøíà ðàáîòà ñè!