Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 971
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 971

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÏóëñ
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Veselin

Òî÷íî â ìîìåíòà, â êîéòî ñè ïîìèñëè çà íåÿ, åäíî ìîìè÷åíöå îòêúñíà òâúðäàòà ÷àñò îò êðèëîòî íà êàëèíêà.
Íà òðè õèëÿäè êèëîìåòðà íà ñåâåð, äâå êîëè êàòàñòðîôèðàõà, à â ìåñàðíèöàòà îòñðåùà ÷åðâåíäàëåñò ëàòèîíîàìåðèêàíåö ïðèõâàíà íÿêàêúâ âèðóñ îò çàðàçåíîòî ìåñî, êîåòî ìó áÿõà äîñòàâèëè...

Òî÷íî â ìîìåíòà, â êîéòî ñè ïîìèñëè çà íåÿ, åäíî ìîìè÷åíöå îòêúñíà òâúðäàòà ÷àñò îò êðèëîòî íà êàëèíêà.
Íà òðè õèëÿäè êèëîìåòðà íà ñåâåð, äâå êîëè êàòàñòðîôèðàõà, à â ìåñàðíèöàòà îòñðåùà ÷åðâåíäàëåñò ëàòèîíîàìåðèêàíåö ïðèõâàíà íÿêàêúâ âèðóñ îò çàðàçåíîòî ìåñî, êîåòî ìó áÿõà äîñòàâèëè.
 òîàëåòíàòà íà íîâîîòêðèòèÿ ðåñòîðàíò íà Íîéäîðôåðùðàñå, ñåðâèòüîðêàòà, êîÿòî ðàáîòåøå îò íÿêîëêî äíè òàì, ñå ñíîøàâàøå ñ åäèí îò êëèåíòèòå, è ïàíòèòå íà âðàòàòà ñêúðöàõà óæàñíî.
Îáùî âçåòî, äåíÿò ñè çàïî÷íà ñúâñåì íîðìàëíî.
Èçìè ñè î÷èòå è ñå ïîãëåäíà â îãëåäàëîòî. Ñêóëèòå ìó áÿõà ïîäïóõíàëè è çàáåëÿçà íÿêîëêî ñïóêàíè êàïèëÿðà â îêîòî ñè. Áåøå ìó âñå òàÿ.
Íà ñëèçàíå â ìàçåòî çà ïîðåäåí ïúò ãî ëúõíà ìèðèçìàòà íà âëàãà. Èçêàðà íàáúðçî êîëåëîòî è ãî çàòúòðè ïî ñòúëáèòå. Áåøå êàëíî è ãóìèòå ìó áÿõà ìåêè. Íå ïîìíåøå êîãà ãî áå êàðàë çà ïîñëåäíî. Äîñòà íåùà íå ñè ñïîìíÿøå, àêî òðÿáâàøå äà áúäå ÷åñòåí. Îñîáåíî ïðåä ñåáå ñè.
Âðúòíà ïåäàëèòå, êîèòî èçñêúðöàõà, òúé êàòî îòäàâíà íå áÿõà ñìàçâàíè è ñå îòïðàâè êúì áëèçêèÿ ïàðê.
Íÿìàøå íà÷èí äà ìó èçëåçå îò ñúçíàíèåòî.
Åäíà ïòè÷êà ñå èçöâúêà âúðõó çâúíåöà íà êîëåëîòî, à â òîçè ìîìåíò, äåòå îò áëèçêàòà ïëîùàäêà ñå âòóðíà äà ãîíè òîïêàòà ñè, êîÿòî ñå áå îçîâàëà íà âåëîñèïåäíàòà àëåÿ.
Êîãàòî íàòèñíà çâúíåöà, êîéòî áåøå íà ïðóæèíú÷åí ìåõàíèçúì, ïòè÷åòî àêî ãî îïðúñêà â îêîòî è çà ìèã çàãóáè êîíòðîë âúðõó óïðàâëåíèåòî íà âåëîñèïåäà.
Âúçðàñòíàòà äàìà îò áëèçêàòà ñëàäêàðíèöà òîêó ñè áå çàêóïèëà ñëàäîëåä ñ äâå òîïêè „ñòðà÷èàòåëà” è øîêîëàäîâà ôóíèÿ è èçëèçàøå äà ïîäèøà ìàëêî ñâåæ âúçäóõ, êîãàòî êîëåëîòî ñå áëúñíà â íåÿ è é ÿ áóòíà íà çåìÿòà.
Ñëàäîëåäúò ñå ðàçìàçà âúðõó ñòúêëîòî è íà äðóãèÿ äåí, ìîì÷åòî, êîåòî îòãîâàðÿøå çà âúïðîñíàòà óëèöà, ùåøå äà ãî èç÷åãúðòâà ñòàðàòåëíî, äîêàòî íå âúçâúðíå ïðåäèøíèÿ ñè áëÿñúê.
 ìîìåíòà, â êîéòî ñå îñúçíà è ïîçàçìàçà ïòè÷åòî ùàñòèå ïî ìèãëèòå ñè, òàêà ÷å âñå ïàê äà ìîæå äà âèäè êàêâî ñå áå ñëó÷èëî, áàáàòà ãî óäàðè ñ äàìñêàòà ñè ÷àíòà ïî ãëàâàòà è ñè òðúãíà íàêóöâàéêè.
Îïèòà ñå äà ñå íàäèãíå, íî ãî çàáîëÿ êîëÿíîòî è ñå íàëîæè äà ñå ïîäïðå íà áëèçêîòî êîø÷å çà áîêëóê, âúðõó êîåòî íÿêîé ñå áå èçïëþë. Èçáúðñà ñå â êðà÷îëèòå íà ïàíòàëîíà ñè.
Áåøå íà äâå ïðåñå÷êè îò ìÿñòîòî, êúäåòî ðàáîòåøå. ×óäåøå ñå äàëè âñå ïàê äà íå íàìèíå äà ÿ âèäè.
Òî÷íî äî ñëàäêàðíèöàòà èìàøå ìàãàçèí çà öâåòÿ, äî êîéòî åäâà ñå äîòúòðè.
Ïðîäàâà÷êàòà, êîÿòî áå äåâåòíàäåñåòãîäèøíà, è ÷èÿòî ðèçêà áåøå íà ïúò âñåêè ìîìåíò äà ñå ïðúñíå, ïîä íàïîðà íà ñòåãíàòàòà é ãðúä, èçïèëâàøå âíèìàòåëíî ìàíèêþðà ñè è èçäóõâàøå ìèíèàòþðíèòå ïàð÷åíöà íîêúò ñ íåïîäïðàâåí ôèíåñ.
Ïîïèòà ÿ äàëè èìà ëåâêîïëàñò, è ñëåä êàòî óçíà, ÷å íÿìà, ñå çàäîâîëè ñ òîâà äà çàêúðïè äðàñêîòèíèòå ñè ñ öâåòíîòî òèêñî, êîåòî òÿ óñëóæëèâî ìó ïîäàäå.
Ïîñëå ÿ ïîìîëè äà ìó íàïðàâè áóêåò îò ìàðãàðèòêè, êîéòî ïîäàðè íà ïúðâàòà ñðåùíàòà æåíà íà óëèöàòà. Èëè òðàâåñòèò. Íå áåøå ñèãóðåí.
Âñå ïàê ñå ðåøè äà íàìèíå äà ÿ âèäè.
Âëåçå â çàâäåíèåòî è ñè ïîðú÷à õàëáà ìúòíà áèðà.
Äîêàòî ÷àêàøå äà ãî îáñëóæàò è øàðåøå ñ î÷è, ñå ïî÷óâñòâà ãóçåí, ÷å å îòèøúë. Çàïàëè ñè öèãàðà è òðúñíà â ïåïåëíèêà.
Íå çíàåøå äàëè èñêà äà ÿ âèæäà. Íèòî êàêâî ùåøå äà é êàæå.
Ïóëñúò ìó âíåçàïíî ñå óñêîðè, à ñêúðöàíåòî íà áëèçêàòà âðàòà ìó ñå ñòîðè ïîâå÷å îò íàòðàï÷èâî.
Âñå ïàê íå ìó ñå ùåøå äà ñïèðà, çàùîòî íå áåøå ñèãóðåí, äàëè òóïòåíåòî â ãðúäíàòà îáëàñò íÿìà ñúùî äà ñïðå ñ íåãî è äà ñè îòèäå îò òîÿ ñâÿò ïî åäèí íàèñòèíà íåëåï íà÷èí.


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 20.03.2007 @ 22:11:47 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Veselin

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 06:02:51 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ïóëñ" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (3 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ïóëñ
îò res (dzap@abv.bg) íà 20.03.2007 @ 22:23:34
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://mediabg.eu
Âåñêî-ó! - çà ñúäúðæàíèåòî ñè çíàåø: :). Íî äà ãî ïóñíåø òóê, áåç äà ïîïðàâèø ãðåøêèòå - íÿìà äà òè ãî ïðîñòÿ (äîáðå, ÷å pricel îôåéêà íÿêúäå, èíàê ùåøå äà òè "ïðàñíå" åäíà "åäèíè÷êà").
:) :) :)


Re: Ïóëñ
îò radi_radev19441944 íà 21.03.2007 @ 18:56:06
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://literatron.dir.bg
Òå òåçè, äåòî îáðúùàò âíèìàíèå íàé-âå÷å íà ïðàâîïèñíèòå ãðåøêè ñòàâàò ñàìî çà äàñêàëè.

]


Re: Ïóëñ
îò radi_radev19441944 íà 21.03.2007 @ 18:52:49
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://literatron.dir.bg
Äèï ñè å õóáàâî....
Ïðèâåò.