Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 846
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 850

Îíëàéí ñåãà:
:: LioCasablanca
:: Georgina
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÈçñòðàäàíî
ðàçäåë: Åñåòà, ïúòåïèñè
Èäâàì îò ïîëåòî íà ìå÷òèòå,ñ äúõ íà óòðèíåí íàïàëì.
 îãúíÿ ìó ïðåêðúñòèõ âñè÷êèòå ñè êîïíåæè.Êðúñòèõ ãè ðàçðóõà.Èçìúêíàõ ñå îò òàì ïîëó ïèÿí,ïîëó æèâ,ïîëó ðàçêúñàí.Èçìúêíàõ ñå...áåçìúëâíî.Ïðîöåæäàõ ñå,íåóìîëèì êàòî ðåêà,èçìåæäó ïðúñòèòå íà äóøàòà.À òÿ ñâèâàøå ñ êîíâóëñèÿ äëàíòà ñè,â îò÷àÿí îïèò äà ìå çàäúðæè.Ðàíàòà,îò êîÿòî ïðèèæäàõ,íå ñå ïðåâúðçâàøå ñ áèíò è íå ïîçíàâàøå òîðíèêåò,êîéòî äà ÿ âðàçóìè.Ïðîâèðàõ ñå è ìåæäó ñúëçèòå íà ìîÿòà äóøà,êîèòî,íà ñâîé ðåä,ïðåîäîëÿâàõà ñúïðîòèâàòà íà êëåïà÷èòå.Ïîïàäíàõ â î÷èòå é ñúñ ñúëçèòå íà äðóãèòå,êîãàòî îùå âÿðâàõ íà ñúëçè.Ñåãà,íà ñâîé ðåä,ñå èçíèçâàì,òèõîìúëêîì,çàñðàìåí îò íàèâíàòà çàáëóäà,íà êîÿòî îáðåêîõ äóøàòà ñè.Áÿãàì îò íåÿ è îò áîëêàòà é.Ñïàñÿâàì ñå.Ïðåäàâàì ÿ.Ïðåäàâàëè ëè ñòå äóøà?Ïðèëè÷à ìàëêî íà ñäåëêàòà íà Ôàóñò,íî å ïî-áåçëè÷íà.Çà òàçè íå ïîëó÷àâàòå íèùî â îòâåò.
Íÿêîãà,êîãàòî âÿðâàõ íà ìàëêèòå,êðèñòàëíè êàï÷èöè åìîöèîíàëíà ïîäïðàâêà,íå èñêàõ äà âÿðâàì íà äóìèòå.Æóæàõà â óøèòå ìè è ðàçñòðîéâàõà õàðìîíèÿòà òàì,äúëáîêî â ìåí.Óñìèõâàõ ñå èðîíè÷íî íà âúçðàñòíèòå è îïèòíè î÷è,êîèòî ñå îïèòâàõà äà ìå ïðåäïàçÿò îò ñàìèÿ ìåí.Ïðîöåæäàõ äóìèòå èì ïðåç îïîñòóøèòåëíàòà öåòêà íà ñàìîçàáëóäàòà.Ïîñëå èì ãè âðúùàõ,ïðåðàáîòåíè îò ìîÿòà ñàìîóâåðåíîñò.Ñìÿõ èì ñå.Ñåãà íå ñå ñìåÿ.È òå íå ñå ñìåÿò.Êëàòÿò óêîðèòåëíî ãëàâà.À àç íå ñìåÿ äà ãè ïîãëåäíà.Ïîäîáíî íà Òàíòàë,ïîìèñëèõ,÷å ñúì ðàâåí íà áîãîâåòå.×å ìîãà äà ÿì è ïèÿ ñ òÿõ,äà çíàì òàéíèòå èì,÷å äîðè è äà ãè ïîó÷àâàì.Ðåøèõ,÷å ùîì âèæäàì äóøèòå áåëè,òî òå íå ìîãàò äà èçãëåæäàò ÷åðíè.
Èñêàøå ìè ñå,äà ñúì ïîâå÷å.Îò ÷îâåê.Èñêàøå ìè ñå,òîâà,êîåòî âèæäàì äà å èñòèíà.Âÿðâàõ,÷å å.Èçïðàòèõ ïîñëàíèå ïî ìîÿ òðóáàäóð äî èñòèíàòà,â êîÿòî âÿðâàõ.Ïîäïèñàõ ãî:”Ñ íàäåæäà” è â îòãîâîð î÷àêâàõ öåëóâêà.Ïîëó÷èõ î÷è.Èìàì ìàëêî ïðîáëåìè ñ òÿõ.Ñúðöåòî ñå ïîä÷èíÿâà ñòðèêòíî íà ÷åðíî-áåëèÿ èì êèíåñêîï. Íå èñêà äà òóïòè,à ñàìî ïðèøåïâà.Íå òåêàò.Íèòî îò áîëêà,íèòî îò ðàäîñò.Íîùåì íå ïðåñëåäâàò,ïîä êëåïà÷èòå.Ñòîÿò íÿêàê...ñòúêëåíè.
Ìèñëÿ,÷å íàé-íàêðàÿ ðàçáðàõ,êàêâî çíà÷è äà”íàâëèçàø â æèâîòà”.Îçíà÷àâà äà ñå çàïîçíàåø ñ âúçìîæíîñòèòå íà åñòåòè÷åñêàòà õèðóðãèÿ.Çàïî÷âàìå ñ î÷èòå.Ïîñëå ùå íàïðàâèì ìàëêà êîðåêöèÿ íà óøèòå-äà çàãëóøèì íåïðèÿòíèÿ ñòîí íà äîñòîéíñòâîòî è äà ãî çàìåíèì ñ áëàæåíèÿ ãëàñåö íà óãîäíè÷åñòâî(Yes,Master).Íîñëåòî ùå ãî ïèïíåì ñúùî-äà íå ïîäóøâà ñìðàäòà,îò ïîñòúïêèòå íè.Íà âñåêè äâà ìåñåöà,ùå ïðàâèì èíòåðâåíöèÿ ïî íåãî,çà äà ãî ñïàñÿâàìå ñâîåâðåìåííî îò åôåêòà”Ïèíîêèî”(òúé íàëîæèòåëåí â íàøåòî áèòèå).Ðúöåòå ùå óäúëæèì-äà ïðèáèðàò êàêâîòî äîñòèãíàò(êîëêîòî ïî-íàäàëå÷,òîëêîâàïî-äîáðå).È íàé-âàæíîòî-çàäíèêà.Ëåêà àíàëíà êîðåêöèÿ âèíàãè å îò ïîëçà,èìàéêè ïðåäâèä ñèñòåìíèòå íàáåçè,íà êîèòî äîáðîâîëíî ùå ãî ïîäëîæèì(íàïðàâî äà ñè íàðèñóâàì ìèøåíêà îòçàä,à?).
Èçìúêíàõ ñå îò ïîëåòî íà ìå÷òèòå.Îñòàâèõ ðàíåíè òàì.Îáåçêúðâåíè,ñòðàäàùè,ïðåäàäåíè.Äîéäîõ òóê ïðàçåí.Åìîöèèòå ñà çà ïîëÿòà.Òóêà ñà íà êîòà”íóëà”.Äàëè íÿêîé äåí è àç ùå ïîãëåäíà íÿêîé ñ îíåçè,âúçðàñòíèòå,îïèòíè î÷è?Äàëè ùå îòíåìà íå÷èÿ äóøà ñ äóìèòå ñè?Èëè íÿêîé,ïî-ñèëåí îò ìåí,ùå óñïåå äà ìå íàêàðà äà ñå âúðíà íà îíîâà ïîëå ñ ìèðèçìàòà íà íàïàëì.Äà ñè ïîòúðñÿ äóøàòà.Àêî îùå ìå èñêà.


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 13.03.2007 @ 12:57:07 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åñåòà, ïúòåïèñè

» Ìàòåðèàëè îò
   Ricarqt_na_Pe4alniq_obraz

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 4


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ëîïàòà218
àâòîð: nickyqouo
392 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 48880
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Èçñòðàäàíî" | Âõîä | 4 êîìåíòàðà (9 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Èçñòðàäàíî
îò rimoza íà 13.03.2007 @ 13:31:45
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íåïðåìåííî ñè ïîòúðñè äóøàòà ... :))
Îò ìåí ïðèâåò ! È ÊÚÑÌÅÒ !
Ïîçäðàâè !


Re: Èçñòðàäàíî
îò Obgru6tane íà 13.03.2007 @ 21:48:08
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âïëèòàø äâå ñâîè ñòðàíè òóê. Òåêñòúò òè å ìíîãî íåæåí è èçâåäíúæ...áàì! äîáðå äîøëè â ñàðêàñòè÷íàòà çåìÿ! Èìàø óíèêàëíè ñëîâîñú÷åòàíèÿ, íà ìîìåíòè íàïîìíÿ ïîåìà. "Åìîöèèòå ñà çà ïîëÿòà." - ùå íàìåðÿ ñâîå ñïîáñòâåíî âäúõíîâåíèå òî÷íî òóê.
"Ïðåäàâàëè ëè ñòå äóøà?Ïðèëè÷à ìàëêî íà ñäåëêàòà íà Ôàóñò,íî å ïî-áåçëè÷íà.Çà òàçè íå ïîëó÷àâàòå íèùî â îòâåò." - ñòðàõîòíî ðàçäâèæâà, áåç äà íàðóøàâà ïîåòèçìà.
Àêî ïàê òðúãíåø äà íàñòîÿâàø çà êðèòèêà, îê, íî íÿìà äà òè êàæà íèùî íîâî... ãðàôè÷íîòî äîèçïèïâàíå áè ïîìîãíàëî íà èäåèòå òè, à âñè÷êè ïèøåì èìåííî çàðàäè èäåèòå ñè, íàëè? Íî íå, äíåñ íå ìè ñå ñïîðè ñ òåá, îâåíå :)))) Ïîçäðàâÿâàì òå, íî êîëêîòî è äà ìè õàðåñâàø ðàíèìî ïîåòè÷åí, ïîæåëàâàì òè ïî-ìàëêî áîëåçíåíî âäúõíîâåíèå.


Re: Èçñòðàäàíî
îò radi_radev19441944 íà 13.03.2007 @ 22:16:18
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://literatron.dir.bg
Ïðèâåò. Äîñòà ïàòåòè÷íî èçïúëíåíèå è äîñòà òúæíè êîíñòàòàöèè.
Âàëèäíî çà âñè÷êè, ðîâåùè ñå èç ïðîáëåìèòå.


Re: Èçñòðàäàíî
îò victoria íà 22.03.2007 @ 12:50:36
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õàðåñà ìè ìíîãî !
Ïîçäðàâ !