Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 834
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 839

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: Marisiema
:: pinkmousy
:: LioCasablanca
:: Lombardi

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòà96
ðàçäåë: Õóìîð è ñàòèðà
àâòîð: kauboec

Ìíîãî. Íàé-ìíîãî îáè÷àì èçðàçà “òîãàâà áÿõà òåæêè äíè”.
96
èçâèíåíè ãëóïîñòè

Íÿêúäå îêîëî 1996 ãîäèíà, åäíà ïåòèëåòêà âðåìå îò ïîñëåäíàòà êîíñòèòóöèÿ, õîðàòà æèâååõà ïî íÿêàêúâ ôàíòàñòè÷åí íà÷èí. Èçîáùî íÿìàì ïðåäñòàâà êàê ñòàâàøå æèâååíåòî òîãàâà. Çàïëàòèòå áÿõà ïî-íèñêè è îò ñîöèàëíèòå ïîìîùè íà îðàíãóòàíèòå âåòåðàíè â àìåðèêàíñêèòå çîîïàðêîâå. Âúîáùå, ñïîðíî áåøå ïàðèòå èëè àêúëà íà òèÿ äåòî ãè ïîëó÷àâàõà áÿõà ïî-ìàëêî.
Ãëóïîñòè. Ãîëåìèòå ãëóïîñòè ìîæå áè ìå áÿõà õàðåñàëè è ïðàâåõà ïàíàèð ïî÷òè íà âñÿêà ìîÿ êðà÷êà. Äîðè ñå íàó÷èõ äà èì îáðúùàì ïî-ñïåöèàëíî âíèìàíèå, çà ñìåòêà íà îíèÿ, êîèòî íåõàéíî ñå îáðúùàõà íà ïðåäëîæåíèÿòà èì. 1996 ãîäèíà áåøå âðåìåòî íà ìîÿ êúñåí ó÷åíè÷åñêè æèâîò. Íàëè ïîìíèòå êàê êúòêàõìå îò ìàéêèòå ñè ïàðè çà åôåêòíè êàôÿâè äúíêè ïðè âúçìîæåí èçáîð îò ñèíè, ÷åðíè èëè êàôÿâè è òúðñåõìå ìàðàòîíêè ñ âúçäóøíè êàìåðè. Óìèðàõ äà ñå èçòóïâàì ñ ðàçíè äðåøêè è äà ñå øëàÿ èç ðàçëè÷íè äåíãóáíè ìåñòà – ïúðâèòå ïîêåðè, áèëÿðäíè çàëè, ìîìè÷åòà, êîèòî îùå íå ñè áîÿäèñâàõà êîñèòå, èãðè, òèï “ñàíäúöè”, öèãàðè “êåìúë”. 11 êëàñ.
Èçâèíåíè. Òàâàíúò íà íåèçâèíåíèòå áåøå 50. Ïðàâåõìå ïî 49 2/3 è îñòàâÿõìå ïîñëåäíàòà òðåòà äà íå ñå ñëó÷è ïîä ãðèæèòå íà ïðèÿòåëèòå, êîèòî îñòàâàõà â ÷àñ. Äåìîêðàöèÿòà íè âðúõëåòÿ êàòî ëàâèíà. Òÿ ñå ÿâè êàòî äúëãî ìåæäó÷àñèå ñëåä ìíîãî ìíîãî ñêàïàí êîìóíèçúì. Ìåæäó÷àñèåòî âèíàãè ñå óäúëæàâàøå. Ïî÷òè õè÷ íèêàê íå èäâàøå ìîìåíòúò íà ñúñðåäîòî÷àâàíåòî. Ðàçáèðàì è äîáðå ïîìíÿ, ÷å õóáàâî ïðåêàëèõìå. È îñîáåíî ñúñ ñåëñêèòå âèëè. Âìåñòî äà èì ñëîæèì õèêñà íèå èì èçïèñàõìå âåæäè è çàïî÷íàõìå ëåêî, íà ïåòè÷êè, äà ñå èçíàñÿìå âñå êúäåòî ìîæå äà ñå ïèå àëêîõîë. Òîâà âúîáùå õè÷ íèêàê íå áåøå âðåìå íà êîêòåéëè.
Óäàð. Ãîëÿì óäàð ÷óâñòâîòî íè çà õóìîð ïðåòúðïÿ ïàê â òàÿ 96-òà ãîäèíà.  åäíî ÿäðî îò 5-6 êåëåøà, íÿìà êàê äà íÿìà è 1-2 ìàðãèíàëíè òèïà, êîèòî îò âðåìå íà âðåìå äà ñå ïîêàçâàò è äà íè øàøêàò ñ íåîñòàðÿâàùîòî ñè ïîâåäåíèå. Èìåííî òàêúâ ÷åøèò áåøå Äæè. Ãåîðãè è îñîáåíî Æîðî áÿõà ïðåêàëåíî äúëãè íàçâàíèÿ çà òîâà ìîì÷å, òàêà ÷å ñðåä íàøèÿ ôîëêëîð íèå ãî íàðè÷àõìå êðàòêî è çâó÷íî “Äæè”. Äæè áåøå òèõî ìîì÷å, ñëàáî, ãîâîðåøå áúðçî è ðÿäêî, íå çàïî÷âàøå äóìèòå ñè ñ óìíà ìèñúë, óìíà ìèñúë è ïî ñðåäàòà íà ðå÷òà ñè íå ñëàãàøå, íèòî ïî ñðåäàòà. Èçîáùî ìúäðà ñëîâåñíîñò ìàëêàòà ìó ãëàâà óïîðèòî íå ùåøå äà ðîäè. Êàêòî è äà ãî ñó÷åøå âñå íà ñìÿõ íè êàðàøå ñ íåãî. Èìàøå è îñîáåíà åêñòðà êúì íåãî – êîãàòî ãîâîðåøå âúâ âñåêè óäîáåí ìîìåíò, êîãàòî ìîæåõà äóìèòå äà ñå èëþñòðèðàò ñ äâèæåíèÿ, òîé íåïðåìåííî ãî ïðàâåøå. Ñ òîâà ïðàçíåíñòâîòî íå ñåêâàøå.
Òèõ. È íà âñè÷êîòî îòãîðå ãîâîðåøå ëè, ïðàâåøå ãî ðÿäêî è ÿðêî. Îáè÷àøå äà ñÿäà â úãúëà, äà êëþìâà, äà ñå ïðîçÿâà, äà òàêòóâà íåùî ñ ãëàâà è ïî÷òè äà íå ìúðäà ñ î÷è. ×àò-ïàò ãî âîäåõìå íàñàì-íàòàì ñ íàñ äî ìîìåíòà, â êîéòî ðàçáðàõìå, ÷å òîé ñå å äâèæèë ñàìî íàãîðå-íàäîëó. Èìàøå ïåðèîä íà ëåêî çàòèøèå îêîëî íåãîâàòà îñîáà, íî îò åäèí ìîìåíò íàòàòúê îòíîâî çà÷åñòè ñ ïîÿâèòå ñè â íàøàòà ïåò÷ëåííà ãðóïà. È òîâà ñè èìàøå ïðè÷èíè. Ïîâå÷åòî ïðè÷èíè íîñÿò èìåíà íà ìîìè÷åòà. È â òîÿ ñëó÷àé áåøå òàêà.
Ëàëêà. Ëàëêà âñúùíîñò áåøå Ëèëè, íî ïèòàòå ëè Äæè òîé ùå êàæå ñ íÿêîëêî êèìàíèÿ íà ãëàâàòà ñè “Ëàëêà”. Êàêòî è äà å. Áÿõìå â åäíà êðú÷ìà, â êâàðòàëà, ìàëêî ïî-íàäîëó îò íàøèòå áëîêîâå. Îòìèíàâàøå äâàíàéñåò ÷àñà, ñîáñòâåíèêúò íà çàâåäåíèåòî áåç íèêàêâî ñúìíåíèå êëîíåøå êúì ñåðèîçíî âåñåëÿøêî íàïèâàíå. ×îâåêúò êèìíà íà ñåðâèòüîðêèòå è òå ïî òîÿ ñè çíàê çíàåõà ÷å çàâåäåíèåòî çàòâàðÿ çà âúíøíè ïîñåòèòåëè. Êîéòî âëÿçúë – âëÿçúë, ïîâå÷å íå ìîæå. Îáÿâè ÷åðïåíå çà êîåòî íèêîé íå ìó ñå å ñúðäèë. Ñåäèì ñè íèå ïî ìåñòàòà è ñè öîöêàìå. Èìàøå äâå ñåðâèòüîðêè è äâå âîëíîíàåìíè ìëàäè ìîìè÷åòà äî èçõîäà, îñêúäíà ñâåòëèíà, äîñòà ÷àøè, ñ äîñòà áóòëêè, Äæè ñåäåøå â äàëå÷íèÿ íà îæèâëåíèåòî úãúë, çàíèìàâàøå ñ íÿêàêâî âå÷å îáè÷àéíî òàêòóâàíå. Àêî íÿêîé ñëåäåøå òàêòîâåòå ìó îò òî÷åí ÷àñ íàòàòúê íàâÿðíî ëåñíî ùåøå äà îòãàòâà ÷àñúò áåç äðóãè ñòðàíè÷íè ñðåäñòâà, îñâåí ãëàâàòà ìó. Ìàëêà îáëà è íå îò íàé-ìúäðèòå, êîéòî ñà ìè ïðèêàçâàëè. Òàÿ ãëàâà íå áåøå èìàëà ìíîãî êîíòàêòè ñ äðóãèÿ ïîë. Òàì èìàøå ãîëÿìî ïîëå, íåïîçíàòî, íåèçîðàíî, ÷èñòî, ïóñòååùî. Ìîæå áè è çàòîâà òîÿ ÷îâåê áåøå òîëêîâà ñòðàíåí. Ñ ïî÷óäà ãî íàáëþäàâàõ è ñåãà.
Ïîêàíàòà. Ãîëåìèÿò îáðàò íà âå÷åðòà äîéäå ñ ïîêàíàòà çà òàíö íà Ëèëè îòïðàâåíà áåçïðåêîñëîâíî, áåçàïåëàöèîííî è áåç íèêàêâè äðóãè áèç-áèçåòà, êúì Äæè. 21-ãîäèøåí, ñêîðîóâîëíåí ðèöàð íà òèøèíàòà. Äâàìàòà ñå ïîçíàâàõà, äîòîëêîâà äîêîëêîòî òÿ áåøå ñåðâèòüîðêà â êðú÷ìàòà, â êîÿòî îò âðåìå íà âðåìå èäâàõìå ïåò ïëþñ åäèí ( ñ íåãî). Ñ åäíà äóìà èìàõà ñè êðàòêî ëàô÷å. Äà êàæåì, ÷å å áèëî ïúëíîëóíèå ñ ìíîãî ìàãíèòíè áóðè è ÷åòâúðòè äîì å âëçúë â àñòðîëîãíèÿ çíàê íà Äæè, íî ñ ïîêàíàòà òîé ñå óñìèõíà ïðåäîâîëíî, òàíöóâà ëåêî ñ íåÿ è èçðàçè åìîöèÿòà êîÿòî çàïî÷âàøå ìàëêî ïîä äÿñíîòî ìó óõî è ïî÷òè îáèêàëÿøå öÿëàòà ìó ãëàâà â ëèöåâàòà ÷àñò. Ñÿêàø íåùî èçâúíðåäíî ìó ñå ñëó÷âàøå. Øåôúò íà çàâåäåíèåòî ïîçíàâàøå îò æèòåéñêèÿ ñè îïèò íàòóðè êàòî íåãî. Çíàåøå êàê ìîæå äà îòïðèùè äóõà èì è ðåøè íà ïèÿíà ãëàâà äà ñå çàõâàíå ñ íåùî ìíîãî àìáèöèîçíî. Ùîì òàíöúò èì ñâúðøè òîé ãè ïîäêàíè ïî ìèðêîôîíà äà òàíöóâàò îòíîâî, ïîçäðàâè ãè ïîèìåííî è ïîèñêà îò ïóáëèêàòà äà ãè ïîäêðåïè ñ àïëàóçè. Òîâà áåøå íåáèâàë òëàñúê ïî íàñòðîåíèåòî íà Äæè. Òÿëîòî ìó ñå îòïóñíà, íÿêúäå ôàíòàçèÿòà ìó å çàðàáîòèëà è áåç äà ñå óñåòè ãî çà÷îâúðêà íåùî, êîåòî ñêîðî ùåøå äà ïðèäîáèå òèòàíè÷íè ðàçìåðè. Ñîáñòâåíèêà â êðàòêî âðåìå íàïúëíî ñå îòðÿçà è øåãèòå ìó èçãóáèõà äîáðèÿ òîí, Ëàëêà ñúùî áåøå â íåòèïè÷íà çà íåÿ ïîä÷åðòàíî âåñåëÿøêî ðàçïîëîæåíèå íà äóõà è ñïîêîéíî îòèäå êúì öåíòúðà íà çàâåäåíèåòî, êúäåòî íà÷àëíèêà óâåðè íàóæêèì âñè÷êè, ÷å áðàêîñú÷åòàâà äâàìàòà òàíöóâàùè, îðêåñòúðà çàñâèðè íÿêàêâà îðêåñòðàëíà âåðñèÿ íà ñâàòáåíèÿ ìàðø è Äæè ñå âèäÿ â ÷óäî. Çà íåîñïîðèìî äîêàçàòåëñòâî íà ñåðèîçíîñòòà íà äåÿíèåòî òîé ïðèå ïîäàäåíèòå äâå ìåòàëíè õàëêè çà áðà÷íè ñèìâîëè. Íÿêàê ëåñíà ìó ñå ñòîðè òàÿ ðàáîòà, íî ÿ ïðèå êàêòî ñå ïðèåìà äàðîì áóöà ñèðåíå, ñêúï ñîðò. Äàë-âçåë ñè êàçà ÷îâåêà, îãëåäà ïî-îáñòîéíî ìîìè÷åòî – íèñêî, ðóñî. Ùî ïúê íå ! Õîï êàçàë è ñêî÷èë.
Ðàäîñòòà. ×å êàòî ïîáåñíÿ â íåâèæäàíè ïðîÿâëåíèÿ íà ðàäîñòòà òîçè äèâ äèâ òèï, òà íè âçå àêúëà. Ëàëêà áåøå íàÿñíî ñ èãðîâèÿ ôîðìàò íà çàáàâëåíèåòî è íå äàâàøå è íîòêà, ÷å ðàáîòàòà å íàóæêèì è êàòî íåãîâà ñúïðóãà òàíöóâàøå òàì êúäåòî è òîé òàíöóâàøå – íà ñòîëà, íà ìàñàòà, íà ïîëþëåÿ, è îòàòúê öÿëàòà âñåëåíà. Àç çàïî÷íàõ îòïúðâîì äà ñå ñìåÿ äæåíòúëìåíñêè, ïîñëå óñèëâàõ, óñèëâàõ, ÷å âçåõ äà ñå ïðèòåñíÿâàì äà íå ñòîðÿ íÿêîÿ õåðíèÿ. Òîçè ÷îâåê ñè ïîâÿðâà. Óäàðè íà íÿêîëêî ãëúòêè øàìïàíñêîòî, ñ êîåòî ãè ïî÷åðïè ñîáñòâåíèêà è çàïî÷íà äà ïîäâèêâà ñ òèïè÷íîòî çà ìàêåäîíñêèòå ïåñíè “èèèèõóó”. Áåñíåÿ, ùóðÿ è òàêà öÿëà íîù, õîäåøå ñðåä õîðàòà è ñàìî ñå óñìèõâàøå â ñòèë, “à, îòìúêíàõ äåâîéêàòà, à ”.
Èõó, èõó è ïîñëå òèõî. Äà àìà íå. Íà èäíàòà ñóòðèí äâàìàòà ìëàäîæåíöè ñå ðàçäåëèëè áåç íèêàêâè äîïúëíèòåëíè óòî÷íåíèÿ. Íàøèÿò ãåðîé îòèøúë ó äîìà ïðåñïàë íÿêîëêî ÷àñà è ñè êàçàë, ÷å íåùî ìíîãî çäðàâî ñå å çàáúðêàë. Íàãúðáèë ñå ñ íåëåêàòà çàäà÷à äà ïðîìåíè ñåìåéíèÿ ñè ñòàòóñ. Ïîäõâàíàë ïåøà íÿêîëêî êèëîìåòðà ïúò äî äîìà íà áóëêàòà è ñè ñòðóâàëî. Íàìåðèë êúùàòà é è ñ ëåäåí òîí îòâúðíàë íà ìàéêà é “òúðñÿ æåíà ìè”. Æåíàòà èçãóáèëà óìà è äóìà. Íÿìàëî â äîìà é äðóãè îìúæåíè æåíè îñâåí íåÿ. Çàìúë÷àëà â ìèñëè, à Äæè äîáàâèë ïàê ñåðèîçåí “æåíà ìè Ëàëêà, ðàçáðàõ îò ñúñåäèòå, ÷å òóê æèâåå”. Æåíàòà ðàçáðàëà, ÷å èìà ðàáîòà ñ íåðåäîâåí ÷îâåê è âèêíàëà Ëèëè áúðçî-áúðçî, ÷å äà íå ñå çàíèìàâà ñ íåãî. Ëèëè, îùå ñúíåíà îò ïðåäíàòà âå÷åð ãî ïîïèòàëà êàêâî äà íàïðàâè çà íåãî. “Òúðñè ñè àäâîêàò íå èñêàì ïîâå÷å äà ñìå ìúæ è æåíà”. Ìîìè÷åòî àõíàëî îò èçâúíðåäíàòà èçíåíàäà íà äóìèòå ìó, à Äæè é îáúðíàë ãðúá è õâàíàë äà ñè õîäè. Ëèëè ìúë÷àëèâî ïðîïóñíàëà ãðåõîâíàòà ãëóïîñò. Çíàåëà êîëêî íåïðåêëîíåí íà âñÿêàêâè ðàçäóìêè è óêëîíêè å òîé è òúé è íå ñå ðåøèëà äà ñè âúðíå ìúæà.

Ìíîãî. Íàé-ìíîãî îáè÷àì äà ÷óâàì èçðàçà “òîãàâà áÿõà òåæêè äí


Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 07.03.2007 @ 14:01:36 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Õóìîð è ñàòèðà

» Ìàòåðèàëè îò
   kauboec

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 3


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ñòðåëêàòà
àâòîð: nickyqouo
319 ÷åòåíèÿ | îöåíêà íÿìà

ïîêàçâàíèÿ 26187
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"96" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (4 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: 96
îò groove íà 07.03.2007 @ 14:16:44
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õàðåñà ìè:)È àç ïîçíàâàõ ïîäîáåí åêçåìïëÿð.Ìèñëÿ, ÷å íÿêúäå ãè êëîíèðàò òàéíî.Äîáðå ñè ãî îïèñàë:)


Re: 96
îò kauboec íà 07.03.2007 @ 15:37:21
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://kauboec@abv.bg
òîâà ìîì÷å ìè å ìóçà.
íåïðåêúñíàòî å âêëþ÷åí íà ðåæèì ìàêñ çà äèâîòèèòå ñè.
òîëêîâà å øàíòàâ, ÷å ÷àê å ïðåêðàñåí

]


Re: 96
îò midnight_witch íà 07.03.2007 @ 14:27:12
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
íàèñòèíà áÿõà òåæêè äíè. )) íî ñïîðåä ìåí ïðîñòî ñà ñå ïëúçíàëè ïîêðàé ëèðè÷åñêèÿò.


Re: 96
îò kauboec íà 07.03.2007 @ 15:43:14
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://kauboec@abv.bg
òîçè òèï å ðåàëåí, óè÷.
àêî ñè ÷åëà "ïîñëåäíèÿò âëþáåí ÷îâåê"- å òîâà å ïàê òîé.
êàçàõ ìó ÷å ãî ðàçäóõâàì â íåòà è òîé îñòàíà äîâîëåí
è ñåãà ñåðèîçíî - ìîæåì ëè äà êîðèãèðàìå îíçè ðàçêàç òîãàâà è äà ìó íàïèøåì ïîùàòà áåëêèì íÿêîé íåùî ìó íàïèøå.
çíàì ÷å íå çâó÷è ñåðèîçíî, íî ñúì ìó äîíÿêúäå äëúæåí ïîíåæå âñå ìó íàáèâàì êîìóíèçúì â ãëàâàòà, ïúê è ãî ïîëçâàì êàòî ïðîòîòèï òóê-òàìå.
ñàìî ïîùèöàòà, Åì, äîêàæè 4å øóðîáàäæàíàùèíàòà íå å îòìðÿëà.

]