Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 766
ХуЛитери: 2
Всичко: 768

Онлайн сега:
:: Elling
:: Heel

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаДругата страна(красивата)
раздел: Разкази
Стовари гърба си върху стената и полека се приплъзна към пода.Затварянето на вратата прозвуча като грохот,някъде в гърдите му…отляво.Седна,прегърнал коленете си и все така зяпаше празно в нищото.По-късно щеше да крещи и да страда.По-късно,тази нощ,щеше да плаче,на леглото,покрил главата си с възглавницата.И следващата нощ.
И не само нощ.И не само следващата.И не само после.Сега мислеше как да не мисли.За въпроса-Обичаш ли ме?За отговора-Не!За въпроса-Защо?За отговора-Защото ти не ме обичаш!Представи си,как тя слиза по стълбите-сигурна в решението си.Как излиза от входа,от живота му,от прегръдката му и да-от леглото му(глупаво е да се мисли,че ще му липсва само духовно).В главата му пулсираше само една мисъл-искам те обратно.Защото не е вярно,че не те обичам.Защото губя себе си.
Мъжете често забравяме да сме романтични след като получим момичето.Обвиняваше се за това.Липсата водеше до излишни въпроси и грешни отговори у жените.Често забелязваше замисления й поглед-лош знак.Често я питаше:”Какво има”.Често чуваше:”Нищо”.Нищо!Като това,което тя чувстваше сега към него.Как би се почувствала,ако и нейната душа не изпитваше нищо към нея самата?Защото тя беше душата му.И в същия този момент се изтръгваше през гърдите му,като изсмукваше въздуха от дробовете.Да,тя помнеше как я правеше щастлива в началото.Изненадите,малките подаръци,цветята,вниманието,откачените му хрумвания,спонтанността.После намаляха.Той знаеше,че не трябва,но това е част от играта.Любовта не е цял живот първа среща.Някои неща изчезват и ги заменят други.А може би не изчезват,а просто се спотайват някъде.Тя видя само намаляващите поводи и внимание.Видя как изчезват признаците на похотта му-нещата,с които й казваше,че я желае.Но не видя любовта му.Не видя нощите,в които,след като тя,доволна заспиваше,той я съзарцаваше с часове.Не усети,как я галеше и само усмивката му беше достатъчна да стопли не едно,а две сърца.Не разбра,как сутрин леко помирисваше кожата й и това му стигаше,за да нарече деня щастлив.Не разбра за хилядите му разочароания,че не може да направи нещо,просто защото любовта и фантазията му бяха много по-големи от физическите му способности.Не знаеше и че времето започва и спира с нея.Не знаеше и за болката му,когато му каза,че той не я обичал.И нямаше да разбере.А,ако беше способна да го почувства,той нямаше да го позволи.Не би й го причинил.Дали се нуждаеше от нея?Както цветето се нуждае от светлината.Дали я мразеше?По-скоро би намразил себе си.Сега потъваше бавно в спомените си.Скоро болезнената ретроспекция,от носталгия по изгубеното щастие,щеше да прерастне в самообвинение.Щеше да самоосъди себе си,като единствения виновен,а нея-да издигне на пиедестал.Щеше да я оправдае за всичко.Щеше да я защити.Мъкар тя да нямаше нужда от това.Просто така-защото любовта му го изискваше.И да-след време щеше да се усмихва горчиво,когато е успял да убеди всички,че я е забравил.Тайно,вечер,когато никой не вижда,щеше да убеждава себе си,че е щастлив,защото тя е щастлива.И щеше да успее.Не че е добър в манипулацията.Просто вярва.


Публикувано от hixxtam на 02.03.2007 @ 16:23:18 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Ricarqt_na_Pe4alniq_Obraz

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 19:42:18 часа

добави твой текст
"Другата страна(красивата)" | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Другата страна(красивата)
от Obgru6tane на 03.03.2007 @ 20:19:16
(Профил | Изпрати бележка)
Страхотен си. Но как да кажа друго, след като те чувствам толкова близък, както по стил, така и по тема. Та значи да приемам този текст като отговор ? На "нуждата", на "вратата" или и на тях ? :))))
Искреността, според моите скромни наблюдения, в писането твърде често води до зле скалъпени текстченца с елемнт на училищно съчинение-разсъждение. Приеми това като комплимент... да си искрен, когато твориш не е лесно. Аз не бих могла, ми се струва.
Не бих могла да ти отпавя някоя по-завоалирана критика, защото нямам за какво да се хвана :). Освен това и не ми даваш основа за спор на тема нуждата в една връзка.
Бих пожелава на твоя герой единствено душа, която да е красива като неговата собствена.
И за пиадестала си прав, и за поемането на цялата вина, и колкото и красива демонстрация на любов да е всичкия този мазохизъм, не забравяйте, мили влюбени мъже, че съвсем не всяка жена заслужава добър човек до себе си. Някои дори и не търсят такъв.


Re: Другата страна(красивата)
от Ricarqt_na_Pe4alniq_obraz на 13.06.2007 @ 11:52:13
(Профил | Изпрати бележка)
Mojebi finalyt e gre6en. ili nepylen. Lipsva mu edno "za6toto obi4a" i 6te byde napylno v syzvu4ie. Mersi Lili, znae6 uvajavam mnenieto ti, no znae6 li, az o6te VQRVAM!!!

]


Re: Другата страна(красивата)
от rimoza на 08.03.2007 @ 09:15:23
(Профил | Изпрати бележка)
Човек не знае, какво печели, когато губи ... :))
(и обратното)
Поздрав !


Re: Другата страна(красивата)
от Ricarqt_na_Pe4alniq_obraz на 08.03.2007 @ 11:19:59
(Профил | Изпрати бележка)
A dali,ponqkoga,prosto ne gubim?Bez pe4alba?Teoriqta za negube6tata se energiq v prirodata e trudno prilojima v mejduli4nostnite otno6eniq,pone ot moqta poziciq v momenta:).
Mersi za vnimanieto.

]