Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 756
ХуЛитери: 2
Всичко: 758

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаАсоциации разни ми се блъскат в главата.
раздел: Други ...
автор: Krasi7

(хей ръчичка......)
Наскоро се сетих за един колега и странния му навик. Беше по времето когато и аз бях на държавната ясличка и редовно ми слагаха ярмичка да папкам. Не че не се блъсках като изхабена брадва да си я изкарам.
Налагаше ми се всеки ден да го посещавам служебно. Да обменим мисли, да споделим опит, да си набележим задачки, та дори и да изпием по едно кафенце. Едно нещо ме дразнеше много и в същото време ме озадачаваше. На огромното му бюро и на още по-огромната му маса, залепена за него, цареше абсолютен безпорядък. Купища справочници, папки, тетрадки, периодика и какво ли още не. И всичко това беше така разбъркано, че ако една котка си изтървеше дечицата там никога нямаше да ги намери.
- Слушай! - казвам му един ден. - Я ме остави за половин час в канцеларията си!
- Защо?
- Ами да взема да ти подредя обора. - погледнах аз циганията.
- Толкова ли ме мразиш?! - отвърна ми съвсем сериозно той.
- Да те мразя?! Защо да те мразя?
- Ако подредиш всичко това тук няма да мога да свърша и за пет пари работа. Всичко ще се обърка.
- Стига бе! Поднасяш ме! - недоумявам аз. - Да не искаш да кажеш, че....
- Точно! Нищо няма да намеря. А сега знам кое къде е и как да го използвам. Провери ме ако искаш!
- Добре. - съгласих се. - Дай ми документа за Словения!
- Право пред теб, третата папка, синя е.
Бръкнах.Тя беше.
- Ами документа за БВП на Хърватска? - продължих аз.
- В левия ъгъл на масата, под червената тетрадка. - посочи ми и пак беше прав. И така още 5-6 пъти.
Излязох си почти засрамен и повече никога не засегнах темата.............
Вече минаха почти осем години, но в главата ми все по-често се блъска една асоциация с този случай.
Пред очите ми е картата на България, тази опъната овча кожа. И виждам върху тази одрана кожа същия безпоредък. Всичко е така объркано. В безпорядък са захвърлени министерства, агенции, дирекции, институции, прокуратури, и съдилища. Под тях се показват досиета, агентурни справки, пенсионери, просяци, таксиметрови шофьори, политици и.....
И винаги си представям (чети виждам) една ръка, която безпогрешно посочва точния ъгъл и вади точно каквото й трябва. Точно когато й трябва. От време на време се сменя само цвета на ръчичката, понякога само пръстите са с различен цвят.
И се питам, не е ли по-лесно да се подреди всичко? Май не! Така е по-лесно и по-успешно.
Мина времето на лозунгите, но май сега е в сила един: "Чрез безпорядък, към изгоден ред!"
И до кога така? А дали няма дасе намери един сатър за ръчичката, която си подрежда нещата посред всичкия безпорядък?!


Публикувано от BlackCat на 28.02.2007 @ 19:54:04 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   Krasi7

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 10:49:05 часа

добави твой текст
"Асоциации разни ми се блъскат в главата." | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.