Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 811
ХуЛитери: 3
Всичко: 814

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: AGRESIVE

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПитам се в крайна сметка какво съм аз?
раздел: Хумор и сатира
автор: Krasi7

(Еееех)
Напоследък все един и същ въпрос ми се върти в главата. Какво съм аз в крайна сметка? Отговор не мога да намеря, но до решение стигнах.
Преди около 25 години кадровиците ме наритаха в най-югоизточната точка на България. На това място аз му казвам "планината на тихия ужас и дивия магарешки рев". Дадоха ми да командвам взвод и ме почнаха. Юркаха ме по цял ден къде ли не и за какво ли не. Слушам ги един ден моите момци да ме одумват: "Ей, ама тоя нашия на маймуна го правят." И така си тръгна.
Не след дълго ми зачислиха и рота.Тогава пък взех, че станах виновен за всичко. Коментират ме един ден двама от началниците: "Онова говедо, ротния, ще му скъсам трътката в най-скоро време!" В говедо ме бяха произвели вече.
Прибирам се една майска вечер у дома прегладнял. Залък не бях слагал цял ден в устата си. Сядаме да вечеряме и аз се нахвърлих здраво. Гледа ме, гледа ме жена ми и накрая процеди през зъби: "Малееее, като прахосмукачка си! Всичко омете." Секна ми глада.
Преди няколко дена пък, тъкмо да се кача в автобуса, един невръстен момък ме изблъска, разходи се върху краката ми, влетя вътре и се пльосна на първата, попаднала му седалка. Изгледах го недоволно а той изплю: "Какво ме гледаш бе цървул?! Защо си слагаш краката под моите?" Не му отговорих нищо. Просто тръгнах към шофьора да си взема билетче. И хоп, срещу мене контролаа. Едно такова младо, яко и оперено. Обяснявам му, че сега се качвам и отивам да си купя въпросната хартийка, а той: "Ей бастун, ти мене за луд ли ме мислиш бе?! Плащай глоба!" Да, ама не позна.
Слизам на "Орлетата" и тъкмо да пресека, едно такси щеше да ме отнесе. А уж светеше зеленото човече. От протестиращо жълтата кола се изсули един окръглен бакшиш и ми вика: "Ей чук, не гледаш ли къде щрапаш бе?! Като те грабна с бронята ще те разнасям като трудовашка количка чак до другото кръстовище."
Нямах никакво желание столицата ни да бъде подложена на нов бакшиш-кючек и просто подминах.
Та ето, поради гореизложените причини, не мога да се определя какво съм. Не мога да намеря отговор, но мисля, че намерих решение.
Ще обуя едни цървули, ще взема в дясната ръка един чук и ще запаша един бастун. После ще яхна една прахосмукачка, ще закача отзад една трудовашка количка и ще се юрна из София като подивяло сиво искърско говедо. С маймунската си находчивост ще натръшкам войнстващата простотия и безпардонност. Ще напълня с тях трудовашката количка и ще ги откарам вдън гори Тилилейски.
Ама кога ли ще го бъде това?


Публикувано от aurora на 28.02.2007 @ 09:23:15 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   Krasi7

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 10:40:34 часа

добави твой текст
"Питам се в крайна сметка какво съм аз?" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Питам се в крайна сметка какво съм аз?
от anonima_d на 28.02.2007 @ 10:06:00
(Профил | Изпрати бележка)
хем ме натъжи хем ме разсмя - наистина добро решение, а може на колана си и една скъсана трътка да закачиш, ей така за моден акцент ;-)


Re: Питам се в крайна сметка какво съм аз?
от Krasi7 на 28.02.2007 @ 19:40:44
(Профил | Изпрати бележка) http://Krassi.net
Правилно предложение! Трътката ще си я закача против зли духове.

]