Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 1021
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 1024

Îíëàéí ñåãà:
:: ivliter
:: rady
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÄóøàòà íà ïàðèòå
ðàçäåë: Åñåòà, ïúòåïèñè
àâòîð: sradev

Õóáàâî å äà èìàø íÿêúäå çàáóòàíè ïàðè, 50 ñòîòèíêè íàïðèìåð, è òî÷íî êîãàòî âñè÷êè ñà ñå ñâúðøèëè è òå äà èçñêî÷àò íåíàäåéíî...
Áàé Åôòèì

... È òàêà, îòèâàì àç íà ìîðå è îùå îò ïúðâèÿ äåí ñêúòàâàì åäíè 50 ñòîòèíêè çà çîð çà ìàí - äà ãè íàìåðÿ êàòî ñå ñâúðøàò ãîëåìèòå ïàðè. À òå íå èñêàò äà ñå ñêðèÿò - êúäåòî è äà îòèäà âñå ìè ïðèïîìíÿò çà ñåáå ñè.
ïðîäúëæè ðàçòðåâîæåí áàé Åôòèì

Òàêà å, áàé Åôòèìèå, êîãàòî íàðî÷èø åäíè íîâè÷êè æèâè÷êè ïàðè çà ÷åð ãîëîãàí. Íà òÿõ èì ñå ùå âåäíàãà äà òðúãíàò ïî áåëèÿ ñâÿò, äà âèäÿò 2 è 200, äà ïèéíàò, äà õàïíàò, äà ïåÿò, äà òàíöóâàò. Òàêàâà ñè èì å äóøè÷êàòà íà ìëàäèòå ïàðè.

Äà äàâàì äîáðè ñúâåòè ìå áèâà, àìà äà ñëóøàì ñúâåòè - õè÷. Îñîáåíî ñâîèòå.

Ñòèñêàì â ïîðòìîíåòî íÿêîëêî íîâè÷êè áàíêíîòè, áëèçíà÷êè. Íàïðàâî îò ðîäèëíîòî ñúñ ñúñåäíè íîìåðà êðúñòåíè. Äðåáíè ñà, òà äúëãî ãè ñòèñêàì. Çàêëþ÷èë ñúì ãè ñúñ 7-ñëîéíî çàêëèíàíèå, íàðåêúì ñúì ãè çà ÷åð-÷åð äåí è òå, áåäíè÷êèòå âñå ñè ìå÷òàÿò çà òîçè ÷åðåí äåí. È ñå âúçãîäðÿõà. Åäíàòà âèêà "Ìåí âå÷å 50 ïúòè çà ñëàäîëåä íå ìå ðàçìåíèõà - ñëàäêà ñúì êîëêîòî 10 êèëà ñëàäîëåä!" Äðóãàòà ñå å íàçëàíäèñâàëà íà òîëêîâà ÷àøè âèíî, ÷å è 3000 ãîäèøíî âèíî ùå ïîãëåäíå ñ ïðåíåáðåæåíèå. Ãîðäåëèâè ñòàíàõà, àìà àêúë ñè íÿìàò.

Ïðåäè ÷åòâúðò âåê ïîñàäèõ åäíè 10 ðóáëè â áàíêà - äà ðàñòàò è äà ÷àêàò ðåäà ñè. Àìà òå ñå îêàçàõà êîíÿ÷åíè, íà ãðóçèíñêè êîíÿê íàðå÷åíè, îò ãúðëîòî èçâàäåíè, ãúðëåíî ïðîêúëíàòè. Ñìàëèõà ñå, ñìàëèõà ñå, âçåõà è áàíêàòà ïîä ìèøíèöà è èçáÿãàõà. Ùå äà ñà ñå âúðíàëè ó äîìà.

À ãðîøîâåòå, êîïåéêèòå, ñòîòèíêèòå, öåíòîâåòå... íàé-äðåáíèòå ìîíåòè ñè ãè ñúáèðàì îò ïîëîâèí âåê. Òåçè, íàìåðåíèòå. Êàçâàò - êúñìåò ñà. Íå ìè ñå âÿðâà - ïîëîâèí êèëî êúñìåò ñúì íàñúáðàë, ïúê íåùî íå ãî âèæäàì. Òå ñà îò îáèäåíèòå ïàðè÷êè. Íåäîâåð÷èâè. Îáèäåíè ñà íà òåçè, êîèòî ñà ãè èçãóáèëè, íà òåçè, êîèòî ñà ãè ñòúïêàëè. È ìåí ìå ãëåäàò ïîä îêî - íÿìà ëè äà ãè èçõâúðëÿ. Èëè çàìåíÿ â áàêàëèÿòà çà åäíî-äâå ïðîòúðêàíè è îìúðëÿíè ëåâ÷åòà. Íî ãè êúòàì, äà íå ìè ñå îáèäÿò. Ïà ìîæå ñëåä âðåìå íÿêîå äåòå íà íÿêîÿ ñòðÿõà äà ãè íàìåðè. Òîãàâà êúñìåòà, òîçè, êîèòî ïî ìàëêî ñà ãî ñúáèðàëè îò ìåíå ìîãàò äà ìó ãî äàäàò. Àêî ãè èçõâúðëÿ, òî è îñòàíàëèÿò ùå èäå ïðè òÿõ.

Ïî-åäðèòå êúòàíè ïàðè ñà äðóãè. Òå ñà ñè ïëàíèðàëè ðåñòîðàíò, õîòåë, êîíöåðò, áèëåò äî äðóã ãðàä èëè äúðæàâà. È íå ñè ôàíòàçèðàò. Çà òîâà è ñå îçëîáÿâàò: ÿ íÿêîé êðàäåö ùå òè ïîêàíÿò, ÿ ïîæàð ùå òè ñïðåòíàò... À êàòî ñå äîãîâîðÿò ñúñ ñúñåäñêèòå òî ìîæå è èíôëàöèÿ äà îðãàíèçèðàò. Çëîáíè ñà òåçè ïàðè è íàé-äîáðå å îãúí äà ãè ãîðè. Îíÿ äåí åäíè òàêèâà çàìåíèõ íà ïîëîâèí êèëî òþòþí (Black Cavendish ùîò â òàÿ ñòðàíà íå ñå ïðîäàâà Condor). Òàêà èì ñå ïàäà!

À 10-òå ëåâà äåòî ñêúòàõ â åäíà êíèãà, çà äà íå ãè èçïèÿ - îòèäîõà çà ïî÷åðïêà ïî ñëó÷àé íàìèðàíåòî èì.

"Õàéäå, ñòèãà" îáàäè ñå Ñîâàòà îò øêàôà, "àç ïúê äîéäîõ ïðè òåáå ñ êàðòîôèòå"

Ïîñëóøàõ áàáàòà íà ìîíåòèòå è ïðåêúñâàì ïúòåïèñà. Íÿêîé äåí, êîãàòî òÿ å â ïî-âåäðî íàñòðîåíèå ùå ãî äîâúðøà.


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 26.02.2007 @ 15:47:00 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åñåòà, ïúòåïèñè

» Ìàòåðèàëè îò
   sradev

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 5


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 22:49:23 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Äóøàòà íà ïàðèòå" | Âõîä | 8 êîìåíòàðà (15 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Äóøàòà íà ïàðèòå
îò rajsun íà 26.02.2007 @ 16:06:11
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
!:)))
 íÿêîè ñòðàíè íà èçòîê, íàïðîòèâ, íàìåðåíà ïàðè÷êà íå âçåìàò. Íå çíàì çàùî. Ñèãóðíî ÿ ñìÿòàò çà ïîäõâúðëåíà îò øåéòàíà))))))))
))))
Èíà÷å, âèêàì ñè, è ïàðèòå êàòî õîðàòà: îò åäíî è ñúùî íàïðàâåíè, ïúê ðàçëè÷íî îáëå÷åíè - è ðàçëè÷íî âúðâÿò(((

Ïîçäðàâè!


Re: Äóøàòà íà ïàðèòå
îò Marta íà 26.02.2007 @ 16:42:32
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://doragspd.wordpress.com/
:)))))))))))))
åõ, èìàì ñè è àç åäíî íàóì ñ òîâà êúòàíå â êúòíèê ÷àê
õâúðëÿé ïî íÿêîÿ ñòîòèíêà ïðåç ðàìî - òàêà ìè ñå ñòðóâà êúñìåòúò ùå òå íàìåðè ïî ñòîòèíêèòå;)


Re: Äóøàòà íà ïàðèòå
îò copie íà 26.02.2007 @ 18:06:56
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:) êàòî ïàäíå ïàðè÷êà èç êúùè - íå ÿ âäèãàì :) Ïî ïàðè õîäÿ, õåõåõå :)))


Re: Äóøàòà íà ïàðèòå
îò DIhanie íà 26.02.2007 @ 18:46:15
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://dihanie.atakmim.com
õåõå... èíòåðåñíî. Îáèêíîâåíî ñå íàìèðàò ïîäîáíè ïðè ñìÿíàòà íà ïàëòàòà..çèìíî/ïðîëåòíî...âñå ïî íåùî èçíèêâà:")


Re: Äóøàòà íà ïàðèòå
îò radi_radev19441944 íà 26.02.2007 @ 18:59:23
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://literatron.dir.bg
Ïàðèòå èìàò ñàìî åäíî ëîøî êà÷åñòâî. ×å âñå íå ìè äîñòèãàò.


Re: Äóøàòà íà ïàðèòå
îò Rhiannon íà 27.02.2007 @ 08:11:08
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õì, ñïîðåä ìåí å äîáðå äà ñè èìàø íÿêîé ñêúòàí ëåâ /àìà ãî çàêëþ÷è çäðàâî äà íå ãî ïèïàø è ãî íàãëåæäàé ÷åñòî/ - çà çîð çàìàí. Âñè÷êè äðóãè ãè ïóùàø â îáðúùåíèå, ùîòî òå ñà ìíîãî åíåðãè÷íè è êàòî òè ñå çàñòîÿò - âñå íÿêîÿ áåëÿ ùå òè ñïðåòíàò.


Re: Äóøàòà íà ïàðèòå
îò miglena íà 27.02.2007 @ 15:09:12
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.miglena.net/
:)))) áåçöåííà ðåöåïòà, àêî ìîæåõìå è äà ÿ ñëåäâàìå ... ;)))


Re: Äóøàòà íà ïàðèòå
îò miglena íà 27.02.2007 @ 15:09:16
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.miglena.net/
:)))) áåçöåííà ðåöåïòà, àêî ìîæåõìå è äà ÿ ñëåäâàìå ... ;)))