Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 811
ХуЛитери: 3
Всичко: 814

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: pc_indi

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМозайки от вълшебства
раздел: Есета, пътеписи
автор: miglena

Животът е мозайка.
Вълшебствата са моята гледна точка.

МОЗАЙКИ

В безпределния Хаос на фантазиите, чувствата, мислите, желанията и стремежите витаят незрими същности без форма. Материята се разнася навред като прах, пепел, въздух, вода - наглед безжизнени форми без съдържание. Човешкото съзнание често изпада в паника пред хаотичността, негодува срещу безмислието, стреми се да "въведе ред". Всеки води своята борба да съчетае Хаос и Материя в нещо смислено: без значение в какво, или по какъв начин, все подрежда някакви мозайки от образи по свое подобие. И защо? Когато всичко идва от Нищото и неизбежно ще се превърне в едно нищо... Защото сътворяването на "нещото" придава на човека образа на Създател, който открива смисъла на живота, като подрежда своята мозайка, който дава живот на Хаоса, като го въплъщава във форми по свое желание, и който одухотворява калта, като вдъхва от своята душа в Материята! Не че има особен смисъл в мозайките. Нито пък в това да се редят, гледат, рушат и отново: отначало до безкрай. Важно е единствено всеки да създава и осмисля своите мозайки на живота.

ВЪЛШЕБСТВАТА СА МОЯТА ГЛЕДНА ТОЧКА

Мога да държа дъгата в ръце, когато не виждам разстоянието между цветната илюзия от светлина, вода и въздух и протегнатите ми длани. Казват, че гледана отгоре, дъгата не е дъга, а кръг. Няма значение дали е вярно. Важно е аз да вярвам в магическата си сила да създавам, чувствам и виждам дъга навсякъде и във всичко, по всяко време, когато пожелая да трептя като дъга. Вълшебно е да се радваме на дъгата заедно, въпреки че не сме се срещали. Но сме се търсили! Без да го съзнаваме, сме били една душа: и във фантазиите, и в реалността. Така се случи, значи е възможно. Естествено, ти имаш друга гледна точка сега. Неизбежно е. Но в пресечната точка на два погледа може да пулсира безкрайността! Как ли? Когато има стремеж да преливаме един в друг, желание да се срещаме, необходимост да общуваме, нужда да се разделяме... Като в двойна спирала: в такава форма е записана цялата история на света. А всяка вълшебна приказка се превръща в част от магическата верига на творчеството. Реалните измерения ни изправят пред невъзможната мисия да изживяваме обикновените неща като вълшебство. Невъзможно ли е? Вярвам, че когато "Ти" и "Аз" се превърне в "Ние", е възможно да се случват всякакви най-невъобразими приказности. Случва се да преминаваме в отвъдчовешката реалност, където нищото е всичко, и всичко е нищо. Случва се да усещаме, че можем да докосваме безплътния Дух. Случва се да виждаме душата отвъд илюзията, че сме плът и кръв. Приемеш ли вълшебствата за своя гледна точка, време и пространство се срещат за сътворение на всички желания. Пожелай си да желаеш!

ПАРАЛЕЛНИ СВЕТОВЕ

Възможно е да създавам паралелни светове от неща, които почти са се случили или биха могли да се случат някога, някъде. Докато реалността е съвкупност от действителни случки, описанията на случилото се са образи от световете на всеки от нас: така безпределно различни... Вярвам на своите вълшебни описания, породени от магически мигове, достойни да бъдат пренесени в безвремието. Вълшебно е да се чувствам небесно на земен бряг на езеро, да виждам планински връх на дъното на океана, да чувствам рай в подземния ад, да чувам гласа на отвъдното. Върховно е да изживявам допира с Духа като трепет, който идва от Всемира и създава неописуемо вълнение без край, докато разговарям безмълвно с планината. Приказно е Вселената да пулсира в мен, да пътувам мислено, яхнала Земята, зареяна сред звезди и галактики, а ръцете ми да изразяват всички тези вълшебни чудеса! Странствам безспир из своите паралелни светове, които създавам с развихрено от страст и вдъхновение въображение. Приемам цялото ни съществуване за божествено, вселенско забавление. Насериозно се приемат само дребните души, полудели от суета. Мога да съчетавам в Едно каквото пожелая: Мисъл и Тяло, Дух и Материя, Теб и Мен... във своите творения. Сътворявам своите малки вълшебства ето така: Оттърсвам се от сенките, за да блестя. Вдъхвам звезден прах, за да съм звездно сияние тук, на Земята. Спя будна. Римувам... в средата на стиха. И преди всичко - разказвам вълшебни приказки за случилото се. Словата ми отразяват Духа на случките. Не е особено важно кой, кога и какво е сторил всъщност. Действията служат само за врата към някой от вероятните светове в паралелността.

ВЪЛШЕБНИ ВДЪХНОВЕНИЯ

Желая да пресътворявам в красиви истории отлетелите мигове и чувства. Нищо, че това са сякаш само съчинения. Важното е, че се забавлявам и да преживявам, и да описвам преживяното, и да съм свободна за нови изживявания. Освобождавам се от толкова неща, че се превръщам в пленница на своята свобода. И какво от това? Вълшебността е безкрайна, безпределна. Отлитам, за да мога отново да долетя. Опитай да летиш с мен на крилете на въображението и желанието. Законите на придвижване в действителността не важат при това реене. В света на вълшебствата е все едно къде си и какво се случва. От значение е винаги да желаеш и да си готов за вълшебни вдъхновения в реалността. Като например да ти кажа такива слова: Прости ми, че превръщам те във... Бог, но нали това е образа, който сам би пожелал, изстрадал и създал в своя вълшебен свят. Прости ми, че за теб съм... Божество: недостижима, извънземна, нереална, приказка, разказана от несъществуваща звезда. Но това са само образи - отражения на фантастичния и все пак по своему реален свят, защото вълшебността означава драконите, феите, русалките и горските духове да живеят тук и сега в нас! Незримите същества ни даряват с неземно щастие, когато са щастливи да ни виждат как вдъхновени от любовта търсим, откриваме и пресътворяваме магическата вълшебност.


Публикувано от mmm на 27.05.2004 @ 12:58:51 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   miglena

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 6


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 15:18:26 часа

добави твой текст
"Мозайки от вълшебства" | Вход | 4 коментара (8 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Мозайки от вълшебства
от Ufff на 27.05.2004 @ 13:10:25
(Профил | Изпрати бележка)
Най-хубаво е преминаването на разстоянието до цветната илюзия, защото още не знаем, че е такава:)


Re: Мозайки от вълшебства
от miglena (megira@abv.bg) на 27.05.2004 @ 13:19:59
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
О, да!
И обожавам всеки милиметър от пътя :)))
... А което знам, и ми разваля вълшебността, го забравям...
От мен самата зависи какво ще сложа и какво не в мойта си мозайка - нали затова е моя :)

]


Re: Мозайки от вълшебства
от magiq02 (mag2002@abv.bg) на 27.05.2004 @ 14:29:37
(Профил | Изпрати бележка)
Виждам твоята мозайка...прекрасна е .....Светлина, любов и безкрай....Магия има в нея! Благодаря ти


Re: Мозайки от вълшебства
от miglena (megira@abv.bg) на 27.05.2004 @ 14:35:46
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
Ооо, та това е визия за ...
Магическата ми Света Троица!
Много благодаря :))))

]


Re: Мозайки от вълшебства
от Merian на 27.05.2004 @ 17:42:30
(Профил | Изпрати бележка) http://lightfull.hit.bg
я, какво ни е подарила днес личната ни магьосница! Благодаря Мег за споделеното знание и чувства!


Re: Мозайки от вълшебства
от miglena (megira@abv.bg) на 27.05.2004 @ 21:00:27
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
Моите скромни дарове са в отплата, с обич и с благодарност за вълшебните словесни картини, дарени от теб и другите магьосници тук :)))

]


Re: Мозайки от вълшебства
от Marta (marta@all.bg) на 28.05.2004 @ 13:55:26
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
Ето ти от мен едно старо мое стихче за желанията- пожелания:

Пожелай си дърво.
Пожелай си небе.
Пожелай си човек,
с който ти е добре.
Намери това дърво.
Открий това небе.
Познай този човек.
Обещай си поне
да потърсиш.
Веднъж пожелал и
повярвал, ще ги
имаш, може би
вече ги имаш.
Първо повярвай на мен-
ще ти бъде по- лесно
пътуването.

И сега пак мисля, че много важно е да желаем и да повярвамв в себе си, за да стигнем желаното. Вълшебството е в самите нас. Благодаря, че така красиво ми напомняш това. :) Имам нужда да го чувам.


Re: Мозайки от вълшебства
от miglena (megira@abv.bg) на 28.05.2004 @ 16:14:00
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
Благодаря!
Стихчето е чудо :)))
Нищо, че някои неща отдавна ги знаем, или сме ги усетили, дори без да ги разбираме - важното е да си ги припомняме, когато ситуацията на деня го изисква и да действаме на ниво :)))
ВЯРВАМ В ТЕБ!

]