Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 871
ХуЛитери: 2
Всичко: 873

Онлайн сега:
:: ivliter
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаРазноречия-9
раздел: Други ...
автор: dzap

Продължение
- Чашите... (спокойно! спокойно! спокойно!.. уф, нищо не се случи...) - отново подхвана Поета...
- Защо имам, признавам, малко неясен спомен, че имахме намерение да пием чай? - прекъсна го Журналистът.
- Да твърдиш, че имаш намерение, предполага, че вече си го намерил. А най-характерното за намеренията е, че когато са намерени - вече не са намерения, а докато са само намерения - няма как да бъдат намерени (познайте от три пъти чия беше тази реплика).
- Чашите, приятели... - и понеже никой (и нищо, даже и нищото) не го прекъсна, Поета продължи - чашите са там, където е масата.
- Което поставя сериозен въпрос - къде отива една маса, след като се е превърнала в трески? - беше Дзин, разбира се.
- Още повече, след като продължава да е тук, щом сме в състояние да припознаем един стол като маса? - забелязвам, че Дзап започва да придобива определено вредния навик да подражава на Дзин.
- Ама вие не разбирате ли, че вече нямаме и чаши? - още по-забележимо е, че Журналистът все по-често използва фалцет вместо тренираният си, оразмерен до междубуквие, глас (отгоре на всичко, не съм сигурен, че някой го чу - Поета ровеше в купчина листа, Дзин беше прегърнал между дланите си шепа въздух и го съзерцаваше с блажена физиономия, а Дзап беше изчезнал) - А така! Сега нямаме и Дзап! Къде отиде?
- Кой? - попита, сепнат Поета.
- Кой къде? - провлече Дзин.
- Къде отиде Дзап? - повтори Журналистът като водещ на сутрешен блок (оп-ла! - това май е от друга гора! Което още веднъж показва, че никога не можеш да си сигурен къде свършва една гора. Защото дали нещо е гора или не, не се определя от гъстотата на дърветата).
- Той отишъл ли е някъде? - Дзин определено търсеше отговор на друг въпрос.
- Ами няма го тук! - натърти на "тук" Журналистът.
- Защо задаваш като въпрос нещо, в което си сигурен?
- Кое?
- Какво кое?
- Какво задавам?
- Въпрос, разбира се - писъкът на Журналистът след тази размяна на реплики с Дзин сигурно щеше още да отеква из гората, ако Поетът не се беше приближил тихичко и с решителен жест не беше запушил устата му.
- Дзин е прав - каза той - единственото, което можеш да твърдиш със сигурност е, че Дзап не е тук. Но не можеш да питаш къде е отишъл, защото нямаш никакви основания да предполагаш, че е отишъл, след като той може просто да се е върнал.
- Ама - оказа се, че Поета е отдръпнал ръката си, само колкото Журналистът да си поеме дъх.
- Още повече, че имаме и друг реален проблем. Освен, че нямаме чаши, нямаме и в какво да възврим водата, с която да запарим чая.
- Това... е... лесно... - изглежда, че Поета се беше престарал в усилията да задържи писъка на Журналистът вътре в него, защото той дишаше тежко и думите се промъкваха на прибежки (е, някои пък така дълго задържат сами писъка в себе си, че когато поискат да го пуснат да излезе, вече са забравили как се прави това... други пък пищят толкова дълго, че забравят как се прави другото. Кое друго? Това е друга история) - Лесно е. Имаме хартия. Ще си сгънем книжна торба и в нея ще заврим водата. И огънят няма да подпали хартията. Защото водата завира при по-ниска температура от тази, която е необходима, за да започне хартията да гори. А водата в торбата ще разпределя горещината в целия обем така, че всичко да е наред. И понеже цяла вечер ми се правите на мъдри, ще ви кажа и друго - и при хората е така. Никоя болка не може да прогори дупка в тях, ако са пълни. Защото пълнотата ще разпредели огъня на болката - тази тирада беше произнесена практически без паузи. Но понеже въздухът му свърши, той си пое дъх и...
- Каква болка? - попита Дзап.

Следва


Публикувано от BlackCat на 05.01.2007 @ 05:49:05 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   dzap

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 8


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
318 четения | оценка няма

показвания 17106
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Разноречия-9" | Вход | 5 коментара (10 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Разноречия-9
от alef на 06.01.2007 @ 17:28:34
(Профил | Изпрати бележка)
" Никоя болка не може да прогори дупка в тях, ако са пълни. Защото пълнотата ще разпредели огъня на болката..." Въпросът е дали пълнотата , всъщност не е пълна празнота...ефектът може би ще е същия, но това е тема от друга гора....:)))
Обичам разноречията ...


Re: Разноречия-9
от utro (angelova_rosi@mail.bg) на 05.01.2007 @ 08:15:22
(Профил | Изпрати бележка) http://www.rosiangelova.net
Хи :) Хубаво е човек да влезе в тази гора преди да тръгне за работа... :)
Но докато се опитвам да преборя 500 ерора (ужасно чудовище), си изгубих ммисълта, ааааа исках да кажа за отиването и връщането на Дзап, че май има такива състояния при които един дзап копнее да отиде някъде и да се завърне едновременно. Това са едни много интересни състояния, но ако не се вдигна сега от компютъра ще закъснея окончателно за едно отиване...:)

Поздрави и хубав ден :)


Re: Разноречия-9
от orak на 05.01.2007 @ 20:15:12
(Профил | Изпрати бележка)
...
Просто жажда. И жажда. И жажда.
После рукна. Потоп. Неспасяем.
Несвестен. И затърсихме Ной.
С адрес...
)Р :))))))))))))


Re: Разноречия-9
от nafaka на 06.01.2007 @ 00:26:20
(Профил | Изпрати бележка)
"Защо задаваш като въпрос нещо, в което си сигурен?" -
винаги съм се чудел защо изразяваме несигурност именно с думата "сигурно" ? :)

Поздрави!


Re: Разноречия-9
от Merian на 06.01.2007 @ 12:36:52
(Профил | Изпрати бележка) http://lightfull.hit.bg
подло егоистично ги искам наведнъж тез разноречия вече...)))...и в същото време се кефя че ти твориш така по хапка и на глътки....на стъпки и завои, та белким се осмислят.....Тръгнах реплика по реплика, после скоба по скоба....пък се спрях))))) да мисля...

тъй де....