Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 878
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 879

Îíëàéí ñåãà:
:: Boryana

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàOfficial Permission
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: sylvia_doncheva

Âçåõ âðÿëà âàíà. ×àê äî ñòîïëÿíå íà âúòðåøíîñòèòå. Ñâàëÿì ïîíå 2 ñëîÿ åïèäåðìèñ è êàòî ìîäèôèêàöèÿ íà êëèøåòî ïèÿ ÷åðâåíî âèíî, âå÷å ïî-òîïëî îò íåîáõîäèìîòî. Ìîêðàòà ìè êîñà å ïðèÿòíî äúëãà. Ïàðàòà å ïðèÿòíî çàäóøàâàùà, êàòî ñëåä âíåçàïåí îðãàçúì. Ïÿíàòà îòäàâíà ñå å ñòîïèëà è âå÷å âèæäàì,èçìåíåíî çàðàäè ìàòåðèÿòà íà âîäàòà, ãîëîòî ñè ÷èñòî òÿëî, íî ïàê íèùî íå ìîãà äà èçìèñëÿ çà íàñ.
Ìîæå áè óòðå ñóòðèí, ñëåä êàôåòî è öèãàðèòå, íà òîàëåòíàòà ÷èíèÿ åäíî “Åâðèêà” ùå ìå òðåñíå ïî ãëàâàòà. Îòõâúðëÿì ãî, òîëêîâà ñóòðèíè íå ìå å òðåñíàëî, ïðè âñå ñèëàòà íà òîàëåòíèòå ìèñëîâíè ïðîáëÿñúöè.
Íàé-íàêðàÿ ñòàâàì è ñúáëè÷àì îñòàòúöèòå âîäà îò ñåáå ñè, ïîãëåæäàì ìîêðàòà ñè ìåêà êîæà, êîÿòî çàïî÷âà äà äèøà ñ ïúëíà ñèëà è îáëè÷àì ñâåòëîñèíèÿ ñòàíäàðòíî ïóõêàâ õàëàò ñ áðîäèðàíà ôèãóðêà íà äÿñíàòà ãðúä, êîÿòî àäñêè äðàçíè çúðíîòî è çàòîâà òðÿáâà äà ñå ïðåìåòíå äîáðå íàä ëÿâàòà ïðåäíà ÷àñò. Ãúáÿñàëàòà ìè îò êèñíåíå ëÿâà ðúêà èçòðèâà çàïîòåíîòî îò ñâÿí, ÷å å âèäÿëî ãîëîòî ìè òÿëî, îãëåäàëî, ïðåêðàñíà 4-îðíà ðèìà!!, è âèæäàì òîïëîòî ñè ìåêî ëèöå ñ àëåíè îòòåíúöè ïî èçäàäåíèòå ÷àñòè. Çàáðàâÿì ÷àøàòà ñ âèíî, íî ñëåä âòîðàòà êðà÷êà ñïèðàì ñêîâàíî, âðúùàì ñå íà çàäåí õîä è ÿ âçèìàì îòðàáîòåíî ñ äÿñíàòà.
Óðà, âðåìå å çà öèãàðà!
Ïàê íèùî íå èçìèñëÿì. Ìîæå áè íå òðÿáâà öåëåíàñî÷åíî äà ðàçìèøëÿâàì äî ñòèãàíåòî íà íÿêàêâî ðåøåíèå. À òîëêîâà èñêàì íåùàòà íå ïðîñòî äà ñå ñëó÷âàò, à àç äà ãè ïðîâîêèðàì, íî óìèøëåíî, à íå çàùîòî íåùî ñúì íàïðàâèëà, îáèêíîâåíî ñáúðêàëà, è ãúëòàì íà ãîëåìè äåðÿùè çàëúöè ïîñëåäñòâèÿòà! Äîêàòî ñå óñåòÿ öèãàðàòà è âèíîòî ìè ñà ñâúðøèëè – åäíî âêóñíî ñú÷åòàíèå, çàðàäè ÷àñà îò äåíîíîùèåòî, íåäîñòèãà íà ìèñëè â ãëàâàòà ìè è ëèïñàòà íà ðàçóìåí âúòðåøåí ãàéä çà äåéñòâèå, èçêúïàíèòå ìè äîâîëíè ðúöå, æàäíèòå ìè ñåòèâà, çàãðÿòèòå ìè âúòðåøíîñòè, îëåêíàëàòà ìè è íîâà êîæà è âåðîÿòíî çàðàäè äîáðèòå ïðîèçâîäèòåëè.
Íà âðàòàòà ñå çâúíè. Îôô ìðàçÿ òàêèâà èçíåíàäè! Ïîãëåæäàì – æåíà å, íå ÿ ïîçíàâàì. Êîñàòà ìè å ïðåêðàñíà, çàòîâà îòâàðÿì. Äîáðå äå, è çàùîòî íå ìå å ñòðàõ, àêî áåøå ìúæ íÿìàøå äà îòâîðÿ. Òúêìî äà êàæà íåùî, ìàìêà ìó – êàêâîòî è äà áèëî, âñÿêà äóìà è ìèñúë èç÷åçíàõà íà ñåêóíäàòà – ïîçíàâàì ÿ... Çàðàâÿì äÿñíàòà ñè ðúêà â êîñàòà, à ïîñëå èíñòèíêòèâíî îïðàâÿì õàëàòà, îïðàâäàâàì ñå ñ òîâà, ÷å òúïàòà áðîäåðèÿ ìè äðàçíè äÿñíîòî çúðíî, íî âñúùíîñò òîëêîâà èñêàì äà ñå ïðåãúðíà èëè äà ñå íàáèÿ, ÷å îòâîðèõ òîëêîâà áúðçî òàÿ âðàòà. Íå íàìèðàì ðåïëèêà, ìúë÷à êàòî...êàòî ðèáà íà ñóõî – òîâà å ïúðâîòî, êîåòî ìè èäâà â ãëàâàòà, êîëêîòî è äà å òúïî, ïîñëå ðåøàâàì, ÷å òðÿáâà äà ÿ îñòàâÿ òÿ äà ãîâîðè, íàëè çà òîâà å äîøëà, îñâåí àêî íå èñêà äà ìå ïðå÷óêà, ïôó! ÷å ñúì è ãîëà, ïî-ëåñíî ùå ìå íàðåæå, ãàäîñò!, íÿìà äà ñå çàùèòàâàì, íÿìà äà ñå îïðàâäàâàì, íÿìà äà áúäà èçëèøíî ìèëà, íÿìà äà ñå áèÿ, íèêàêâè öèãàíñêè øàìàðè è ïðîñòîòèè!, îñâåí àêî íå ñå íàëîæè äà ñå áîðÿ çà æèâîòà ìè, àêî âñå ïàê å ðåøèëà äà ìå óáèâà. Äúðæà ñè åçèêà çàä çúáèòå, äúðæà ãî, äúðæà. È íèêàêâî, àìà íèêàêâî ïîâèøàâàíå íà òîíà!
Ãóáè ìè ñå êàðòèíàòà êàê ñòèãíàõìå äî õîëà è êàê é íàëèâàì âèíî, ïîñëåäíîòî îò òàÿ áóòèëêà. Íå ãîâîðÿ, ïîíå íå íà ãëàñ è ïîíå íå çàñåãà, ñëóøàì ñïîêîéíèòå é äóìè è ñè ìèñëÿ – äà, õëàïà÷êàòà ñúì àç, òÿ å åäíà óðàâíîâåñåíà æåíà, íèùî, ÷å ïðèëè÷à íà ëåëè÷êà è ïàê å ñ øóøëÿêîâà øóáà êàòî ïî ñíèìêèòå. Íàñòîÿõ äà íå ñå ñúáóâà, âñå ïàê ñúì ôðàíêîôîí. Õîäè íà ôèòíåñ ïî-÷åñòî îò ìåí è âåðîÿòíî å ïî-àðò â ãëàâàòà ñè, íî àç ïàê ñúì ïðîñòî êðàñèâàòà, ìàêàð è íå çåëåíîîêà è íå çàùîòî ñúì ïî-ìëàäà, äîðè è â õàëàòà ìè ñúñ ñðåäíà ìåêîòà ïàê èçãëåæäàì àäñêè ïî-äîáðå. Âèíàãè ñúì ñè ìèñëåëà, ÷å å èëè ñòðàõîòåí ÷îâåê, èëè ïðàâè ñòðàõîòíè ñâèðêè, èëè è äâåòå çàåäíî – åäíî çàäîâîëèòåëíî ñú÷åòàíèå, êîåòî èçãëåæäà çëå è èìà êîôòè èçëú÷âàíå, ïîíå çà ìåí è çà âñè÷êèòå ìè ïðèÿòåëè. Äàæå åäèíèÿò ìè áðàò, êîéòî å ñïàë ñ ïîëîâèíàòà æåíè â äúðæàâàòà è íå îòêàçâà íà íèêîÿ ñëåäâàùà, êàçà, ÷å íå áè ñè ëåãíàë ñ íåÿ, îñâåí àêî íå ãî ïîìîëÿ äà ñå ïðåæàëè çàðàäè ìåí. Âåðîÿòíî òîâà çâó÷è óæàñíî. Ïàê ñå îòíàñÿì, âåðîÿòíî çàðàäè âèíîòî è âðÿùàòà âàíà. Íå ïàëÿ, íå öèãàðà, à âúòðåøíî ñ ïëúòåí è ÿäîñàí ãëàñ. Íå ìîãà äà ñå ïîçíàÿ – ïî-ñïîêîéíà ñúì îò çóáðà÷êà, êîÿòî ñòàâà ïî æåëàíèå íà âòîðèÿ óðîê îò çàïî÷âàíåòî íà ó÷åáíàòà ãîäèíà. Òÿ íå ïóøè, çàòîâà àç ïóøà äâîéíî. Îïðàâÿì íåðâíî íà ìàñàòà ìàñëàòà, êîèòî ÷àêàò äà ïîëîæà íà òÿëîòî ñè – áåçóñïåøíî. Èçâèíÿâàì ñå è îòèâàì äî áàíÿòà, çà äà èçïóñíà âàíàòà, åäâà âëèçàì, çàòâàðÿì âðàòàòà íÿêàê ñè îò ñðàì è äîêàòî âîäàòà, âå÷å ïðîñòî òîïëà, ñå çàâèõðÿ â ñèôîíà àç ñå ñìåÿ èñòåðè÷íî, çàïóøâàéêè óñòà. Îñúçíàâàì ñå. Ñåðèîçíî! Çíàì, ÷å ðàçãëåæäà ìàñëàòà ìè – îíåçè íà ìàñàòà è äðóãèÿ âèä ïî ñòåíèòå. Íàëè å àðò – ëîãè÷íî å òîâà äà ïðàâè, è íàëè ìè çàâèæäà çà êðàñîòàòà – çíà÷è ïàê å ëîãè÷íî äà ìå ðàçãëåæäà îò äðóãàòà ñòðàíà íà æåíñêîòî. Ïîãëåæäàì ñå â îãëåäàëîòî, óäðÿì ñè äâà ëåêè øàìàðà, çà äà èçáèÿ ëóäîòî îò ãëàâàòà ìè è èçëèçàì, ïôó! îùå ïî õàëàò ñúñ ñïîìåíàòàòà âå÷å íåêîëêîêðàòíî áðîäåðèÿ, íî âëèçàì â ñòàÿòà ïðèëè÷íà.
Ñÿäàì, êðúñòîñâàì êðàêà, òÿ ïîãëåæäà ÷åðâåíèÿ ìè ïåäèêþð è çàïî÷âà äà ìè ãîâîðè çà íåãî. Íå çà ïåäèêþðà, çà ìúæà. Òúíêèòå é óñòíè íå ñïèðàò, à ìîèòå – ïëúòíèòå ïàê ïóøàò è ìúë÷àò. Èçïèõ ïîëîâèíàòà ÷àøà. Äàëè ÿ ñëóøàì èëè ïîâå÷å îò ïîëîâèíàòà íåùà, êîèòî ìè íàãîâîðè âå÷å ñà ìèíàëè ïðåç ìåí?! Ïàê ìå íàïóøâà îíçè èñòåðè÷íèÿò ñìÿõ è íå ìîãà äà ãî çàäúðæà âúòðå, âå÷å èãðàå íà ëàñòèê ñ ãëàñíèòå ìè ñòðóíè, êàòî îíàÿ èãðà íà ëàñòèê, äåòî ÿ èãðàåõìå êàòî ìîìè÷åòà – åìà, åñà ñà è ò.í., íå ìîãà ïîâå÷å, íàâåæäàì ñå äà âçåìà ñëåäâàùà öèãàðà, áîäÿùàòà áðîäåðèÿ ñå îòâàðÿ è òÿ âèæäà îòêðèòîòî îò òÿëîòî ìè. Ñ ïåðèôåðíîòî ñè çðåíèå ñêàíèðàì èçðàæåíèåòî é. Òîãàâà ïðîñòî íå èçäúðæàì è ñìåõúò ìè èçëèçà, ïî-áÿë îò ìåí ñàìàòà, ïî-ñèëåí îò ëàâèíà, ïî-ãúðëåí îò çàâîé, âçåò íà 4-òà. Òÿ ñòàâà, íå ìîãà äà ÿ ïîãëåäíà äîðè, à êàê äà ÿ èçïðàòÿ?! Ñìåõúò ìè íå ñïèðà, òîé å ïðåêðàñíî ãëàñîâèòî ÷óäîâèùå, êîåòî ñå ðàäâà íà êúïàíîòî ìè òÿëî, îáè÷à ìå áåçóìíî è ñ öÿëàòà ñè ÷åñòîòíà ìàòåðèÿ îáãðúùà ÷åðíîêîñàòà ìè ãîñòåíêà.
Ïðåäïî÷èòàì òè äà áåøå äîøúë íà íåéíî ìÿñòî.
Èìàì îôèöèàëíîòî ðàçðåøåíèå íà æåíà òè äà òå ÷óêàì 2 ïúòè â ñåäìèöàòà è åäèí óèêåíä íà 2 ìåñåöà.


Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 23.12.2006 @ 21:56:42 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   sylvia_doncheva

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 02:05:41 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Official Permission" | Âõîä | 6 êîìåíòàðà (10 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Official Permission
îò radi_radev19441944 íà 23.12.2006 @ 22:14:56
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://literatron.dir.bg
Ïðåäè áàíÿ å äîïóñòèìî , à ñëåä áàíÿ íàëîæèòåëíî. Âåñåë ïðàçíèê.


Re: Official Permission
îò atanas_dvk (atanas_dvk@yahoo.com) íà 24.12.2006 @ 07:47:58
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
ÕÀ ÕÀ ÕÀ...
ÑËÀÄÓÐÀÍÀ!
ðàçâåñåëè ìå, áëàãîäàðÿ!
Ìíîãî ïðèÿòåí ñòèë...
Ôèíàëà å ðàçáèâàù;)


Re: Official Permission
îò OxyTanK (oxytank@abv.bg) íà 24.12.2006 @ 09:19:07
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.belabenova.com
bravo!


Re: Official Permission
îò libra íà 24.12.2006 @ 10:16:55
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:))) çàçëÿâàò íåùàòà, îáà÷å ðàçêàçúò å õóáàâ è ïèñàí ñ ëåêîòà ) áðàâî!

âåñåëè ïðàçíèöè )


Re: Official Permission
îò sonq22 íà 27.12.2006 @ 15:50:26
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî å óâëåêàòåëíî!


Re: Official Permission
îò mariq-desislava íà 01.05.2016 @ 16:08:05
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õàõàõà, òóê ïàäíà êèêîòåíå, îïëþõ ìîíèòîðà ñ ïîðÿäú÷íî êîëè÷åñòâî ñëþíêà, êàêúâ ñòèë íà ïèñàíå ñàìî - îòâúä ìîíîòîííîòî èçëàãàíå íà ôàêòèòå.:)