Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 579
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 582

Îíëàéí ñåãà:
:: pc_indi
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàØèçî
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: radi_radev19441944

"Îáðàç ñâåòúë è íåçåìåí
òîé âåäíúæ íà ñúí âèäÿë."
Àë. Ïóøêèí /Áåäíèÿ ðèöàð/



Íàé- íàïðåä óñåòèõ ãëàâàòà ñè ïðàçíà , ïîñëå è òÿëîòî ñè ïðàçíî. Âèäÿõ ïðîáëÿñúöè îò ñïîìåíè è ìèðàæè ,êîèòî ñå òúëïÿò â ñúíèùàòà; ñòóäúò ïðåìèíàâà ïðåç ñòúëáèùàòà è êîðèäîðèòå è ñå ïîñèïâàò ëåäåíè êðèñòàëè îò åäíà êðèñòàëíà íîù; âèäÿõ ñúëçèòå íà ëóíàòà çàìðúçíàëè â ïðîçîðåöà , ñìååùè ñå Àôðîäèòè íàäíè÷àò ïðåç ìúãëèòå - ãîëè è íàõàëíè òàíöóâàò â ìèñëèòå ìè.  ïîëóíîù ãíîìèòå ñå ðàçáÿãâàò ïî úãëèòå; íÿìàì æåëàíèå äà ãè ïðîãîíÿ- òîâà ñà ïååùè ãíîìè îò ïååùè áåçóìñòâà – òå ñà âúòðå â ìèñëèòå ìè , òúëïÿò ñå òàì è ìè ìàõàò ñ ðú÷è÷êè – ìíîãî ñìåøíè è ìíîãî âåñåëè ãíîìè.
Íÿìàì âðåìå äà ñå çàíèìàâàì ñ òÿõ. Îáèêíîâåíî àç òúðñÿ íåÿ.
Ñêèòàì ïðåç òðîòîòîàðèòå íà ìúë÷àíèÿòà èëè ïðåç ìúë÷àíèÿòà íà òðîòîàðèòå , òúðñÿ ÿ â ñâåòëèíèòå íà ïðèçðà÷íèòå íîùè è â ñòèõâàùèòå àêîðäè íà çàêúñíÿëî ïèàíî , ãîíÿ ÿ ïî ïëîùàäèòå , ãîíÿ ÿ ïî àëåèòå , ãîíÿ ÿ ïðåç ìúãëèòå íà íåéíîòî îòäàëå÷àâàíå , èìà åäíè êðàòêè ìèãîâå , êîãàòî âèæäàì ëèöåòî è ñðåä äúæä îò ëåîíèäè , ìåæäó ëóäîñòèòå è ïúëíîëóíèÿòà –òàì íÿêîé ïååøå áåç ãëàñ. Âèæäàì åêñòàçèòå íà äóõà , ãðîòåñêèòå íà ñëàäîñòðàñòèåòî , ãúð÷îâåòå íà àãîíèçèðàùàòà ïëúò , ÷óâàì õðèïîâåòå íà àãîíèèòå , ïðîïàäàì â áåçäíèòå íà áåçïðîñâåòíà òúãà. Âúðâÿ.
Íÿìà êðàé òîâà ïúòóâàíå ïðåç íèùîòî. Âúðâÿ è òúðñÿ íÿêîãî. Òúðñÿ íåÿ .
Íÿìà ÿ. Íå ÿ âèæäàì íèêúäå. Åäíè äèàãîíàëíè ñâåòëèíè ñå ïðåïëèòàò â áåçäíèòå è ñúçâåçäèÿòà, à òÿ ñå ñìååøå. Ñìååøå ñå ìíîãî , çàùîòî àç ñúì ñìåøåí. Òîçè ñìÿõ êúíòè îòâúòðå è òè÷à ïðåç ïëîùàäèòå . Ïëîùàäèòå òè÷àò ïðåç ñìåõà çàåäíî ñ ïúïëåùèòå ãíîìè. Àêîðäèòå ñòèõâàò - íÿìà ÿ. Åäíà òàíöóâàùà õîëîãðàìà â ïàóçèòå ñëåä âñÿêà òèøèíà.
Íå ìîãà äà ñïðà. Îíîâà îòâúòðå íåïðåêúñíàòî ìå ïðèøïîðâà è àç õóêâàì ïî áóëåâàðäèòå , çà äà äîñòèãíà ãàñíåùèòå ñè ìèðàæè ; íåïðåêúñíàòî ñå ãîíÿ òóê è òàì è âñå ñå îòäàëå÷àâàì îò ñîáñòâåíîòî ñè ïðèñúñòâèå. Âèæäàì êàðèêàòóðè íà ñåáå ñè , êîèòî ìè ñå õèëÿò îò ðåêëàìíèòå ïàíà è ðàçãîíåíè ñàìêè ñêèòàò â ìèñëèòå ìè , òàíöóâàùè ïàð÷åòà îò ïëúò , ðàçãîëåíè áåäðà è ñìÿõ . Òîçè ñìÿõ å íåéíèÿò ñìÿõ , òîé êúíòè îòâúòðå â íÿêàêâè îãðîìíè êàòåäðàëè è åõîòî ñå ëóòà ïî úãëèòå – âèæäàì ëèöåòî è íàäíè÷àùî çàä âñåêè úãúë , íî íåÿ ÿ íÿìà. Çíàì , ÷å íèêîãà íå ÿ å èìàëî è òî÷íî çàòîâà ÿ òúðñÿ. Íàìåðèõ ÿ. Âèäÿõ ÿ ïðåâúðíàòà â êàìúê ñðåä áåçëþäåí ïëîùàä , êúäåòî ïëà÷åøå ñ êàìåííè ñúëçè , à ïîñëå ÿ âèäÿõ òàíöóâàùà â åäèí ñàìîòåí êàðíàâàë , êúäåòî ñå ñìååøå , çàùîòî ñúì ñìåøåí, íî òîâà íå áåøå òÿ.
Âñÿêà íîù êîãàòî ñêèòàì ïðåç êàìåííàòà ïóñòîø íà êàìåííèòå ïëîùàäè , ïîäãîíåí îò îíîâà âúòðå, ÷óâàì ïèñúöèòå îò ìíîæåñòâî áåçóìñòâà , ãðóõòåíåòî íà ãíîìèòå îò ñîáñâåíèòå ïðåèçïîäíè , à ïîñëå òàì ïðåëèòàò ïðèëåïè , ïàð÷åòà îò ìúãëè , ïàð÷åòà îò óñìèâêè , òàíöóâàùè ãðîòåñêè…âúðâÿ, âúðâÿ , ìúãëè, ïàð÷åòà , íÿìà íèêîé . Âèíàãè â ñàìèÿ êðàé ñå ÿâÿâà êîíñòàòàöèÿòà çà íåïðèñúñòâèå . Òÿ å òî÷íà è êîíêðåòíà . Ïðîÿñíÿâà ñå . Óñòàíîâÿâàì , ÷å âñè÷êè ñà èçáÿãàëè è ñà ñå èçïîêðèëè . Òå íåïðåêúñíàòî áÿãàò è ñå êðèÿò, âåðîÿòíî îò ìåí è âåðîÿòíî íå áåç ïðè÷èíà. Ôèçè÷åñêîòî èì ïðèñúñòâèå å êóõî – òóê ñà , à ãè íÿìà. Êóêëè- ìàíåêåíè îò âèòðèíèòå çà êîíôåêöèÿ . Õàðòèåíè ïëàêàòè è óñìèâêè îò ðåêëàìíè ïàíà . Ãðèìîâå îò êîìèêñè. Òÿõ ãè íÿìà ; èçáÿãàëè ñà . Çàáåëÿçâàì ëàêèðàíè óñìèâêè îò óñìèõâàùè ñå êóêëè. Ðåãèñòðèðàì ëèïñèòå. Ïðàçíîòàòà ñå ðàçðàñòâà âúâ âñè÷êè ïîñîêè . Ðàçäóâàùè ñå ïðàçíè âñåëåíè. Íèñúê õîðèçîíò è êîëîíàäè íà Äå Êèðèêî ñ îòäàëå÷àâàùè ñå ìðàìîðíè îáåëèñêè . Ëåäåíà òèøèíà.
Íàìåðèõ ÿ â ïîëóíîù. Áåøå åäíà êðèñòàëíà íîù. Îòêðèõ ÿ ïååùà ìåæäó çâåçäèòå , à òÿëîòî ëåæåøå ñðåä íåèñòîâè ìúë÷àíèÿ. Êàìåííè ãðàìàäè è ñêîê â íèùîòî. Âèäÿõ òîçè ñêîê . Âèæäàì ãî íåïðåêúñíàòî .Ïðåä î÷èòå ìè å. Òîé ñå ïîâòàðÿ íåèçìåííî â çàáàâåí êàäúð. Ñàìîòåí âèê è òèøèíà. ×óâàì ïèñúêúò íà òèøèíàòà , çàìðúçâàù â êëàäåíöèòå íà ìúë÷àíèÿòà. Òè÷àì â ìðàêà íà áåçóìñòâàòà . Ãîíÿ ïðîïóñíàòè ìèãîâå. Òàì íà òðîòîàðà â ïðåëþäèèòå íà åäèí áåçêðàåí ãúð÷ òàíöóâàøå ñìúðòòà. Ñèðåíèòå ðàçäèðàò òúìíèíàòà .  ïîòúìíåëèòå åçåðà íà èðèñèòå ïëóâàò êúñîâå îò ëèíååùè ìèðàæè ; âèäÿõ çàñòèíàëàòà ìàñêà â ïàð÷åòà îò ñòðîøåíè îãëåäàëà è ãðèìàñè îò àãîíèè. Ïðåç ïðåèçïîäíèòå ñå âëà÷è ïðîöåñèÿ îò ìèìîâå. Êèêîò îò îðãàçìè è óñìèõâàùè ñå ñâèíêñîâå.
Íàäâå÷åð òðúãâàì äà ÿ òúðñÿ. Òÿ å òóê ñðåä ñâåòëèíèòå íà ïðèçðà÷íèòå íîùè è àíòðàêòè îò ïèåñèòå íà Âèâàëäè. Âèæäàì ëèöåòî è çàä âñåêè úãúë – ÷åçíåùî ìåæäó óñìèâêèòå íà ìíîæåñòâî Àôðîäèòè. Âèêà ìå…
×óâàì òîçè âèê ñðåä êðÿñúêà íà ìúë÷àíèÿòà è ìúë÷àíèåòî íà âêàìåíåíè êðÿñúöè. Ïîíÿêîãà ñëåäèòå è ñå ïîÿâÿâàò èç ãðàäèíèòå íà åäíî íåîáÿòíî äåòñòâî, ïðåñè÷àùè ïîòîöè è õúëìîâå è ãóáåùè ñå â òèøèíàòà íà âíåçàïíî íàëåòÿëà ìåëàíõîëèÿ . Íàìèðàì ÿ ìåæäó íåîíîâè ñúçâåçäèÿ , êàï÷óöè îò ïîñúðíàëè ñòðåõè è ïàóçè îò àêîðäè íà ñðåäíîùíî ïèàíî. Íàìèðàì ÿ ñðåä ïðåñúõíàëè ôîíòàíè , ãðàäèíè îò ñêðåæ è ôðàãìåíòè îò ïëàòíà ñ òàíöóâàùè îäàëèñêè. Âèæäàì ÿ íàäíè÷àùà ìåæäó âñåëåíèòå , ÷óâàì ãëàñà è â ïàóçèòå îò àêîðäèòå íà Î÷àðîâàíèå , ñèëóåòúò è òàíöóâà ñðåä íåîíèòå, ãîíÿ ÷åçíåùàòà è óñìèâêà ,òè÷àì ïî àëåÿòà ñúñ ñâèíêñîâåòå è òðîòîàðèòå íà ìúðòâèÿ ãðàä ; â ìðà÷èíàòà ïðåëèòàò ïðèëåïè è ïàð÷åòà îò ìúãëè è íåêðîëîçè , íîòèòå èçñêà÷àò îò ïåòîëèíèåòî è ñêèòàò â ìèñëèòå ìè; òàì íÿêîé òèõè÷êî ñå êèñêà.
Íîù å . Áúðçàì äà ÿ ñòèãíà. Îòìèíàâàò ñåíêè îò èçìèñëåíè çàìúöè, ãóáÿò ñå â êàôÿâè è ñèâè õîðèçîíòè. Ëóòàì ñå â ìèðàæèòå ñè è ìèðàæèòå ìè ñå ëóòàò â ìðà÷èíàòà íà áåçïðîñâåòíà òúãà. Âèæäàì äàëå÷åí ñåìàôîð. Ïèñúê íà ëîêîìîòèâ. Íîù å . Äúæäúò ïðåìèíàâà â ñíÿã. Êîëåäà å.
Ñòàâà âñå ïî- ñâåòëî- Ïî êðàéðå÷íèÿ áóëåâàðä íåîíèòå ðàçïðúñêâàò ìúãëàòà è îòðàæåíèÿòà èì ñà íàëÿãàëè äèàãîíàëíî âúâ âîäèòå íà ðåêàòà. Íà îòñðåùíèÿ áðÿã ïðåìèãâàò ïðàçíè÷íî ñâåòëèíèòå íà ëóêñîñíè õîòåëè . Äîëèòà ìóçèêà. Ìåòåîð â ëóäîñòèòå è ëóäîñòè â àëåÿòà ñ êèïàðèñèòå. Äóõúò íà Âàí Ãîã òðîïà ïî ïîêðèâèòå. Íî òóê íÿìà êèïàðèñè . Äúðâåòàòà ñà ãîëè è îáðóëåíè îò âåòðîâåòå . Áúðçàì . Ñíåãúò ñå óñèëâà.
Òðÿáâà äà èçìèíà ðàçñòîÿíèåòî äî ãîðíèÿ êðàé, äà çàîáèêîëÿ ïî æåëåçîïúòíèÿ ìîñò è äà ñå âúðíà ïî äðóãèÿ áðÿã. Ìàðøðóòúò å óòî÷íåí ïðåäâàðèòåëíî. Òîâà å òàêà ,çàùîòî òÿ å íÿêúäå òàì è àç ÿ âèæäàì â ñúíèùàòà ñè . Âèæäàì óñìèâêàòà è . Âúðâÿ è ñúíóâàì. Äðóãèÿò áðÿã å ñúùî òàêà ïóñò è ñúùî òàêà ïðàçíè÷íî îñâåòåí. Ïî ïàðêèíãèòå íà õîòåëèòå ñà íàðåäåíè ìíîæåñòâî ëóêñîçíè àâòîìîáèëè , à ìóçèêàòà êúíòè äðàçíåùî ñèëíî. Íÿêúäå ïðàçíóâàò. Íÿêîëêî ïðåìðúçíàëè Ìàãäàëåíè îáèêàëÿò êðàé ïðîçîðöèòå. Áúðçàì äà ñå ìàõíà.
Òàì ïî ñðåäàòà íà ìîñòà îòíîâî ìå çàøëåâè îíçè âèê. Åäíà çúçíåùà ãðîòåñêà ñå îëþëÿâàøå è êðåùåøå â êîøìàðèòå íà Åäâàðä Ìóíê, à òå – îíåçè – îòìèíàâàò áåçó÷àñòíî áåç äà ÷óÿò è áåç äà çàáåëåæàò. Ñëåïè , ãëóõè è áåçó÷àñòíè.
Âèæäàì ÿ åäèíñòâåíî àç , íî êîãàòî èçòè÷àõ äà ÿ õâàíà è îòâåäà ñúñ ñåáå ñè , íàìåðèõ ðúöåòå ñè ïðàçíè ,è ñúðöåòî ñè ïðàçíî, à î÷èòå è - îãðîìíè è íåâèæäàùè ñå îòäàëå÷àâàõà áåçâúçâðàòíî ñ ïèñúêà íà óæàñåíè èðèñè.
Îòíîâî ñúì ñàì â ñåíêèòå íà ñòàðèÿ ãðàä. Òðîòîàðèòå êúíòÿò îò ñòúïêèòå ìè è ïàäàò ñ òðÿñúê ëåäåíè êðèñòàëè îò åäíà êðèñòàëíà íîù. Àç áúðçàì . Íèêîé íå ìå ÷àêà. Áúðçàì , çà äà äîñòèãíà ñîáñòâåíàòà ñè ñÿíêà , ïëúçãàùà ñå ïî çàìðúçíàëèòå îòðàæåíèÿ íà âêàìåíåíè áëÿñúöè.  ìîçúêà ìè ïðåñêà÷àò ìèíèàòþðè íà Ôðàãîíàð è êúïåùè ñå îäàëèñêè , êîèòî ìå âèêàò , íî ïðèòè÷âàéêè , íàìèðàì ôðàãìåíòè îò ñîáñòâåíèòå ñè ãðèìàñè è çîâúò èì ñå ïðåâðúùà â õëåí÷ ; ïîñëå òàì ïðîêúíòÿâàò àêîðäè îò ñðåäíîùíî ïèàíî è ðàçëþëÿâàò òèøèíàòà íà çàñïàëèòå óëèöè; àç áúðçàì è ñòúïêèòå ìè îòåêâàò â ìðàêà; ãîíÿ ñîáñòâåíèòå ñè áåçóìñòâà èëè áåçóìñòâàòà ìå ãîíÿò ; íàäíè÷àì ïî úãëèòå , õëúòâàì ïî âõîäîâåòå è ñòúëáèùàòà, âçèðàì ñå â ñåíêèòå íà ïî÷åðíåëè ñòðåõè è òúìíèíàòà íà óãàñíàëè ïðîçîðöè; îáèêàëÿì èç ãðàäèíêèòå è àëåèòå, ñêèòàì â ìúë÷àíèÿòà íà áåçëþäíè ïëîùàäè ; òè÷àì , âèêàì , ïàäàì. Íÿìà íèêîé. Ïàóçà ìåæäó àêîðäèòå…

Ð.


Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 23.12.2006 @ 19:09:13 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   radi_radev19441944

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 00:12:48 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Øèçî" | Âõîä | 5 êîìåíòàðà (12 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Øèçî
îò miglena íà 23.12.2006 @ 19:44:53
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.miglena.net/
ñàìî ìîãà äà íåìåÿ ïðåä ìúæà, ñúçäàë òàêúâ ñâÿò: íå÷îâåøêè êîëîðèòåí, êîïíåæåí äî áåçóìíîñò, çàäúõàí äî ïðåäåêñòàçèå, ïóëñèðàù îò æåëàíèå çà áîæåñòâåíî Åäíî ... ñâÿò çà ñâîÿòà æåíà-èäåàë, õèìåðà, ëþáèìà èëè ìîæå áè ... ñâÿò-îãëåäàëî íà ñâîåòî ñîáñòâåíî îòðàæåíèå ... â æåíñêè îáðàç ...

èçêëþ÷èòåëíî ïðîèçâåäåíèå, ðàäîñòíîñò çà äóøàòà ìè å, ÷å èìà ìúæ, êîéòî äà ïðîäúëæàâà äà âÿðâà, ÷å áè ìîãúë äà ñðåùíå ïîäîáíà æåíà, äèøàùà ... è áåçäèõàííà â îáÿòèÿòà ìó ...

ðÿäêî ãî êàçâàì òóê, íî òîçè ïúò, çàðàäè âÿðàòà, êîÿòî ìè âúçâðúùàø, ùå òè êàæà èñêðåíî ÁËÀÃÎÄÀÐß.

  • Re: Øèçî îò radi_radev19441944 íà 23.12.2006 @ 19:58:13

Re: Øèçî
îò pc_indi (pc_indi@mail.bg) íà 23.12.2006 @ 22:06:23
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://indi.blog.bg/
... Óñåùàíå çà æåíà...íà åäíî ìíîãî äúëáîêî íèâî... Øèçî ëè å òîâà?
Ìîæå áè õîðàòà, êîèòî ñà ïîùàäåíè îò ïîäîáíè óñåùàíèÿ è ïðèåìàò äîáðå è èíïëàíòàíòè, ñà ìíîãî ïî- ùàñòëèâè... Íå çíàì. Íèùî íå çíàì...
Ìíîãî ñèëåí òåêñò, Ðàäè. Óäðÿ ïðåç çúáèòå.

  • Re: Øèçî îò radi_radev19441944 íà 23.12.2006 @ 22:18:46

Re: Øèçî
îò kristi íà 23.12.2006 @ 22:45:33
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âèíàãè èçíåíàäâàø ñ òåêñòîâåòå ñè. Òîçè íàèñòèíà óäðÿ. Çàêîâàâà ñ èìàíåíòíàòà ÷óâñòâèòåëíîñò íà ïèøåùèÿ. Íå âñåêè áè ìîãúë äà âíóøè ïðåäñòàâàòà çà ïðàçíîòàòà ïî òîçè íà÷èí.

ïîçäðàâëåíèÿ, ðàäè!!!

  • Re: Øèçî îò radi_radev19441944 íà 23.12.2006 @ 23:17:46

Re: Øèçî
îò libra íà 24.12.2006 @ 02:42:25
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
'øèçî' ñè å îò âñåêúäå..
è ïî äîáðè ñúì ÷åëà îò òåá, íî òîâà, êàòî ìó ìàõíåø ìíîãîòî ïîâòîðåíèÿ ñè å ïîíå èñêðåíî øèçî ïúòóâàíå, î, ïðèíöå îò êðèñòàëíèÿ çàìúê..

ñâåòëè ïðàçíèöè è ïîâå÷å óñìèâêè )

  • Re: Øèçî îò radi_radev19441944 íà 24.12.2006 @ 10:53:40

Re: Øèçî
îò regina íà 25.12.2006 @ 18:56:16
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âèæ ñåãà êàêâî íàïðàâè!
Ðàäè, áèâà ëè òúé äà ìå ðàç÷óâñòâàø?
Òîëêîâà íåæåí...
Ïðîñòî...îòèâàì äà õëèïàì òèõî â úãúëà.

  • Re: Øèçî îò radi_radev19441944 íà 25.12.2006 @ 19:53:49