Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 873
ХуЛитери: 4
Всичко: 877

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: LioCasablanca
:: Lombardi

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПредсказанието
раздел: Разкази
автор: atanas_dvk

Кероа седеше под дървото и се потеше. Току, нервно поглеждаше към часовника на дясната си ръка и после с бързо движение обърсваше капките на челото с ръкава си.
Лявата му ръка стоеше пред гърдите и стискаше метална плочка. Сребърната гравюра висеше там от седемнайсет години. Кероа се облегна на ствола и издиша тежко. После затвори очи и се понесе към миналото...


""Училището, Моли, тайното им скривалище в Номския лес, абитюренския бал, ГЛЕДАЧКАТА... Първата им среща, докосването на ръцете им, балът... ЯСНОВИДКАТА!""

- Ах, тази вещица! – помисли си Кероа, погледна към часовника и обърса потта си.
Беше прекалено жаден вече, но наближаваше часът! Нямаше да мръдне от местото си.
Разтвори длан и за хиляден път прочете написаното “09.09.1999 – 16:46h”.
Оставаха му около шест минути живот, според Гадателката...
Но той не знаеше случай, в който да е сбъркала! След бала бе ходил десетки пъти при нея за съвет и винаги се удивляваше в последствие. И за баща му, и за децата му... и за Моли!
- Ех, поне децата отраснаха и ще се оправят – помисли си Кероа и обърса потта от челото си – Пък може и веднъж поне да сбърка тази...
Погледна към камиона, който караше от десет години и се изплю. Как ли не, се бе опитал да се измъкне от днешния курс, но накрая реши да се държи мъжки и пое, макар и по страничните от големите магистрали пътища.
- Какво толкова може да стане, в предсказанието бе казано “при автомобилна катастрофа”, ето поседнал съм далеч от пътя, чакам още пет минути и тръгвам! Какво толкова! Вещица! – Кероа погледна към часовника обърса се машинално и задряма...

Огромният камион се носеше диво по правият път, а в кабината му ехтяха стотици децибели. Шофьорът си припяваше заедно с Роб и току надигаше от бутилката...
“Брейкинг дъ уол, брейкинг дъ уол...” за пореден път крещеше Халфорд, а в задната част на каросерията последните два болта се скъсаха със звън и гумата пое по своя собствена траектория през полето... Камиона се завъртя от усукването на каросерията и изхвърча в близкото езеро.

Кероа сънуваше... Всяка фибра в него крещеше за живот. Пясъкът в часовникът му обаче бе на привършване и нямаше кой да го обърне... Кероа сънуваше пясъчна лавина, опитваща се да го затрупа и се чудеше, защо краката му не го слушат... Пясъкът свистеше и хрущеше зловещо и Кероа стреснато отвори очи. Последното нещо, което видя в живота си бе огромна черна гума. Часът бе 16:46 на девети септември 1999г.


Публикувано от BlackCat на 10.12.2006 @ 21:11:59 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   atanas_dvk

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
319 четения | оценка няма

показвания 25016
от 125000 заявени

[ виж текста ]
Авторът не желае да се коментира това произведение.