Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 974
ХуЛитери: 0
Всичко: 974

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНа брега на любовта
раздел: Приказки
автор: pc_indi

Катето следеше с блеснал поглед как плажната топка се превърта нагоре... нагоре... Пъстрите точки по нея се смаляват... , след това, с по- бързи превъртания се спуска отново към нея, точките се уголемяват... Посреща я с преплетени пръсти и отново я изпраща нагоре...
Дядо й седеше настрани и рисуваше. Морето беше спокойно и слънцето намигваше в проблясъци по накъдрената му повърхност, но под умелите и вдъхновени пръсти на художника вълните се издигаха и пречупваха бели гребени върху фазера.
Отмести поглед от картината и се загледа във внучка си и подскачащата й към него черна плитка. Много обичаше да се мотае около него докато рисува. Беше им нещо като ритуал - той си рисува, тя седи край него и си говорят за какво ли не. Беше си го избрала като изповедник и източник на информация. Всичко споделяше първо с него. Дори, когато дойде онзи толкова деликатен и смущаващ момент в живота на всяко момиче - настъпването на женствеността, Катето сподели първо с него. В началото майка й се сърдеше и негодуваше от този факт, но така, както разговаряше с внучка си, така Зак обясни и на снаха си, че всеки човек интуитивно открива най- подходящият за себе си обект за комуникация, пред който може да открехне душата си, спокоен, че няма да бъде упрекнат за кривите й ъгълчета. Човек, чиито думи и съвети успяваха да преодолеят бариерата на неприкосновеността и отхвърлянето, и да отворят свои файлове в паметта.
" Не можеш - казваше той - да пробутваш на когото и да било, още по - малко на едно дете, евтини твърдения и постулати на безценица, и да очакваш дивиденти. Децата са сложни същества. Малки божества, обречени да добият човешки образ. Това е неизбежно, но е добре да се съхрани поне частица от божественият им произход. Имат невероятно точен нюх и усет към искреността, истината и вълнуващото. Невъзможно е да ги спечелиш с посредственост и тривиалност."
Майка й прие в крайна сметка този факт и макар, че Катето не беше " проблемно" дете, винаги когато се налагаше " да се говори с детето" , се осланяше на него.
Всеобщото мнение за Зак бе, че е доста странен. Често говореше иносказателно и сякаш бълнува, но определено беше добряк и хората го харесваха. И не на последно място - невероятно талантлив художник. Всяка негова картина разкриваше изумителни светове, под които прозираха други - сякаш рисуваше с магични бои. Всеки образ, всеки детайл, будеше чувства, вълнения и асоциации.
Любимата картина на Катето беше една от тези, които бе направил за баба й. Казваше се " Розата". На нея бе изобразена баба й като млада - около смуглото й и гладко лице небрежно се виеха черните й къдрици, добрите й тъмни очи се смееха, а устните й разкриваха очарователна усмивка, която образуваше трапчинка на лявата й буза. Беше облечена в алена рокля, а в ръцете си държеше платно за рисуване. Под пръстите й се стичаха капки кръв и щриховаха върху платното красива, разцъфнала роза. Дядо й казваше с усмивка, че платното е неговото сърце, върху което е нарисувала себе си. Защото баба й също рисуваше хубаво. Картините й не притежаваха магичността и мистиката като тези на дядо й, но пленяваха със своята земност, лъчиста пейзажност и естественост. От тях сякаш се носеше дъх на току що опечен хляб, окъпани в роса плодове и уханни билки.
Истински земна и естествена красота носеше баба й и Катето се гордееше, че носи нейното име и дори прилича на нея.

Зак наблюдаваше как внучка му се приближава към него, тупкайки топката си. Пясъка, обаче, смекчаваше скоростта и не й позволяваше да отскача така, както Катето би искала, от което ударите й върху топката се засилваха. Вече стигайки до него, с лек, съскащ звук топката не отскочи, а остана безформена и спукана в краката й.
- Еййй, най после! - каза Зак - Взе й душата. Не мислиш ли, че беше незаслужено агресивна към нея?
- Стига де, дядооо!- намуси се Катето - Сега ще ме караш да се чувствам виновна заради една топка ли?
- Ооо... не става въпрос за топката - каза Зак и продължи да вае белите гребени на вълните - А за това, че човек трябва да умее да владее емоциите си. Една здрава топка носи радост. А една спукана топка... е просто спомен за топка...
Катето подви крака и седна до него на пясъка.
- Много е трудно да се рисува вода...- каза, избягвайки да мисли за топката. - Но ти можеш...
- Ммм... Незнам... Трудно е, наистина... Трудно е да изразиш чувствата и вълненията на морето. Всяка вълна е като някакво чувство. Когато е спокойно, морската му същина е в морски мир и покой. Необятна синьо - зелена нежност. Трудно е да нарисуваш нежност. Особено- синьо- зелена. Когато е бурно, синьо - зеленото придобива дълбок, тъмен оттенък и изразява ярост. Кипежната му пяна сякаш са думите, които би изрекло, ако можеше. Трудно е да нарисуваш и ярост...
- Какво рисуваш сега?- попита Катето, загледана в несъответствието в картината - небето беше ясно и слънцето сипеше позлата, а в същото време морето изглеждаше... е, не " яростно", но " развълнувано".
- Ами... Нещо още по- трудно. Рисувам... любов. - каза Зак, прехапвайки устни и не откъсвайки поглед от картината.
- Аз виждам море... - сбърчи нос Катето.
. Мда... Любовта е море...- усмихна се дядо й, намигна й и продължи да рисува.
- Да бе... Това от къде го измисли? Защото рисуваш море...
- Не бе... Море е. Не съм го измислил аз - каза ми го една жена...
- Жена ли? - смръщи вежди Катето - Не баба, а друга жена, така ли? Еееей... ти нали обичаш баба?
- Разбира се, че я обичам! - засмя се Зак - Но живота ме е срещал и с други жени. Лесно е да обичаш един човек, ако не си срещнал никой друг. Но тогава не можеш да си абсолютно сигурен. Да отличиш един от тези, които си срещнал и да му се посветиш е най- красивата и очаквана неизбежност. Както аз отличих баба ти. Тогава обичта е дълбока истинска. Вечна.
- Коя е тогава оная жена? - попита Катето, все така сключила вежди.
- Искаш да ти разкажа? Добре...- Зак погледна към морето и се усмихна замислено - Много беше странна... Наистина. Ако мислиш, че аз говоря " объркано" и " си ги измислям едни" , то е, защото не си чула нея. Да... Тя казваше, че любовта е море - много по- голяма от нас и най- висшият стремеж на човека е не той да бъде в нея, а да я побере в себе си. Трудно е да побереш море в себе си... Казваше, че пред нея сме дребни и безпомощни, по която можем да се носим и да ни милва, но и в която можем да потънем и да се изгубим. В която могат да вилнеят бури и е пълно с рифове и акули, но също така и с красиви звезди, многоцветни корали от красиви мигове и спомени... Казваше, че морето е любов, а ние сме кораби и брегове...
Погледна към Катето, която го гледаше и слушаше с вдигнати вежди и отворена уста. Усмихна се и продължи да рисува и разказва:
- Да... Казваше, че любовта е море, а ние сме кораби и брегове. Че всеки кораб има своя бряг и винаги се стреми и връща на него. Както и брега очаква да види на хоризонта развятия флаг на своя кораб да приближава...
- Наистина е била странна...- каза Катето- А каква е тая жена?
- Ами... - Зак взе на върха на четката малко аквамарин и продължи- Честно казано, така и не й научих името... С баба ти бяхме млади, бяхме се срещнали наскоро и много влюбени един в друг. Случи се така, че бяхме излезли на разходка навътре в морето. Спомням си, че рисувахме най- красивият изгрев, който някога съм виждал. Неочаквано се изви буря. Започнах да греба към брега, но дъждът плющеше през лицето ми и нищо не виждах. Изгубих едното весло... Не видях и скалата, в която бурята запрати лодката ни и я разби... Една от изкъртените дъски ме удари силно през лицето и за миг изгубих съзнание. И двамата не можехме да плуваме... Явно, интуитивно съм стискал една от дъските... Когато дойдох на себе си, бях близо до брега. Но баба ти я нямаше. Бях обезумял. Почти не излизах от морето. Търсех я отчаяно и неуморно. Търсех я и по брега... Не помня колко километри съм извървял... Но от нея нямаше и следа. Много страдах. Много! Мина доста време. Болката беше поутихнала, но сякаш вече бях друг. Баба ти ме караше да се чувствам жив. Тя е не просто художник - тя създава светлина. Без нея се чувствах като обгърнат от гъст и лепкав мрак. В един такъв ден, когато ми се искаше да вляза в морето без лодка, (макар, че не мога да плувам, но да я намеря с цената на всичко) , се разхожда по брега. Времето беше мрачно като мен самия, небето беше тежко и тъмно, надвиснало над бушуващото море. Тогава вълните изхвърлиха на брега жената, за която ти казах. Мислех, че е мъртва. Устните й бяха посинели, тялото й ледено, в косите й се бяха заплели водорасли... Вдигнах я на ръце и я сложих на пясъка. Точно се чудех какво да правя, когато започна да кашля и да плюе вода. Отдъхнах с облекчение и се зарадвах, че е жива. Когато се посъвзе, я попитах коя е и какво се е случило, но тя само се усмихна и вдигна рамене...
- Красива ли беше? - попита Катето.
- Ами... Незнам... Да... Може да се каже... Въпреки, че тогава, а и сега, баба ти беше в ума ми, и красотата и излъчването на други жени, колкото и да бяха силни, не можеха да изместят нейния образ от съзнанието и сърцето ми. Та... незнам... Може би беше красива... Незнам... Най- забележителното в нея, бяха очите й - красиви и загадъчни. На чийто поглед не можеш да издържиш дълго. И някак тъжни. Дори когато се смееше...
- И какво стана?- Катето прегърна спуканата топка и се взря с нетърпение в дядо си.
- Заведох я в къщи. Облече една моя риза и един панталон и се сви на матрака. Завих я с две одеала, защото трепереше. Помоли ме да я прегърна и почти веднага заспа. Чувствах се много странно. Все още ми беше някак пусто, но топлината й пробуждаше в мен живот. Някой имаше нужда от мен и аз, макар да не си давах сметка, имах нужда от някой. Когато се събуди, я чувствах вече близка. По много странен начин. Разхождаше се из дома ми и попиваше с лека усмивка всичко около себе си. Попитах я какво се е случило, а тя, все така усмихвайки се, каза, че е пътувала за някъде, но не помни какво е станало. Говореше много несвързано и трудно я разбирах, а понякога - изобщо. Беше странна и забавна едновременно. И небрежно нахална. Знаеш как ревниво пазя рисунките си. Тя ги разглеждаше така, сякаш чете вестник. Някои харесваше, други намираше за " апокалиптични"...- Зак се засмя - Много хареса тези с баба ти. Имаше нещо детинско в нея. Още си спомням възклицанията й. Тогава заговори за любовта и че тя е море, а ние сме кораби и брегове. Каза ми, че баба ти е красив кораб, а аз съм нейният бряг. Че малко хора отбелязват любовта си, но ние сме успели да я нарисуваме. Разказах й как съм изгубил баба ти и че вече не се надявам да я видя, но тя отказваше да приеме това. Уверяваше ме, че нашата любов е истинска и дар от Бога, че истинността такава любов винаги бива подлагана на изпитания, които да я докажат като такава, но която винаги оцелява въпреки всичко. Така било и нямало друг начин. Такива били вселенските закони. Изглеждаше толкова убедена в това, което казва, сакаш тя самата участваше в изковаването на тези закони. Много беше странна, наистина. Постоя няколко дни у дома. Ту се смееше, ту се натъжаваше... Често говореше много объркано, понякога се ядосваше, че не я разбирам. Почти постоянно ме наричаше " Дик", а когато я поправях и й казвах, че не се казвам Дик, а Зак, се натъжаваше и казваше : " Да...да... Ти не си Дик... а Зак..." Веднъж седнахме на плажа и тя каза : " Искаш ли да те нарисувам на пясъка? " Това беше друга особеност на странната й природа - не питаше защото иска разрешение за нещо, а под формата на въпрос правеше това, което си е наумила. Смееше се и рисуваше, акогато изтръска ръцете си от полепналият пясък, се усмихна мило и доволно и ме покани да видя " творението" й. Човекът, който беше " нарисувала", нямаше дори бегла прилика с мен. Честно казано, малко ме заболя и не пропуснах да я подразня, като й казах: " Това не съм аз. Нарисувала си някой друг. Аз съм по- млад и по- хубав. Този изглежда като сухар." Ако знаех, че ще я натъжа, нямаше да го кажа. Тя се загледа тъжно в грозната си рисунка и каза: " Хубав е. Но отгоре не се вижда... Аз не мога да рисувам... А и ти не можеш да виждаш под пясъка...". Попитах я това ли е Дик, а тя се усмихна и хукна по брега. На няколко пъти се прегръщахме и дори се целунахме. Но при всеки опит за по- продължителна целувка, аз сещах за баба ти, а тя за своя Дик и нищо не се получаваше. Една вечер, както си говорехме нещо, изведнъж скочи и се приближи до прозореца. Гледаше към морето и изглеждаше много развълнувана. Обърна се към мен и каза припряно: " Виж! Фарът свети! Фарът на моя бряг свети! Той ме чака... Трябва да тръгвам..." Бях смаян и объркан от поведението й, и докато се усетя, хукна към брега. Догоних я и я хванах за ръката, а тя се обърна, погали ме по лицето и много топло и нежно ми каза думи, които никога няма да забравя...
- Какво ти каза?- попита заинтригувана Катето.
- Ами... Да си призная честно, не ми се искаше да си тръгва. Макар, че я познавах отскоро, щеше да ми липсва. Помолих я да остане. Тогава, тя сложи ръка на сърцето ми и каза : " Помниш ли какво ти казах? Че любовта е море. Ти си успял да побереш морето в себе си. В него, величествено плува корабът, наречен " Екатерина". Не можеш да заличиш това море от картата на света и не бива да потапяш този кораб. Само с него можеш да плуваш и да достигате нови земи. Както и корабът ти в друго море винаги ще се чувства в чужди води. Преплувай морето в себе си и открий своята галера, или смирено изчакай сама да стигне до брега ти. Вярвай в това и не се отказвай! Който се откаже от мечтите и любовта си, умират две вселени... Не го допускай! Виждаш ли светещият фар?- протегна ръка и посочи навътре към морето.- Моят бряг ме очаква..." Преди да кажа каквото и да било, ме целуна и изчезна в морето. Стана толкова бързо. Гледах в посоката, която сочеше. Наистина светеше нещо, но там нямаше бряг. Или поне не толкова близо, че да се вижда. Дали наистина е било фар, дали с просто устроените си очи съм успял да преодолея разстоянието и да видя нейния бряг... Незнам...
- И видя ли я след това?- попита Катето, погълната от историята.
- Не... Или, ако съм я видял, не съм я познал...
- А баба? Как се върна баба?
Зак се засмя и я дръпна за плитката.
- Просто се върна... Не я питах нищо. Просто бях щастлив, че все пак се върна... Ей, госпожице, я виж колко стана часа! А и картината ми е готова.
Едва тогава Катето забеляза, че дядо й наистина беше завършил картината си. Под топлото и ведро небе, сред магично- сините вълни на морето, плуваше красива галера. Платната й- снежно бели и величествени, пореха въздуха, а на мачтата се вееше ярко червен флаг, на който със стилизиран шрифт бе изписано: " Зак".
- Уау! Много е красива!- Катето се приближи до дядо си и го прегърна.
- Знаеш ли...- каза тя - Мама казва, че ми пълниш главата с глупости, но аз много те обичам... И ти вярвам...
Зак се засмя и започна да събира боите си.
- Разбра ли сега какво е любовта?
- Да... - засмя се Катето и изтупа пясъка от панталоните си- Дълбока, солена, бурна, пълно е със звезди и акули и ... плува корабче...
Зак се засмя и я замери с пясък.
Когато се прибраха, от кухнята се чуваше тракане на чинии и миришеше нетърпеливо вкусно.
- Мммм... Мирише на палачинки с шунка и кашкавал...- каза Катето и изхлузи кецките си без да ги развързва.
- Айде бе! Прегладнях...Ако още малко се бяхте забавили, само щеше да ви мирише на палачинки...- обади се баба й от кухнята.
- Дядо нарисува любовта. - засмя се Катето и я целуна звучно по бузата - И най- красивата жена...
Баба й избърса ръцете си и повдигна вежди:
- Заинтригува ме... Я да видя!
- Клюкарка такава!- каза привидно възмутен дядо й и уж с неохота подаде картината на жена си.
Първото нещо, което привлече вниманието й, беше името на галерата. С контрастни букви, от външната страна на корпуса пишеше : " Екатерина"...


Публикувано от BlackCat на 21.11.2006 @ 05:07:42 



Сродни връзки

» Повече за
   Приказки

» Материали от
   pc_indi

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
384 четения | оценка 5

показвания 7173
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"На брега на любовта" | Вход | 5 коментара (22 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: На брега на любовта
от radi_radev19441944 на 21.11.2006 @ 17:09:58
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Странен и хубав разказ . Привет .


Re: На брега на любовта
от pc_indi (pc_indi@mail.bg) на 21.11.2006 @ 19:44:50
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
Благодаря ти, Ради!
Поздрави и на теб!:)

]


Re: На брега на любовта
от kristi на 22.11.2006 @ 21:35:44
(Профил | Изпрати бележка)
Любовта може да бъде нарисувана по безброй много начини, но когато е любов- завръщане, си е красива сбъднатост.

Инди, няма всеки път да ти казвам, че разказите ти ме впечатляват.

А на мойта съименничка да и кажеш, че кецките и стоят страхотно :)))


Re: На брега на любовта
от kristi на 22.11.2006 @ 21:36:01
(Профил | Изпрати бележка)
Любовта може да бъде нарисувана по безброй много начини, но когато е любов- завръщане, си е красива сбъднатост.

Инди, няма всеки път да ти казвам, че разказите ти ме впечатляват.

А на мойта съименничка да и кажеш, че кецките и стоят страхотно :)))


Re: На брега на любовта
от kristi на 22.11.2006 @ 21:36:13
(Профил | Изпрати бележка)
Любовта може да бъде нарисувана по безброй много начини, но когато е любов- завръщане, си е красива сбъднатост.

Инди, няма всеки път да ти казвам, че разказите ти ме впечатляват.

А на мойта съименничка да и кажеш, че кецките и стоят страхотно :)))


Re: На брега на любовта
от kristi на 22.11.2006 @ 21:37:48
(Профил | Изпрати бележка)
Уаааау, след десет неуспешни опита- три под индиго.
Супер!

]


Re: На брега на любовта
от pc_indi (pc_indi@mail.bg) на 22.11.2006 @ 22:00:06
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
:))) Радвам се, че ти е харесала приказката!
Твоята съименичка?! Ти Катя ли се казваш? Изненадвам се, защото твоят никк най- много прилича и мислех, че отговаря на реалното ти име. Първо мислех да се казва Дорето, но не ми се връзваше на кораба да пише Дора... И за Бети мислех, ама пък Елизабет ми идва малко префърцунено, та...така се появи Катето:))
А кецки на кого ли не отиват?! И аз имам едни шарени и много си ги обичкам :)
Поздрави!

]


Re: На брега на любовта
от kristi на 23.11.2006 @ 00:27:44
(Профил | Изпрати бележка)
Не че съм сбъркала приказка с разказ......

Аз май заприличах на ника си, аха!
А иначе съм Катя на баба си Катерина :))) върла балканджийка

]


Re: На брега на любовта
от pc_indi (pc_indi@mail.bg) на 23.11.2006 @ 08:40:50
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
:)))Страхотно! Хубаво съвпадение. В такъв случай, стига да ти харесва приказката, считай, че е подарък за теб!:)

]


Re: Атом.
от regulus на 23.11.2006 @ 22:46:07
(Профил | Изпрати бележка)
Хубаво!
Точно сега слушам "Майката с атомното сърце" - идеално ми се връзва...


Re: Атом.
от pc_indi (pc_indi@mail.bg) на 23.11.2006 @ 23:05:24
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
:)Е не бъди скръндза и ми изтананикай поне най- завързаната част!Моля...

]


Re: Крава.
от regulus на 23.11.2006 @ 23:21:06
(Профил | Изпрати бележка)
23 минути и нещо е - тъкмо докато прочета! :)
Няма текс. :(
Тук можеш да видиш обложката и текстовете на др. песни от албума:

http://www.oldielyrics.com/p/pink_floyd.html

(Търси кравата!)

]


Re: Крава.
от pc_indi (pc_indi@mail.bg) на 23.11.2006 @ 23:36:05
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
Мерси боку!:)
Ще я намеря! Крава е все пак, не е карфица:)
И другото ще намеря. Щом е само музика, сигурно е много хубаво. Музиката сама по себе си често не се нуждае от текст.

]


Re: Поезия.
от regulus на 23.11.2006 @ 23:41:36
(Профил | Изпрати бележка)
Да, права си! И поезията често не се нуждае от стихитворения!.. :)

]


Re: Поезия.
от pc_indi (pc_indi@mail.bg) на 24.11.2006 @ 16:58:26
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
:) Така е. Но пък има такива хубави стихотворения...:)
Та за кравата, де... Три крави намерих. И доколкото се справям с английския, най- много харесах carly simon cow town Много хубав текст. Не знам дали тая крава имаше предвид, но тая е много хубава.
10х!:)

]


Re: Обор.
от regulus на 24.11.2006 @ 18:37:42
(Профил | Изпрати бележка)
Олеее, къде си се забила?? Онази крава те гледа от обложката!!! Бяла на кафеви петна...
Карай - пак си намерила нещо!

]


Re: Обор.
от pc_indi (pc_indi@mail.bg) на 24.11.2006 @ 21:48:47
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
:))Свикнала съм си вече. Да правя всичко по най- сложния начин, да не виждам крави, които ме гледат от обложките,а такива, които много хора не знаят, че съществуват, да откривам дори под вола телета:)) Ще я видя и тая на петната. Акъл я лъже, ако си мисли,че ще се крие зад обложката:)

]


Re: Кравоскоп.
от regulus на 24.11.2006 @ 21:59:52
(Профил | Изпрати бележка)
http://www.amazon.com/Atom-Heart-Mother-Pink-Floyd/dp/B000002U9W#moreAboutThisProduct

Виж в "more about this product" - може и да я чуеш!

]


Re: Кравоскоп.
от pc_indi (pc_indi@mail.bg) на 24.11.2006 @ 22:27:16
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
Бъди сигурен.
Не съм слушала Пинк флоид до сега. А защо и аз не знам. Ще чуя първо това - щом е само музика сигурно ще ми хареса.
За релаксация и пълно душевно разпускане слушам класика. Хумореската на Дворжак ми е любима - нежно романтична, Унгарския танц на Брамс - за прповдигнато и щуро настроение и нежно-меланхолично приспивно- Аве верум корпус - на Моцарт.
Ще намеря атомното майчино сърце:)

]


Re: Кравоскоп.
от pc_indi (pc_indi@mail.bg) на 24.11.2006 @ 22:27:22
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
Бъди сигурен.
Не съм слушала Пинк флоид до сега. А защо и аз не знам. Ще чуя първо това - щом е само музика сигурно ще ми хареса.
За релаксация и пълно душевно разпускане слушам класика. Хумореската на Дворжак ми е любима - нежно романтична, Унгарския танц на Брамс - за прповдигнато и щуро настроение и нежно-меланхолично приспивно- Аве верум корпус - на Моцарт.
Ще намеря атомното майчино сърце:)

]


Re: Кравоскоп.
от regulus на 24.11.2006 @ 21:59:56
(Профил | Изпрати бележка)
http://www.amazon.com/Atom-Heart-Mother-Pink-Floyd/dp/B000002U9W#moreAboutThisProduct

Виж в "more about this product" - може и да я чуеш!

]


Re: Кравоскоп.
от pc_indi (pc_indi@mail.bg) на 25.11.2006 @ 00:21:08
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
Открих я. Супер е! Много харесах и If, и summur' 68
Благодаря ти!:)

]