Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 810
ХуЛитери: 4
Всичко: 814

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Marisiema
:: pinkmousy
:: LioCasablanca

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаРазкопчай горното копче на ризата
раздел: Еротика
автор: usmivka

Облегни се сега... Разкопчай горното копче на ризата. Искам да си поемеш дълбоко въздух и да го издишаш шумно... После да отпуснеш леко клепачи и да се принесеш на едно място, различно от онова където си сега!
Усещаш ли нежното докосване на моята ръка!? Тя те приканва да ме последваш, някъде по пътя към другото измерение.. Вече си бос, без обувки, ризата ти е разкопчана и се вее от бриза на ароматната градина, в която те водя... Тук всичко е зелено, шареното на цветчетата пръскащи сладостта си във въздуха галят нослето, кожата ти, приканвайки те да влезеш още по-навътре в приказната градина! Някъде в дълечината се чува прилива, бавно проникващ в плажната ивица на утринта. Долавяш вълнението на прибоя... Неговия ритъм, става ритъма на твоето сърце. Сякаш туптенето му не подлежи на контрол! Адреналина ти се покачва! Туп-туп...туп-туп! Какво ли ще се случи тук!? Туп-туп...туп-туп! Изведнъж, прибоя заглъхва! Туп-туп...туп-туп! Птичките в дълечината млъкват. Туп-туп...туп-туп! Дори вятъра спира да гали листенцата на тази чудна градина! Туп-туп...туп-туп! Чуваш само своето сърце да пулсира. Туп-туп...туп-туп!
Изведнъж мъгла започва да обгръща дървета, цветя.. Ето вече и пътеката не се вижда... Не се страхувай. Усещаш още моята ръка... Това е най-важното сега!
Мъглата те обгръща със забрава... Забравил си за целия свят, забравил си за работата, за грижите. Унесен в белотата на забравата ти вървиш в нищото. Сега си подвластен на мъглата! Недей... Остани с мен... Не пускай ръката ми, защото аз съм твоята нишка, която може да те отведе обратно в реалността! Ще останеш ли с мен!? Сега само аз имам силата да те върна или ще се оставиш да властва мъглата!?
Галейки гърдите ти се доближавам още по близо, а устните ми търсят ухото ти. Чуваш моят глас, като летен повей прогонващ мъглата. Ръцете ми те обгръщат в нежна милувка, за да не се изгубиш! Ти няма да си неин пленник, защото ти си моят любим кентавър, а аз ще размотая кълбото, което да ни отведе в правилната посока.. Ще се превърна в твоето спасение от тази влажна гъста мъгла. Водя те по пътеката сред дървета, излизаме на пясъка.. Там някъде трябва да има цяло море.. Море заглъхнало от белотата на мъглата.. Морето на твоите емоции... Морето на твоето дихание.. Морето на твоя копнеж.. Море дори от страдание.. Морето от всичките приключения на духа ти.. Морето на платта ти... Морето от желания.. Оставям капчици роса по теб, за да покажа на кожата ти, че не сънуваш... Ти лекичко настръхваш в знак на това, че си ме разбрал... в знак, че на мъглата не си й се отдал! Защото искаш да избягаш от тази мъгла, от неизвесността, от покорността! Знам, че нямаш сили сам за това. Остави се на моите ръце, нека те те водят напред... Нека се изкъпем в твоето мълчаливо море...нека го събудим заедно! Нека го накараме да зареве... Нека го развълнуваме и пръските да стигнат чак до синьото небе! Нека събудим с него слънцето, нека изкъпем в светлина света. Защото така ще се пробуди днес твоята душа! От рева на цялото развълнувано море... Нека реве, нека мощно реве! Нека шумно го разпенваме. Защото в пяната са твоите сълзи, нека измием тез прекрасни твои очи. Нека те преродя в утробата на морето, там между нищото и небето. И тогава заедно ще закодираме мисалта, за реалността... Защото ти ще се завърнеш с мен така!

Не вярвай на чудеса, a разчитай на тях... Разчитай на това, че тях ги има и че те следват. Стига да затвориш очи... Да разкопчееш горното копче на ризата, и да се хванеш за моята ръка... Защото аз навсякъде ще те отведа, а пасле щастлив и ще те върна!


Публикувано от BlackCat на 09.11.2006 @ 18:27:24 



Сродни връзки

» Повече за
   Еротика

» Материали от
   usmivka

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
319 четения | оценка няма

показвания 27953
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Разкопчай горното копче на ризата" | Вход | 2 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Разкопчай горното копче на ризата
от bon_bon на 10.11.2006 @ 14:41:55
(Профил | Изпрати бележка)
Чудесне е усмивката!
За горното копче и за щастливото връщане -
поздравления!
Истинска хубава магьостница си!


Re: Разкопчай горното копче на ризата
от rimoza на 13.03.2007 @ 10:26:42
(Профил | Изпрати бележка)
Да, чудеса наистина има и който вярва в това,
му се случват непременно... :))
От мен привет ! И КЪСМЕТ !