Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 597
ХуЛитери: 5
Всичко: 602

Онлайн сега:
:: Albatros
:: malovo3
:: pinkmousy
:: Icy
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЦелувам те!!!
раздел: Разкази
Припалих нова.Щракането се чу почти като пукот в мразовития хлад.Всичко живо спеше или почти...Като в скапана приказка ала"Нощта преди Коледа".Няколко прозореца упорито отказваха да се предадат на мрака и това заплашваше душевния ми комфорт."Скапан студ"-помислих си и в
съзнанието ми забушува остра неприязън към сякакъв род Сечковци и родата им до нам си кое коляно(колкото повече,толкова по-добре).След половин час и най-упоритите светлинки изстинаха.След още половин вече се готвех за действие.Подскочих леко,за да се хвана за издадения чучур на балкона,набрах се(което би учудило учителя ми по физическо)и припряно улових с една ръка ръба на плочата на балкона.Нагоре имаше решетка.Не беше трудно.Покатерих се внимателно и тутакси се озовах на втория етаж."Почти свърших"-мислите минаха едва забележимо между ушите ми.Исках само да надникна през прозореца.Само да я видя още веднъж.Но учудването ми от открехнатия прозорец(наред с изненадата)въведе нови мисли някъде из подсъзнанието ми.Леко побутнах.Прозорецът поддаде.Прехвърлих бавно първо единия,а после и другия крак и седнах на перваза.Леглото й беше точно под краката ми и трябваше да внимавам.Стъпих леко на ръба.После тихо на земята.Огледах се и няколко секунди стоях неподвижен,докато очите ми свикнат с полумрака.После я погледнах.Все така прекрасна.Спеше,обърната на една страна,гушнала с една ръка завивката,а другата-удобно наместила под възглавницата.Приближих,стъпеайки на пръсти и клекнах до леглото.Очите й неспокойно преследваха нещо под затворените клепачи.Беше с любимата ми нощница.Ухаеше на любимия ми парфюм.Исках да легна до нея и да я гушна,и да я гушкам до сутринта...Но вече не можех.Не беше моя.Доближих ръка до копринената й коса и леко прокарах пръсти по нея.Тя обичаше да го правя.Аз също.Спомените нахлуха с трясък в главата ми и убиха и последното подобие на самообладание,което ми беше останало.И захлипах тихо.Една сълза падна върху бузата й.Търкули се бавно чак до устните и застина там.След миг,Тя леко се размърда и едва доловимо облиза устните си.Усмихнах се.Постоях секунда-две,наведох се към нея и я целунах.Беше топла.Почти се изгубих във времето.Отделих се от нея насила,надвивайки съпротивата на тялото.Изправих се бавно."Погледни я.Почувства я,вкуси я за последен път...може би."Усмихнах се-"Проклет оптимист.Остани такъв."Дори не помня как се измъкнах.Слязох по обратния път.Строполих се едновременно на двата крака.Изтупах се,огледах се и понечих да тръгна.После се спрях.Вдишах студения,нощен въздух.Пак ме сряза.Бавно посегнах към гърдите си и зарових из...Намерих я вкоченена.Извадих я и небрежно я захвърлих настрана.Погледах я така известно време.Изчерпана и немощна.Едвам потрепваше в агонията си.Исках да я оставя,да я предам на студът."Така трябва".Проклетията на зодията ми надделя.Наведох се и отчупих едно измръзнало парче.Поставих го леко на земята,точно под балкона.Останалото прибрах обратно...После си тръгнах.В глухата нощ отекна само лекото затваряне на прозорец.Усмихнах се.


Публикувано от BlackCat на 22.10.2006 @ 14:00:08 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Ricarqt_na_Pe4alniq_Obraz

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 14:02:49 часа

добави твой текст
"Целувам те!!!" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Целувам те!!!
от Apokalipsis (Diman4eto@mail.bg) на 23.10.2006 @ 19:14:13
(Профил | Изпрати бележка)
Силно е. И въздействащо. Мисля, че стилът не е точно твой тип, но пък смислово си е твое до чернилката на буквите.
Пиши! -Освободи се!