Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 842
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 842

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÊëåòâà
ðàçäåë: Äðóãè ...
Óáèòàòà óñìèâêà ïàäíà áåçêðúâíà íà çåìÿòà. Óñòíèòå áÿõà èçãóáèëè öâåòà ñè è îò òÿõ ëúõàøå òåæúê õëàä. Çåëåíèíàòà íàîêîëî ïîñúðíà è ñÿêàø ñåãà îòðàçÿâàøå çëàòíî-ïóðïóðíèòå ëú÷è íà çàëÿçâàùîòî ñëúíöå.
Ïîòî÷åòî çàáðàâè çâúíëèâèÿ ñè ñìÿõ íÿêúäå â ïðåäèøíèÿ ìèã è ñåãà, ïîêîðíî ïðîäúëæàâàøå ìîíîòîííîòî ñè ïúëçåíå. Òî áåøå ìúðòâî ïúëçåíå. Áèñòðàòà ïëàíèíñêà âîäèöà âå÷å íå ïîçâîëÿâàøå íà ñèíüîòî íåáå äà ñå îãëåäà â íåÿ. Íå ïðåãðúùàøå âå÷å ñëúí÷åâèòå íèøêè. Çàáðàâè çà æèâîòâîðíàòà ñèëà íà áàëêàíñêàòà äóøà, êîÿòî âúïëúùàâàøå. Çåìÿòà áå áåç÷óâñòâåíà è áëåäà. Ëåæåøå è äèøàøå òåæêî. Ïòèöèòå çàñòèíàõà ïî ñâîèòå ìåñòà. Ñàìî êîñúò íàðóøàâàøå òåõíèÿò ñìóùàâàù ïðîòåñò íà ñòðàõà. È âÿòúðúò... Ñêà÷àøå îò êëîí íà êëîí, áðóëåøå ïîæúëòåëèòå åñåííè ëèñòà è ïðåäè äà äîêîñíàò àãîíèçèðàùàòà çåìÿ, ãè çàâèõðÿøå â ñâîÿ òàíö íà ñàìîòàòà. Òå ñå èçâèâàõà â êðúã è îáðàçóâàõà ñïèðàëà îò öâåòíè áàãðè íà çàñïèâàùàòà ïðèðîäà. Ñòèãàõà äî êîðîíèòå íà âåêîâíèòå äúðâåòà è ñå ïðúñêàõà èçâåäíúæ ñðåä îãëîçãàíèòå êëîíè, îïèòâàéêè ñå îò÷àÿíî äà ñå çàäúðæàò. Ïàäàõà íåìîùíè, áåçæèçíåíè, îòõâúðëåíè îò ñâîÿ ñâÿò. Çàáðàâåíè îò êðàñîòàòà è çàáðàâèëè çà íåÿ. Äúðâåñàòà ïóêàõà, â ñòðåìåæà ñè äà èçáÿãàò îò òîâà óìèðàùî ìÿñòî. Âñè÷êî áåøå îáðå÷åíî... çàðàäè åäíà óáèòà óñìèâêà. Çàðàäè åäíà ñúëçà, êîÿòî ñå ñòå÷å ïî íåæíàòà, ðóìåíà áóçà,äîïðÿ ñå äî óñòíèòå è çàìðúçíà. À ñàìî ïðåäè ìèã áè ñå ïðåâúðíàëà â ïàðà. Ñàìî ïðåäè ìèã, òàçè óñìèâêà ñúäúðæàøå â ñåáå ñè öÿëàòà êðàñîòà íà äèâèÿ ñâÿò. Áåçóìíàòà, íåïîêîðíà ñâîáîäà, ñòðóåøå îò óñòíèòå íà åäíà æåíà, ñåðåíà, íå, ÁÎÃÈÍß!
Î, íåùàñòíà ñúäáà íà îáðå÷åí ãëóïàê! Î÷è íà ñëåïåö, äóøà íà ïðîñòàê, ñúðöå íà ñêîâàíà ñêàëà! Êîé òå íàó÷è òàêà äà ðàíÿâàø æèâîòà? Ñ òîçè áåëåã, äåòî îñòàâè, âîâåêè äàìãîñà êðàñîòàòà áîæåñòâåíà. Êàê ñè ïîçâîëè äà ïîñåãíåø íà äåòåòî, ðîäåíî â ñâåòëèíà è îêúïàíî â áëåñòÿùà äúãà? Ïîãëåäíè êúì ïîñúðíàëèòå ïîëÿ, êúì ïëà÷åùàòà îò áîëêà çåìÿ è óìèðàùèòå áåç âðåìå ëèñòà. ×óé òèøèíàòà íà ðó÷åÿ! Ñåãà ñè âúðâè è æèâåé ñ òàçè êàðòèíà íà î÷èòå è ñ òîçè çâóê â ñúðöåòî. Âúðâè è ðàçïðàâÿé íà õîðàòà! Êàæè èì, ÷å êîãàòî óáèâàò ëþáîâ, óáèâàò âñúùíîñò ñåáå ñè!


Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 20.10.2006 @ 09:50:32 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   Ricarqt_na_Pe4alniq_Obraz

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 06:01:42 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Êëåòâà" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Êëåòâà
îò Obgru6tane íà 20.10.2006 @ 23:14:01
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ëè÷è ñè, ÷å ïèøåø áåç óñèëèå, à ñòèëúò òè íàèñòèíà å èçÿùåí. Íåæåí, ìíîãî íåæåí òåêñò, âðúùàø ìå íà êðàñèâàòà èñòèíà çà ðàíåíèÿ ìúæ.
Ñåòèõ ñå çà åäèí òåëåôîíåí ðàçãîâîð â÷åðà ñ åäíà ... àïîêàëèïñòè÷íà ïðèÿòåëêà ( ;-ð) . Ñòàíà âúïðîñ çà òîâà, ÷å ìúæåòå â ñâîÿòà ñè êîìïàíèÿ âèíàãè ñå îïèòâàò äà æèãîñàò ðîìàíòè÷íèòå ÷óâñòâà è åìîöèîíàëíîñòòà íà åäíà âðúçêà êàòî äðåáíàâà è íåïðèñúùà èì æåíñêà ÷åðòà, à ÷àñ ïî êúñíî â æåíñêè ïðåãðúäêè ðàçöúôâàò òî÷íî òàêà, êàêòî ãî ïðàâè è åäíà æåíà... Òà... òîâà, êîåòî âñúùíîñò öåëÿ, å äà òè ïîäåíñà çàâîåëèðàí êîìïëèìåíò. Òúæíàòà ñòðàíà íà äíåøíèÿ äåí å, ÷å ìíîãî õîðà áúðêàò ìúæåñòâåíîñòòà ñ ìúæêàðñòâîòî è ïîøëîñòòà ñ ÷óâñòâåíîòòà.