Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 807
ХуЛитери: 4
Всичко: 811

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Albatros
:: Marisiema
:: rajsun

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСтарият човек
раздел: Разкази
автор: antianti

Един стар човек седеше вечерта пред телевизора си. Даваха само до болка познати неща - убийства, грабежи, ниски пенсии и нещастни хора. А на носа му стояха черните очила на отчуждението и през тях той гледаше тази мрачна картина по телевизията.
"Нищо хубаво, нищо добро не е останало на този свят" - така си мислеше човекът. И така гледайки в екрана, негодуващ срещу света, човекът задряма пред телевизора си.
И му се присъни странен сън. Той пак стоеше на стария, олющен, кожен диван и гледаше телевизия. Изведнъж телевизорът сам се превключи на непознат канал със следния непознат надпис в горния ляв ъгъл: " Happy TV ". Даваха един продавач на очила, който разпалено говореше: " Омръзнало ви е да гледате този мрачен и несправедлив свят. Да виждате само подтискащи неща около себе си и да роптаете срещу окаяната държава, в които живеете"
-Да - отвърна старият човек на телевизора. - Да! Омръзна ми.
"Тогава" - продължи продавачът " трябва да изхвърлите старите си черни очила. Вие не знаете, но те се намират на очите ви. Просто признайте, че те съществуват и ги изхвърлете. Заменете ги с други или просто не слагайте вече никакви на очите си . Променете вашата гледна точка."
Тогава старият човек се сепна и се събуди.
Нямаше съмнение, че е сънувал, но думите на човека от съня не излизаха от главата му.
Той отиде до банята си. Там застана пред огледалото си. Помисли си дали би искал да свали черните си очила. И чудо! В този миг той ги видя. Черните очила си седяха на носа му сякаш са били там винаги, но той не ги е виждал. Той ги взе в дясната си ръка и ги разби в пода.
Първо поиска да носи розови очила. Те бяха забавни и с тях той не можеше да се спре да се смее през целия ден.
Следващият ден беше мрачен и той си сложи оранжеви очила. И всичко беше толкова слънчево през този ден.
Оттогава той е изпробвал почти всички цветни очила и вече свикна да избира според настроението си и според времето. А през някои дни той просто излиза навън без никакви очила на очите си и вижда светът такъв какъвто е.
Е. От време на време той отново изважда черни очила от скрина с очилата. Само така. Заради добото старо време. Но те вече не са същите... Нали?


Публикувано от BlackCat на 27.09.2006 @ 19:52:59 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   antianti

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 08:10:06 часа

добави твой текст
"Старият човек" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.