Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 842
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 842

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÑàìà
ðàçäåë: Åñåòà, ïúòåïèñè
àâòîð: liony-baby

Òúìíî å.....ñåäÿ íà ïðîçîðåöà è ãëåäàì ÿñíîòî íåáå, èçïúëíåíî ñ áåçáðîé çâåçäè.
Òîëêîâà å êðàñèâî! Äîëó ïî óëèöàòà ìèíàâàò õîðà, ïîâå÷åòî îò êîèòî ñà âëþáåíè äâîéêè. Ïî ëèöàòà èì å èçïèñàíî êîëêî ñà ùàñòëèâè çàåäíî. Íàáëþäàâàì ãè è ñè ìèñëèÿ... ìèñëèÿ ñè, ÷å çà ïîðåäåí ïúò àç ñúì ñàìà. Äà ÑÀÌÀ!!!
Ïî íåáåòî áúðçî ñå ïëúçâàò îáëàöè, ñòàâà ñòóäåíî. Êàê ñàìî çà ìèã âñè÷êî ñå ïðîìåíè. Êàïâà êàïêà, ñëåä íåÿ âòîðà... áàâíè÷êî çàïî÷âà äà âàëè. Òîçè äúæä òàêà ìè íàïîìíèÿ íà íåùî... íî íà êàêâî? À äà ñåòèõ ñå, íå áåøå òîëêîâà òðóäíî. Òà òàçè íîùíà êàðòèíà å îãëåäàëî íà äóøàòà ìè! Äà è â íåÿ å òîëêîâà ñòóäåíî, ìðà÷íî, äúæäîâíî, ñàìîòíî... Îòíîâî è îòíîâî çàïî÷âàì äà ñå ÷óäÿ ñ êàêâî çàñëóæèõ òîâà. Çàùî ñúì ñàìà? Íî êàêâà ïîëçà èìà îò òîâà? Êîëêîòî è äà ñè áëúñêàì ãëàâàòà íÿìà äà íàìåðÿ îòãîâîðà íà âúïðîñà, êîéòî òîëêîâà ìíîãî ìå âúëíóâà. Íåùî ñå ñòè÷à ïî áóçàòà ìè, íàé-âåðîÿòíî å íÿêîÿ êàïêà... íå, íå å êàïêà, èçëúãàëà ñúì ñå. Ñúëçà å! Åòî îùå åäíà, è îùå åäíà... ñòàíàõà òîëêîâà ìíîãî. Íÿìà ñìèñàë äà ãè áðîÿ.  ãëàâòà ìè íàõëóâàò ïàê òåçè óæàñíè ìèñëè... çàùî ÿ èìà íåñïîäåëåíàòà ëþáîâ? Äà çàùî, ñå ïèòàì àç? Íå å ÷åñòíî! Çàùî ïàê ïîçâîëèõ íà ñúðöåòî ìè äà ñå îòâîðè è äà äîïóñíå íÿêîãî äî ñåáå ñè? Òà íàëè âñåêè ïúò ñè îáåùàâàì ïîâå÷å äà íå ïðàâÿ òàêà? Íî êàêâî îò òîâà, òåçè îáåùàíèÿ ìàé íå äåéñòâàò. È êîåòî å íàé-ëîøîòî âñåêè ïúò ìå áîëè îùå ïîâå÷å è îùå ïîâå÷å. Íå ìîãà äà ñè îáÿñíÿ çàùî ñè ïðè÷èíÿâàì òîâà... íå èñêàì äà ñå ïîëó÷àâà òàêà. Íå èñêàì... íî ÿâíî íå ìîãà äà áúäà äîñòàòú÷íî ñèëíà è äà ïðåîäîëåÿ òîâà ìîìåíòíî ïðèâëè÷àíå... íî òî íå å ñàìî ìîìåíòíî. Òîçè ïúò å ïî-ñåðèçíî. Èëè ñå ëúæà?!?!? È àç ñàìàòà íå çíàì âå÷å, òîëêîâà ñúì îáúðêàíà. Íî âèíàòà íå å ñàìî â ìåí!!! Àìè äà... òè ñàìèÿò íå çíàåø êàêâî èñêàø. Íî íå òè ïóêà, ÷å ñ ïîñòúïêèòå ñè íàðàíÿâàø õîðàòà. Íàëè óæ è òè èçïèòâàøå íÿêàêâî ïðèâëè÷àíå êúì ìåí? Èëè ñàìî ñè ñå çàëúãâàë, è êîåòî å ïî-ëîøî - èçëúãàë ñè è ìåí. Íî êàêâî ñå ó÷óäâàì... ïî÷òè âèíàãè ñå ïîëó÷àâà òàêà. Íÿìà ñìèñàë äà ñå èçìú÷âàì çà òîâà. Çàùî àç òðÿáâà äà ñòðàäàì? Çàùî íå ñå ïîñòàâèø ìàëêî íà ìîåòî ìÿñòî? Çíàåø ëè êàêâî ìè å íà ìåí ñåãà? Íå çíàåø! È íàäàëè ùå ðàçáåðåø. Âñå ïàê òè ãî ïîæåëàâàì, êîëêîòî è ãðóáî äà çâó÷è. Ïîæåëàâàì òè åäèí äåí è òè äà ñòðàäàø îò íåñïîäåëåíà ëþáîâ. Äàíî òîãàâà ïîíå ðàçáåðåø êàêâî ñè ìè ïðè÷èíèë íà ìåí...
Ïðîäúëæàâàì äà ñåäÿ íà ïðîçîðåöà è òèõè÷êî äà ïëà÷à. Íî êàêâà ïîëçà èìà îò òîâà? Èñêà ìè ñå äà ñïðà, èñêà ìè ñå äà ïðåñòàíà äà òå îáè÷àì, èñêà ìè ñå äà ïðåñòàíà äà ñå èçìú÷âàì, èñêà ìè ñå... à òîëêîâà áîëè...


Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 17.05.2004 @ 20:17:49 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åñåòà, ïúòåïèñè

» Ìàòåðèàëè îò
   liony-baby

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 06:02:20 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ñàìà" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ñàìà
îò miglena (megira@abv.bg) íà 17.05.2004 @ 21:36:45
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.miglena.net/
Ñàìà, íî íå ñè ñàìîòíà â èçðàçåíèòå ÷óâñòâà è ìèñëè - âñÿêà íåñïîäåëåíà ëþáîâ áîëè, èçìú÷âà, òúæíà å è â ñúùîòî âðåìå å èçâîð íà âäúõíîâåíèå. Òúðñèì îòãîâîðè íà íåñúùåñòâóâàùè âúïðîñè. Íåùàòà ñå ñëó÷âàò, èëè ... íå ñå ñëó÷âàò :( Íî ñòðåìåæúò íè äà ñè îáÿñíèì êàêâî ñå å ñëó÷èëî èëè çàùî íå ñå å ñëó÷èëî å áåçãðàíè÷åí. È äîáðå ÷å å òàêà, èíà÷å ïî-ãîëÿìàòà ÷àñò îò èçêóñòâîòî ìèñëÿ ÷å íå áè ñúùåñòâóâàëà :))) Åäíî å ãàðàíòèðàíî - êîëêîòî ïî-ñèëíî îáè÷àìå, òîëêîâà ïîâå÷å ñòðàäàìå â ñàìîòàòà ñè. Íî èìà ìíîãî ñòúïàëà êúì âñåîáõâàòíàòà ëþáîâ, ïðè êîÿòî âëþáåíèÿò ïðèåìà âñè÷êî è å ãîòîâ äà æåðòâà âñè÷êî - è æèâîòà ñè äîðè... Íå çàòâàðÿé ñúðöåòî ñè - à ñå ó÷è äà îáè÷àøl âñå ïî-ñèëíî è ïî-âñåïðîíèêâàùî - äà îáè÷àø äðóãèãî ïîâå÷å îò ñåáå ñè å íàé-âúðõîâíîòî ïîñòèæåíèå. Äîñòèãíåø ëè ãî, ÍÈÊÎÃÀ ÍßÌÀ ÄÀ ÑÈ ÑÀÌÀ:)))