Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 705
ХуЛитери: 4
Всичко: 709

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA
:: LeoBedrosian
:: Heel

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаГалерия на самоубийци - TextMode
раздел: Други ...
автор: Heretic

По мотиви от картините на Vince Locke.
Забележка: Аз не слушам подобен стил музика. Просто съм впечатлен от Излъчването на картините на гореспоменатия художник.
А колкото до любимия ми стил музика, предпочитам агресивна електроника...

Беше рано. Някъде към 8:15. Съвземах се от поредния си кошмар. Какъв бях, аз за бога? Членувах в странен... Шибан Култ, защото бях лишен от работата си, съпругата си(мръсна Ку.цензора.), Хубавия живот(да той си отиде от мен. С право казват хората, че щастието се задържа само при малцина. Е аз не съм от малцината.), Хубавия и уютен дом(онази мръсница ми отне всичко...). Всъщност сегашният ми дом даден от Култа на Светия Апостол от 19 Ден, е в пъти по-красив от предишния ми, но депресията в която съм изпаднал след развода, не ми позволиха да му се зарадвам нито веднъж. Но днес е Големият Ден! Днес К.С.А.19.Д, ще посвети 13 жени, и 13 мъже в "Тайнствата на Кръвта". С помощта на Избраните нашият Господар(Повелител, Благодетел, да се свети името МУ Вовеки... Амин!) Паумахиа, ще дари нас недостойните със сила равна на Слънцето... и, което е още по-важно, самият Паумахиа, ще ни се покаже в целия си Блясък.
13:15. Времето настана!
Облякох се в Тъмно-кафявата си роба и напуснах луксозната си квартира. Облаците навън бяха червени. Хубав цвят е червеното... да. Загледах се замислено за няколко мига там, и се отправих към чакащата ме черна кола. Тя щеше да ме откара в Катедралата на Паумахиа, далече от града... на самотно и глухо място, далеч от хорската простотия и покварата човешка.
В колата имаше други трима поклонници със същите на цвят като моята роби. Всички мълчахме, загледани в облаците. След около два часа бързо и безпрепятствано возене стигнахме, до една поляна. На около триста метра по-напред стоеше Огромната Червеникава Катедрала на Паумахиа. Тръгнах заедно с останлите трима поклонници. Вървяхме забързани към голямото шествие. Навсякъде около нас вървяха някои бавно, други забързани, поклонниците на Паумахиа - Светия Апостол от 19 Ден. Червените облаци придаваха на обстановката, подходящата за нас атмосфера. Още от далече се виждаше Огромната метална статуя на Паумахиа. Лицето му беше действително ужасяващо, но хищният му нрав описан в "Гримоара на П'нокаавар", служеше за наказване на Враговете на Червения Гибелен Огън. Лицето на статуята приличаше на уродливо бебе, а очите му... те просто излъчваха смърт. Стигнахме с придружаващите ме трима поклонници пред гигантските порти, които бяха отворени. Зад отворените порти се виждаше единствено мрак. Минахме с други легиони от поклонници, от другата страна на портите. Вътре се излъчваше червена светлина от специалните електрически факли.
След час, с останалите хора, застанахме на определените места. За церемонията на Призоваването на Паумахиа, бяха извикани единствено 9999 членове на култа, плюс 13 мъже и 13 жени. Огромният Инферналик Висконти Петнадесети, започна Церемонията. Беше облечен в изящна червена роба, с позлатени изображения и символи. Главата му беше скрита зад платнена маска, която му придаваше по-демонично излъчване. Той започна да говори.
- Чеда на Бога, днес ще Отворим Бездните на Пъкъла и Ще Призовем Светия Апостол Наш, който Сам Бог Изпрати на Изпитание. И Паумахиа, се справи с Изпитанието, дадено От Бога...
После Инферналика, изрецитира 12 дълги пасажа, от "Гримоара на П'нокаавар". Висконти Петнадесети, призова да дойдат Избранниците. Нареди им да легнат на металните легла. Господарите на Церемонията, загърнати в червени плащове, донесоха на Инферналика, Дълъг меч. Той отиде до едната от избраните жени, и каза на Господарите на Церемонията да извадят своите мечове. Инферналика, пробеде, жената в корема, но тя не реагира въобще на болката, явно са им дали специални медикаменти. Висконти Петнадесети изрече:
- Ти чедо на Бог, заемаш мястото на Паумахиа в Ада!
Господарите на Церемонията, докато колеха останалите избранници изричаха:
- И нека дете Ада те погълне!
И така всичко свърши. Инферналика източи всичката кръв от телата им със специален инструмент в един огромен леген. После изрече.
- Пригответе се чеда на Паумахиа, да го приветствате.
Инферналика започна да пее с монотонен глас над кръвта около десетина минути, след което от легена излезе една чудовищна малка главица.
- Паумахиа отново се Ражда! - каза тържествено Инферналика.
След като чудовищното малко бебе излезе от легена, аз изпитвах огромна сила. Губех човешката си слабост, заменяйки я с нещо титанично... Паумахиа беше ме дарил мен и останалите с награда.
И ето, че дойде Омегата и Краят!


Публикувано от aurora на 15.09.2006 @ 10:05:40 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   Heretic

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

18.04.2024 год. / 23:31:10 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Галерия на самоубийци - TextMode" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Галерия на самоубийци - TextMode
от aurora (vasia@hulite.net) на 15.09.2006 @ 10:21:28
(Профил | Изпрати бележка)
Трудно ми е да повярвам, че обложките на албумите на Cannibal Corpse са толкова вдъхновяващи, още повече че споменаваш, че не слушаш такава музика.
Между другото, обложката на "Satanic Zombie Hordes" на RADEMASSAKER, също ще ти даде материал за писане, но силно се съмнявам, че такива неща имат място в този сайт.