Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 872
ХуЛитери: 4
Всичко: 876

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: rosi45
:: Lombardi
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСтрийп-клуб за бизнес-дами
раздел: Хумор и сатира
автор: radi_radev19441944

гротески




Ще го пипна това копеле. Капанът е заложен надеждно . Вече няколко пъти ми се изплъзва , но повече няма на къде. Взели сме достатъчно мерки , дори между хората му има наши агенти , което означава , че информацията е точна. Освен това успяхме да монтираме тук- там из помещенията скрити камери и микрофони, така че всичко се знае ; няма мърдане.
Този индивидум не само нарушава нравствените закони , но не плаща и данъци. Това никъде го няма - дори в Америка , дори Ал Капоне тикнаха в дранголника за неплащане на данъци.
Назначил е цяла кохорта обслужващ персонал- най вече млади мъже , които посрещат и обслужват клиентелата и на които плаща хонорар , но данъци не плаща. Излиза с номера , че това са негови гости , с които си пие ракията и т.н., а клиентелата се състои най- вече от жени - млади и стари - всякакви.; въртящи собствен бизнес и поради което - без финансови проблеми , за сметка на други проблеми ; ще разбера точно какви.
Те също били негови гостенки и лични приятелки , с които си уреждали партита и пр. Ясно ми е за какви партита става въпрос.
Но след всеки арест се намесваха влиятелни личности отгоре, някакви високостоящи дами , някакви фондации , феминистки организации, адвокати и адвокатки , и в края на краищата се принуждавахме да го пуснем, поради липса на убедителни докадателства ; вероятно законът изисква престъпленията да бъдат извършвани публично , поне пред стотина свидетели ,напълно надеждни, предварително преминали през медицински преглед , след което престъпникът да отиде и да се предаде доброволно , като разкрие-пак доброволно- всички детайли на престъплението. Що се отнася до нашите доказателства, имаме ги в изобилие , но все не били надеждни - айде холан. Престъпникът имал възражения по въпроса и ,следователно неговото мнение е меродавно.
Побърках се да кроя планове и да залагам капани ,но когато го заловим в крачка , онези отгоре изпискват: "ами доказателствата ви не са неприемливи , защото сте използували забранени от закона средства - подслушвателни устройства , камери и други" .Вече не знам какви средства трябва да използувам , за да бъде всичко законно. Остава да отида при него , да падна на колене и да го помоля :
"Моля ти се , господин престъпник- ти баща , ти майка- признай се за виновен , за да те осъдим и вкараме в затвора!Обвинението е много хуманно:пране на пари , порнография, проституция, наркотици , неплащане на данъци и пр. Ще ти турят десетина години , ще излежиш една -две и след това ще можеш да съдиш държавата в Страсбург за лоши битови условия в затвора , неспазване правата на човека и грешки в процедурата. "
Писна ми от тая работа ; по цял ден пиша доклади , ровя из Интернет за информация, карам се на подчинените , прибирам се в къщи по никое време , ям студени манджи , псувам като каруцар, лягам пребит и вонящ на пръч и заспивам. Жената покрай мен също хвана някаква мигрена - все се оплаква , сърди се , все нещо недоволствува. Започна да ходи по психотерапевти , да гълта по цяла шепа хапчета за упокояване, за невралгия , за тонус и не знам още за какво. Знам само , че непрекъснато ми иска пари за разни процедури, а те да не извират - колко е- мислиш-заплатата на едно ченге.
Трябва да се направи нещо. Чудя се и си блъскам главата ; късно е за преквалификация.
Що се отнася до онова заведение , то си е най- обикновен публичен дом, с тази разлика , че проститутките не са жени , а мъже- тоест -нека да ги наречем проститути / има разлика с реститути/. И понеже в закона не съществува клауза за този вид дейност - тоест-мъжка проституция , тя не се счита за такава , а кой знае за какво, то и нашата работа запецва някъде по средата ; законът мълчи , съдиите вдигат рамене , а ние подсмърчаме наоколо.
Единственото , което остава е да го хванем за неплатени данъци , но и това хич не е лесно , поне тук- в България . Тук могат да те съдят и осъдят за някоя дреболия , че не ти е стигнала пенсията да си платиш данък сгради , данък смет или нещо от тоя род , но ако имаш да плащаш милиони , никой не смее да те барне. Вместо в бюджета милионите обикновено попадат в джобовете на "наши хора" или изчезват някъде по посока на Южна Африка или Бахамските острови.
Поради което , да хванеш и осъдиш длъжник от подобен калибър си остава само една далечна мечта и за ченгето ,и за прокурора. Но вече съм се хванал на хорото.
В това учреждение се извършват всякакви услуги за богатите дами: масажи , сауни , козметики , рехабилитации и пр. Специалистите по съответната практика са все млади мъже , освен това за забавление на дамите се изнасят специални стрийппрограми -мистър Мускул , мистър Чеп и т.н-стриптизьорите са подбрани от клубовете по културизъм - както и услуги от по- интимен характер , за което също си има специален екип от здравеняци. Щях да падна , когато разбрах , че голяма част от персонала са африканци , които особено се котират, а има дори и цигани , които им играят кьочек за настройка. На дамите е предоставена възможност за всякакъв избор и те се възползуват.
Излизат от там разкрасени , освежени , сияещи…
За по- сигурно , заложих няколко капана. Освен видеокамери и микрофони , изпратих една наша млада служителка да участвува в мероприятието в ролята на клиентка с известна сума белязани пари . Притеснявах се , че няма да приеме , но за очудване , тя прие с ентусиазъм. Освен това успях да внедря един наш сътрудник - бивш културист като част от обслужващия персонал.
Всичко хубаво , но съм си направил сметката без кръчмаря. Капаните изобщо не задействуваха. Просто се оказа , както впоследствие разбрах, че на моето ченге там му харесало повече отколкото в службата ; плащали му в троен размер, а освен това работата като жиголо определено му се понравила , поради което един ден ми хвърли оставката , за да се преквалифицира окончателно. Ами то хич не е майтап- много по- приятно е отколкото да се занимаваш с престъпници. Не само това , ами им разкрил на онези всички камери и микрофони , дето бяхме монтирали из помещенията и ние се хванахме за оная работа.
Случаят с младата ни служителка е почти идентичен. На нея пък много и харесало обслужването . Останала очарована от обноските и квалификацията на персонала - доколкото разбрах обслужвал я някакъв занзибарец- след което тя просто ги предупредила че има белязани пари , така че да внимават.
И, разбира се , когато нашият екип се появи там за да ги сгащи на голо , хвана някому цървулите. Белязаните пари бяха изчезнали , нашата служителка - също; по- късно се изясни , че заминала на екскурзия до Палма де Майорка и аз мога спокойно да пия една студена вода.
В яда си разпоредих на екипа по телефона да арестуват всички присъствуващи на партито и да ги докарат в участъка за разпит. Исках да ги опозная лично.
След малко служебните автомобили заприиждаха насам и колегите ми струпаха на главата цялата виеща и квичаща пасмина от напарфюмирани особи . Изпращаха ми ги една по една в канцеларията. Задавах им стандартните въпроси:
- Госпожа Филанкишиева , каква сума платихте за участието си в това парти?
Госпожата ме поглежда презрително и отговаря без да се церемони:
- Я си гледай работата , тъпо ченге!
Какво да правя , подвивам си опашката. Следващата.
- Госпожа Бимбашева , каква сума платихте?
- Абе ти знаеш ли с кого си имаш работа?
Горе долу знам - съпругът и е прокурор в районната прокуратура , а тя държи верига от луксозни бутици на главната. Следващата .
- Госпожица Чикчирикова , колко платихте ?
- Майната ти!
Майната ми я - като са такива законите само ще се плюнчим и ще даваме интервюта като холейвудски звезди. По- нататък. Влиза другата.
- Госпожо , колко?...
- Начукай си го!
…Абе защо не взема и аз да се включа в групата на обслужващия персонал? Оня ще ме вземе , ако не за друго , то поне за да му снасям информация. Мисля , мисля …Не става номерът. Попрехвърлил съм годините. Току виж- колабирам на пъпа на някоя леля.
И други , и други… Следващата.
- Госпожо…
Глътвам си езика и онемявам. Пред мен стои собствената ми съпруга.

Ради


Публикувано от BlackCat на 06.09.2006 @ 22:46:51 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   radi_radev19441944

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 13:22:40 часа

добави твой текст
"Стрийп-клуб за бизнес-дами" | Вход | 5 коментара (15 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Стрийп-клуб за бизнес-дами
от pc_indi (pc_indi@mail.bg) на 06.09.2006 @ 23:35:28
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
:))))Сетих се за един скеч на НЛО.
Оперативен работник влиза при шефа на полицейското управление много развълнуван и вика:"Шефе,голям удар направихме!Разкрихме един публичен дом" Шефа(Велко Кънев) много доволен:"Браво!Само така!Ще ги разкатаеме сега!Браво момчета!Ще има поощрения и повишения!Казвай бързо адреса!"Полицайчето му казва:"Улица "Латинка"№69",при което шефа се хваща за главата:"Каквоо?Ма кво правите вие на "Латинка"69 бе?Малоумници с малоумници!Лелее!Бе това са наши хора там бе!Лелее!Махай се!Махай се от тука да се обаждам да се извиня на хората!"Обажда се и с мазен клас се извинява:"Ало...Иванов съм...Абе наще момчета нещо са се объркали...Извинявайте за безпокойствието!Нови са още и не знаят..."...

Цялата система е един порочен кръг.На редовото ченге не му остава друго,освен да се включи в него.Или да се откаже.
Добре си ги наредил и ти:)))
Поздрави за актуалния хумор!


Re: Стрийп-клуб за бизнес-дами
от radi_radev19441944 на 07.09.2006 @ 18:42:40
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
А-а това с НЛО -то е много хитро. Не съм го гледал.
Благодаря.

]


Re: Стрийп-клуб за бизнес-дами
от kristi на 06.09.2006 @ 23:41:49
(Профил | Изпрати бележка)
И с какъв собствено бизнес се занимава дамата, внедрена в спалнята на ченгето :))))
Толкова усилия и труд на вятъра, а? И това доказателство ако се окаже неприемливо, косите ти са посипани с пепел....:)))))


Re: Стрийп-клуб за бизнес-дами
от radi_radev19441944 на 07.09.2006 @ 18:51:56
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Изобщо пък не се сетих за бизнеса на тази дама , но и доказателството не е сигурно. Сетих се за една история на Нушич, където неговият герой се прибира внезапно и намира съпругата си в леглото с един фелдфебел. Културен човек, за да не прави скандали , си излезнал и отишъл в кръчмата. След известно време получава бележка от жена си : " Драги , това , което видя снощи хич не е вярно..." и т.н.

]


Re: Стрийп-клуб за бизнес-дами
от libra на 07.09.2006 @ 20:06:56
(Профил | Изпрати бележка)
като го четох тоз веселичък разказ се сетих че имам един стих с подобно заглавие (нейде из профила ми) "стрийп клуб за джентълмени"..
такива ми ти работи приятелю ради..


Re: Стрийп-клуб за бизнес-дами
от radi_radev19441944 на 07.09.2006 @ 20:21:55
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
О да , спомням си за този стих. Чудесен е.
Героинята беше една много тъжна стриптизьорка.
Определено малко изплагиатствувах заглавието.
Благодаря и поздрави.

]


Re: Стрийп-клуб за бизнес-дами
от libra на 07.09.2006 @ 20:40:46
(Профил | Изпрати бележка)
това може само да ме радва, ако е вярно, но понеже твоите разкази са писани от по преди, едва ли е, малка съм аз пред теб като автор..
но се радвам че ми помниш стиха, тъжен е верно
ама пък разказа ти не е ))
усмихна ме, поздрави

]


Re: Стрийп-клуб за бизнес-дами
от radi_radev19441944 на 07.09.2006 @ 21:28:29
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Не е така , мила.
Този разказ е съвсем пресен . Новичък.
От старите имам още известна бройка , но не ми се занимава с тях.
А онзи стрийп клуб - твоят наистина си е бижу.

]


Re: Стрийп-клуб за бизнес-дами
от sradev (sradev за пощите go.com go2.pl wp.pl) на 08.09.2006 @ 17:36:34
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
и колкото по на запад,
толкова по-добре е платена


Re: Стрийп-клуб за бизнес-дами
от radi_radev19441944 на 08.09.2006 @ 20:25:39
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Уж сме тръгнали нататък , но май ще стигнем до Трън.

]


Re: Стрийп-клуб за бизнес-дами
от sradev (sradev за пощите go.com go2.pl wp.pl) на 09.09.2006 @ 08:44:58
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
наникъде не сме се запътили,
то Евр отново навлиза у нас

]


Re: Стрийп-клуб за бизнес-дами
от radi_radev19441944 на 13.09.2006 @ 23:02:41
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Те ще видят като дойдат.

]


Re: Стрийп-клуб за бизнес-дами
от Gargabela на 08.09.2006 @ 20:45:37
(Профил | Изпрати бележка) http://groza.dir.bg/
Зачете ме, Ради -много интригуващо и злободневно.
А краят ти е върха :)))
Поздрави!


Re: Стрийп-клуб за бизнес-дами
от radi_radev19441944 на 08.09.2006 @ 22:50:28
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Благодаря , че си се отбила.
Ще го пусна и там.

]