Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 833
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 837

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: pastirka
:: AGRESIVE

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàËåäåíà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: josefinne

Òÿ ñå êà÷è â ìàðøðóòêàòà, îòíîâî âðúùàéêè ñå êúì êúùè. Ïëàòè íà øîôüîðà è ñå îáúðíà êúì âúòðåøíîñòòà . Èçáðà ñè åäíà îò åäèíè÷íèòå ñåäàëêè. Íå îáè÷àøå äî íåÿ äà èìà äðóãè õîðà, íå îáè÷àøå âúîáùå äðóãèòå õîðà.
Ñåäíà è èçâàäè îò ÷àíòè÷êàòà ñè áëåäî ðîçîâî ÷åðâèëî, ñ êîåòî îöâåòè óñòíèòå ñè è ñëåä êàòî íÿìàøå êàêâî äðóãî äà ïðàâè çàãëåäà ñå ïðåç ïðîçîðåöà. Êîëàòà ñå äâèæåøå áúðçî è êàðòèíèòå ÷åñòî ñå ñìåíÿõà. Òÿ ãëåäàøå áåçó÷àñòíî ñÿêàø ôèëì. Öåëèÿò æèâîò çà íåÿ áåøå ïàòåòè÷åí ôèëì. Çàùî òðÿáâàøå äà ÷óâñòâà íåùî, ïèòàøå ñå òÿ âå÷íî. Íà íÿêîëêî ïúòè ìàðøðóòêàòà ñïðÿ , çà äà ïðèþòè ñàìîòíè ïúòíèöè...
Íî åäèí îò òÿõ áåøå ðàçëè÷åí. Òúêìî çàïî÷âàøå äà âàëè ñèëíî, êîãàòî â äàëå÷èíàòà ñå âèäÿ åäíà ïðîòåãíàòà ðúêà. Äâàìà âëþáåíè ñå áÿõà ñãóøèëè òàì, íà òðîòîàðà, ïîäãèçíàëè äî êîñòè, òå ñå ãóøåõà îò÷àÿíî åäèí â äðóã, ñÿêàø äà ñå ïîäñóøàò. Íî íèìà òîâà áåøå âúçìîæíî? Êîëêî ãëóïàâî! Òîé ÿ îáðãúùàøå öÿëàòà, à òå ñå êðèåøå êàòî ñðàìåæëèâà òåìåíóæêà â ñâîÿ ñïàñèòåë. Êàê áåøå âúçìîæíî åäíî òàêîâà îãðîìíî òÿëî êàòî íåãîâîòî äà ïðåãðúùà òîëêîâà íåæíî?
Äúæäà ñå ñèïåøå ëè ñèïåøå è çàìðåæâàøå ïðîçîðöèòå. Åäíà ðúêà ñå ïðîòåãíà è åäâà íà íÿêîëêî ìåòðà øîôüîðúò ÿ âèäÿ è ñïðÿ äî òîâà åäèíñòâî ìåæäó îãðîìíèÿ çâÿð è íåæíîòî öâåòå. Äúæäà ñå ñòè÷àøå è ïî òåõíèòå ëèöà ñÿêàø íåèçïëàêàíèòå ñúëçè ãè ðîíåøå íåáåòî.
"Îáè÷àì òå" - ïðîìúëâè òÿ, îùå â ïðåãðúäêèòå ìó.
"È àç òå îáè÷àì, öâåòå ìîå."
"Ùå òå ÷àêàì."
"Ùå ñå âúðíà ïðè òåá è ùå äîíåñà ñëúíöåòî ñúñ ñåáå ñè."
Ìàðøðóòêàòà ÷àêàøå. Ôàðîâåòå é ñâåòåõà â íîùòà. Òÿ ãè ãëåäàøå ñúñ ñòóäåíèòå ñè î÷è ïðåç äúæäà.
Öÿëîòî ñå ðàçäåëè íà äâå è åäèíèÿò ñèëóåò íàïðàâè êðà÷êà êúì ìàðøðóòêàòà. Âèæàäàõà ñå äâå õâàíàòè ðúöå â äúæäà, åäíà âðúçêà, êîÿòî íå èñêàøå äà ñå ðàçêúñà.
" Íå ìå çàáðàâÿé, ùå ñå âúðíà" - Èçâèêà òîé ïðåç ñòåíàíèÿòà íà íåáåòî. Äðóãàòà ñÿíêà íå ìîæà äà ñïðå ñúðöåòî ñè è òî ñå õâúðëè êúì íåãî è çàïå÷àòà êëåòâàòà ìó ñ öåëóâêà.
Òÿ ñå èçíåðâè. Ñòàíà îò ñàìîòíàòà ñåäàëêà è ñå ïðèáëèæè äî øîôüîðà : " Õàéäå äå, áúðçàì!" - ïîäêàíè òÿ. Øîôüîðúò ÿ ïîãëåäíà è âúïðåêè ÷å íå ìó ñå èñêàøå, íàòèñíà êëàêñîíà. Óæàñíèÿò ñòîí ðàçäðà íîùòà, ðàçöåïè íà äâå åäíà öåëóâêà. Äîâîëíà òÿ ñè ñåäíà îáðàòíî íà åäèíè÷íàòà ñåäàëêà. Çà êúäå ëè ïúê áúðçàøå - ëåäåíîòî é ñúðöå âèíàãè ñè áåøå ñ íåÿ!


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 02.09.2006 @ 21:46:06 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   josefinne

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 11:16:29 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ëåäåíà" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.