Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 704
ХуЛитери: 3
Всичко: 707

Онлайн сега:
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian
:: mitkoeapostolov

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВратата се затваря
раздел: Разкази
автор: Obgru6tane

Той я гледаше - на дъх от себе си, и усещаше, че беше готов да направи десетките неща, на които доскоро тя тайничко се надяваше да се осмели, но той така и не го правеше, дали защото си беше негова, дали защото не можеше да се откъсне от разума си. А сега с кръвта си искаше да я събори на студения под и да бъде точно толкова див и страстен, колкото тя го виждаше в голите си сънища. И да, щеше да го направи, ето че най-сетне разбираше, какво е да скъсаш с неувереност и порядъци...
...А тя стоеше каменна, притискаше устните си до посиняване и си повтаряше, че да го отблъсне или да му отвърне са двете най-големи грешки, които можеше да допусне, защото и двете щяха да отговарят на поривите й, били и те противоположни. И тогава му каза "Не съм сама" и стисна конвулсивно възела на хавлиената кърпа, като да не беше я увила добре и да се страхуваше, че ще се свлече.
И той се спря и се втренчи в нея. Видя я първо да стиска силно очи като да се мъчи да прокуди нещо от мислите си, и видя плахия й, виновен поглед, вперен умолително, и видя как след това в нея надделя самообладанието, и тя бавно се изправи, повдигна надменно брадичка, и се опита да мисли за всичките милион неща, които трябваше да я поставят в позицията на силната и недостижимата.
И той се почувства почти глупавo. Зад нея личаха следите от мокрите й стъпала, както се бе затичала да отвори вратата. От косата и се стичаше вода и кърпата се мокреше. В главата му минаха хиляди мисли. Първо му се прииска да я прегърне, сигурно й беше студено така мокра. Но как така да я прегръща... но поне да я наметне с нещо, може да има течение. Или не... Кой е той да се грижи за това сега, имаше си вече друг тя, къде беше той сега, той да я пази. И кой беше по дяволите, да излезе, да го види с очите си, да остави кръвта си да бушува, та дано не се сдържи и го удари. Но наистина? Какво чакаше сега на вратата, да влезе, да се изправи срещу му, да го види що за мъж е, струва ли си той да го замества в леглото й.
... А всъщност... защо всичко това? За какво всичките тези страсти? Вече беше никой. Или още по-зле. Беше някой в минало време. И както си бе тръгнал от тук, така и не трябваше да се връща, пък камо ли да й държи сметка на нея и на всекиго, когото е избрала, защо е там, защо сега споделят един душ. Майната им, нека са щастливи, кой е той да им се бърка, явно нищо не струва, че така бързо да бъде заменен, проста пречка, гаф по средата на страстни излияния в банята, натрапник, претендиращ за това, което вече не е негово.
... И все пак му се прииска да се допре поне до лицето й, да й даде приятелска целувка по бузата... Но знаеше, че приятелство - не, не това остава, когато всичко свърши, и не, не е способен на това. И се обърна. И бавно, за да не съжалява, ако би се питал по-късно прибързал ли е, затвори вратата зад себе си.
Тя потръпна. От течението при отварящата се врата. Сгуши се в кърпата. И се върна в самотната баня на самотния си малък празен дом, в който от известно време се навъртаха само някакъв си спомен и онази част от нея, която остана.


Публикувано от BlackCat на 31.08.2006 @ 18:42:19 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Obgru6tane

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 5


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
544 четения | оценка 5

показвания 44117
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Вратата се затваря" | Вход | 3 коментара (6 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Вратата се затваря
от shiderov (shiderov@icon.bg) на 02.09.2006 @ 09:55:23
(Профил | Изпрати бележка)
Много добър текст!
Личи, че автора е порастнал и умее да предаде образност на чувствата вълнуващи героя.
:)))))))
:-)


Re: Вратата се затваря
от Ricarqt_na_Pe4alniq_obraz на 17.10.2006 @ 18:26:58
(Профил | Изпрати бележка)
Vinagi sym smqtal,4e moje6 da pi6e6 i na puk na vseki,koito se opitva da ocenqva tekstovete ti sprqmo vyzrastta,6te kaja,4e du6ata ne e podvlastna na kaprizite na vremeto.Vinagi me e u4udvala sposobnostta ti da predava6 emociqta(makar i 4esto da sme bili na razli4no mnenie za epitetite:) ).Sega kazva6 ne6to vmesto men i trqbva da znae6,4e iztrygna syvsem tih vopyl bolka ot bie6tata na kuho du6a.I az pitam"Koi sym sega,4e da iskam..."i otgovoryt mi ebava veka.I vse pak e po-dobre da si nqkoi,makar i v minalo vreme.I da-priqtelstvoto e golqm zalyk,no znae6,4e az sym si uporit...


Re: Вратата се затваря
от Izabella на 18.10.2006 @ 20:33:58
(Профил | Изпрати бележка)
Само някакъв спомен...