Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 889
ÕóËèòåðè: 7
Âñè÷êî: 896

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: nina_nina
:: Elling
:: Marisiema
:: LioCasablanca
:: GalinaBlanka

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÑïîìåí
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Wild

Èçáúðñàõ è ïîñëåäíàòà ÷àøà è ÿ ïðèáðàõ â øêàôà.Ñâúðøè ñå çà äíåñ.
Ñåãà ùÿõ äà ñå ïðèáåðà, äà ñè ïóñíà âîäàòà âúâ âàíàòà è äà ÷åòà êíèãà èç õèëÿäèòå ìåõóð÷åòà. Àç òîâà íàé-ãî îáè÷àõ. Äà ÷åòà âúâ âàíàòà. Îáè÷àõ âîäàòà, ïúê è êíèãàòà ñè ÿ áèâàøå. Íÿêàêâî êðèìè, íî ìó çàáðàâèõ çàãëàâèåòî. Ñòàðà è îïúðïàíà êíèãà, êàêâèòà íàé-ìíîãî îáè÷àõ. Ðàçêàçâàøå ñå çà êóêëè ,êîèòî ïðèëè÷àõà íà æåðâòèòå íà ñåðèåí óáèåö.
-Ðàáîòèòå ëè îùå?
Èçïèùÿõ ñòðåñíàòà. Íå áÿõ óñåòèëà êîãà íÿêîé å îòâîðèë âðàòàòà. Ïî äÿâîëèòå, çàùî íå îáúðíàõ òàáåëêàòà , êîãàòî ìàðê ìå ïîìîëè äà ïî÷èñòÿ âìåñòî íåãî?!...
-Òðóäåí äåí ëè èìàõòå?
-Äà, ìíîãî.
Áåøå ìúæ íà îêîëî òðèäåñåò è ïåò, âèñîê, åäúð, ñ ïîäãèçíàëè îò äúæäà äðåõè. Ñòîðè ìè ñå ,÷å ïëà÷å, íî ìîæå è äà áÿõà êàïêè äúæä.Ïîäêàíèõ ãî äà ñåäíå ñ î÷è, óñìèõíàõ ñå ìèëî.
-Êàêâî ùå æåëàåòå?
-Äàé óèñêè. Êàêâîòî è äà å.
Ñèïàõ è ïîäàäîõ. Òîé ãî ãàâðúòíà íà åäèí äúõ, íå ïîèñêà ëåä è ëèìîí. Ïîæåëà âòîðî.Ñèïàõ è ïîäàäîõ. Ïîñëå òåêèëà ñ ãàçèðàíà âîäà. "Îáëàê". Ìåíòà. Íå ãîâîðåøå, ãëåäàøå ìå ïðîíèöàòåëíî.
-Ñåäíè ïðè ìåí- ïîäêàíè ìå.
Íå áÿõ ïèëà ìíîãî äíåñ, ñèïàõ ñè ÷àøà áèðà è ñå íàñòàíèõ íà ñòîëà äî íåãî. Ïîãàëèõ ìèëî ðúêàòà ìó.
-Êàêâî å ñòàíàëî? Èçëåéòå ñè ìúêàòà, òîëêîâà ñúì ÷óëà, ÷å âå÷å íÿìà çíà÷åíèå.
Òîé ìå ïîãëåäíà íåäîâåð÷èâî.
-Ìîæåòå äà ìè âÿðâàòå. Àç ñúì Äæåéí.
-Ñàì.
Íå ñòèñíà ðúêàòà ìè, ñàìî ìå ïîãëåäíà âÿëî.
-Õàéäå êàæåòå ìè- ïîäêàíèõ ãî àç-,ùå âè îëåêíå.
Òîé ñÿêàø ñå ñúãëàñè, çàùîòî õâàíà ðúêàòà ìè è ÿ ñòèñíà äîâåð÷èâî.
 òîçè ìîìåíò âëåçå ïðèÿòåëÿò ìè.Âöåïåíè ñå. ßñíî å,÷å äà âèäè ñâîåòî ìîìè÷å íà áàðà ñ ïèÿí ìúæ â ãúçàðñêè êîñòþì áè ãî èçíåíàäàëî. Íî â î÷èòå íà Íèê àç âèäÿõ.....íå ìîæåõ äà ïîâÿðâàì....ñòðàõ....
-Äæåéí, àçâñè÷êî ùå òè îáÿñíÿ!
-Êàêâî? Íèê, ìèëè÷úê...- íå äîâúðøèõ, ÷óõ òðÿñúê.
-Àõ òè ,êó÷è ñèíå!
Ñàì ñòàíà è áóòíà ñòîëà. Èçïëàøèõ ñå,êàêâî ñòàâàøåòóêà?! Íèê èç÷åçíà, òîé âèíàãè å áèë ñòðàõëèâåö. Ñàì íå ãî ïîñëåäâà, áàâíî âäèãíà ñòîëà è ñåäíà âúðõó ìó. Ïîòóïà ìå ñú÷óâñòâåíî ïî ðàìîòî.
Íàñòàíà òèøèíà. Èñêàõ äà ðàçáåðà êàêâî ñòàâàøå, î, ïî äÿâîëèòå, êîëêî ììíîãî ãî èñêàõ... Íî àêî áÿõ íàó÷èëà íåùî çà ìúæåòå, òî áåøå, ÷å àêî íå ãè ïîäêàíâàø, òå âñè÷êî ùå òè êàæàò....
Òàêà è ñòàíà.
-Ñúæàëÿâàì, ÷å àç òðÿáâà äà òè êàæà òîâà, Äæåéí.
-Äà ìè êàæåø êàêâî?
Íå ÷óâñòâàõ íèêàêâî ïðèòåñíåíèå,÷å ìó ãîâîðåõ íà "òè". Íå çàáåëÿçàõ ðàçëèêàòà â ïîâåäåíèåòî ìó, ìèëèÿò ìó ïîãëåä, íàñúëçåíèòå î÷è.×àê ñåãà, êîãàòî ñïîìåíúò èçïëóâà â ñúçíàíèåòî ìè, ñå ñåùàì çà âñè÷êè ïîäðîáíîñòè.
-Äíåñ...äíåñ çàâàðèõ æåíà ñè....â åäèí àïàðòààìåíò íà òðåòî àâåíþ...çàâàðèõ ÿ ñ...ñ äðóã ìúæ...â ëåãëîòî....
Íå ìîæåø äà ïîÿðâàì.Áÿõ âöåïåíåíà,÷àêàõ ñúäáîíîñíîòî êèìâàíå.
-Äà, ñ íåãî.
Äóèòå íå áÿõà íèùî, òîé òðÿáâàøå äà êèìíå.Íå, íÿìàøå äà êèìíå, Ãîñïîäè, àêî òå èìà,íåêà òîé äà íå êèìíå...
Êèìâàíå.
-Ñúæàëÿâàì,÷å àç òðÿáâà äà òè ãî êàæà.
Îãðîìíà áóöà çàñåäíà â ãúðëîòî ìè. Èçíåâÿðàòà ìîæåõ äà ïðîñòÿ, íî ôàêòà, ÷å òîâà ñå áåøå ñëó÷èëî â ìîÿ äîì...Áÿõ ñèãóðíà,÷å ñòàâà âúïðîñ çà ìîÿ àïàðòàìåíò, ÷å çà êîé äðóã! Íèê íÿìàøå ïàðè çà âåñòíèê, êàìî ëè çà æèëèùå. Áå íåïúëíîëåòåí, òåõíèòå ãî èçäúðæàõà. Ïðàùàõà ìó ïàðè çà ó÷åíèåòî,êîèòî òîé ïðîïèâàøå â íÿêîé áàð. Íàëè òàêà ñå çàïîçíàõìå. Áÿõ íà 21,òîé íà 17. Õàðåñâàøå ìè äà ñå ãðèæà çà íåãî,äà ãî ñúâåòâàì, äà ìó ïîìàãàì.
Ìîÿò ñòðàõëèâ, ñðàìåæëèâ Íèê ñ äðóãà æåíà? Òà òîé äîðè èíèöèàòèâàòà â ëåãëîòî íå ïîåìàøå...

*****

Ñúáóäèõ ñå îò óæàñíà áîëêà â ãëàâàòà.Îãëåäàõ ñå- ãîëÿìà ñòàÿ ñ ìîäåðíè è ñêúïè ìåáåëè. Íàäèãíàõ ñå, áÿõ ãîëà. Ïîòúðñèõ äðåõèòå ñè ñ î÷è.Âèäÿõ åäèí õàëàò íà ñòîëà äî ëåãëîòî, ñòàíàõ è ãî îáëÿêàõ.
Êúäå, ïî äÿâîëèòå, ñå íàìèðàõ?!
-Äæåéí, ñúáóäèëà ñè ñå!
Çàâúðòÿõ ñå íà 90 ãðàäóñà è âèäÿõ Ñàì. Èçóìèõ ñå, íå áÿõ çàáåëÿçàëà êîëêî êðàñèâ ìúæ å. Ðóñà êîñà, ÿñíî çåëåíè î÷è, ìóñêóëåñò. Áåøå ñàìî ñ åäíà õàâëèÿ íà êðúñòà, íîñåøå êàíà ñ êàôå è êèôëè÷êè.
-Êàêâî ñòàíà?
-Åëà äà ïèéíåø,ïîñëå ùå òè îáÿñíÿ.
-Êàêâî ñòàíà? - íÿìàøå äà ñå îñòàâÿ ìèëèÿò ìó ãëàñ äà ìå ðàçóáåäè.Òðÿáâàøå äà çíàì.Ïîòðåòèõ âúïðîñà ñè, òîé âñå îùå ìå ãëåäàøå íåæíî.
-Åëà äà ïèéíåø,ïîñëå ùå òè îáÿñíÿ!
Ïîñëóøíî îòïèõ îò êàôåòî,õàïíàõ îò êèôëè÷êèòå. Ïîñëå ïàê ïîåõ ïî ñâîÿòà.
-Êàæè ìè êàêâî ñòàíà?
-Åòî, èçïèé åäèí àñïèðèí.
Êàòî êó÷åíöå, íà êîåòî äàâàõà çàïîâåäè, àç ñå ïîä÷èíèõ.êàêâî ëè äóðãî ìè îñòàâàøå. Íî ïðîäúëæèø äà ïèòàì.
-Êàêâî ñòàíà?
-Ñíîùè ïðèïàäíà. Êîãàòî ðàçáðà çà Íèê è æåíà ìè, òè ïðèïàäíà. Íàëîæè ìè ñå äà òå íîñÿ äî âêúùè. Ïîñëå òå ñúáëÿêîõ, ìíîãî ñè ñëàäêà, ìåæäó äóðãîòî, ñëîæèõ òå äà ñè ëåãíåø è òå çàâèõ. Òîâà ñòàíà.
Êîëåíåòå ìè îìåêíàõà, ñòðîïîëèõ ñå íà çåìÿòà. ×àøàòà ñ êàôå, êîÿòî äúðæàõ, ïàäíà íà ïîäà è ñå ñ÷óïè. Ãîðåùàòà òå÷íîñò ñå ðàçëÿ ïî áåäðàòà ìè. Çàïëàêàõ íà ãëàñ. íå áÿõ ïëàêàëà îò ãîäèíè, ÷àê ñåãà ñå ñåùàì çà òîâà. Áÿõ ìàëêà, íà 14, çàãóáèõ ëþáèìîòî ñè êó÷å Ðèæî. Ñåãà ïëà÷åõ òî÷íî òàêà. Ïëà÷åõ ñ öÿëî ãúðëî.
-Íåäåé, ìèëè÷êàòà ìè,íåäåé....
Óñåòèõ, ÷å õàëàòúò ìè ïàäíà, áåøå ìè ãîëÿì. Çà ìèã ðàçóìúò ìè çàãîâîðè, òðÿáâàøå äà ñå ñêðèÿ. Îò Ñàì?! Î, Äæåéí, ÿ ñå ñòåãíè...
Íî íå ìîæåõ...
Òîé ìå ãóøíà, çàðîâè ëèöå â ÷åðåíèòå ìè êúäðèöè è çàøåïíà óñïîêîèòåëíè äóìè.

*****

Ñúáóäèõ ñå â ñúùàòà ñòàÿ êàòî îò ïðåäè äâà äíè. Íå çíàåõ çàùî îñòàíàõ ïðè íåãî, õàðåñâàøå ìè äà ñå ãðèæàò çà ìåí. Íà øêàô÷åòî äî ìåí èìàøå ìàëêà ñåäåôåíà êóòèÿ. Îòâîðèõ ÿ è...ïàê çàïëàêàõ.
-Äà! Äà! Äà, Ñàì, Äà!
Òîé äîòè÷à â ñòàÿòà ìè ñúñ çàñìÿíî ëèöå. Ïðåãúðíà ìå è ìå çàëþëÿ.Òî÷íî êàòî áåáå. È òî÷íî êàòî áåáå ìå óñïîêîè.Ñúëçèòå ìè ïðåñúõíàõà, òîé öåëóíà î÷èòå, ïîñëå óøèòå è íîñúò ìè, âðàòúò.Íàêðàÿ ñòèãíà äî óñòíèòå ìè.
-Íàèñòèíà ëè?Ñèãóðíà ëè ñè?- ïðîøåïíà òîé.
Êàçàõ "äà"...è ïàê çàïëàêàõ.


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 07.08.2006 @ 15:55:10 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Wild

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ëîïàòà218
àâòîð: nickyqouo
389 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 34863
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Ñïîìåí" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ñïîìåí
îò Den i nosht íà 07.08.2006 @ 16:00:54
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
ìúæ íà îêîëî òðèäåñåò è ïåò, âèñîê, åäúð
...................................

kogato boli-
nqma znachenie na kolko si....