Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 792
ХуЛитери: 2
Всичко: 794

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаОбувки за катерене
раздел: Разкази
автор: Wild

Седя на прозореца в моята стая и наблюдавам близкото игрище. Пълно е с деца,които тичат по широките му ливади с усмивка на лица. Две момичета играят на волейбол с ярко червена топка. Именно тя привлича погледа ми.
Жадно впивам очи в нея, следя движенията и с очи. Едното момиче я изпуска и тръгва да я гони. Но топката се не дава, търкаля се надолу по поляната. Детето е изморено, запъхтяно то забавя ход. Топката се спира в краката на едно момче. То надига глава към небето и прави физиономия. Ядосва ме, да не се мисли за добър спортист?! Та нали вчера го видях как пропусна баскетболния кош от има- няма пет метра...Момичето взима топката и отива при приятелката си.Очите ми се спират на две момчета ритащи футболна топка. Добри са, пасовете им са рязки, точни, целенасочени. При тях отива друго момченце, на около 7-8 години, чиито руси къдрици ме карат да се усмихна. Не чувам какво си казват , далече съм. Но виждат насълзените детски очи и свитата в юмрук малка ръка. Сигурно не го искат...
Аз всеки ден гледам как другите деца играят. Всеки ден попивам действията им. Усмихнатите им лица ме радват, сякаш съм една от тях. А нощем, в сънищата си, тичам след топката заедно с тях. Друг път играя на жмичка, катеря се по високите дървета. Но веднъж паднах, страшно ме болеше. За да не падам, си купих спецаиални обувки за катерене- спестявах цял месец за тях. И сега, когато лягам да спя, поставям обувките близо до леглото си.
Но аз никога няма да падна. Никога няма да се кача на никое дърво. Никога няма да гоня топката. Винаги ще гледам как другите се забавляват. И ще плача, ще страдам, ще се смея заедно с тях.Но понякога ще плача без причина и ще се треса от мъка. Понякога ще страдам и, за да не извикам, ще впивам нокти в китките си,а после ще крия белезите от родителите си. Понякога ще се смея, но сърцето ми ще се къса от мъка. Винаги ще съм прикована за инвалидния стол. Той е моята съдба.
Затова всяка вечер ще лягам с обувки за катерене до леглото.


Публикувано от BlackCat на 07.08.2006 @ 15:23:27 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Wild

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 17:43:35 часа

добави твой текст
"Обувки за катерене" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.