Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 462
ХуЛитери: 6
Всичко: 468

Онлайн сега:
:: rajsun
:: rhymefan
:: LeoBedrosian
:: haboob
:: AlexanderKoz
:: Mitko19

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаОда за ДимитрОв
раздел: Поезия
автор: angar

Моя малка страна,
страна на титани!

Ти,
която Раковски и Левски,
Бенковски и Ботев роди!


Колко още герои,
по дух и по сила
по-високи от Пирин и Рила,
си родила, Българийо, ти!

И над всички -
един исполин,
който цялото земно кълбо
озари със могъщо сияние!

Вожд по заложби
и вожд по възможности!

Силен като вулкан!

Сам -
очи в очи с безочието!

Сам -
един на един
с многобройния враг!

С бандитизма лице в лице!

Той,
във фантастичен двубой,
надви над фашисткия звяр!

Девет години
кръстосва България
Апостолът на свободата!

Двайсет години -
като апостол,
ДимитрОв обикаля страната!

Враг на всяко униние!
Чужд на всеки покой!

Всеки ден, всеки час,
всяка секунда
той беше герой!

Там, където е рискът!
Където кипи и ври!
Там, където от сблъсъка
скачат искри!

В стачки, в митинги,
с открито лице -
вечно начело!

Не е имало
в лъвско сърце
толкова смелост!

С обикновените хора - сърдечен!
С господарите - дързък и горд!
Като смерч ги помиташе
в смелите, в страстните речи!

Невъзможно да бъде купен!

Невъзможно да бъде сплашен -
тези отрови не действат,
когато човек е безстрашен!

Фанатични убийци
стреляха в него!

Престъпният съд
го осъди на смърт!

Но по-скоро слънцето
ще свърне обратно,
отколкото той - от избрания път!

Революционер -
то е дързост, знания, воля!
То е твърдост, умение, смелост!

И една неизменна черта -
доброта -
като знак
за принадлежност към нашето дело!

Той бе горд с това,
че е българин.

С всичко,
с което той се гордееше,
ние също сме горди!

Но ние сме още
по-горди с България,
защото и с него сме горди!


Публикувано от BlackCat на 02.08.2006 @ 09:18:53 



Сродни връзки

» Повече за
   Поезия

» Материали от
   angar

Рейтинг за текст

Средна оценка: 2
Оценки: 9


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 21:57:49 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Ода за ДимитрОв" | Вход | 13 коментара (37 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Ода за ДимитрОв
от Pi6urkata на 07.08.2006 @ 17:28:05
(Профил | Изпрати бележка)
не знам ...дали знаеш..Но Г.Д. е избягал след Септемврийския метеж....1923..и се върнал след референдума..1947 год..какъв българин е...Агент на КГБ...Кой го е хранил през тези години...!!!


Re: Ода за ДимитрОв
от BlackCat (blackcat@hulite.net) на 02.08.2006 @ 09:28:52
(Профил | Изпрати бележка)
Направо ме изумяваш... Сетих се как като бях на 6 години, вече в първи клас, ни промиваха мозъците с "наш вожд и учител". Та тогава толкова се бях впечатлила, че даже бях драснала някакво куплетче по темата. Обаче 20 години по-късно... вече мога да мисля. Просто не ми звучи сериозно. И аз съм горда с родината си, но с маааалко по-раншната й история. Няма никога да я напусна, но това вече е друга тема. Сега просто останах като втрещена....


Re: Ода за ДимитрОв
от angar на 02.08.2006 @ 09:55:14
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Изумяваш се, защото не си чела отзивите под стихотворението на "хуu" - "йоко". Там аз на него се заканих, а на себе си обещах че ще възпея ДимитрОв, и спазвам обещанието си.

Това че в детската градина са ви промивали мозъчетата е нищо. Много по-мащабно промиване на мозъците - чрез премълчаване, отричане и изопачаване на истината - се осъществява през последните 20 години. И щом и ти оставаш втрещена от прочетеното, значи че промиването е изключително успешно.

Защото какво от написаното в тази "ода" не е истина? Или нещо звучи фалшиво?

]


Re: Ода за ДимитрОв
от BlackCat (blackcat@hulite.net) на 02.08.2006 @ 10:09:38
(Профил | Изпрати бележка)
Прочетох посочените коментари, радвам се, че спазваш обещанията си. Но не за това става дума. Моето изумление е именно от това, че не звучи фалшиво - ти вярваш в тази си истина. И това си е твое право, което не оспорвам по никакъв начин. Но и ти не се възмущавай, че това не е моята истина. Не виждам как може някой да ме убеди да наредя Димитров до Левски и Ботев например. Не мога, съжалявам.

]


Re: Ода за ДимитрОв
от Lynn (a_lynn@mail.bg) на 02.08.2006 @ 10:12:45
(Профил | Изпрати бележка)
Препоръчително четиво за господин автора: Стенографските дневници на Великото народно събрание през периода 1946-1948 година.

Там е истината, а не в тази... творба.


Re: Ода за ДимитрОв
от angar на 02.08.2006 @ 11:51:11
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Димитров има изключително богата биография. Одата ми е много кратка: визира го до 1923 година и леко се споменава подвигът му на Лайпцигския процес.

Стенограмите, за които говориш не съм чел и няма кога и как да ги прочета. Затова за там нищо не споменавам.

Но си мисля че дори - от съвременна гледна точка - и да е имало нещо неправилно и дори недостойно в поведението му, то сигурно си има обяснение и оправдание. Защото от едната страна са били Дълесовци - с техните цели, нравственост и морал, за които ни припомни Райсън, а от другата - коренно противоположната наша ценностна система.

]


Re: Ода за ДимитрОв
от Lynn (a_lynn@mail.bg) на 02.08.2006 @ 12:49:13
(Профил | Изпрати бележка)
Когато ценностите са противоположни, а използваните средства - еднакви, резултатът е също еднакъв. Като в математиката. Тогава ценностите се оказват единствено инструмент за демагогия - цялата история на човечеството го доказва.

Алън Дълес казва също така: всяка война може да бъде избягната с цената само на едно убийство (цитатът е по памет, моля за снизхождение:). Който би могъл да прочете дебата в Парламента от онова време по отнемането на имунитета на Никола Петков, например, с активното участие на Георги Димитров, тогава министър-председател, би бил основателно убеден, че доктрината е същата: целта/каузата определя средствата.

Мерси.

И още нещо: всеки автор, използващ лично местоимение в първо лице, множествено число, би следвало да прочете първо "Ние" на Евгений Замятин. За да е запознат с възможните последствия, ако не за друго.

]


Re: Ода за ДимитрОв
от libra на 02.08.2006 @ 18:06:01
(Профил | Изпрати бележка)
каква ценностна система бе ангар, тази дето унищожи тогавашната интелигенция ли, дето я прати по лагери, тази ли ценностна система?
Лин е права, земи да попрочетеш нещо и после пиши.
Млъквам щото ще кажа нещо дето не трябва за ценностната система която прати дядо ми като николапетковист в Белене, а аз бях едно дете и хабер си нямах защо цял живот съм носила клеймото на враг на народа, егати ценностната система.
Кой е народа и коя съм аз, дете..едно дете, какво е виновно едно дете?
За какви ценности ми говориш?Коя е истината, чия е.Твоята или моята.Историята най лесно се манипулира.
Малеййй, млъкнах ама със себеконтрол.

]


Re: Ода за ДимитрОв
от angar на 02.08.2006 @ 22:22:05
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
"За какви ценности ми говориш?"

Говоря за ценностите такива, каквито са по комунистическата идеология. Тези, под които се подписваха и след които вървяха масите. А защо на практика тези ценности са се изопачавали, погазвали, извращавали - не мога да си го обясня с нищо друго освен с това, че ЦРУ е постигало целите си! Така, както ги е формулирал Дълес! По социалистическата идеология такива неща не е трябвало да има!

]


Re: Ода за ДимитрОв
от hudojnika на 02.08.2006 @ 10:55:14
(Профил | Изпрати бележка) http://www.velimirpetrov.dir.bg/
След като налюби и Мадона,
Трябваше ли да си засереш фасона!
.........................


Re: Ода за ДимитрОв
от angar на 02.08.2006 @ 12:04:21
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Това ти го казваш! А аз съвсем не мисля така.

Не е възможна всенародната любов.
За мен кумир бе Георги Димитров,
за теб кумир е Филип Димитров.

Аз своя си кумир възпях,
доколкото можах.
Възпей ти своя.

Или пък - в зъл памфлет -
се подиграй със моя!

]


Re: Ода за ДимитрОв
от rajsun на 02.08.2006 @ 11:13:39
(Профил | Изпрати бележка)
“Ще свърши войната, всичко ще улегне. Ние ше хвърлим всички сили, всичкото злато, цялата си материална сила за измамване на хората... Посявайки хаос, ние незабелязано ще заменим истинските човешки ценности с фалшиви, в които да вярват. Как? Ще намерим единомишленици, съюзници и помощници в самата Русия...
От литературата и изкуството ще изтръгнем социалната им същност... литературата, театрите, киното ще изобразяват и прославят най-низките човешки усещания, чувства и страсти. По всякакъв начин ще поддържаме т. нар. творци, които ще насаждат и втълпяват в човешкото съзнание култа към секса, насилието, предателството, безнравствеността.
В управлението на държавата ще създадем хаос и бъркотя...
Незабелязано но активно и постоянно ще съдействае за безпринципността и произвола на чиновниците и рушветчиите.
Бюрократизмът и недобросъвестната работа ще бъдат издигнати в добродетел..., честността и почтеността ще се осмиват и ще станат никому ненужни. Ще се превърнат в отживелици. Простащината и наглостта, лъжата и измамата, пиянството и наркоманията, животинският страх един от друг, безсрамието, предателството, национализма и дребнавостта между народите, най-вече враждебността и омразата към руския народ, ловко и незабелязано ще култивираме и те ще разцъфнат. И малцина ще се досещат и ще разбират какво става, но такива хора ние ще поставим в безпомощно пложение, ще ги превърнем в посмешище, ще намерим начин да ги оклеветим, да ги обявим за измет на обществото... Ще се залавяме с хората още от детските и юношеските им години; основният ни залог ще бъде младежта, ще я разлагаме, развращаваме и лишаваме от чест. От младежите ще направим циници, вулгарни хора, постаци, космополити. Ето какво ще направим.”

Ален Дълес, 1945 година, ръководител на американските масони.
По-късно той става директор на ЦРУ.


Re: Ода за ДимитрОв
от angar на 02.08.2006 @ 11:29:59
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Благодаря ти много, Райсън! На по-добър коментар не бих могъл и да се надявам! Изключително ми е ценен - защото мен могат да ме отричат и да ми се присмиват, но теб никой не би посмял и не би могъл да те отрече. А от това, което привеждаш, само на изключително безнадеждно промитите мозъци не би станало ясно за какво иде въпрос!

]


Re: Ода за ДимитрОв
от galachad (karls_on@yahoo.com) на 02.08.2006 @ 16:46:38
(Профил | Изпрати бележка)
Смело!!! - всеки може да си мисли каквото си иска -но навсякъде е имало смели хора, във всяка идеология:) обществото се крепи на отстояването на позициите, независимо кой си и какъв си.


Re: Ода за ДимитрОв
от angar на 02.08.2006 @ 22:30:06
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Прав си, Галачад!

Но нали: "Не може да има истинска храброст в защитата на несправедливо дело"?

Това е така, когато сам знаеш че делото ти е несправедливо. А когато си уверен че се бориш за най-справедливото дело на земята, тогава и храбростта ти е истинска! Което човек го прави за добро, Господ все за добро го приема!

]


Re: Ода за ДимитрОв
от Amar (amar4e@yahoo.com) на 03.08.2006 @ 12:20:28
(Профил | Изпрати бележка)
Айде, бе, и Хитлер е бил уверен, че се е борил за най-справедливото дело на земята !!!!!!!!!!!!!
Мълчах, мълчах, но не издържам повече да слушам как продължаваш да защитаваш някаква си ценностна система на хора, които са избили интелигенцията ни ! които са ги пращали по лагери ! които не са разрешавали на дядо ми да си намери работа като инженер само защото баба ми била завършила немската гимназия в София ! А е прекарал на фронта цялата Втора световна война! сетиха се сега на стари години на го почитат и да му връчват ордени ! А баба ми поради същата причина (с немската гимназия)дълго време не са й разрешавали да работи като лекар в София и е пътувала години наред до Перник !!! А и двамата са от родени тук!
Хора, които са застреляли най-добрата й приятелка, защото баща й бил Някой си !
А сега дядо ми е почетен гражданин на редица градове, защото е еидн от най-известните електроинженери в България. До миналата годин не спря да проектира, а вече е на 83, да е жив и здрав ! А баба ми е на 82 години и още идват у дома за прегледи !! Да са живи и здрави и двамата! И ако беше останала тази "ценностна система", за която ти ми говориш, кой знае дали щеше да ме има мен... Съжалявам, но мога да продължа още толкова много по тази тема, че сърцето ме боли. Никога досега не съм се намесвала в спорове в Хулите. Не ми харесват дразгите и още повече не ми харесва, че в сайт за поезия чета лични обиди и какво ли още не. Но тук не можах да се сдържа !
Какъвто е да е според теб Димитров, възможно ли е да слагаш името му до Левски ?!?! И Ботев ?!


]


Re: Ода за ДимитрОв
от angar на 03.08.2006 @ 23:33:49
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
"Айде, бе, и Хитлер е бил уверен, че се е борил за най-справедливото дело на земята !!!!!!!!!!!!!"

Ами избери си на кого от двамата да симпатизираш - защото те бяха непримирими врагове! И лични, и като идеологии!

Не мога да обвинявам Димитров за всичко. Не е могъл да огрее всичко, да спре всяка несправедливост. И от мъка че е така, се е разболял и е умрял няма и две години след като се е завърнал и застанал начело на държавата.

Но нали всяко време има своите герои? Затова е нелепо предложението ти да съпоставяме и противопоставяме Димитров на Ботев и Левски - всеки си е бил герой на своето време. Според мен Димитров в онова време би се държал като Левски, а Левски в по-късното време - като Димитров. Но това са само предположения.

Кои са обаче героите на България от първата половина на 20-ти век? Тези които разпалваха войните или които агитираха против войните? Тези които вдигнаха владайското и септемврийското въстание, или тези които потушавайки тези въстания, "клаха народа си както турчин не го е клал"? Партизаните ли, или тези които ги предаваха и убиваха за да вземат по 50 000 лева за главите им? Георги димитров ли или генерал Луков?

За мен тези въпроси са риторични, за себе си аз имам отговора. Мнението си съм създал не от учебниците по история, а от литературата, и главно от ПОЕЗИЯТА. Защото единствено тя не лъже!

И ако вие ми посочите поезия, толкова силна като "Септември" на Гео Милев, като романа "Хоро" на Страшимиров, като поезията на Вапцаров, на партизанските поети - за които говорих на друго място, която поезия да е така убедителна, да звучи така достоверно, че да ме убеди, аз ще я приема. Има ли такава поезия? Може би я има, но аз не съм я срещал. Посочете ми я!

]


Re: Ода за ДимитрОв
от libra на 04.08.2006 @ 06:37:58
(Профил | Изпрати бележка)
Лично аз ти посочвам да прочетеш "Леваневски" на Давид Овадия.
Нали знаеш кой е бил Леваневски?

п.п.ти никога няма да ни разбереш, нас с Амар, а виждам не се и стараеш да ни разбереш..
с това въпроса за мен се изчерпва и спора или коментирането по натам става безмислено.

]


Re: Ода за ДимитрОв
от Pi6urkata на 05.08.2006 @ 21:41:59
(Профил | Изпрати бележка)
Леваневски е бил анархист...!!!:))

]


Re: Ода за ДимитрОв
от Amar (amar4e@yahoo.com) на 04.08.2006 @ 09:11:22
(Профил | Изпрати бележка)
очевидно си водим монолози тук.

Аз съм учителка по литература, ангар! разбираш ли? подготвям кандидат-студенти, и то доста успешно, смея да твърдя.
И задачата ми е да им вдъхна ЛЮБОВ към литературата и към всичките 14 на брой автора, сред които предполагам знаеш, че е и Вапцаров !
Изумява ме, че и неговото име нареди тук ;) но явно не виждаш никаква разлика между Димитров и Вапцаров - само не започвай пак, че и двамата са вярвали в идеалите, пък видите ли, другите са ги излъгали ;) моля те.
но няма как да те убедя. Да, "Хоро" просълзява наистина, Страшимиров е чудесен писател, но това е ПОЕЗИЯ, ЛИТЕРАТУРА, разбираш ли? Изумявам се, че търсиш точно тук доказателствата. всъщност на мен не са ми необходими.

А и мисля, че разговорът приключва тук:
"Според мен Димитров в онова време би се държал като Левски, а Левски в по-късното време - като Димитров. " ! ...

нямам какво да добавя.

съжалявам, че изобщо се намесих!

бъди здрав, ангар!

]


Re: Ода за ДимитрОв
от Paisa (paisa@abv.bg) на 02.08.2006 @ 18:36:41
(Профил | Изпрати бележка)
Ангар, моите уважения към теб!
Като към творец и към човек, отстояващ нелицеприятна позиция.
Но не мога да се съглася с нея. Според мен казваш на черното бяло. Затваряш си очите за милиони човешки съдби - в България и по света.
Коментарът на Райсън никак не доказва правотата ти. Все едно да оправдаеш убиец, понеже има и други убийци.
Между другото, понеже приемаш горепосочения коментар в своя защита, добре е ако наистина те интересува истината, да се поровиш малко относно връзката масонство-комунизъм. Но не го прави прекалено настойчиво. Ще се размирише.


Re: Ода за ДимитрОв
от Paisa (paisa@abv.bg) на 02.08.2006 @ 19:46:40
(Профил | Изпрати бележка)
Мислиш ли, че подобна дискусия би била възможна в ДимитрОвските времена? Сред мрежата от доносници на Държавна сигурност? Без да пострада никой?
Хайде Ангар, не сме деца. Помним и знаем.

]


Re: Ода за ДимитрОв
от angar на 02.08.2006 @ 23:02:10
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
И аз ти изказвам уважението си, Пайс.

Не мога да повярвам че Димитров е убиец. Ако е така, това вече няма да е моят Димитров. Одата ми е за Димитров, а не за комунизма и социализма; въпреки че те от него са неотделими. Смятам че Димитров е бил искрен социалист-идеалист, т.е. вярвал е че ще бъде както е по книгите, както го е виждал в мечтите си Вапцаров. Както и много други, виждайки действителността, са казвали: "Каква я мислехме, а каква излезе!" А защо не е излязло не се наемам да обяснявам. Днес Райсън поднесе още едно обяснение - социализмът не успя, защото успя доктрината на Дълес, на ЦРУ!

Не знам между комунизма и масонството да е имало някаква връзка; но доколкото връзката на масоните с ЦРУ е очевидна, подобна връзка и с комунистите е много малко вероятна.

И разбира се в тоталитарна държава такава дискусия не би била възможна. Тоталитаризмът е страшно зло! Но социализмът непременно ли трябва да е тоталитарен? Може би и това е било извращение.

Но тези неща са вече извън темата. Одата ми е за Г. Димитров - аз го виждам такъв, какъвто съм го описал.

]


Re: Ода за ДимитрОв
от Paisa (paisa@abv.bg) на 03.08.2006 @ 19:38:58
(Профил | Изпрати бележка)
Ангар, хайде помисли, приятелю - Г.Димитров е бил начело на тоталитарна държава, такава, каквато ти не харесваш. Ти харесваш демокрацията - чудесно. По времето на социализма "плурализъм" беше мръсна дума. Защо ли? Сигурно Г. Димитров е имал качества - мисля, че далеч не всеки може да се справи като него на Лайпцигския процес. Уверявам те обаче, без да правя пряк паралел - и една мутра може да има качества като твърдост на характера и борбеност. Въпроса е на коя страна на барикадата са тези качества. Кому служиш. И за разлика от теб, смятам, че Г. Димитров служеше на онези сили, които не се поколебаха да погубят 7 милиона!!! невинни жертви на Голодомор в Украйна, същите, които поставиха самострелните установки на Берлинската стена, за да не могат да се съберат разделените семейства, същите, които убиваха и затваряха десетки хиляди, като Сашо Сладура, заради разказан виц в България. А и те не го отричат. Времената били такива. Решавало се кой кого. Какъв откровен цинизъм. Да се оправдаваш с времената, сякаш не хората, а марсианците ги правят такива, каквито са. Ако твоят Димитров, както ти го виждаш, съществуваше дали щеше да е съгласен с това? Историческите ДОКУМЕНТИ говорят друго, Ангар.
Ако си готов да се разделиш с идолопоклонството ще го разбереш.

]


Re: Ода за ДимитрОв
от div_petel на 02.08.2006 @ 18:38:57
(Профил | Изпрати бележка)
Шапка ти свалям, пич!
;))))



Re: Ода за ДимитрОв
от angar на 02.08.2006 @ 23:08:51
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Благодаря ти и много ме зарадва с подкрепата си! А то бях започнал да мисля, че тези чувства и възгледи освен мен никой вече не ги споделя!
Или намигването ти беше подигравателно?

]


Re: Ода за ДимитрОв
от radi_radev19441944 на 02.08.2006 @ 20:49:53
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Сега остава и да възхвалим другаря Висарионович.


Re: Ода за ДимитрОв
от Den i nosht на 02.08.2006 @ 23:24:42
(Профил | Изпрати бележка)
Но по-скоро слънцето
ще свърне обратно,
отколкото той - от избрания път!

.......................

!!!:), поздравления, Командир!:)

Няма по-добър лакмус в сайта от твоите творби!:)

Хубаво е, че има такива творци като теб-
с гръбнак и устойчиви!

!:), всички много добре знаем, че всеки има свои критерии за великите българи....

... и това не е плод само на различията в ценностните система на поколенията, а се дължи на много по-дълбоки причини...




Re: Ода за ДимитрОв
от angar на 03.08.2006 @ 08:47:38
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Благодаря ти много, Нощ и Ден!
Във труден час ти винаги си с мен!
Макар със теб по пол да сме различни,
по чувства и по мисли сме си близки!

]


Re: Ода за ДимитрОв
от Pi6urkata на 05.08.2006 @ 21:22:44
(Профил | Изпрати бележка)
Само едно мога да кажа тук...!!!Хубав човек беше Фюрера..но не навреме си отиде...!!!!


Re: Ода за ДимитрОв
от angar на 06.08.2006 @ 21:37:59
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Би могъл и повече да кажеш - никой няма да ти се разсърди. Какво си видял, чул или си чел ти, кого целуваш, кого и защо хапеш!

]


Re: Ода за ДимитрОв
от Pi6urkata на 06.08.2006 @ 23:19:02
(Профил | Изпрати бележка)
Целувам жени..А не мумии..Не хапя..Не сам добитък..а съм чел достатъчно много...Не само "Манифеста"...!!!


Re: Ода за ДимитрОв
от angar на 14.08.2006 @ 18:04:38
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Да ти изглежда че в стихотворението ми е възпята мумия? Мумия са го направили след смъртта му други - но той затова няма никаква вина.

]


Re: Ода за ДимитрОв
от Pi6urkata на 17.08.2006 @ 21:14:53
(Профил | Изпрати бележка)
Да ..ама ти сигурно си я целувал...!!!

]


Re: Ода за ДимитрОв
от angar на 07.08.2006 @ 08:34:20
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
От шест гласа средна оценка 1.66! Ега ти! Не сме поети, а полититутки! Което е по-зле от проститутки!

Тази оценка ми дава идеята да го пусна и в един друг сайт - където аудиторията е много по-взискателна и безкомпромисна и където оценките от 1.8 са обичайни. Как ли ще го заръфат пък там кучетата! Но него - който пред фашистките палачи не трепна, от това ли ще го е страх!