Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 856
ХуЛитери: 1
Всичко: 857

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЕзеро №57
раздел: Фантастика
автор: Keri

Беше задимено. Очите му почти се насълзяваха. Имаше кестенява коса и тъмни очи, които на бледата светлина изглеждаха черни. Носеше дънки, леко изтъркани отзад и на коленете, но това не правеше впечатление на никой - такава беше модата.
Беше подвил ръкавите на ризата до лактите, седеше на бара и пиеше водка с портокалов сок. През един стол от него седеше момиче. Беше хубавка и веднага хвана погледа му. Премести се до нея и я заговори.
След час се озоваха в хотелската му стая, целувайки се страстно. Той усещаше енергията, която преливаше в него. Чувстваше се бог!
На сутринта, когато се събуди, не помнеше нищо. Имаше ужасен махмурлук и кръвта в главата му пулсираше. Обърна се и видя голото женско тяло до себе си. Онемя пред красотата му. Докосна я, но тя беше студена.
- Господи, защо? - вдигна очи към тавана.
Стана, облече се и си тръгна. Както винаги. Хвана първия самолет. Отново бягаше. От себе си. Мразеше това, което е. Природата беше по-силна от него и не можеше да се владее. Беше опитвал, но без резултат. Винаги намираше начин да си набави енергията. Понякога, както сега, дори не помнеше как. Губеха му се много моменти.
От летището взе такси и каза на шофьора да го закара извън града, където и да е.
- Ако искате, мога да ви заведа до езерото. Местността е много красива, а и е близо. Но ви съветвам да не оставате през нощта.
- Защо?
- Много хора са изчезнали там.
Подминаха табела с надпис "Езеро №57 2км."
- Интересно име. Откъде идва?
- Преди няколко години наблизо имаше военна база с това име. Езерото е кръстено на нея, както и цялата местност.
- А какво е станало с нея?
- Закриха я. Говори се, че заради езерото.
Пристигнаха. Той плати и таксито потегли. Огледа се. Наистина беше много красиво. Лъчите на слънцето се отразяваха от водата и я позлатяваха. Беше началото на юни и лятото вече се усещаше. Той се приближи към езерото и усети някаква странна енергия. Съблече се и влезе във водата. Беше студена, но това не му направи особено впечатление. Реши да поплува. Колкото по-навътре влизаше, толкова повече енергия се вливаше в него. Беше различна от тази, с която беше свикнал. Не можеше да разбере с какво, но му харесваше.
След малко излезе и легна на брега. Заспа почти веднага. Когато се събуди, първото нещо, което видя, беше луната. Спомни си думите на таксиметровия шофьор. Трепна, но не стана. Любопитството го човъркаше, а и знаеше, че няма какво да губи. Подухна лек ветрец, но вечерта беше топла. Водата изглеждаше сребърна под почти пълната луна. Отвори чантата си и извади бира. Реши да я изстуди във водата. Стана и отиде до нея. Усети някаква притегателна сила. Като че ли езерото го викаше. Прииска му се да се изкъпе. Желанието беше толкова силно, че той дори не помисли да се възпротивява. Нагази и заплува. Отново усещаше енергията, но тя като че ли странеше от него. Вече беше стигнал доста далеч, когато усети странно чувство. С всяко движение отслабваше и се чувстваше все по-уморен. Отпусна се по гръб, за да си почине. Водата като че ли го изсмукваше. Започна да плува обратно. Всяко движение му струваше неимоверно усилие. Сега разбираше как са се чувствали жените, с които беше правил секс.
Направи последно усилие. Отпусна краката си и усети каменистото дъно. Започна бавно да излиза от водата. Изведнъж се спъна (или някой дръпна крака му?) и залитна. Едва успя да се задържи и продължи. Знаеше, че ако падне, ще се удави. Вече беше почти на брега. Ходеше на четири крака. Още едно движение и излезе на сушата. Стоеше наведен, гледайки малките камъчета с премрежен поглед. Ръцете му не издържаха и той се отпусна. Остана да леже така няколко минути. След малко успя да се обърне и се повдигна на лакти. Над водата имаше пара. Сякаш кипеше. Тук-таме се виждаха мехурчета. Той се вгледа и различи женски силует, след малко станаха повече. Бяха съвсем бледи, почти незабележими. Чуваше се свистене, което му напомни стенания. Побиха го тръпки. Усети някакво странно чувство на сковаване на тялото, въпреки че не му беше студено. "Господи, за първи път изпитвам страх!" помисли си той. Затвори очи и опита да се успокои.
Изведнъж усети нечия ръка върху рамото си. Обърна се и видя жена. Беше по бански. Изглеждаше млада, може би около двадесет и пет. Имаше лек загар и хубаво тяло. Усмихваше се, показвайки два реда съвършено бели и прави зъби. Ръката й беше студена. Той усети енергията й - същата като на езерото.
- Добър вечер. - каза тя като го гледаше със сините си очи, които бяха някак размити и почти прозрачни. Имаха странен блясък, като че ли бяха стъклени. Или това беше просто отразената светлина на луната?
Той стоеше вкаменен без да може да продума. Тя седна и плъзна ръка по гърдите му.
- Отдавна никой не беше идвал. Чувствах се самотна...
- Коя сте вие? - най-накрая успя да процеди той с огромно усилие.
- Не е възпитано да задавате подобни въпроси особено като се има предвид, че сте ми на гости. - засмя се тя. - Пък и мисля, че усещаш какво съм.
- Представата ми е бледа. Надявам се да ми обясните. - беше овладял страха си и се чувстваше сигурен. Усещаше някакво странно привлечане, но и студенина. Имаше крещяща нужда от енергия...
- Добре, мисля, че заслужаваш да знаеш. Все пак си първия, който успя да се измъкне жив от езерото. Преди десет години наблизо откриха военна база, но ти знаеш това.
Той понечи да попита как е разбрала, но тя махна с ръка и продължи:
- Аз работех в нея. Често идвах тук на плаж през почивките. Шефът ми беше влюбен в мен и постоянно ми досаждаше. Аз обаче не го харесвах и го отбъгвах. Една вечер бях решила да си направя нощно къпане. Огледах се и не видях никого. Влязох във водата. Бях стигнала доста навътре, когато чух пляскане на водата. Заплувах обратно и когато опрях дъното, се озовах до него. Помоли ме да се оженим, но аз отказах. Отначало той не направи нищо и аз се опитах да го успокоя, че ще си намери друга. Тогава той превъртя. Хвана ме за гърлото като крещеше, че щом той няма да ме има, никой друг няма да може. Наведе главата ми...
- Спри, моля те! Това е ужасно!
- Да, оттогава останах тук. Слях се с езерото и мога да излизам само вечер. Енергията ми обаче е вътре и се нуждае от обновяване...
- И я получаваш от хората, които се къпят през нощта. - довърши той.
- Но не искам. В началото търсех отмъщение, но сега... Искам да си отида. Мразя се понякога.
- Много познато. Аз съм енергиен вампир по рождение.
- Знам. - отвърна тя. - Усетих, когато влезе през деня. Искам да ми помогнеш. Изпий ме.
Той я погледна. Сякаш беше огледало, в което виждаше себе си. Наведе се и я целуна. Милваше я. Тя седна в него и той усети студенината й. Но нямаше нищо друго. Като че ли имаше невидима преграда, която пречеше на енергията да се влее в него. Дори когато свърши, не усети нищо.
Малко оставаше до края на нощта. Те лежаха един до друг и той разказваше живота си. За първи път споделяше с някой и този някой го разбираше. Тя стана, целуна го и тръгна към езерото без да продума. Изглеждаше някак бледа на още съвсем слабата светлина. Влезе в езерото, но водата не помръдна. Той стоеше и гледаше как тя се стопява малко по малко. Изпита непреодолимо желание да я последва. Може би това беше единствения начин да спаси себе си и нея. Стана и се затича. Усети нещо като пробождане. Водата беше ледена. Всеки миг очакваше да усети изтощение, но вместо това енергията започна да прелива в него. Слънцето беше изгряло.
Излезе. Чувстваше се добре физически. Но вътре в него се зараждаше ново чувство, което беше напълно непознато. Стоеше загледан във водата и пламъчетата отразени от слънчевите лъчи на повърхността. Мислеше за нея. Колко много си приличаха! А тя беше толкова красива...
- Господи, аз май се влюбвам! Най-после да разбера какво е това чувство, което обикновените хора толкова възхваляват! - осъзна, че си говори сам и се усмихна. Какво пък, поне не се чувстваше толкова самотен. Нямаше търпение да дойде нощта. Вече знаеше какво ще направи. Постепенно се унесе и заспа. Сънува, че е с нея. Беше щастлив.
Спа цял ден. Когато отвори очи, слънцето вече залязваше. Отвори кутия бира и отпи две големи глътки. Искаше да запомни този вкус, толкова го обичаше!
Постепенно падна здрач. Той се съблече и се запъти към водата. Нагази. През деня слънцето я беше позатоплило и чувството беше приятно. Заплува навътре. Отначало не усещаше нищо. Една мисъл (ами, ако не пожелае да пие от мен?) мина бързо през главата му, но той я прогони и продължи. Стигна доста далеч. Отпусна се по гръб и усети пронизващо чувство. После свикна с него. Сякаш се разтваряше във водата. Отвори очи. Луната скоро щеше да стане пълна, но той нямаше да може да я види. Или пък щеше? Погледът му започна да се премрежва. Цялото му тяло изтръпна. Е, смъртта явно не беше чак толкова страшна, колкото я описваха. Затвори очи и се унесе. Две ръце го прегърнаха и той усети студени устни върху своите...
***
- Свечерява се, хайде да тръгваме. - каза едно момиче, което обличаше дрехите си върху вече изсъхналия бански.
- Защо толкова бързаш, мила? - попита я момчето и я прегърна. - Нали не вярваш в глупостите на хората? Тук не може да има духове!
- Предпочитам да не разбирам, хайде! - настояваше тя.
- Ако искаш, чакай ме в колата. Ще направя две дължини и идвам.
- Не, моля те, нека си вървим!
- Спокойно, нищо няма да се случи. - успокои я той и се затича към езерото. Тя не можеше да разбере как го привличаше. Сякаш водата беше магнит.
Слънцето беше залязло и звездите вече светеха. Изведнъж той спря и заплиска във водата.
- Помощ! Помощ! - креше, мятайки се като риба на сухо.
Тя влезе и заплува към него колкото можеше по-бързо. Когато го достигна, той я хвана и я прегърна.
- Шегувах се! Виждаш ли, че няма нищо страшно!
- Изплаши ме до смърт! - извика тя и го цапна по главата.
- Не се сърди де, какво толкова!
Но тя вече плуваше обратно. Той усети някакво странно пробождане отляво, но не обърна внимание и заплува към брега.
Над езерота се беше образувала мъгла, в която се различаваха два силуета - на мъж и жена, хванати за ръце...


Публикувано от mmm на 14.05.2004 @ 00:16:03 



Сродни връзки

» Повече за
   Фантастика

» Материали от
   Keri

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.91
Оценки: 12


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 03:35:18 часа

добави твой текст
"Езеро №57" | Вход | 3 коментара (9 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Езеро №57
от dubrav (nikiforov@abv.bg) на 14.05.2004 @ 00:30:07
(Профил | Изпрати бележка)
съ-вър-ше-нно.

възможните редакции са излишни.
вместо очите говори косата и кожата...брррр.... много добро...англосаксонско-юес-традиция...браво!


Re: Езеро №57
от P4ela-wulk на 26.05.2004 @ 20:13:45
(Профил | Изпрати бележка)
много ама много красиво и завладяваща историика ;о)


Re: Езеро №57
от columbus на 01.06.2004 @ 19:06:58
(Профил | Изпрати бележка)
o6te, dai o6te:)