Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 456
ХуЛитери: 4
Всичко: 460

Онлайн сега:
:: rhymefan
:: haboob
:: ivliter
:: Mitko19

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНеизяснен персонаж
раздел: Хумор и сатира
автор: hudojnika

         Имам Едно, дето все си споделяме; едно такова - умничко! Доскуча ми, казва, нищо не си споделял напоследък. Творческа криза ли или стагнацията там те е пернала?
         Има такова нещо, казвам, мотае ми се един Персонаж, по-скоро - Персонажка; не съм решил още в каква сюжетна линия да я забъркам, да е нещо по-днешно... Споделяй, казва, може да бутна и аз едно рамо, нали съм едно такова - умничко...
        Персонажката, да речем - Ценка, тоя тип: малко мъжкарана, пък женствена, да речем - секси; бяла, бяла - все по слънцето ходи, по-бяла става; руса, руса - че и още доизрусена, едно такова - риванолено; бузки и прочие; под нослето - лек мъх, примамливо влажен, че и златист. Все с едно Симсонче: пър - насам, пър - натам; сервира и отсервира пълна пазва, че и други едни деликатеси; обществено ангажирана, задачи разни, не знам още точно какви...
        Ходят с Нейния, значи си има Нейн - той също със Симсонче, през почивните дни, за риба на Дунава. Тука има нещо недоизяснено: дали от Пролетния карагьоз, дето му викат Дунавска скумрия; дали от марулите, дето един особен дъжд им опърли върхарите; или от един жълтеникав прах, напудрил де що намери... То, че киселееха и нагарчаха... и имаха дъх на маншет от войнишки шинел, киснат в баката... проучвам още въпроса... та, просто за нула време - неизяснено за сега, Ценка се промени. Направо възмъжа. Нослето и стана нос, един такъв, пра-вилен. От мъхчето под него прорастна ръжен клас и хоп - хусарски мустак! Ценка си го хареса, призна го и дори се научи да го засуква коцкарски и с дълго репетиран оперетен жест.
        Захвърли Симсончето и се сдоби с ИЖ Планета-спорт. Свали от тавана, на майка си ботушките - модерни преди години, с токи и шпори. От честото ритане на манивелата, десният и прасец бухна като франзела; то пък една бяла, бяла - да я захапеш, пукна ципа и така си остана - ИЖ Планета-спорт с бялата франзела: пър - насам франзелата; пър - натам франзелата... да станеш разноглед.
        Нейният имаше едно сестриче, като бъбрече - от езиковата. То пък - голям чешит: риба не яде, марули също, към жълтия прах, направо никакво отношение... Искам да кажа, че никакви предпоставки нямаше по посока на промяна на вторичните `и полови белези - така си и остана като бъбрече.
        Та, не съм изяснил още, дали от Пролетния карагьоз, дето му викат Дунавска скумрия; дали от марулите, дето един особен дъжд им опърли върхарите; или от жълтеникавия прах, завиращ се, едва ли не... къде ли не; на Нейния, де, му изтъня гласчето, та го прехвърлиха в другата редица на читалищния хор. Бузките му се опънаха, завъди си бюстче и му дадоха, засега, да дублира арията на Наталка Полтавка. По тия, а и други неизяснени засега причини, сестричето му - бъбречето, яхна задната седалка на ИЖ Планета-спорта и двете отпрашиха по посока на Западните ни покрайнини.
        Онова, дето все си споделяме, казва, да не съм пропускал детайли: Ценка си огрубила името на Цена и си съчинила автостих. Първата редакция била: "Наша Ц`ена - цен`а н`ема!", а на тръгване изтърсила краткото: "Ц`ена я н`ема!". Да не съм пропуснел и факта, че прикачила на мотора кош, с форма на куфар. Защо с форма на куфар, казвам, не е много дизайнерско. Какво ти дизайнерско, вика, братушката ти много разбира от дизайнерско! Това да не ти е Ямаха! С форма на куфар - щото ще въртят куфарна търговия. Ами ако са по посока на хуманитарната помощ, казвам, още не съм изяснил, нали споменах, че е обществено ангажирана, задачи разни, хуманитарното по и приляга... Айде, айде, казва, битаците все с хуманитарно са пълни...
        Тия дни казаха, че митниците пропускали куфарната търговия, не застрашавала ембаргото, а и кой митнически орган би устоял на атака от хусарски мустак с бяла франзела, да не говорим за задна седалка с бъбрече...
        Също така, казаха, че някаква Планета, УЖ гравитирала астрологически над размирния район... УЖ или ИЖ Планета-спорт!?! Неизяснено!
        Като си познавам персонажа, макар и неизяснен, като нищо ще го видим скоро, я на площада, я по телевизията: пър-насам, пър-натам с... не съм изяснил още с какво... дали с хуманитарно Мазарати или с нещо обществено ангажирано...
        Ще разберем, като се върне Прототипът на ... Персонажката!
Велимир Петров


Публикувано от railleuse на 21.07.2006 @ 12:02:27 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   hudojnika

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 22:21:10 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Неизяснен персонаж" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.