Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 773
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 775

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: Marisiema

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÅÑÅ ÇÀ ÏÐÎÊËßÒÈÅÒÎ
ðàçäåë: Åñåòà, ïúòåïèñè
àâòîð: milenixloerdi

ÅÕ, ÊÀÊÂÎ ËÈ ÄÀ ÏÐÀÂß. ÐÅØÈÕ ÄÀ ÍÀÏÈØÀ ÄÓÌÈ ÇÀ ÍÀÉ-ÂÅËÈÊÎÒÎ ÏÐÎÊËßÒÈÅ. ÒÎ ÇËÎÒÎ ËÈ Å? Å ËÈ ÒÎ ÊÎËÅÁÀÍÈÅÒÎ? ÈËÈ ÌÎÆÅ ÁÈ ÑËÅÏÎÒÀÒÀ ÍÀ ÂÈÆÄÀÙÈÒÅ?

ÍÅ. ÒÎ Å ÐÀÇÄÂÎÅÍÈÅÒÎ. ÃÐÀÍÈÖÈÒÅ.

"×ÎÂÅÖÈÒÅ ÐÀÇÄÅËÈÕÀ ÑÂÅÒÀ. ×ÎÂÅÖÈÒÅ ÑÚÇÄÀÄÎÕÀ ÎÒ ÅÄÍÈß ÑÂßÒ - ÄÂÀ."


ÏÐÅÇ ÆÈÂÎÒÀ ÌÈ ÑÚÌ ÑÐÅÙÀË ÒÎËÊÎÂÀ ÕÎÐÀ. ÅÄÍÈ ÌÈ ÑÅ ÎÏËÀÊÂÀÒ ÎÒ ÇËÎÒÎ: ÒÎËÊÎÂÀ ÇËÈÍÈ ÍÀ ÒÎÇÈ ÑÂßÒ, ÒÎËÊÎÂÀ ÌÚÊÀ È ÑÒÐÀÄÀÍÈÅ, È ÃÎÐÅÑÒ ÊÀÇÂÀÒ... ÄÐÓÃÈÒÅ ÑÀ ÙÀÑÒÈÅ. ÄÎÁÐÎÒÀÒÀ, ÑÂÅÒËÈÍÀÒÀ, ÊÀÇÂÀÒ...ÒÅ ÒÎÊÎÂÀ ÊÐÀÑÈÂÈ ÑÀ...

ÍÈÊÎÉ ÍÅ ÏÎÑÒÀÂÈ ÏÎÄ ÂÚÏÐÎÑ ÃÐÀÍÈÖÈÒÅ ÌÅÆÄÓ ×ÅÐÍÎÒÎ È ÁßËÎÒÎ; ÑÂÅÒËÈÍÀÒÀ È ÑßÍÊÀÒÀ. Å, ÍÅÊÀ, Ó×ÅÉÊÈ ÑÅ ÎÒ ÏÐÈÐÎÄÀÒÀ, ß ÏÎÑÒÀÂÈÌ ÏÎÄ ÂÚÏÐÎÑ ÍÀÊÐÀß ÒÀÇÈ ÃÐÀÍÈÖÀ.



ÊÀÊÂÎ Å ÇÂÅÇÄÍÎÒÎ ÍÅÁÅ ÁÅÇ ×ÅÐÍÎÒÀÒÀ? ÊÀÊÂÎ Å ÍÀÉ-ÂÈÑÎÊÀÒÀ ÏËÀÍÈÍÀ ÁÅÇ ÍÈÇÈÍÀÒÀ? ÊÀÊÂÎ ÌÎÐÅÒÎ Å ÁÅÇ ÑÓØÀÒÀ? ÊÀÊÂÎ Å ÊÎÐÅÍÀ ÁÅÇ ÑÒÂÎËÀ È ËÈÑÒÀÒÀ? ÄÚÐÂÎÒÎ ÁÅÇ ÇÅÌßÒÀ?

ÑÂÅÒÚÒ ÑÌÅ ÃÎ ÈÇÏÚËÍÈËÈ Ñ ÃÐÀÍÈÖÈ: ÁÎà - ÑÀÒÀÍÀÒÀ, ÁÎÃÀÒÑÒÂÎÒÎ - ÁÅÄÍÎÑÒ, ÄÂÈÆÅÍÈÅ - ÏÎÊÎÉ, ÑÂÅÒËÈÍÀ - ÑßÍÊÀ, ÓÄÎÂÎËÑÒÂÈÅ - ÁÎËÊÀ, ÏÐÀÂÈËÍÎ - ÍÅÏÐÀÂÈËÍÎ, ÑÎÖÈÀËÅÍ - ÀÑÎÖÈÀËÈÅÍ, ÁÎËÅÑÒ - ÇÄÐÀÂÅ....

ÄÀËÈ ÍÀÈÑÒÈÍÀ ÒÅÇÈ ÃÐÀÍÈÖÈ ÑÀ ÂÈÍÀÃÈ ÁÈËÈ ÑÚÑ ÍÀÑ? ÄÀËÈ ÑÀ ÁÈËÈ ÑÚÇÄÀÄÅÍÈ ÈËÈ ÍÈÅ ÑÌÅ ÃÈ ÏÎÑÒÀÂÈËÈ, ÎÇÍÀ×ÈËÈ ÑÌÅ È ÊÀÐÒÎÃÐÀÔÈÐÀËÈ ÑÂÅÒÀ,  ÊÎÉÒÎ ÆÈÂÅÅÌ...ÇÀ ÄÀ ÑÌÅ ÂÅËÈÊÈ; ÇÀ ÄÀ ÓÏÐÀÂËßÂÀÌÅ....ÊÀÊÂÎ? ÊÎÃÎ?

ÊÀÊÂÀ ËÚÆÀ! ÊÀÊÂÀ ÈËÞÇÈß ÂÅËÈÊÀ ÑÀ ÒÅÇÈ ÌÈÑËÅÍÈ ÐÀÇÄÅËÅÍÈß ÍÀ ÍÀÑ È ÍÀØÈßÒ ÑÂßÒ!

ÌÍÎÃÎ ÈÍÒÅÐÅÑÅÍ ÔÀÊÒ Å, ×Å ÂÑßÊÀ ÃÐÀÍÈÖÀ, ÊÎËÊÎÒÎ È ÊÎÌÏËÅÊÑÍÀ È ÐÀÇÌÈÒÀ ÄÀ Å Òß, ÂÈÍÀÃÈ ÑÅ ÑÂÅÆÄÀ ÄÎ ÍÅÙÎ ÂÚÒÐÅ ÑÐÅÙÓ ÍÅÙÎ ÎÒÂÚÍ. ÒÎÂÀ ÌÎÆÅ ËÅÑÍÎ ÄÀ ÁÚÄÅ ÈÇÎÁÐÀÇÅÍÎ ÊÀÒÎ ÍÀ×ÅÐÒÀÅÌ ÊÐÚà ÍÀ ÏÐÀÇÅÍ ËÈÑÒ ÕÀÐÒÈß. ßÑÍÎ ÐÀÇÃÐÀÍÈ×ÈÌÎ Å ÏÐÎÑÒÐÀÍÑÒÂÎÒÎ ÂÚÒÐÅ Â ÊÐÚÃÀ È ÒÎÂÀ, ÊÎÅÒÎ Å ÎÒÂÚÍ ÍÅÃÎ. ÑÀÌÎ ×Å ÈÌÀ ÅÄÍÀ ÌÍÎÃÎ ÂÀÆÍÀ ÏÎÄÐÎÁÍÎÑÒ: ÃÐÀÍÈÖÀ ÌÅÆÄÓ ÀÍÒÈÏÎÄÈÒÅ „ÂÚÒÐÅ-ÂÚÍ" ÍßÌÀØÅ ÏÐÅÄÈ ÄÀ ÍÀ×ÅÐÒÀÅÌ ÊÐÚÃÀ. ÈÌÅÍÍÎ ÍÈÅ, Î×ÅÐÒÀÂÀÉÊÈ ÎÊÐÚÆÍÎÑÒÒÀ, ÑÚÇÄÀÄÎÕÌÅ ÏÐÎÒÈÂÎÏÎËÎÆÍÎÑÒÈÒÅ.

ÆÈÂÅÅÌ Â ÑÂßÒ, ÈÇÏÚËÍÅÍ Ñ ÏÐÎÒÈÂÎÏÎËÎÆÍÎÑÒÈ, ÇÀÙÎÒÎ ÑÂÅÒÚÒ, ÊÀÊÚÂÒÎ ÃÎ ÏÎÇÍÀÂÀÌÅ, Å ÍÅÑÏÈÐÅÍ ÏÐÎÖÅÑ ÍÀ ÐÈÑÓÂÀÍÅ ÍÀ ÃÐÀÍÈÖÈ.

ÑÂßÒ ÍÀ ÏÐÎÒÈÂÎÏÎËÎÆÍÎÑÒÈ Å ÑÂßÒ ÍÀ ÊÎÍÔËÈÊÒÈ. ÌÚ×ÈÒÅËÍÎ Å ÄÀ ÎÑÚÇÍÀÅÌ, ×Å ÈÌÅÍÍÎ ÍÀËÈ×ÈÅÒÎ ÍÀ ÃÐÀÍÈÖÈ Å Â ÎÑÍÎÂÀÒÀ ÍÀ ÒÐÅÂÎÃÈÒÅ ÍÈ, ÑÒÐÅÑÀ, ÂÎÉÍÈÒÅ, ÑÒÐÀÕÀ ÍÈ ÎÒ ÑÌÚÐÒÒÀ, ÎÒ ÇÀÃÓÁÀÒÀ; ÍÅÑÏÈÐÍÀÒÀ ÂÎÉÍÀ ÍÀ ÄÎÁÐÎ È ÇËÎ...

ÍÎ ÍÅÊÀ ÍÅ ÇÀÁÐÀÂßÌÅ - ÍÈÅ ÍÀ×ÅÐÒÀÕÌÅ ÒÅÇÈ ÃÐÀÍÈÖÈ Â ÃËÀÂÀÒÀ ÑÈ...È ÊÀÊ ÒÀÊÀ ÓÑÏßÕÌÅ ÄÀ ÑÅ „ÏÎÄÄÀÄÅÌ" ÍÀ ÊÎÂÀÐÑÒÂÎÒÎ ÍÀ „ÐÀÇÄÅËÅÍÈÅÒÎ"?

ÀÌÈ ÌÍÎÃÎ ÏÐÎÑÒÎ: ÊÎÃÀÒÎ ÇÀÏÎ×ÍÀÕÌÅ ÄÀ ÃÈ ÒÐÅÒÈÐÀÌÅ ÊÀÒÎ ÈÑÒÈÍÑÊÈ; ÊÎÃÀÒÎ ÇÀÏÎ×ÍÀÕÌÅ ÄÀ ÌÀÍÈÏÓËÈÐÀÌÅ ÏÐÎÒÈÂÎÏÎËÎÆÍÎÑÒÈÒÅ ÊÀÒÎ ÁÅÇÂÚÇÂÐÀÒÍÎ ÐÀÇÄÅËÅÍÈ È ÍÅÑÚÂÌÅÑÒÈÌÈ ÅÄÍÀ Ñ ÄÐÓÃÀ. ÇÀÏÎ×ÍÀÕÌÅ ÄÀ ÑÈ ÌÈÑËÈÌ, ×Å ÄÚÐÆÅÉÊÈ ÍÀ „ÄÎÁÐÎÒÎ" È ÎÒÐÈ×ÀÉÊÈ „ÇËÎÒÎ" ÙÅ ÏÎÑÒÈÃÍÅÌ ÕÀÐÌÎÍÈß ÑÚÑ ÑÅÁÅ ÑÈ, Ñ ÏÐÈÐÎÄÀÒÀ È ÂÚ ÂÑÈ×ÊÎ ÍÀ ÑÂÅÒÀ...ÊÀÊÂÀ ÇÀÁËÓÄÀ! ÕÀÐÌÎÍÈß, ÒÐÅÒÈÐÀÉÊÈ ÏÎËÎÂÈÍÀÒÀ ÎÒ ÖßËÎÒÎ Å ÕÀÐÌÎÍÈß ÍÀ ÏÀÒÅÐÈÖÈ...ÕÀÐÌÎÍÈß ÍÀ ÑÒÐÅÑÀ È ÂÎÉÍÀÒÀ, ÍÀ ÊÎÍÔËÈÊÒÀ ÑÚÑ ÑÅÁÅ ÑÈ È ÄÐÓÃÈÒÅ...

ÄÀ ÂÇÅÌÅÌ ÏÐÈÌÅÐ ÏÐÎÑÒ - ÊÓÏÓÂÀÍÅ-ÏÐÎÄÀÂÀÍÅ. ÒÅ ÑÀ ÒÎËÊÎÂÀ ÐÀÇËÈ×ÍÈ ÏÎ ÑÌÈÑÚËÀ ÑÈ, ÍÎ ÑÚÙÅÑÒÂÓÂÀÒ ËÈ ÎÒÄÅËÍÎ? ÌÎÆÅ ËÈ ÄÀ ÊÓÏÈÌ ÍÅÙÎ ÁÅÇ ÍßÊÎÉ ÄÀ ÏÐÎÄÀÂÀ? ÊÓÏÓÂÀÍÅ È ÏÐÎÄÀÂÀÍÅ ÑÀ ÄÂÀÒÀ ÊÐÀß ÍÀ ÅÄÍÎ ÑÚÁÈÒÈÅ, ÍÀÐÅ×ÅÍÎ ÑÄÅËÊÀ. ÍÅÊÀ ÄÂÀÒÀ ÊÐÀß ÑÀ „ÐÀÇËÈ×ÍÈ", ÑÚÁÈÒÈÅÒÎ Å ÅÄÍÎ È ÈÌÀ ÅÄÈÍÍÀ ÏÐÈÐÎÄÀ. ÅÄÈÍÍÀ Å ÏÐÈÐÎÄÀÒÀ ÌÓ, ÇÀÙÎÒÎ ÀÊÎ ÎÒÍÅÌÅÌ ÄÎÐÈ ÅÄÍÀ ÎÒ ×ÀÑÒÈÒÅ ÌÓ, ÒÎ ÈÇ×ÅÇÂÀ. ÍÅ ÑÚÙÅÑÒÂÓÂÀ ÂÅ×Å. ÏÐÈÐÎÄÀÒÀ ÌÓ Å ÅÄÈÍÍÀ.

ÒÀÊÀ È Ñ ÂÑÈ×ÊÈ ÏÐÎÒÈÂÎÏÎËÎÆÍÎÑÒÈ. ÊÎËÊÎÒÎ È ÂÏÅ×ÀÒËßÂÀÙÈ ÄÀ ÑÀ ÐÀÇËÈ×ÈßÒÀ ÌÅÆÄÓ ÄÂÎÉÊÈÒÅ ÀÍÒÈÏÎÄÈ, ÒÅ ÑÈ ÎÑÒÀÂÀÒ ÍÀÏÓËÍÎ ÍÅÐÀÇÄÅËÈÌÈ È ÂÚÒÐÅØÍÎÇÀÂÈÑÈÌÈ ÏÎ ÕÀÐÀÊÒÅÐ, ÏÎÐÀÄÈ ÊÎÅÒÎ È ÑÀÌÎÑÒÎßÒÅËÍÎÒÎ ÈÌ ÑÚÙÅÑÒÂÓÂÀÍÅ Å ÍÅÌÈÑËÈÌÎ. ÍßÌÀ ÃÎÐÅ ÁÅÇ ÄÎËÓ, ÏÎÁÅÄÀ ÁÅÇ ÏÎÐÀÆÅÍÈÅ, ÂÚÍ ÁÅÇ ÂÚÒÐÅ, ÓÄÎÂÎËÑÒÂÈÅ ÁÅÇ ÁÎËÊÀ, ÆÈÂÎÒ ÁÅÇ ÑÌÚÐÒ...


„ÈÌÀ ËÈ ÐÀÇËÈÊÀ ÌÅÆÄÓ ÄÀ È ÍÅ?
ÈÌÀ ËÈ ÐÀÇËÈÊÀ ÌÅÆÄÓ ÇËÎ È ÄÎÁÐÎ?
ÒÐßÁÂÀ ËÈ ÄÀ ÑÅ ÑÒÐÀÕÓÂÀÌ ÎÒ ÊÎÅÒÎ ÄÐÓÃÈÒÅ ÑÅ ÑÒÐÀÕÓÂÀÒ? ÊÀÊÂÀ ÃËÓÏÎÑÒ!
ÄÀ ÈÌÀØ È ÄÀ ÍßÌÀØ ÂÚÐÂßÒ ÐÚÊÀ ÇÀ ÐÚÊÀ
ÒÐÓÄÍÎ È ËÅÑÍÎ ÑÅ ÄÎÏÚËÂÀÒ
ÄÚËÃÎ È ÊÚÑÎ ÑÈ ÊÎÍÒÐÀÑÒÈÐÀÒ
ÂÈÑÎÊÎ È ÍÈÑÊÎ ÏÎ×ÈÂÀÒ ÅÄÍÎ ÂÚÐÕÓ ÄÐÓÃÎ
ÎÒÏÐÅÄ È ÎÒÇÀÄ ÑËÅÄÂÀÒ ÅÄÍÎ ÄÐÓÃÎ." (ËÀÎ ÄÇÚ)

È ÎÙÅ:

"È ÒÀÊÀ, ÒÎÇÈ ÊÎÈÒÎ ÊÀÆÅ ×Å ÈÑÊÀ ÏÐÀÂÄÀ ÁÅÇ ÊÎÐÅËÈÐÀÙÀÒÀ ß ÍÅÏÐÀÂÄÀ ÈËÈ
ÄÎÁÐÎ ÏÐÀÂÈÒÅËÑÒÂÎ ÁÅÇ ÍÅÃÎÂÈß ÊÎÐÅËÀÒ - ÁÅÇÏÎÐßÄÚÊ,
ÍÅ ÂÍÈÊÂÀ ÍÈÒÎ ÂÚÂ ÂÅËÈÊÈßÒ È ÎÑÍÎÂÅÍ ÏÐÈÍÖÈÏÍÀ ÂÑÅËÅÍÀÒÀ,
ÍÈÒÎ Â ÏÐÈÐÎÄÀÒÀ ÍÀ ÖßËÎÒÎ ÑÚÇÄÀÍÈÅ.
ÒÎ ÒÀÊÀ ÌÎÆÅ È ÍßÊÎÉ ÄÀ ÇÀÃÎÂÎÐÈ ÇÀ ÑÚÙÅÑÒÂÓÂÀÍÅÒÎ ÍÀ
ÍÅÁÅ ÁÅÇ ÇÅÌß ÈËÈ ÇÀ ÍÅÃÀÒÈÂÅÍ ÏÐÈÍÖÈÏ ÁÅÇ ÏÎÇÈÒÈÂÅÍ -
ÒÎÂÀ ÏÐÎÑÒÎ Å ÍÅÂÚÇÌÎÆÍÎ.
È ÂÑÅ ÏÀÊ, ÕÎÐÀÒÀ ÏÐÎÄÚËÆÀÂÀÒ ÁÅÇ ÑÏÈÐ ÄÀ ÏÎÑÒÀÂßÒ ÏÎÄ ÂÚÏÐÎÑ ÏÐÎÒÈÂÎÏÎËÎÆÍÎÑÒÈÒÅ;
ÒÀÊÈÂÀ ÕÎÐÀ ÒÐßÁÂÀ ÄÀ ÑÀ ÈËÈ ÃËÓÏÀÂÈ, ÈËÈ ÍÅÃÎÄÍÈÖÈ." (ØÓÀÍà ÄÇÚ)


ÂÚÒÐÅØÍÎÒÎ ÅÄÈÍÑÒÂÎ ÍÀ ÏÐÈÐÎÄÀÒÀ Å ßÑÍÎ È Â ÌÎÄÅÐÍÀÒÀ ÔÈÇÈÊÀ, ÍÅ ÑÀÌÎ Â ÌÈÒÎÂÅÒÅ... ÐÀÇÄÅËÅÍÈÅÒÎ ÌÅÆÄÓ ÂÚËÍÀ È ÌÀÒÅÐÈß ÈÇ×ÅÇÂÀ ÏÐÈ „ÂÚËÍÎÂÈÒÅ ×ÀÑÒÈÖÈ"; ÀÉÍÙÀÉÍ ÓÍÈÙÎÆÈ ÏÐÅÇÓÌÖÈßÒÀ ÇÀ ÐÀÇÄÅËÅÍÈÅ ÍÀ ÌÀÑÀ È ÅÍÅÐÃÈß; ÎÁÅÊÒ, ÊÎÉÒÎ ÈÇÃËÅÆÄÀ  ÏÎÊÎÉ ÇÀ ÅÄÈÍ ÍÀÁËÞÄÀÒÅË Å Â ÑÚÙÎÒÎ ÂÐÅÌÅ Â ÍÅÑÏÈÐÍÎ ÄÂÈÆÅÍÈÅ ÇÀ ÄÐÓÃ..... ÒÎËÊÎÂÀ ÏÐÈÌÅÐÈ, ÃÎÂÎÐÅÙÈ ÍÈ, ×Å ÒÅÇÈ „ÏÐÎÒÈÂÎÏÎËÎÆÍÎÑÒÈ" ÑÀ ÏÐÎÑÒÎ ÄÂÀ ÀÑÏÅÊÒÀ ÍÀ ÅÄÍÀ È ÑÚÙÀ ÐÅÀËÍÎÑÒ.

ÍÀÉ-ÍÎÂÀÒÀ ÒÅÎÐÈß ÇÀ ÅÑÒÅÑÒÂÎÒÎ ÍÀ ÌÀÒÅÐÈßÒÀ È ÅÍÅÐÃÈßÒÀ, ÍÀÐÅ×ÅÍÀ „ÑÒÐÈÍÃÎÂÀ" ÒÅÎÐÈß ÎÁÐÈÑÓÂÀ ×ÀÑÒÈÖÈÒÅ, ÍÀÐÅ×ÅÍÈ „ÍÅÓÒÐÈÍÎ" ÇÀ ÑÚÑÒÀÂÍÈ ×ÀÑÒÈ ÍÀ ÂÑÈ×ÊÎ, ÍÀ ÂÑÅÊÈ ÀÒÎÌ È ÅÍÅÐÃÈß... ÍÅÓÒÐÈÍÎ ÑÀ ÒÐÅÏÒßÙÈ ÂÚËÍÎÂÈ ×ÀÑÒÈÖÈ, ÊÎÈÒÎ ÔÎÐÌÈÐÀÒ ÐÀÇËÈ×ÅÍ ÒÈÏ ÌÀÒÅÐÈß ÊÀÒÎ ÒÐÅÏÒßÒ ÏÎ ÐÀÇËÈ×ÅÍ ÍÀ×ÈÍ.

ÍÎ ÒÎÂÀ Å ÒÎËÊÎÂÀ ÂÅËÈÊÎ! ÍÀ ÍÀÉ-ÍÈÑÊÎÒÎ ÍÈÂÎ ÍÀ ÑÚÙÅÑÒÂÓÂÀÍÅ ÎÒÊÐÈÂÀÌÅ ÄÎÊÀÇÀÒÅËÑÂÎ, ×Å „ÏÐÎÒÈÂÎÏÎËÎÆÍÎÑÒÈÒÅ" ÑÀ ÅÄÍÎ! ÂÑßÊÀ ÂÚËÍÀ ÈÌÀ ÃÐÅÁÅÍ È ÏÀÄ...ÂÈÑÎÊÀ È ÍÈÑÊÀ ÒÎ×ÊÀ. ÌÎÆÅÌ ËÈ ÄÀ ÑÚÇÄÀÄÅÌ ÂÚËÍÀ ÑÀÌÎ ÎÒ ÃÐÅÁÅÍÈ? ÃÐÅÁÅÍÀ È ÏÀÄÀ ÑÀ ÄÂÀ ÀÑÏÅÊÒÀ ÍÀ ÅÄÍÎ ÖßËÎ - ÂÚËÍÀ.

ÄÎÊÀÒÎ ÏÐÎÄÚËÆÀÂÀÌÅ ÄÀ ÄÅËÈÌ ÑÂÅÒÀ ÍÀ „ÏÐÎÒÈÂÎÏÎËÎÆÍÎÑÒÈ" È ÄÀ ÃÎ ÒÐÅÒÈÐÀÌÅ ÊÀÒÎ ÁÅÇÂÚÇÂÐÀÒÍÎ ÐÀÇÄÅËÅÍÈ ×ÈÔÒÎÂÅ, ÍÅ ÙÅ ÏÎÑÒÈÃÍÅÌ ÒÀÇÈ ÕÀÐÌÎÍÈß, ÊÎßÒÎ ÒÎËÊÎÂÀ, ÆÅËÀÅÌ Ñ ÖßËÎÒÎ ÑÈ ÑÚÙÅÑÒÂÎ. Òß ÕÀÐÌÎÍÈßÒÀ  ÍÀÑ Å: ÇÀÏÎ×ÂÀ Ñ ÎÑÚÇÍÀÂÀÍÅÒÎ ÍÀ ÅÄÈÍÑÒÂÎÒÎ ÍÀ ÂÑÈ×ÊÎ.

×ÎÂÅÖÈÒÅ ÐÀÇÄÅËÈÕÀ ÑÂÅÒÀ. ×ÎÂÅÖÈÒÅ ÑÚÇÄÀÄÎÕÀ ÎÒ ÅÄÈÍ ÑÂßÒ - ÄÂÀ.


Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 12.05.2004 @ 00:38:49 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åñåòà, ïúòåïèñè

» Ìàòåðèàëè îò
   milenixloerdi

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 4
Îöåíêè: 5


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ëîïàòà218
àâòîð: nickyqouo
389 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 41813
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"ÅÑÅ ÇÀ ÏÐÎÊËßÒÈÅÒÎ" | Âõîä | 4 êîìåíòàðà (6 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: ÅÑÅ ÇÀ ÏÐÎÊËßÒÈÅÒÎ
îò milenixloerdi (mutelakes.com@mutelakes.com) íà 12.05.2004 @ 00:52:45
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.mutelakes.org
ÑÚÆÅËßÂÀÌ, ÍÎ ÍÅ ÌÎÃÀ ÄÀ ÊÎÍÒÐÎËÈÐÀÌ ÃËÀÂÍÈ-ÌÀËÊÈ ÁÓÊÂÈ ÍÀ ÊËÀÂÈÀÒÓÐÀÒÀ ÑÈ....

ÍÅ ÂÈÊÀÌ. ÎÁÈ×ÀÌ ÄÀ ÃÎÂÎÐß ÒÈÕÎ. ÄÀÍÎ "ÏÐÎÒÈÂÎÏÎËÎÆÍÎÑÒÈÒÅ" ÃËÀÂÍÈ-ÌÀËÊÈ ÁÓÊÂÈ ÍÅ ÂÈ ÏÎÏÐÅ×È.... :-)


Re: ÅÑÅ ÇÀ ÏÐÎÊËßÒÈÅÒÎ
îò hell-en íà 12.05.2004 @ 12:23:32
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
òåêñòúò êðåùè è áåç ãëàâíèòå áóêâè:)
õàðå, õàðå çà ãðàíèöèòå! íàëè âè å èçâåñòåí ñèìâîëúò èí/ÿí - îíàçè ãðàíèöà, òÿ å ÷îâåêúò!
íèå ñìå ãðàíèöèòå è íè èìà:))))))))


Re: ÅÑÅ ÇÀ ÏÐÎÊËßÒÈÅÒÎ
îò dara33 íà 30.05.2004 @ 21:09:41
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://dara33.blog.bg/
âñúùíîñò ìíîãî ïîâå÷å îò äâà!
÷îâåê ñâÿò ÷îâåê ñâÿò è òàêà äî êðàÿ íà ñâåòà...


Re: ÅÑÅ ÇÀ ÏÐÎÊËßÒÈÅÒÎ
îò Izabella (live_dobrich@yahoo.com) íà 17.07.2004 @ 07:44:25
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
èíòåðåñíè àñïåêòè...