Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 771
ХуЛитери: 1
Всичко: 772

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЖ и в о т ъ т
раздел: Романи
автор: Mojsei

ПАЯЖИНАТА НА ЖИВОТА-5
/Философия на можещите/

ОСНОВАНИЯТА НА ВЯРАТА - 24
(Продължание)

ТРИДЕСЕТИ УРОК

1. Съгласен съм, че непоследователността в думите е непоследователност и във вярата /Вж.: с.176/.

2. Уповаването на великото и прекрасното има дълбок смисъл, който трябва да се развие, за да стане ясно каква е връзката му с вярата.

3. Има хора, които старателно подбират думите си и така се стремят да изглеждат умни. Други засипват мълчащия с думи и така разбират какво се крие в онемялата му душа.

4. Обещанията на политиците и брътвежите на идеолозите са част от Ада.

5. Отхвърлянето на "божественото" извън съзнанието и самосъзнанието, след като досега се е твърдяло противното, макар и непоследователно, поставя такъв човек в задънена улица /Вж.: с.181/.

6. Разработването на положителната наука за вярата предполага и съответната образованост на своите създатели.

7. Хората се учат от природата и се опитват да й подражават. Това е начинът на тяхното съществуване.

8. Вярата на хората винаги е почивала на материална основа, независимо от идеологическото й обсебване от църквата.

9. Силата на човека е в това какво прави, а следователно и в това как създава себе си.

10. "Старите идеи и вярвания умъртвяват Божественото у човека и го заравят в гроба" / с.189 /. Новата вяра има за задача да извади човека от гроба, за да го ориентира към човешкия живот, наричан сега неправилно "божествен".



ТРИДЕСЕТ И ПЪРВИ УРОК

1. Природа, общество и мислене са трите степени в развитието на"божественото" у човека.

2. Смъртта не може да бъде цел на живота. Служенето на чужда воля също не може да бъде такава цел. Но как днес е възможно човек да служи на себе си?

3. За да стане човек добър не са достатъчни заложбите, но е нужна и подходяща среда.

4. Приказката за рая и ада в новото учение за вярата ще се разработи по нов начин.

5. Когато се говори за развитието на човека, трябва да се има предвид целия ансамбъл на неговите способности. Когато се има предвид само вярата, вместо процеси се трупат понятия, сред чиието множество се откриват и рационални идеи.

6. Успешната борба с негативните сили се води с позитивни действия.

7. Вярата се нуждае от ежедневно закрепване.

8. Парите са един от елементите на възпроизводствения процес. Важно е да ги имаш, но също така е важно и как ги изкарваш.

9. Несгодите, съмненията и Деградацията изпълват днешния ден на българина.

10. Обявяването на закон, по силата на който най-напред трябва да се повярва, а след това да се получат благата / с. 194 - 195 / просто не работи в живота.

11. Негативизмът руши мостовете на общуването.

12. Когато човек бъде огрян от лъчите на любовта, не новото учение изключва съмнението, а естеството на постигнатата взаимност.

13. Въпросът за отношението между Учителя и ученика е важен. Добрите пожелания в тази насока се нуждаят от конкретизация.
(Следва)


Публикувано от aurora на 15.06.2006 @ 09:45:13 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   Mojsei

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
544 четения | оценка 5

показвания 49585
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Ж и в о т ъ т" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Ж И В О Т Ъ Т
от fantagero на 15.06.2006 @ 16:51:22
(Профил | Изпрати бележка)

2." Смъртта не може да бъде цел на живота. Служенето на чужда воля също не може да бъде такава цел. Но как днес е възможно човек да служи на себе си?"

Задал си въпрос,чиито отговор търсят мнозина,
но успял ли е някой да намери правилния отговор.
За едни това значи- власт,за други- материални блага,за трети -сексуално задоволяване,за четвърти - трупане на знание и така до безкрайност...

Поздрав!