Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 643
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 643

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÂîäà
ðàçäåë: Åñåòà, ïúòåïèñè
àâòîð: soultraveller

Èçêà÷âàì ñå áàâíî ïî ÷àêúëåñòèÿ ñåëñêè ïúò. Ïî öÿëàòà ìó äúëæèíà ñå ñòè÷àò êúäå ïî-ãîëåìè, êúäå ïî-ìàëêè âàäè âîäà. Ïðèÿòíî å, çàùîòî ïðåñêà÷àéêè ãè, çàáðàâÿì, ÷å âúðâÿ ïî ïðàøíèÿ ïúò. Îò ëÿâî øóìè è áóéíàòà ñåëñêà ðåêà è äîëó, â íèñêîòî, êúäåòî å òåïàâèöàòà, ñå ñóåòÿò íÿêàêâè õîðà. Øóìúò îò îêîëíèÿ ñâÿò ñàìî çàñèëâà óñåùàíåòî çà áó÷åíå â ñîáñòâåíàòà ìè ãëàâà, íî çíàÿ, ÷å òîâà ñêîðî ùå îòìèíå.
Ñòúïêà ñëåä ñòúïêà ñå èçêà÷âàì íàãîðå è ñêîðî äîñòèãàì äî øèðîêàòà ïîëÿíà, êúäåòî ãðàæäàíèòå íà Ñîôèÿ ïåêàò òåëàòà ñè íà ñëúíöåòî â ñúáîòà è íåäåëÿ, ðàçáèðà ñå, àêî âðåìåòî å õóáàâî. Òóê ñå îòâàðÿ êðàñèâà êîòëîâèíà, ïðîðÿçàíà íà äâå ïî ñðåäàòà îò áóéíàòà ðåêà. Íà÷àëîòî å íà øèðîêèòå óäîáíè ïîëÿíè ñ åäèíè÷íè äúðâåòà òóê-òàìå - èäåàëíè ìåñòà çà ñúáîòíî-íåäåëíî ìúðçåëóâàíå. Ïî ñêëîíîâåòå îòñòðàíè çàïî÷âàò ãúñòè è ïðîõëàäíè áóêîâè ãîðè. Õîðàòà äàæå ñà ñïðåòíàëè ðèáàðíèê è çàñëîí ñ êàìèíà çà ñêàðà. Âúîáùå - èäèëèÿ.
Ïî-íàãîðå ïîëÿíèòå ñâúðøâàò è çàïî÷âà ãîðñêèÿò ïîÿñ. Ïîãëåæäàéêè íàãîðå, ó ìåí ñå ñúçäàâà óñåùàíåòî, ÷å ãúñòàòà ãîðà ñå ñòè÷à êàòî êúäðàâà çåëåíà âîäà îò ñêëîíîâåòå è èñêà äà çàëåå ïîëÿíèòå, íî òîâà òàêà è íå ñòàâà è õîðàòà ìîãàò ñïîêîéíî äà ñå èçëåæàâàò. À òå äàëè âúîáùå âèæäàò "çàïëàõàòà"? Êàêòî è äà å. Îòïðàâÿì ñå êúì òîâà ðàçâúëíóâàíî ìîðå, êîåòî âúïðåêè ñâîåòî âúëíåíèå ïî÷òè íå å ìðúäíàëî îò òîëêîâà ãîäèíè. Îòèâàì äà ñå ãìóðíà â íåãî…
Ñêîðî íàâëèçàì â ïðîõëàäàòà íà ãîðàòà. Íåïðåêúñíàòî ìè ñå íàëàãà äà ïðåñêà÷àì ìàëêèòå âàäè òå÷àùè ïî ïúòåêàòà. Êúäå ïðåñêà÷àì, êúäå äæàïàì. Ìíîãîòî äúæäîâå ñà ïðåâúðíàëè ñåìïëàòà, ìàëêà ðåêà â ìðåæà îò ðåâÿùè è øóðòÿùè ïîòîöè. Äîñòèãàì äî ìàëêèÿ áðîä, êúäåòî îáèêíîâåíî ïðåìèíàâàì íà äðóãèÿ áðÿã. Ñåãà îáà÷å, íÿìà áðîä à îò äðóãàòà ñòðàíà âèæäàì íå ïðîñòî áðåãà, à áðåãîâåòå íà ìíîæåñòâî îñòðîâè, îáãðàäåíè îò ðàçêëîíåíèÿòà íà ðåêàòà. ×óäÿ ñå îòêúäå äà ïðåìèíà, à òÿ èçîáùî íå ñå èíòåðåñóâà îò ìåí è áúðçà â ëóäèÿ ñè áÿã íàäîëó êúì ñåëîòî, ïî-ãîëÿìàòà ðåêà, ïîñëå îùå ïî-ãîëÿìàòà ðåêà, ìîðåòî… Àìà àç ëè íÿìà äà íàìåðÿ ïúò? Íàìèðàì, è îùå êàê. Âèíàãè èìà ïúò, âèíàãè èìà íà÷èí. Íà äðóãèÿ áðÿã ïîëîæåíèåòî å îùå "ïî-âîäíî". Íàïðåäâàì áàâíî íàãîðå, õîäåéêè òó ïî òðåâà, òó ïî âîäà. Ïúòåêàòà ñå å ïðåâúðíàëà â íå ìíîãî øèðîê, íî ïúëíîâîäåí ðó÷åé. Ïðåäøåñòâåíèöè ñà îôîðìèëè áëåäè î÷åðòàíèÿ íà àëòåðíàòèâíè ïúòåêè. Ëóòàì ñå èçâåñòíî âðåìå ïî òÿõ, äîêàòî ãîëÿìàòà ãîðà çàìåíè íèñêèòå õðàñòè. Íàâëèçàì â ñâåæàòà è òúìíàòà âëàãà íà áóêèòå. Òÿ ñå ñú÷åòàâà ÷óäåñíî ñ âñå ïî-îòäàëå÷àâàùèÿ ñå øóì íà ðåêàòà, äàëå÷å íàäîëó â äåðåòî. Ñòúïêèòå ìè ñå íèæàò ïî ñêëîíà è áàâíî, íî ìåòîäè÷íî ìå íîñÿò íàãîðå. Âíèìàâàì äà íå íàñòúïÿ íÿêîé îò ìíîãîòî îõëþâè, íÿêîè ñ ÷åðóïêè, äðóãè - "áåçäîìíè". Äîñòèãàì äî åäíî ìÿñòî, êúäåòî å ïî÷òè íåâúçìîæíî äà ñå ìèíå. Ïúòåêàòà å íàâîäíåíà, à îò äâåòå é ñòðàíè ñå èçäèãàò ãúñòè õðàñòè è ñêàëè. Ïëàùàì íà øèïêèòå ìèòíè÷åñêà òàêñà, èçðàçåíà â íÿêîëêî äðàñêîòèíè, è ïðîäúëæàâàì íàïðåä. Ïðåä ìåí ñå îòêðèâà ìàëêàòà ïîëÿíà, êîÿòî ïîçíàâàì äîáðå è âèíàãè èçïîëçâàì çà ïî÷èâêà, êîãàòî èäâàì ïî òåçè ìåñòà.
Ñÿäàì íà åäèí óäîáåí êàìúê è èçâàæäàì õðàíà îò ðàíèöàòà. Âåäíàãà êúì ìåí ñå ñïóñêàò åíòóñèàçèðàíè ìóøèöè è îò âñÿêàêúì âèä è ðàçìåð, âñÿêà ñúñ ñâîèòå ñè ïðåäïî÷èòàíèÿ. Ïî êàìúêà ëàçÿò ìðàâêè, êîèòî âå÷å ñà ïîäõâàíàëè íÿêîëêî ïàäíàëè òðîõè îò õëÿáà è ãè ìúêíàò êúì ìðàâóíÿêà. Åäíà ìðàâêà-âîéíèê ñå ðàçõîæäà áàâíî, òî÷íî äî êóòèÿòà ñúñ ñèðåíåòî. Ïîäàâàì é äîñòà åäðî ïàð÷å ñèðåíå. Ìèã íà èçíåíàäà, ïîñëå ëåêà ïàíèêà îò íåïîçíàòîòî è äîñòîéíî îòòåãëÿíå. Ìàé íå å ãëàäíà. Ïî-èíòåðåñíè ñà äâå èãðèâè, æúëòè ïåïåðóäè. Ïúðâî ñå ëåïâàò çà ïðåçðàìêèòå íà ðàíèöàòà, à ïîñëå è çà âðúçêèòå íà îáóâêèòå ìè. Ïðîòÿãàì ðúêà êúì òÿõ è òå õâðúêâàò. Âúðòÿò ñå íàîêîëî, íî àç ÷àêàì è ñëåä ìàëêî åäíàòà ïåïåðóäà êàöà íà ïðúñòà ìè. Âåäíàãà ðàçãúâà õîáîòà è çàïî÷âà äà ñìó÷å âëàãàòà ïî êîæàòà ìè. Ìíîãî îñîáåíî óñåùàíå èìà îò äîïèðà íà òîâà íåæíî õîáîò÷å äî êîæàòà.
Ñêîðî ïîåìàì îòíîâî. Çíàÿ, ÷å ïúòåêàòà îò ãîäèíè å çàëè÷åíà îò ãúñòàòà òðåâà, çàùîòî âå÷å òóê ðÿäêî ìèíàâàò õîðà, à è äà èìà íÿêàêâè îñòàòúöè îò íåÿ, òå ñúñ ñèãóðíîñò ñà íàâîäíåíè òî÷íî â òîçè ìîìåíò. Çàòîâà ïîåìàì íà ïîñîêè íàãîðå ïî ñêëîíà. Ñ óñèëèå ñå êàòåðÿ ïî äåáåëèÿ ñëîé îïàäàëè ëèñòà ìåæäó ïàäíàëèòå êëîíè è ïîêðèòèòå ñ ìúõ ãîëåìè êàìúíè. Òðóäíî å, íî òèøèíàòà è âåëè÷åñòâåíàòà õëàäèíà íà ãîðàòà ñà îïèÿíÿâàùè. Íÿìà äîðè è ëåê ïîëúõ íà âÿòúðà, êîåòî ïðàâè ñåí÷åñòàòà òèøèíà îùå ïî-äúëáîêà. Äîñòèãàì äî ìàëêà ïëîùàäêà, êúäåòî ñïèðàì, çàùîòî òÿ ìè ñå ñòðóâà ìíîãî óäîáíà… è ñòðàííà. Ðîÿöèòå îò ìóõè, êîèòî ìå ñëåäâàò îòäàâíà, ñàìî òîâà ÷àêàò è âåäíàãà îôîðìÿò îáëàê îêîëî ãëàâàòà ìè. Çíàÿ, ÷å òîâà, êîåòî ãè ïðèâëè÷à, ñà ìíîãîáðîéíèòå ìè ìèñëè æóæàùè â ãëàâàòà ìè ñúùî êàòî íàòðàï÷èâè, äîñàäíè ìóõè. Ìÿñòîòî è àòìîñôåðàòà íàèñòèíà ñà ìíîãî ïðåäðàçïîëàãàùè. Ïîëåêà, êðàêàòà ìè ñàìè òðúãâàò è çàïî÷âàì äà âúðâÿ áàâíî. Ìèíóòèòå ñå íèæàò è ñòúïêèòå ìè ïîñòåïåííî îôîðìÿò êðúã â ðåäêèòå òðåâè è îïàäàëèòå ëèñòà. Ñòàðàÿ ñå äà íå îáðúùàì âíèìàíèå íà ìóõèòå è äà çàäúðæàì ïîçèöèÿòà íà òÿëîòî è ðúöåòå, íî òîâà å íåâúçìîæíî è òðÿáâà ïî÷òè íåïðåêúñíàòî äà ìàõàì ñ ðúöå. Çà ùàñòèå íÿìà êîìàðè, êîèòî â ñëó÷àÿ, áèõà ìå íàïðàâèëè íà èãëåíèê. Ñàìî 2-3 ñå ìîòàÿò îêîëî ìåí, íî ëåñíî ãè îòïúæäàì. Çà íåùàñòèå èìà íÿêàêâè ìíîãî ìàëêè ìóøèöè, òîëêîâà ìàëêè, ÷å â íà÷àëîòî íå ìîæàõ äà ãè âèäÿ. Òà òå õàïÿò òîëêîâà áîëåçíåíî, ÷å áîëêàòà å íåïîíîñèìà, à çà÷åðâåíèòå áåëåçè, êîèòî îñòàâÿ óõàïâàíåòî èì, ñå çàäúðæàò ïî 2-3 äíè, êàêòî óñòàíîâèõ â ïîñëåäñòâèå. Êîëêîòî è ñòðàííî äà èçãëåæäà, íåóäîáñòâàòà è ïîñòîÿííîòî àíãàæèðàíå íà âíèìàíèåòî ñ íàñåêîìèòå, ìè ïîìàãàò äà çàáðàâÿ çà òðåâîæíèòå ñè ìèñëè è äà ñå îòïóñíà. Óñåùàì êàê âå÷å ãëàâàòà ìè å ïî÷òè ïðàçíà. Îñòàâà ñàìî âíèìàíèåòî êúì íåùàòà îêîëî ìåí - íàñåêîìèòå (íà ïúðâî ìÿñòî), äúðâåòàòà, ïëàíèíàòà, ëåêèÿò ïîëúõ íà âÿòúðà… Ïîñòåïåííî ñâåòúò ñå îôîðìÿ îêîëî ìåí. Ñëó÷âàëî ìè ñå å è ïðåäè, íî íå ïðåäïîëàãàì, ÷å å òîëêîâà êðàñèâ, òîëêîâà âúëíóâàù è åñòåñòâåí. Äúðâåòàòà ñå èçäèãàò âåëè÷åñòâåíè íàâñÿêúäå îêîëî ìåí, çàñåëèëè ñòðúìíèÿ ñêëîí íà ïëàíèíàòà. Íÿêàêâî õëàäíî ñïîêîéñòâèå ñå èçëú÷âà îò òÿõ, ñïîêîéñòâèå, êîåòî ñå ñòåëå áàâíî íàîêîëî è îáçåìà öÿëîòî ïðîñòðàíñòâî. È ñòðàííî êàê òîâà óñåùàíå (çàùîòî òî å óñåùàíå) åäíîâðåìåííî ñå èçëú÷âà îò íÿêàêúâ íåâèäèì öåíòúð, â êîéòî ñå íàìèðàò âñè÷êè äúðâåòà, è â ñúùîòî âðåìå å çàñòèíàëî íåïîäâèæíî, ñÿêàø âúâ âå÷íîñòòà.
Íî òàêà å ñ âñè÷êî. Ëèñòàòà íà äúðâåòàòà, ïîêëàùàíè åäâà-åäâà îò ëåêèòå è íåïîñòîÿííè ïîâåè íà âÿòúðà, øóìîëåíåòî, êîåòî ñå ÷óâà, ïîêðèòèòå ñ ìúõ êàìúíè, èçëú÷âàùè õëàäíà çåëåíà âëàãà äàëå÷íèÿ îòñðåùåí ñêëîí íà ïëàíèíàòà, ñåíêèòå… Âñè÷êî å òîëêîâà ñïîêîéíî, òèõî è åñòåñòâåíî. Òîëêîâà… À áëèçêèÿò ðó÷åé?  íà÷àëîòî òîé å åäíî íàòðàï÷èâî, ïîñòîÿííî áúðáîðåíå. Ñåãà âå÷å å ìóçèêà, øåïîò, êîéòî ìå íîñè íÿêúäå ìíîãî, ìíîãî äàëå÷. Íî äàëè ìå íîñè äàëå÷? Êîëêî äàëå÷ áèõ ìîãúë äà äîñòèãíà íàâúòðå â ñåáå ñè? Ïîãëåäúò ìè íåâîëíî ñå ñïèðà íà íåãî. Çàãëåæäàì ñå âúâ âîäàòà è ëóäèÿ é áÿã íàäîëó. Ïîñòåïåííî ñÿêàø äâèæåíèåòî ñïèðà è ðåêàòà çàñòèâà êàòî íà ñíèìêà. È â ñúùîòî âðåìå òÿ ïðîäúëæàâà äà ñå äâèæè, äà òå÷å. Òàçè òå÷àùà âîäà ñå èçëèâà ìèã ñëåä ìèã, ÷àñ ñëåä ÷àñ, äåí ñëåä äåí è òîâà äâèæåíèå ïðîäúëæàâà âå÷íî. Äâèæåíèåòî âúâ âå÷íîñòòà, ïîâòàðÿùèÿò ñå ìèã ñëåä ìèã åäíàêúâ ìîìåíò, ïðàâè ðåêàòà åäíîâðåìåííî äà òå÷å âúâ âðåìåòî è äà å çàñòèíàëà â áåçêðàéíîñò. Ñÿêàø óøèòå ìè ñå îòïóøâàò è î÷èòå ìè ñå îòâàðÿò, íî íå âèæäàì è íå ÷óâàì íèùî, ïî íà÷èíà, ïî êîéòî ñúì ñâèêíàë äà ãî ïðàâÿ. Âå÷å íå ÷óâàì è íå âèæäàì çàó÷åíèòå ìèñëè, îöåíêè, âúçïðèÿòèÿ...Çàñòèâàì. Çàñòèâà è ñâåòà îêîëî ìåí è â ñúùîòî âðåìå ïðîäúëæàâà äà ñå äâèæè, íî òîé ñå äâèæè è â ìåí è òîâà äâèæåíèå ñÿêàø ïðîèçëèçà îò ìåí, êàêâîòî è äà å òîâà "ìåí". Ñÿêàø àç ñúì èçâîðúò íà âñè÷êî è öåëèÿò ñâÿò ñå èçëèâà, òå÷å è âúëíóâà â ìåí, à ìåí ìå íÿìà. Âå÷å íÿìà ìóõè, íÿìà äúðâåòà, íÿìà ïëàíèíà, âÿòúð, îáëàöè… Èìà åäíà ïîñòîÿííà ñâúðçàíîñò ñ âñè÷êî òîâà è óñåùàíåòî çà íåïîäâèæíîñò, êîÿòî òå÷å. Ñÿêàø àç ñàìèÿò ñúì èçïúëíåí ñ åäíà íåïîäâèæíà è â ñúùîòî âðåìå âúëíóâàùà ñå, òå÷àùà âîäà.
Äåíÿò å îáëà÷åí è ñå ÷óäÿ äàëè íÿìà äà çàâàëè. Âå÷å íÿìà çíà÷åíèå, íèêàêâî çíà÷åíèå. Äîðè äúæäúò òóê, â òîçè ìîìåíò, áè áèë åäèí åñòåñòâåí çàâúðøåê íà öÿëàòà êðàñîòà è âåëè÷èå íà ïðèðîäàòà. Âåëè÷èå, êîåòî å îòðàæåíèå íà ïðîñòîòàòà è ëîãèêàòà íà Ìèñúëòà, ñ êîÿòî å ñúçäàäåíà.  åäèí ìîìåíò îáëàöèòå ñå ðàçïðúñêâàò è ñëúí÷åâàòà ñâåòëèíà çàëèâà ãîðàòà. Ñåíêèòå îòñòúïâàò ìÿñòî íà ìåêèòå è ïðèÿòíè ñëúí÷åâè îòáëÿñúöè. Èçâåäíúæ ñÿêàø âñè÷êî îæèâÿâà ïî íîâ íà÷èí, ðàçëè÷åí îò æèâååíîòî â ñåí÷åñòàòà âëàãà íà ãîðàòà. Óñåùàíèÿòà ñå çàñèëâàò îùå ïîâå÷å. Ñåíêè è ñâåòëèíà, øóìîëåíå è òèøèíà, ïîâåé è áåçâåòðèå, çåìÿ è âîäà… Âñè÷êî ñå ïðåëèâà åäíî â äðóãî õàðìîíè÷íî è áåç îñòàòúê. Âñè÷êî ñå ïðåëèâà â ìåí.
…………..
Ìóõè!
Äà. Òå, ãàäèíèòå, ìå "âðúùàò". Çàïî÷âàì îòíîâî äà ãè çàáåëÿçâàì. Òðÿáâà äà òðúãâàì îáðàòíî, çàùîòî íàáëèæàâà íîùòà. Çàïî÷âàì äà ñå ñïóñêàì ïî ñêëîíà â íÿêàêâà îìàÿ. ×óäÿ ñå äàëè íÿìà äà ñå ïðåáèÿ íÿêúäå, ñòúïâàéêè íà êðèâî. Êàòî ñè ïîìèñëÿì òîâà, íàèñòèíà ñòúïâàì íà êðèâî, çà ùàñòèå áåç ïîñëåäñòâèÿ. Ðåøàâàì äà ñå îòïóñíà è äà ñå äîâåðÿ íà ïëàíèíàòà. Íàëè, âñå ïàê, òÿ å â ìåí? Ñëèçàì áåç äà ìèñëÿ è íÿìàì íèêàêâè ïðîáëåìè, âúïðåêè õëúçãàâèòå êàìúíè, ïîêðèòèòå ñ èçñúõíàëà øóìà äóïêè è ìíîãîáðîéíèòå êëîíè â êðàêàòà ìè. Íå óñåùàì êîãà ñòèãàì äî ïîëÿíèòå è äîâîëíèòå îò ïî÷èâêàòà ñè ãðàæäàíè. Îáðúùàì ñå íàçàä êúì ñïóñêàùîòî ñå ïî ñêëîíà ìîðå, çàñòèíàëî â ñâîåòî äâèæåíèå. Èìàì óñåùàíåòî, ÷å ñúì îñòàíàë òàì, íî çíàì, ÷å òîâà íå å âÿðíî. Äúðâåòàòà, ðåêàòà, ñâåòëîñåíêèòå, ïîâåèòå íà âÿòúðà - âñè÷êî å â ìåí. Íî ñåãà òîâà "ìåí" ïîñòåïåííî ñå ïîêðèâà ñ ìèñëèòå íà âñåêèäíåâèåòî. Óòðå êàòî îòèäà íà ðàáîòà, ñúâñåì ùå èç÷åçíà. Íå. Íå ñúâñåì. Íÿìà äà çàáðàâÿ ñúâñåì. Âñå íåùî îñòàâà, çà äà ìè íàïîìíÿ, äîêàòî ñïîìåíúò ñòàíå ïîñòîÿííà äåéñòâèòåëíîñò è ìîÿ èñòèíñêà ñúùíîñò. È òîâà, êîåòî îñòàâà å ìîÿòà èñòèíñêà ñúùíîñò - Àç.
Âñè÷êî ñè å â ìåíå. Íî ùå ìîãà ëè äà ñå èç÷èñòÿ íàïúëíî? Ùå ìîãà ëè äà íàïðàâÿ òàêà, ÷å äà óñåùàì âñè÷êî â ñåáå ñè äî òàêàâà ñòåïåí, ÷å äà îñòàíà ñàìî àç, êàòî èçâîð íà öåëèÿ ñâÿò, êàòî èçâîð íà âñè÷êî?


Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 08.06.2006 @ 15:33:26 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åñåòà, ïúòåïèñè

» Ìàòåðèàëè îò
   soultraveller

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 01:02:23 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Âîäà" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.