Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 707
ХуЛитери: 3
Всичко: 710

Онлайн сега:
:: Elling
:: pc_indi
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБез имало едно време...
раздел: Приказки
автор: dara33

Някога, когато било ледено и всичко замръзвало под студената прегръдка на снега се родило или по точно се опитало да пробие този лед едно цвете.
Цветето още нямало име, но притежавало невероятна сила. Да оцелява на студовете и да помага на загубилите се сред ледовете.
Това цвете успяло да подаде главица над снега и леда, и засияло сред ледената красота със свой блясък. Било неповторимо.
Там сред ледовете живеели мечета бели, палави пингвинчета, моржове и хора облечени в странни дрехи и хранещи се със сурова риба. Наричали се ескимоси. При тях имало едно момиченце, дето все тичало нанякъде и никога не казвало накъде поема. Момичето на име Кара било палавница най-голяма. Така веднъж сред ледовете изгубила се тя. Пингвините чували плачът на детето, но не можели да помогнат. Мечките пощуряли от радост. Особено майките на белите мечета, защото ако го хванели щели да имат храна. Моржовете били толкова мързеливи, че не им се мърдало от местата. Кара тичала уплашена сред ледовете и снеговете. И тогава се случила магията, тя видяла неповторимото цвете. То сияело сред бяла красота и я подканяло без думи: Ела, ела, ела...
Кара се затичала към него. След нея чула тежките стъпки на гладните Мечоци. Слава Богу, че били тромави и тежки, затова се придвижвали бавно. А тя тичала към цветето. То вдъхнало надежда в изплашеното и сърчице.
Над главата и прелитали ледените птици, а небето светело застрашително над нея. Тя не заплакала. Понякога сълзите само пречат. Тичала и не спирала...към бялото цвете. И когато си мислела, че почти го е прегърнала, то сякаш изчезвало. В този миг чула гласовете на хората от селото си.
-Трябва да е тук някъде.
Фенерите им светели и тя забързала към тях.
-Хора, тука съм. извикало детето.
Те я чули, и дали от светлината на фенерите си, или от светлината на звездите, или от светлината на бялото красиво цвете те я видели.
Намерили я. Прегърнали я . Завели я у дома. После тя се опитала да им разкаже, че е видяла чудно цвете сякаш от дантела, но истинско сред ледовете, но никой не и повярвал. Слушали детето, но как да повярваш в нещо , което не си докоснал с ръце...
Кара знаела, че чудното цвете съществува и никога не преставала да мисли за него с любов.

Някой ще каже:
-Как се казва това цвете?
-Защо хората не го намерили?
Има неща, които е по-добре да останат в тайната на ледовете. Така е и с това вълшебно цвете. То се появява само, когато някой изгубен сред ледовете плаче от страх и зъзне от студ, за да му припомни, че винаги има надежда, дори когато си изгубен!
Това цвете е специално и могат да го видят само искренните очи на дете или истински доброто сърце. То няма име. Аромат.
Това е леденото цвете на надеждата, защото дори и сред ледовете се раждат прекрасни и чудни цветя.


Публикувано от hixxtam на 10.05.2004 @ 12:00:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Приказки

» Материали от
   dara33

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
543 четения | оценка 5

показвания 32565
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Без имало едно време..." | Вход | 3 коментара (5 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Без имало едно време...
от Ufff на 11.05.2004 @ 00:04:52
(Профил | Изпрати бележка)
Подозирах, че има такова цвете, ама щом го казваш-вече съм сигурна!Благодаря ти за надеждата!


Re: Без имало едно време...за Ружа)))
от dara33 (dara33@bitex.bg) на 18.09.2004 @ 09:33:15
(Профил | Изпрати бележка) http://dara33.blog.bg/
Това цвете е специално и могат да го видят само искренните очи на дете или истински доброто сърце. То няма име. Аромат.
Това е леденото цвете на надеждата, защото дори и сред ледовете се раждат прекрасни и чудни цветя.

НАДЕЖДА!!!


Re: Без имало едно време...
от Grafyt (le_comte@abv.bg) на 03.11.2004 @ 18:26:07
(Профил | Изпрати бележка)
“но как да повярваш в нещо , което не си докоснал с ръце...”
Ами ей така, като в приказка!
Под черта: Бих махнал “Особено майките на белите мечета, защото ако го хванели щели да имат храна” Детето, което слуша тази приказка ще изпадне в раздвоение за белите мечета.
Нали не ми се сърдите за забележките?