Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 1028
ХуЛитери: 4
Всичко: 1032

Онлайн сега:
:: ivliter
:: rady
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаОтложиа ни за жалос
раздел: Хумор и сатира
автор: Gligor

Благой Кръчмаро сигорно реши, че полесно че му се дигне оборото, ако земеме та станеме град и ни сбра един ден у хоремаго, извади убава рикия каде се пие с ледени бучки (сичката рече че ни е фаща за бес пари), тури и семки да чоплиме ама тех ни ги фана по десет стотинки фуниата и вика айре да прайме прокламация и да ставаме град.

Като рече тека и сичките го зяпнаме дълго време у остата ебаси. Абе тоа чиляк неманема па като земе та измисли изневиделица некоа сложна ситоациа. Язе оспех пръф да си затворим остата от стреса и рекох та го запитах абе Благойчо, епа че имаме ли некаков кяр от таа работа ели само че ни подигнат данаците ебаси. А он излезна изотпред на тезгяфа, изкашля се дрезгаво та фърли една чаша наведнаж да се поисплакне, тоа път се изкашля добре и почна.

Драги саселяни и ти Глигоре, вика. Деноношно съм мислил и измислих, че нашто китно родно место е достойно да се разрасне и да запрелича на град. Огледайте се добре драги саселяни и ти Глигоре и виште как глобализациата ни е заобиколила отсекаде, а ние тука с вазе още се туткаме. Ама не каза кво е тва глобализация ебаси. Както правилно ни запита тука нашия дрогар Глигор, плавното преминаване от селото накамто град че ни донесе и ползи. Първо на първо веднъга щом станеме от грацки тип и че ни асфалтират и двете улици, нема как да ги не асфалтират. От една старна верно, че като има асфалт че се появат и дупки, ама от друга старна подобре ли е да пълниме дупки с асфалт ели да влачиме баластра като сега. Подобре е вика, бес да изчека кво ще речеме ние.

Второ на второ разправа, от това присаединение че получиме и неко леф, та да можеме побърже да се оформиме като у градо. Теа пари нема да ги арчима е тека за нема нищо, а че наблегнеме на овеличаване афтоматизациата на оръдиата на труда и полеколеко и у нашто село токувиш забрамчи трактор, а не само да брецат магарета вика. После уважаеми саселяни и ти Глигоре разправа, че земат да ни отворат и кино, а нема се мачиме само с телевизори и оно като погледнеш полвината не работат като ората. Покрай тракторо и киното че се отворат работни места за ентелегенциа, та некои от вазе че спрат да копат. Ама що рече от вазе, а не от назе, язе лично неразбрах ебаси. Сигорно що он не копа, знам ли. Като се оформи ентилигенциа, че се наложи да се отвори и магазин за грацки дреи вика, та те ти ги още работни места, а оттам и още магазини и те тека безвазвратно че варвиме се понагоре и понагоре и един ден като нищо може да отвориме и ЦУМ. Изопщо па вика нема да ви расправам, колко бърже че спадне престъпноста и текива работи като некой да ти утрепе козел като на Киро Тиро, че останат у историата.

Малей нема да ти разправам колко ептем го зяпнаме ние ебаси. Ама Фильо Максимата се усети и вика, абе Благое, а покрай тиа подписе и разправий с таа прокламациа, се тека ли че даваш рикиа за бес пари ели че си е плащаме като порано. И кой вика че е подфане, ако земат та е одобрат таа прокламациа, що оно сигорно и търчане си требва. Ама Благой мислил и по това, та вика вие само се потпишете и ме изберете язе да движим работите и парите и нема се косите за нищо. Кой вика се потпише язе да съм отгоре, сека трета рикия обещавам да е за бес пари. Епа оно на назе толко ни требваше и се наредиме да потписваме ебаси.

Занесе е Благой къде требва и ониа рекли, че щело да го бъде като е земале де. Леле що радости беа напокрайто тоа случей, нема да ти расправам. И що рикиа се изпи също тека ебаси. Целокупното селячество как вика Петарчо Пъпката се опиянчи. И тека полеко леко дойде днешниа ден, кога требваше да кажат ониа че ставаме ли град ели не. Добре ама кво стана незнам, ама тека завартено ни го обясниа, та никой нищо не разбра. Вав смисъл сагласни ли са да ни приемат и назе за град ели не, а не да не са казале савсем нищо да речеш ебаси.

Та сега сичките одиме омислени та знаели се.


Публикувано от hixxtam на 16.05.2006 @ 21:30:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   Gligor

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 22:53:11 часа

добави твой текст
"Отложиа ни за жалос" | Вход | 2 коментара (7 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Отложиа ни за жалос
от trite_gaidi на 17.05.2006 @ 01:44:02
(Профил | Изпрати бележка) http://www.vineta.blog.bg
Драги селяне и ти Глигоре, ми крайну времи беши да станити на грат и вий, бре, чи що села и паланки станаха, що Добролеву дан стани, ши кандидаствами и за Кратунци, ма по подире, нека пръву си прукарами жица с кабел за интернета, да ней саму на въглища кат Калининия, чи срамута, тва са грацки рабути дет тряа да ги има у селу, биля и фтубуси шси прукарами, ку са наложи, ебаси :)))))))))))))))))))

ногу здрави ут Кратунци :))))))))


Re: Отложиа ни за жалос
от Kalina на 17.05.2006 @ 02:01:12
(Профил | Изпрати бележка)
А, шни прикарат! Трици! Ми прихълцва нета, зер търча на пучифки с кофата с кюмюра и дусипвам...
Грат Кратунци! Бря! Найш чи ми ареса:)))
Ма чакай да видим у Дубролеву кви ши ги сдъфчат, чи тугас. Кат им тряснат ут упщината идни придпазна клауза пу "Прустутия и самукунтрол" и утиди.
У Кратунци пу нея глава сми дубре, ма къмту "Мурал и Някъф ред" са улаби пулуженийту.
Шна утложат нас, Винето, ощи приди да сми си пудали дукиментити. Дъл дан са прикрипим за Дубролеву, чи белким кумплектну замИжат и на земат, а?:)))
.......
Глигоре, живу-здраву, начи.
Са разправами тука с Винета пусряд нощ и бистрим пулитикити... Ши тряа са спретни ина Миждуселска Обла маса, да са напрай Кумися пу въпросити, да са тури някуй зорку и утгуворну да слиди дъл има сичку на масата и... Ши путръгни рабут'та, ич дан та були глава!:))

]


Re: Отложиа ни за жалос
от trite_gaidi на 17.05.2006 @ 02:06:34
(Профил | Изпрати бележка) http://www.vineta.blog.bg
Ши стани тя ина белъ, ама, по убуу да си трайми, викам ас, закот ку станим грат ши на забранат уткъм прустутия, и тугас язък за барута, пък нас у селу Тя на крипи, то бустани и кър насякъде има, биля и ергени, кой речи ергени, въъъъ, Глигор убища да дунсе малку за семи тъй, колкут да има, закот иначи са мъчим с онес остройства, пък га станим на грат мой и остройствата да ни забранат, ми пулитика, мари, мръсна рабута й тува, по убуу селу да си устаним, я :))))))))))

Винета, намесничка на Кметя

]


Re: Отложиа ни за жалос
от Kalina на 17.05.2006 @ 02:16:11
(Профил | Изпрати бележка)
Тиху, ма! Кат ти викам, чи "Мурал и Някъф ред" ни куца и ти ко!? Са фана за "остройствата". Ми ндей тъй ся, кой та пита за "половиа жевот" у Кратунци, м? Кат на напраят грат, ши ни утпуснат спицялен фонд със семи за ергени и ши пруцъфти и ши навържи ъъъ... мурала. Инак пу прустутия сми напреднали - мой да пращами помущи пу съседнити сила, там сми битон!:)))
Инак селуту ни гу бутами нийде, ндей ма слуша дет дрънкам тъй кат ина "популистка". Ебаси грацката дума!:))))))))

]


Re: Отложиа ни за жалос
от trite_gaidi на 17.05.2006 @ 02:20:19
(Профил | Изпрати бележка) http://www.vineta.blog.bg
Ам къ няа да спуминава остройствата, мари, нъл и тъс вечер кръсница станах за усамнайсти път, чи чакам ощи ини чехли и вибратур, ни мий за чехлити ич ама, сигур ши гу санувам, ма пуне кръщелницата муй пут ръка и ши мой скору да са сдубия с остройството дет Глигор са тривожи за негу хахахаха, да въря да лягам чи ни утивам на дубре :)))))))))

Винета - дет ги кращава сичкити

]


Re: Отложиа ни за жалос
от copie на 22.05.2006 @ 21:19:27
(Профил | Изпрати бележка)
Аааа! Нье! Шса маам ут Кратунци ку грат ши гу праити!!! Ебаси градо, ебаси! Ми ши укусят гюрлюка, шни каптирът извура, шни гътнат дуварити, и ку искуствину шни усеменяат... мале... ни ща! :(((((((

]


Re: Отложиа ни за жалос
от mojsei на 20.05.2006 @ 19:56:56
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php



Въпросът е отнесен до ЕС, а защо се бавят, все още не е ясно...

Поздрав!