Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 853
ХуЛитери: 4
Всичко: 857

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: pinkmousy
:: mariq-desislava
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаТеория на абсурда, или абсурдна теория
раздел: Други ...
автор: pencho_zaeka

Смях във виртуала



Началото, естествено, е зората на човечеството. Мастити учени правят догадки за произхода на хомо сапиенс, облягайки се на артефакти, кости и пещерни рисунки. Гадаят как е живял примитивния човек, какви оръдия на труда е ползвал, и изведнъж - хоп! Намират череп на бизон поне на 10 000 години, обаче с дупка от куршум. И тя толкова стара. Е как, аджеба, установиха възрастта на дупката, питам си реторично? И откъде се е взел куршума? Доста гнила история.

Още по-абсурдно звучи теорията за изчезналите неандерталци, и внезапната, ама без никакво предизвестие, поява на кроманьонците. Липсващо звено имало, ама било тъй загадъчно, че и до ден днешен следи, доказващи съществуването му, не са открити. Нещо понамирисва и тази хипотеза. Защото, да ме прощават антрополозите, но и в днешно време има представители и на двата вида! Лично съм виждала няколко стотици неандерталци. С ниски чела, окосмяване почти навсякъде и не особено чистоплътни, да не говорим за КИ-то им. Те, учените, имат тенденцията да зациклят над дадена теза, и да не виждат по-далеч от носа си. Ако се интересуваха, например, от футбол, бокс, кеч, мутреене и други аналогични сфери, в които най-често се срещат въпросните "изчезнали" екземпляри, досега да са се самооборили . Оттук си правя извода, че кроманьонците, в това число учените, страдат от особен вид нелечима слепота.

Наскоро пък дочух смехотворно предположение, тиражирано по световните медии, че всичките люде идваме от една пра-майка, тоест, издънки сме от едно и също клонче. То, видите ли, народило чернокожи, жълтокожи, червенокожи, бели и прочее. Да-да! Все едно ябълково дърво да ражда ту круши, ту дренки, ту черешки, вишни или тикви. Който го е казал, трябва или да е луд, или глупав до безобразие. Изглежда не само аз мисля така, инак какво е обяснението за абсурдните средства, които се харчат за търсене на мистериозното ни начало?

Мина се през всякакви етапи. Дарвин с неговите маймуни, бе отречен и заклеймен като безбожник, вярващите в намесата на висша воля така и не постигнаха съгласие чия точно е тази воля - на Бог ли, на Аллах ли, на Филан-Кишията ли, затова систематично се изтребват, а някои по-управни неандерталци, най-вече онези от тексаските села и руските степи, натрупаха цели състояния, осигурявайки средства за кланетата. Уж се постигна компромисен вариант чрез съчетаване на науката с религията, но общовалидна, стройна и всеобхватна теория за генезиса така и не се появи.

Докато един ден виден руски офталмолог, като изпечен фокусник, не извади от ръкава си смайващи разкрития! Преди нас се били изредили четири разумни раси, коя от коя по-плътна, и колкото по-плътна, толкова по-дребна, немощна и тъпа. Първите някак си се самопородили. Били огромни ефирни същества с телекинетични способности, които се размножавали със силата на мисълта. Следващите пък се отдали на просто деление. Никакъв секс, потене, долни страсти и лъстиви помисли. Тъкмо те, с помощта на третото си око - органа на телекинезата, построили пирамидки тук-таме, побили каменни фигури, тежащи стотици тонове на затънтени острови, по причини известни само на тях. Подозирам, че са били налегнати от мегаломанска пандемия , която довела до интелектуалната им дегенерация.

Следващите, вече наследствено обременени, били по-земни същества с по-скромни възможности, но също толкова податливи на разни психични заболявания. Ние, петата поред раса, сме стъпили гордо на върха на тая низходяща стълбица. Лишени сме от всякакви паранормални дарби с изключение на една - да превръщаме черното в бяло и обратно. Имаме само по две очи, които гледат, но не виждат, а и да виждат, не осъзнават какво виждат. И когато стигнем до някоя пропаст, слепи като къртици, ще изпопадаме в нея, и ще се самоунищожим. Добре, че в тибетските пещери хибернирали няколкостотин прастари мъдреци от всички предходни раси, някои по на милион години, които, ако се реанимират успешно, де, щели да станат родоначалници на следващата, още по-тъпа раса. Кой знае колко идиотски ще е нейният край.

Та, тази теория ми легна на сърцето. Особено в частта за дегенерацията. Само тя ми обяснява достатъчно убедително безсмислието на генезиса, прогреса, и причините за глобалното затопляне, пардон, затъпяване. Край на споровете за кокошката и яйцето. Който не е съгласен, да се гръмне. И без друго го чака печален финал. Освен ако не се присъедини към онези старци в пещерите, или не повярва в съществуването на петото измерение. Тоест, времето с отрицателен знак. Звучи ви абсурдно? Не ми пука. Аз си имам нова цел в живота. Тибет ми е далеч, а и перспективата да изпадна в летаргия в компанията на непознати малко ме смущава. Но входът за петото е някъде наблизо. Усещам го по внезапните изригвания на чужди спомени, минавайки покрай гористо място, и изблиците на висша мъдрост при по-слабо еволюирали представители на земната фауна. С тяхна помощ ще го намеря и хлът - право при кокошката. Ако снесе, може да ви пратя яйцето.


Публикувано от hixxtam на 11.05.2006 @ 20:26:44 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   pencho_zaeka

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 8


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 21:20:10 часа

добави твой текст
"Теория на абсурда, или абсурдна теория" | Вход | 6 коментара (14 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Теория на абсурда, или абсурдна теория
от midnight_witch на 12.05.2006 @ 11:51:21
(Профил | Изпрати бележка)
пенчо скъпа ,ама как можа как можа...и сега като те погнат философите и ще се организира лов на дивите зайци и кроманьоци...
всъщност Нин си страхотна и тъпо ,че малко хора ще оценят доброто ти чувство за хумор.
Аре отивам и аз при кокошката.Ще стоя и ще чакам с теб.Тва е положението -ако не ме искаше да не ме беше светвала с положението за кротката еволюция )


Re: Теория на абсурда, или абсурдна теория
от pencho_zaeka (pencho_zaeka@dir.bg) на 12.05.2006 @ 13:05:15
(Профил | Изпрати бележка) http://inaned.dir.bg
Мдаа, ами ако се запъне и не ще да снася.....среща в пещерите!

]


Re: Теория на абсурда, или абсурдна теория
от sradev (sradev@о2.pl) на 12.05.2006 @ 12:31:05
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
благодаря ти за напомнянето за prof. Filan Kishia дългогодишен сътрудник на проф. Тара Понтьо. Прекрасно, че включваш в настоящето си изследване неговата теория за "Изворите на произхода, или първичното у петела"
цитирам:
Кокошката снася яйцето мислейки за Петела.
Яйцето се развива в кокошка чакайки Петела.
Следователно първично е мисълта за Петела

Като намериш яйцето - изненадай го с един омлет.
Поздрави за прекрасното есе!


Re: Теория на абсурда, или абсурдна теория
от pencho_zaeka (pencho_zaeka@dir.bg) на 12.05.2006 @ 13:06:13
(Профил | Изпрати бележка) http://inaned.dir.bg
Много жестоко това с омлета. После откъде ще се пръкнат пилетата?:))

]


Re: Теория на абсурда, или абсурдна теория
от sradev (sradev@о2.pl) на 12.05.2006 @ 14:11:19
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
Първичното, т.е. Петела ще снесе първото и то ще има всички сетива (800, Макромегас фуриозум, по Волтер) и то ще се размножава чрез медитация за петела.... (виж теорията по-горе)... и всичко започва отначало по цикъла на ти-бе-ти(ските)
старци

]


Re: Теория на абсурда, или абсурдна теория
от pencho_zaeka (pencho_zaeka@dir.bg) на 12.05.2006 @ 15:06:36
(Профил | Изпрати бележка) http://inaned.dir.bg
Е, пак до мойто го докара..:))

]


Re: Теория на абсурда, или абсурдна теория
от sradev (sradev@о2.pl) на 12.05.2006 @ 16:27:59
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
Е, точно това е силното в теорията на Филан Кишия от горецитирания труд. Той се позовава на изследванията на проф. Тара Понтьо "Някои мисли за мисленето" където е дълбоко анализиран вида "Monstrum furiozum" (сравни Ст. Лем, Пътешествията на Йон Тихи)

Но Филан Кишия има и един друг интересен труд относно това как са се напьхали в онази тясна пещеричка в югоизточна Евразия онези газообразните, първородните, безочливите многооки, които както е известно са много големи.

От есето ти си личи дълбокото познание на трудовете на Филан Кишия. Надявам се в близко бъдеще да напишеш и следващото есе

]


Re: Теория на абсурда, или абсурдна теория
от Marta на 12.05.2006 @ 14:16:29
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
:)))))))))) Пенчоооооооооо, ти знаеш ли откога се набутах аз в яйцето ;)

пълен шаш - ма и аз имам некви такива подозрения

викам да ни чака печен финал, не печален :)


Re: Теория на абсурда, или абсурдна теория
от pencho_zaeka (pencho_zaeka@dir.bg) на 12.05.2006 @ 15:05:47
(Профил | Изпрати бележка) http://inaned.dir.bg
По-важното е, че ни чака финал. Печен, печален - все тая. :))

]


Re: Теория на абсурда, или абсурдна теория
от victoria на 12.05.2006 @ 22:01:55
(Профил | Изпрати бележка)
не съм съгласна и няма да се гръмна
и само ако снесе златно яйце, тогава ми прати..
Поздрав!


Re: Теория на абсурда, или абсурдна теория
от pencho_zaeka (pencho_zaeka@dir.bg) на 14.05.2006 @ 18:31:41
(Профил | Изпрати бележка) http://inaned.dir.bg
Добре де, не се! А за яйцето - има да почакаш:))

]


Re: Теория на абсурда, или абсурдна теория
от Paisa (paisa@abv.bg) на 13.05.2006 @ 22:47:56
(Профил | Изпрати бележка)
Ами отвреме-навреме трябва някой да ръчка всезнаещите чичковци. Защото най-малкото е много подозрително да имаш отговор на всеки въпрос, нали? Нескромно е някак си. Жалко е, че много малко хора се сещат да задават един естествен въпрос "Хубаво звучиш бе, човек - авторитетно, ама я ми кажи туй дето го разправяш, някой ти го каза ли, или е рожба на гениалния ти ум?" и много лесно налапват въдицата на разни теорийки...
Хуморът ти - дано да го усетят, ама те са заети, пишат трудове, безнадеждно е. :)))


Re: Теория на абсурда, или абсурдна теория
от pencho_zaeka (pencho_zaeka@dir.bg) на 14.05.2006 @ 18:32:40
(Профил | Изпрати бележка) http://inaned.dir.bg
Едно е сигурно - моят гениален ум не ражда нищо ново:))

]


Re: Теория на абсурда, или абсурдна теория
от KBoianov (MartyBoianov@abv.bg) на 05.06.2006 @ 11:49:27
(Профил | Изпрати бележка)
И на мене ми хареса книгата на Мулдашев. Макар да има и противници на теорията му.
Поздравления за смелите мисли!
А за яйцето се сетих една латинска сентенция-
Ex ovo omnia.
Що се касае до деградацията- има малка надежда в развитието на епифизата.Виж "Перлата на духа".