Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 813
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 816

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: pc_indi

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÏðåç Êëþ÷àëêàòà.
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Satyrr

"...òèõî! Ëèñòàòà ñè ðàçêàçâàò ïðèêàçêè... çàñëóøàé ñå! Åä-íà îò òÿõ âèíàãè å çà òîçè íà ïåéêàòà, íàáëþäàâàùèÿò èçãðåâà"

ÏÐÅÇ ÊËÞ×ÀËÊÀÒÀ

- Ïîãëåäíè. Êàêâî âèæäàø?
Ïðèáëèæàâàøå ñå áàâíî è ìàëêî ïî ìàëêî âñè÷êî â òîâà íîâî ìÿñòî áåøå óäèâèòåëíî è èíòåðåñíî, è ñúùåâðåìåííî òàêà ïîçíàòî.
- Êàêâî èìà îò äðóãàòà ñòðàíà íà âðàòàòà? Îòíîâî ñòàÿ?
- Òèõè äúñêè, ïðàõ è ìåêà ñâåòëèíà. Îòíîâî ñòàÿ.
- Ïîãëåäíè, ïîãëåäíè ïî-äúëáîêî. Êàêâî å?
- Ñòàÿ. Ìàëêî ñòàðî ïîìåùåíèå, çàáðàâåíî îò âðåìåòî, à ñâåòëèíàòà...
...èçÿùíî è ëåêî èçïëóâàøå çàä ãîëåìèòå ïðîçîðöè, ïîê-ðèòè ñ èçïîêúñàíè ñòàðè ÷åðøàôè è íèêîé íå ÿ ñïèðàøå äà ñè ïîèãðàå èç ñòàÿòà. Èçãíèëè äúñêè ñïÿõà â ïîêîé îáëåãíàòè íà ñòåíèòå. Ìîæå áè íÿêîé áåøå îòêðàäíàë ìåáåëèòå èëè òå áÿõà ðåøèëè äà ñå ïîðàçõîäÿò èç òàçè ÷àñò íà ñâåòà, êîÿòî íå å ñòàðà-òà ïðàçíà ñòàÿ, êúäåòî åäèíñòâåíî ìîãàò äà ñå íàñëàäÿò íà ìåêà-òà ñâåòëèíà çàä ÷åðøàôèòå, ïðèçðà÷íè è òèõè, òèõè... âñè÷êî áå òèõî. À ñòàÿòà...
- ...ïðàçíà.
- Ïðàçíà?
- Ïðàçíà. Íî çíàåø ëè êàêâî? Òàì ñå ñëó÷âàò èíòåðåñíè íåùà. Ñâåòëèíàòà...
- Êàêâî, êàêâî?
- Ñâåòëèíàòà...
...áåçãðèæíî è ëåêî ïðîíèêâàøå ïðåç äúðâåòàòà, ãàëåøå äåáåëèòå ñòâîëîâå êàòî íåæíà ÷îâåøêà ðúêà, çàùîòî ñàìî ÷î-âåøêàòà ðúêà ìîæå äà å òîëêîâà íåæíà êàòî ïîëþøâàíåòî íà ëèñòàòà è ãðóáà êàòî íàé-æåñòîêèÿ âèõúð, è ðèñóâàøå ñòðàííè ïåéçàæè ïî ìåêàòà ïðúñò, äàëå÷íè,è âñå ïàê òúé ó÷óäâàùî áëèç-êè. Òîé ñåäåøå íà ïåéêàòà, áåøå ñå îáëåãíàë ñïîêîéíî íàçàä, à î÷èòå ìó ñëåäÿõà òàíöà íà ðàçíîöâåòíèòå åñåííè ëèñòà, è ãî ïî-ïèâàõà çàâèíàãè. Ñïîìåí...
- Íî êîé áåøå òîé?
- Øøøò!...
...òèõî! Ëèñòàòà ñè ðàçêàçâàò ïðèêàçêè... çàñëóøàé ñå! Åä-íà îò òÿõ âèíàãè å çà òîçè íà ïåéêàòà, íàáëþäàâàùèÿò èçãðåâà. Òîé å. Äîðè ïîíÿêîãà, íî ñàìî êîãàòî ñà ùàñòëèâè, òîãàâà ïåÿò, à ïåñíèòå èì ñà íåâåðîÿòíî ôèíè, êàòî ìàëêà ñðåáúðíà íèøêà ñå ïîíàñÿò èç âúçäóõà, èçïúëâàò ïðîñòîðà è ñå âèÿò, âèÿò ñå ïëàâíî íà åäíî ìàëêî è äàëå÷íî êúëáî, áëåñòÿùî è çàìàéâàùî, ïðèëè÷à íà ëóíà, è ïîíÿêîãà, íî ñàìî, êîãàòî ñà ùàñòëèâè, òîâà å ëóíàòà. Èñêàø ëè äà ãè ÷óåø? Ìîæå áè ñåãà ñà ùàñòëèâè.
À ñàìîòíàòà ïåéêà ñðåä ãîðàòà ñòîåøå òàì êàòî íÿêàêúâ äðåâåí ïàìåòíèê, ñëåäîáåäíàòà ñâåòëèíà è ïðàùàøå îòáëúÿñú- öè, ëèñòàòà è áÿõà êèëèì, è äîðè, äîðè òîçè ïúò ñè èìàøå ãîñò, åäèí îáèêíîâåí ÷îâåê. Íàáëþäàâàùèÿò èçãðåâà, ñàì, íî âñå ïàê æåëàí ïîñåòèòåë íà åäíî ñòàðî è çàáðàâåíî ìÿñòî êàòî îíàçè ñòàÿ...
- Ïðàçíàòà?
- Âñúùíîñò, òÿ íå å ñúâñåì ïðàçíà. Òàì, â äúíîòî, êúäåòî ñâåòëèíàòà åäâà äîñòèãà, êúäåòî äúñêèòå ñà ïîêðèòè ñ ïðàõ. Òàì, âèæäàø ëè? Òàì èìà ïèàíî. À ñâåòëèíàòà...
...ïîäñêà÷àøå ëîâêî ïî ëàçóðíèòå óòðèííè âúëíè÷êè, îñ-òàâàøå òóê-òàì çà ìèã è ïðîäúëæàâàøå. Ïðåäñòîåøå é äúëãî ïú-òóâàíå, îùå åäíî, êîåòî áåøå èçìèíàâàëà òîëêîâà ìíîãî ïúòè äîñåãà, ÷å ìîæå áè íå ïîìíåøå âå÷å. Íî òîâà íÿìàøå çíà÷åíèå è òÿ ïðîáëÿñâàøå çà ìèã, è ñå ãìóðêàøå ñðåä âúëíèòå, ïîïàäàé-êè â åäèí íîâ ñâÿò, ïîòúâàéêè â òèøèíàòà è íåäîêîñíàòî âå÷íî-òî ñïîêîéñòâèå íà ìîãúùàòà âîäíà ìàñà, èçâèâàøå ñå è ñå ðàç-ëèâàøå íàâñÿêúäå, ëåêà, åôèðíà è íåðåàëíà, äîáàâÿøå íîâà êðà-ñîòà êúì ìíîãîöâåòíèòå êîðàëîâè ðèôîâå, ïîäâîäíèòå òå÷åíèÿ è ñòðåëêàùèòå ñå íàñàì-íàòàì ìàëêè ðèáêè, à òå é âðúùàõà îò-áëÿñúöèòå, êàòî òèõà ïîäâàäíà áëàãîäàðíîñò. À ïîñëå, òÿ îòíîâî ïúòóâàøå, ëåêà, åôèðíà è íåðåàëíà êàêòî ïðåäè è ñå ãìóðêàøå è ñå ãìóðêàøå, èçáëåäíÿâàéêè ìàëêî ïî ìàëêî, äîêàòî íå ÿ ïîãúë-íà ãúñòàòà ÷åðíîòà íà ìîðñêèòå äúëáèíè, òàì, êúäåòî ôèíî ñå ïîíåñîõà çâóöèòå íà ïèàíî è òàì, êúäåòî áåøå âðàòàòà...
- Âðàòàòà ëè? - ïîïèòà ïëàõî è îçàäà÷åíî,êàòî âñÿêî ìàë-êî ìîì÷å, äî÷óëî çà âðàòà, êîÿòî ñå íàìèðà ïîä âîäàòà.
- Ðàçáèðà ñå, ìîì÷åòî ìè. Òè ìèíàâàøå íàáëèçî, çàáåëÿ-çà, ÷å âðàòàòà å îòâîðåíà, íàëè? Îíàçè âðàòà. Ïîæåëà äà âëåçåø âúòðå, êúäåòî è äà å òîâà, íî çàùî, çàùîòî çíàåøå êàêâî èìà âúòðå?
- Íå.
- Òîãàâà çàùî?
- Òî÷íî çàòîâà.

- È êàêâî íàïðàâè?
- Ïîãëåäíàõ. Áåøå òèõî è ïðàøíî, è ñâåòëèíàòà...
...áàâíî èçïëóâàøå çàä õîðèçîíòà, î äà, òîâà áåøå èçãðå-âúò, íîâ, èñòèíñêè è ÿðúê, åäèí íåâåðîÿòåí íîâ èçãðåâ, êîéòî ñè çàñëóæàâà äà ïúòóâàø, è äà ïúòóâàø, ñàìî çà äà ãî âèäèø.Ñëúí-÷åâèòå ëú÷è ìåêî îñâåòÿâàõà ñúáóæäàùèÿò ñå ãðàä, ïîêðèò îò ëèàíè è îãðîìíè äúðâåòà, áåç âÿòúð, áåç äúæä, ñàìî ñëúíöåòî, êàòî îòêðèâàòåë íà íîâèÿ äåí,ðàçïèëÿâàùî ñå è òè÷àùî ïî äðåâ-íèòå óëèöè êàòî ìàëêî äåòå, ÷èÿòî ïúðâà ïðîëåò áåøå äîøëà, òúé èçíåíàäâàùî çàâàðèëà ãî â ìåêèòå ÷åðøàôè, íî ãîòîâ äà îïîçíàå åäèí öÿë íîâ ñâÿò îò òðîòîàðè çà òè÷àíå, îãðàäè çà ïðå-ñêà÷àíå, è äúðâåòà çà êàòåðåíå, ïåùåðè, ðóèíè, è âñÿêàêâè äðóãè íåùà, ïîäõîäÿùè çà åäíà ïúðâà èçíåíàäâàùà ïðîëåò. À òàì, íÿ-êúäå â öåíòúðà íà âñè÷êî, ñëúíöåòî ñå ñïðÿ, çàùîòî íèêîé íå ìîæåøå äà ïîäìèíå ñòàðèòå êàìåííè êîëîíè íà õðàìà ñ ðîçîâè-òå õðàñòè, âèåùè ñå îêîëî òÿõ â íÿêàêâà îáùà êîìïîçèöèÿ êàòî åäíî öÿëî, è ñòðàííî áåøå äà áúäàò íàðå÷åíè ñòàðèòå êîëîíè è ðîçîâèòå õðàñòè, çàùîòî òå áÿõà ñòàðèòå êîëîíè ñ ðîçîâèòå õðà-ñòè, ïðîñòî åäíî öÿëî.
Ìîì÷åòî âíèìàòåëíî îòêúñíà íÿêîëêî ðîçîâè öâåò÷åòà, çàêè÷è ãè â êîñàòà ñè è îòíîâî çàòè÷à ïî óëèöèòå, à ñëúíöåòî ìó ñå óñìèõâàøå.
Ïîñëå ñâåòëèíàòà ñè îòèäå òàêà, êàêòî áåøå äîøëà, íÿêú-äå çàä áåëèòå ÷åðøàôè, ñïóñêàùè ñå è øóìîëÿùè îò òàâàíà êàòî íÿêàêâà òåæêà çàâåñà, è ñ íåÿ ñè îòèäîõà âñè÷êè ïåéêè, ëèñòà, âúëíè÷êè, êîëîíè è ðîçîâè õðàñòè.
- Íî... òîâà ëè áåøå? Ùå ñå âúðíàò ëè ïàê íÿêîãà òåçè ñïîìåíè, ùå ñå âúðíå ëè íàáëþäàâàùèÿò èçãðåâà?
Èçíåíàäàíî óïëàøåíèÿò äåòñêè ãëàñ ñå ïîíåñå èç úãëèòå íà ñòàÿòà.
- Íàáëþäàâàùèÿò èçãðåâà ëè? - çàñìÿ ñå òîïëî òîçè, êîé-òî áåøå ñ ìîì÷åòî. - Òà òîâà ñè òè!
- Àç ëè?
- Òî÷íî òè, äà! Ïîãëåäíè. Ùå èçïóñíåø òîâà, çà êîåòî ñè äîøúë...
È äà, íÿêúäå òàì, îòâúä ïðîçîðöèòå, õîðèçîíòà êàòî íÿ-êàêâà íåîáè÷àéíà äúãà ïðîáëÿñâàøå â îãíåíè öâåòîâå, îöâåòÿ-âàøå áåëèòå îáëàöè â òåçè öâåòîâå,èãðàåøå ñè ñ òÿõ è ñÿêàø ðè-ñóâàøå èçâèâêèòå è ñåíêèòå èì ñ íÿêàêâà âúëøåáíà ÷åòêà îò ïëàìúöè è ÿðêà ñâåòëèíà, è âÿòúðà ïëàâíî, è ñúùåâðåìåííî ñ íÿêàêâà òèõà àãðåñèÿ çàâúðòàøå âñè÷êî òîâà â äàëå÷íà âèõðóø-êà îò îãíåíîæúëòè, ÷åðâåíè, è îðàíæåâè åñåííè ëèñòà â áåëèÿ ïóõ íà îáëàöèòå, à íîùà íàä íåãî âäèãàøå ñâîèòå äúëáîêîñèíè çàâåñè, è ñè îòèâàøå ìàëêî ïî ìàëêî. Íèêîé íå ÿ ïîïèòà äàëè ùå ñå âúðíå íÿêîãà.
Àëà òîâà áåøå ñàìî åäèí êðàòúê ìèã îò ìàãèÿòà íà òàçè íîâîðîäåíà ñâåòëèíà, ìèìîëåòåí ïðîáëÿñúê â ïðîñòðàíñòâîòî íà âñè÷êè èçãðåâè, êîèòî íÿêîãà ñå áÿõà ñëó÷èëè íà òîçè ñúùèÿ õîðèçîíò, çàùîòî âñè÷êî èçáëåäíÿâàøå, îìåêâàøå è ñå ñêðèâà-øå òàéíî çàä ñïóñíàòèòå áåëè ÷åðøàôè íàä äâàòà ïðîçîðåöà â ñòàÿòà.
Âúïðåêè òîâà ïîòúíàëèòå íÿêúäå òàì î÷è íà ìîì÷åòî ïî-ïèâàõà âñè÷êî. Çà ìîìåíò ñå ïîêîëåáà, ïîñëå ïîñåãíà äà îòâîðè âðàòàòà, çà äà îòèäå òàì, êúäåòî áåøå òàêà êðàñèâî.
Åäíà ðúêà ãî ñïðÿ.
- Íî àç èñêàì äà îòèäà òàì, êúäåòî å èçãðåâúò è ìîæå áè çàëåçúò, êúäåòî ñà âñè÷êèòå ïåéêè, ëèñòà, âúëíè÷êè, êîëîíè è ðîçîâè õðàñòè. Êúäåòî å ñâåòëèíàòà. Íèìà íåùî ëîøî èìà â òîâà?
- Çíàåø ëè êàêâî å òîâà? - ïîïèòà ñîáñòâåíèêúò íà ðúêà-òà. - Òàçè òèõà è ïðàøíà ñòàÿ ñ ïèàíî â äúíîòî,÷åðøàôè íà ïðî-çîðöèòå è ìåêà ñâåòëèíà? Òîâà å òâîåòî ñúçíàíèå.
Íèêîãà íå îòâàðÿé âðàòàòà íà ñîáñòâåíîòî ñè ñúçíàíèå, çàùîòî è äðóãè ìîãàò äà âëÿçàò, è òî íèêîãà íÿìà äà å îòíîâî òâîå ñîáñòâåíî. Òàçè ñòàÿ å ñàìîòíà, ïðàçíà, òèõà, î÷àêâàùà. Òÿ å ñàìî çà òåá.
Çàòîâà âíèìàâàé. Ïðîñòî ïîãëåäíè ïðåç êëþ÷àëêàòà.
È çíàåø ëè êàêâî? Âðåìå å äà ñâàëèø ÷åðøàôèòå, îíåçè, êîèòî îìàëîâàæàâàò èçãðåâà è ïðåâðúùàò âñè÷êî â ìåêà ñâåòëè-íà. Òîãàâà ñòàÿòà íèêîãà ïîâå÷å íÿìà äà å òèõà è ïðàøíà, è íàé-âå÷å, íèêîãà ïîâå÷å íÿìà äà áúäå ïðàçíà. Íèêîãà.
- Êàê, êàê äà ãî íàïðàâÿ?
- Ïðîñòî å. Ïîæåëàé ñè ãî.
È òîé ñè ïîæåëà, çàòâàðÿéêè î÷è, êàêòî ñìÿòàøå,÷å òðÿá-âà äà íàïðàâèø, êîãàòî ñè ïîæåëàâàø íåùî ìíîãî ñèëíî.
- Åòî, ñåãà íàäíèêíè, íî âíèìàâàé,çàùîòî òàì,îòâúä ïðî-çîðöèòå ìîæåø äà âèäèø âñè÷êî, èñòèíñêîòî Âñè÷êî, êîåòî å ìíîãî ïîâå÷å îò îíîâà âñè÷êî, êîåòî âèäÿ äîñåãà, è òî ìîæå äà å òâúðäå íîâî çà òåá...
Ïðèáëèæè ñå ïëàõî, ïîãëåäíà è òîãàâà ñâåòëèíàòà...
... ìîùíî íàõëó ïðåç äúðâåòàòà, çàáëåñòÿ, ïîëåòÿ è ñå çà-âèõðè îêîëî îãðîìíèòå áåëè ñòâîëîâå, çàâúðòÿ ëèñòàòà èì, îò-íîâî æúëòè, îãíåíè è åñåííè â åäèí îòäàâíà î÷àêâàí ìàãè÷åñêè òàíö íàä ïîëÿíàòà, à ñÿíêàòà ñÿêàø ïîâòàðÿøå òîçè åëåãàíòåí ïîòîê îò äâèæåíèÿ è öâåòîâå âúðõó òðåâàòà, ïðîìåíÿøå ãî ìíî-ãîêðàòíî, ïàê è îòíîâî. È íÿêúäå òàì, ìåæäó ñåíêèòå, äúðâåòàòà è ëèñòàòà, íÿêúäå íà áåçêðàéíàòà ïîëÿíà, è â äúíîòî íà åäíà òè-õà ñòàÿ íÿêîé äîêîñíà åäèí êëàâèø íà ïèàíîòî, ïîñëå îùå åäèí, è çâóöèòå, ïðåïëèòàùè ñå â íàé-ôèíàòà õàðìîíèÿ ïîíàñÿëà ñå íÿêîãà èç òèõèòå ñòàè ñå îòêúñíàõà îò òàì, è ïðåëÿõà â ìóçèêà òèõà è âåëèêîëåïíà, ïëåíèòåëíà è ìîãúùà êàòî ñòàð åñåíåí âÿ-òúð ñðåä òðåâèòå. È âñè÷êè êàðòèíè â åäíà òàêàâà êàðòèíà ñå îãúíàõà ïîä òîçè âÿòúð è ìåëîäèÿòà îòíåñå ìàëêîòî ÷îâåøêî ñúçíàíèå, ñêðèòî íÿêúäå çàä äâåòå çàñòèíàëè î÷è. È òîâà áåøå íèùî. Ìàëêà ïðàøèíêà îò âñè÷êî, êîåòî âèäÿ ïðåç õèëÿäèòå ãî-äèíè ïðåä ïðîçîðöèòå, êúäåòî âå÷å íÿìàøå ÷åðøàôè, õèëÿäèòå ãîäèíè â åäèí ìèã.
Óñìèõâàøå ñå.
- Èñêà ìè ñå òîâà ìÿñòî äà îñòàíå çàâèíàãè, íî è òî ùå ñè îòèäå, êàêòî íàïðàâèõà äðóãèòå ïðåäè íåãî, íàëè?
- Âñúùíîñò íå - îòâúðíà íà óñìèâêàòà òîçè, êîéòî áåøå ñ ìîì÷åòî. - Òîâà ñà õèëÿäè è õèëÿäè ìåñòà, íà êîèòî òè áè ìîãúë äà áúäåø â òâîÿòà ñàìîòíà ïðàçíà ñòàÿ, êîÿòî âå÷å íèêîãà íÿìà äà áúäå ïðàçíà. Òÿ å ñàìî ñúçíàíèå, ñòàÿ ñ ïðàõ è òèõà ñâåòëèíà, íî àêî çíàåø êàê äà ïîãëåäíåø, àêî ñâàëèø âèñÿùèòå ÷åðøàôè, òîãàâà ìîæåø äà âèäèø òîëêîâà ìíîãî íåùà, à ïèàíîòî ùå å òâîÿòà ìóçèêà, è âÿòúðúò ùå ÿ íîñè. Òèõà, ôèíà. Ðàçëèâàùà ñå.
Õèëÿäè ìåñòà. Òå âèíàãè ùå ñà òàì çà òåá.

Ïîãëåäíè, ïîãëåäíè.
Êàêâî âèæäàø?



Peter®27.4.2006


Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 28.04.2006 @ 14:03:19 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Satyrr

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 15:19:20 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ïðåç Êëþ÷àëêàòà." | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ïðåç Êëþ÷àëêàòà.
îò Pianista íà 05.06.2006 @ 16:09:48
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Êëàñèêà!
Ðåé Áðåäáúðè ÷åë ëè ñè?
Íåâåðîÿòåí ñòèë, ïîäáîð íà äóìè, ëåêîòà, ïðèêàçíîñò, òàéíñòâåíîñò, äúëáî÷èíà, êðàñèâî ïðîñòî!!!
Äà, îáà÷å. Òîâà íå å çà òàêúâ ñàéò ìèñëÿ.
È íå çíàì çàùî, íî òàêà ìèñëÿ.