Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 840
ХуЛитери: 0
Всичко: 840

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифта Пип Волант - Вашият друг автор: още един мамкин откъс.
раздел: Романи
автор: pip

Окопи, лагери и чушки


На 16 септември 1941г на 50-тина километра на север от селото "Райски градец", в кабинета на директора на школата за военни медицински кадри се празнува абсолвентска вечер.
Часът е 19 и 45 минути. 50 млади и не чак толкова млади жени-абсолвентки чакат танцова забава - завършили са днес тежки академични, тридневни курсове за военно-полеви санитари. Заедно с луксозните дипломи, написани на ръка с молив върху половинки карирани страници от ученическа тетрадка, на випускниците се раздават и награди: разпределителен лист с номера на военната част, в която те ще допринасят за победата над врага.
Директорът дръпва уставно прощално слово по случай завършването. Наричат го седящата или "хемороидална" личност - тежи към двеста кила и никога не е виждан да напуска кабинета си. Чете на курсистите лекции по тропически зарази и пластична хирургия при изгарянията от електрически ток и от ухапвания от домашни любимци и техни стопани.
- Ще оказвате професионална си помощ на войниците само тогава, когато здраво ги блъсне танк, самолет или кораб! Ако бомба им откъсне крак, глава или черен дроб! Никакви куршуми, стрели и камъни няма да лекувате - сами да се оправят! Всеки войник си има бинт и йод! Не се разпилявайте на дребно, а си пазете силите за сериозни ранения! Ясно ли е? Никакви дрисъци, въшки, чушки и махмурлуци също!
- Галина Иванова! - произнася поредното име от списъка заместник-началникът на курсовете, майор медицинска служба Любов Пинчук, но никой не казва "Аз!".
- Галина Иванова! - повтаря раздразнено облата отвсякъде майор Пинчук. "Къде е Иванова?! Да се открие веднага! Врагът не дреме!".
Жените, подредени в строй, тутакси се юрват като ловни хрътки в сградата на селското училище и викат по коридорите: "Иванова!", "Галка!", "Галя!"
Тях, обаче, никак не ги чуват двамата в една от стаите: един младши лейтенант със свалени гащи разпалено се труди върху задните части на една млада жена, просната по корем върху мръсно писалище. Те едновременно усещат идващия след броени секунди миг на очаквания екстаз и нищо друго не ги интересува. Вратата се отваря и звуците от кулминационните стенания на любещите се и ругатние на "хрътките" се сливат в един малък, никому ненужен хор от сексуално задоволство и псувни.
Ръководството на медицинските курсове не намери време за другарски съд над нарушителите на съветския военновременен морал, но санитар Галина Иванова бе изпратена веднага на предна огнева линия, демек на действащият фронт, боевите действия на който се водеха в околностите на "Райски градец".
На 18 септември новоизлюпеният санитарен спасител Галина
Иванова под звуците на арттилерийска канонада и автоматна пукотевица, пълзи през храсталака към войниците от оръдиен разчет номер 3417. Пристигайки на мястото, тя с професионален поглед от трийсетина метра установява тежки наранявания на войниците, несъвместими с живота. В същото време вижда германските войници, настъпващи нагло и упорито на една ръка разтояние.
...

Продължението ще последва някой път!


Публикувано от BlackCat на 25.04.2006 @ 23:01:43 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   pip

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 5


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 05:58:04 часа

добави твой текст
" Пип Волант - Вашият друг автор: още един мамкин откъс." | Вход | 4 коментара (9 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Пип Волант - Вашият друг автор: още един мамкин откъс.
от sradev (sradev@о2.pl) на 26.04.2006 @ 13:03:25
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
a naj-ve4e kultovata tema na 4u6kite otnovo se pojavjava!


Re: Пип Волант - Вашият друг автор: още един мамкин откъс.
от libra на 27.04.2006 @ 21:04:07
(Профил | Изпрати бележка)
хареса ми Пип
ама много ми хареса!


Re: Пип Волант - Вашият друг автор: още един мамкин откъс.
от Den i nosht на 11.06.2006 @ 08:20:28
(Профил | Изпрати бележка)
Не се разпилявайте на дребно, а си пазете силите за сериозни ранения!................

kakto se vijda ot teksta-
jivota ne e samo v slovoto na 6efa....


pozdrav:)


Re: Пип Волант - Вашият друг автор: още един мамкин откъс.
от victoria на 12.07.2006 @ 14:40:28
(Профил | Изпрати бележка)
Човешката природа е несъвършена,
но какво от това, щом всички го знаем
отдавна и въпреки това пак си оставаме
човеци с главно "Ч" .. :))